Tietääkö kukaan, miten pääsee eroon naaman alueen maksaläiskistä?
Ja sitä mikrohiontaa on mulle turhaa enää kaupata...rahat meni, eivät lähteneet 3 hoitokerrallakaan, ja 5 minuuttia uuden kesän auringossa (vahingossa tapahtunutta, en edes vartavasten ottanut aurinkoa, vaan aurinko otti minuun) levitti läiskäalueen 200-kertaiseksi.
Nyt pitäis löytää jostain tehohoito, jolla sais äkkiä kuorittua ittelleen uuden naaman. Ikinä ennen en ole joutunut meikkiä käyttämään, ja olo on kuin vangilla, kun joutuu meikkaamaan jumppaankin. Lähtisköhän jollain happokuorinnalla tms., tietoa kellään?
Naama pilalla
44
18095
Vastaukset
- jaana74
Ikävää kun noin on käynyt. Mikroneulaus ja siihen Clinicare Anti-Pigmentation naamio voisi auttaa, uskoisin että olisi tehokkain vaihtoehto. Pelkkiin voiteisiin en itse usko, koska ne ovat vaan ihon pinnalla. Mikroneulauksella pääsee syvemmälle, kuin hiomalla vain ihon pintaa.
- kalpeanaamatar
laserhoitoa tai tiukka happokuorinta..ehkä kannattaa kesän jälkeen hoitaa kun siinä tärkeitä olisi välttää auringonavaloa...
- Kannattaa kokeilla!
Mulla lähti maksaläiskät.
En tiedä kumpi auttoi vaiko molemmat, mutta mulle on tehty mikroneulaus ihotautilääkärillä viime vuonna (voi tehdä itsekin kun ostaa netistä) ja käytän etanavoidetta. Melkein tuota etanavoidetta veikkaisin tehokkaammaksi, sillä mun läikät olivat pandakarhumaisti silmien alla luun päällä, siitä ei juurikaan neulattu. Nyt keväällä tajusin ettei niitä enää ole vaikka aurinko porotti. Käytin koko talven etanavoidetta. Tekee tosi hyvää mun iholle! Jos vaan budjetti antaa myöten en luovu tuosta tuotteesta! - maksaläiskät
Kiitos vastauksistanne. Täällä jossain oli se happoketju... ihmiset olivat netistä tilanneet suht edullisesti itselleen happoja. Yritän ehkä sitä, kun mikrohionta ei auttanut.
Mikroneulauksesta en ollut koskaan kuullutkaan.. siis neulataan, pistellään neuloilla, maksaläiskien kohta? Miten se vaikuttaa ruskeiden läikkien muuttumiseksi ihonväriseksi?
kiitos vastauksista etukäteen, olen epätoivoinen..- chiqlet
Mikroneulauksesta hyvä teksti:
http://kasvojenkohotus.blogit.fi/mikroneulaus-ihon-piikitysta-hui/
Olen itsekin tehnyt nyt pariin kertaan kotona, on todella tehokas hoito! Itsellä on ihohuokoset pienentyneet radikaalisti.
- lääkäriin
Moikka ja harmi että aurinko ehti sut nappaamaan!
Itselle tuli vuosia sitten maksaläiskät joskus kesäisin mutta oli pienempiä ja vaaleimpia kunnes sitten yhtenä etelänlomalla talvella tuli otettua se viikko aurinkoa ja otsa tuli täyteen läiskiä ja tummia sellaisia!
Odottelin että kunhan rusketus lähtee niin läiskät menisi mukana mutta toisin kävi, vähän ne vaaleni mutta pysyvästi otsassa oli kiinni.
Käytin pienen omaisuuden sitten erilaisiin voiteisiin, mikrohiontaan yms yms yms kunnes tarpeeksi luettuani netistä sain tietoon lääkärin määräämän voiteen joka voisi auttaa.
Marssin ihotautilääkärin vastaanotolle, sillä ei ollut mitään merkitystä että yksityisen lääkärin tapaaminen maksoi 80 euroa jos näistä läiskistä pääsis. Sain samantien reseptin voiteeseen jossa sekoitus avitcid 0,025%, hydrochinon 2g ja hydrocortison 500mg.
Käytin tätä joka ilta ja muutaman viikon päästä olin jo näkevinään muutoksen ja parin kuukauden päästä kaikki läiskät poissa!!!!!
Nyt olen oppinut uusille tavoille, aurinkoa ei enään koskaan ilman aurinkorasvaa 50! ja kesällä aina joku hattu päässä jos oleilee hetkeäkään auringossa.
Rusketus naamalle tulee nykyisin vain purkista :)
Ennen rajuja happokuorintoja jotka voivat olla joko riskillisiä tehdä itse tai sitten kalliita mennä tekemään klinikoille suosittelen ihotautilääkärin vastaanototelle marssimista, voide taisi maksaa 25 euroa eli vähän reilulla satasella olen nyt läiskistä vapaa!- +++++++
Hei, ihan oikeasti.
Kyseessä on ominaisuus, ei vika.
Älkää hyvät ihmiset menkö pilaamaan ihoanne tuollaisilla happo- tai muunlaisilla "hoidoilla".
Ei niitä maksaläisikiä kukaan muu huomaa tai katsele kuin te itse.
Kaverini vaimolla on myös maksaläiskä kasvoissa ja vasta sitten kun hän siitä valitti minulle kuinka iso haitta se oikein on hänelle, huomasin että sellainen edes on olemassa.
- Mawan
Minulle tuli aikaisemmin maksaläiskiä tosi helposti kasvoihin. Kolme-neljä vuotta sitten aloin syömään D-vitamiinia 50 mikrogrammaa päivässä ihan myönteisten tutkimusten seurauksena ja huomasin kesällä, ettei maksaläisikiä enää tullut. Muuta muutosta en ollut tehnyt , joten yhdistän sen nyt tuohon D-vitamiiniin.
- Pigmenttiä paljon
Sama ongelma ja läiskät ovat nelikymppisten jälkeen sen kuin lisääntyneet enkä ole mitenkään enään koittanut päästä niistä eroon. Talvella niitä ei näy mutta annaskun kevät aurinko alkaa paistamaan niin johan naama alkaa näyttämään kuin pakanamaan kartalta. Rusketun helposti elikkä pigmenttiä on ihossa paljon ja juhannuksen tienoilla niitä läiskiä ei enään erota rusketuksesta kun ulkoilen paljon. Tarpeen vaatiessa ne saa peitettyä meikkivoiteella muuten en välitä niistä mitään. Mitä järkeä niitä on peitellä mihinkään liikuntasuoritukseen, ainoastaan peittelen jos juhlatilaisuuksia. Lapsena oli pisamia ja rusketuin tosi herkästi. Miehelläni on tosi valkoinen iho kuin kanan nahka eikä rusketu helposti ja rusketus mikä sitten lie tuleekin palamisen kautta on tosi ruman värinen eikä ole maksaläikän läikkää.
Kun ne maksaläikät tulee heti kevätauringosta niin aurinkoa vaan lisää niin sen myötä ne häipyykin, olen huomannut. En ota enään mitään stressiä niistä. - googlaa
savipuoli, hae lääkettä
- ????
Eikös iho halkeile tai hilseile savipuolessa mutta maksaläiskät eivät tee sellaista?
- ...
http://www.hymy.fi/keskustelu/t14
Koklaa, mikä sulla toimii.- TakkirMörri...etc
Hei Pistepirkko.Emme ole ikinä tavanneet (emmekä tapaakkaan) ... .... .... . ..... Näin paljon suon sinulle..Kerro.
.........Jos asiat selviävät.Radar contact.
- kuka lie mut hyvä nä
MOI! sattumalta huomasin tun juttunne : MUlla lähti maksa läiskät kun leikkuutin sapen. Vaikka ei sitä sappea niiden läiskien takia leikattu. Terv mies .
- erecerex
Hei. Mulla on sama ongelma. En kuitenkaan usko että se on niin paha kuin sulla. Aina kun aurinko alkaa paistaan niin poskiin tulee leukaperistä alkaen kamalat läntit. Ostin viime keväänä kosmetologilta Rvb Whitea. Auttoi kyllä mutta ei täysin poistanut. Ehkä heikkeni noin puolet.
- kokeiltu on
mene apteekkiin.osta arbutin pullo.maksaa n 50 e.läiskät haalistuu muutamassa päivässä.
- ihan vanha
jostain olen kuullut ettei alkoholi pohjaisia kasvovesiä ja muita tuotteita pitäisi käyttää ne saattavat aiheuttaa ja vahvistaa maksaläiskiä.
- Rakkaat siskot
Minulla sama ongelma, kärsin siitä vuosia. Etelänmatkalta sain pesukarhun silmänympärykset.
Nyt olen käynyt kosmetologilla, joka on laserilla vaalentanut läiskiäni. Aivan ihanaa, pikkuhiljaa ne vaalenevat. Ovat kohta enää muisto. :)
Vähintään 30 kertoiminen aurinkorasva pitää läiskät tältä naiselta jatkossakin poissa. - ulnaris
Siihen on olemassa luontainenkin hoito...halvempi ja helpompi
- Sellaista.
Se on,toiset ovat kauniita ja taas toiset.....
- ei_enää_läiskiä
Hae lääkäriltä resepti hydrokinon-voiteeseen, se tehokkain voide. Tai jos pystyt istumaan viikon sisällä, niin mene tca-happokuorintaan, jossa poistetaan ihon uloin kerros. Tosin kuorinnan jälkeen pitää olla vielä tavanomaistakin varovaisempi auringon kanssa.
- pellotar
Hei!
Olin Arbutinin testausryhmässä.
Couperosa lähti miltei kokonaan. Maksaläiskiä ei silloin ollut, mutta iän myötä on tullut poskipäiden kohdalle. Arbutin auttaa siihenkin, kun vaan jaksaa öljyä käyttää säännöllisesti. Öljy on paras ja tulee kaikkein edullisimmaksi käyttää riitoisuuden vuoksi. - tromt.o
Kannattaa käydä ostamassa arbutin tippoja. Tuote löytyy esim sokoksen valikoimista ja taatusti auttaa. Tuote on kohtuuhintainen pullo taitaa olla jotain 45 euroa sitä laitetaan tippoina ongelma kohtiin ja itselläni maksaläiskät katosivat eivätkä tulleet seuraavana kesänä edes takaisin.
- suihkuun..
Valittelin läiskiä ihollani, lääkäri vilkaisi pikaisesti ja tokaisi; ne ovat iän tuomia maksaläiskiä! Olin 28 v.
Muutaman kuukauden päästä menin muun syyn takia toiselle lääkärille, joka sanoi, että just niinkuin oppikirjan kuvassa ja kirjoitti lääkkeen. Vaiva oli ns. savipuoli. Ikävä kyllä, en enää muista lääkkeen nimeä, mutta pikkuruinen pullo ja tippa riitti isolle alueelle. Eipä ole läiskiä ollut sitten 20 vuoteen.
Arbutinin tehon olen nähnyt parilla ihmisellä couperosan ja läiskien hoidossa.
Apteekista ostamaan sitä auringonesto-voidetta, joka ei siis ole mitään aurinkovoidetta, vaan astää auringon vaikutuksen. - Marjohanhikki
Heips! Suosittelen Exuviance merkkistä ihonhoitosarjaa. Sarjan saa ostettua kosmetologilta ja netistä saa katsottua paikkakuntasi jälleenmyyjän.
Itsellä oli raskauksien ja hormoonien vuoksi todella paha aikuisiänakneiho, jolloin minulla oli suurimmaksi osaksi poskilla tosi kipeitä paukamia ja lopulta en pystynyt nukkumaankaan kunnolla kun niitä kutisi ja pakotti. Otin ajan kosmetologille ja sieltä sain avun, kuukaudessa jo iho parani niin ettei tarvinut "holvata" peitepuikkoa kasvoihin ja meikkivoide kerroskin oheni huomattavasti. Nyt on iho tasainen ja sileä. Sarja tosin maksaa jonkin verran enemmän kuin kaupasta saatavat mutta se on riittoisaa ja todella vaikuttaa myös MAKSALÄISKIIN =)
Kesäterkuin Marjo - avun löytänyt
Mulla oli aikaisemmin tosi pahat maksaläiskät kasvoissa. Ei auttanut happohoidot eikä Arbutinit. Sitten luin luontaistuotteesta Karnosiini ja kokeilin sitä. Ja se oli siinä... maksaläiskät oli entistä elämää. Suosittelen.
- Seepa
AURINKOVOITEEN käyttö kertoimella 30 (VÄHINTÄÄN) aloitettava JOKA kevät heti, kun aurinko alkaa pilkistelemään. KO juttu mulla ekan vuoden kokeilussa ja läiskiä ei ole tullut :) Käyttö joka päivä, MUISTAKAA.
- JustJustJuu
Siis maksaläiskät. Just. Kuinkahan hepulissa sä sitten olisit jos sun kasvot tuhoutuisivat onnettomuudessa ja edes roskien vienti ei tule kyseeseen ilman meikkiä. Tuntuu toi sun "ongelmas" aika pieneltä... Mutta toivotaan nyt että löydät avun jos siihen kerran sellainen on olemassa, minulle ei ole.
- Hatupa
Hei,
en todellakaan ole alan ammattilainen, joten ei kannata ehkä minunkaan kommenttia kritiikittä lukea. Itsellä sama ongelma ja selviteltyäni asioita eri tahoilta (huom: asiantuntijoilta!) ja oman kokemuksen kautta: itse en tietämykseni perusteella ottaisi rajuja kuorintoja tai happohoitoja ilman, että tarkkaan selvitän miten ne vaikuttavat. Voivat nimittäin pahentaakin ongelmaa etenkin valoisana vuodenaikana! Itse olin viime keväänä kasvohoidossa, sen jälkeen auringossa ja jälkikäteen sain tietää, että ko. hoito pahentaa pigmenttiongelmaa auringon kanssa. Ei kertonut kosmetologi tästä mitään. Eli kannattaa olla valistunut. Tosiasia lienee, ettei maksaläiskistä koskaan pääse eroon. Syyt niihin ovat hormonaalisia ym. Oleellista on ainakin suojata kasvot auringolta ja suojakertoimiakin käyttäessä välttää turhaa auringossa paistattelua. Itse käytän 50 suojakerrointa jo talvella kun aurinko alkaa paistaa. Pilvisenäkin päivänä sitä pitäisi käyttää, jos ei halua pigmenttiläiskien tummenevan. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa tiesin varautua asiaan jo talvella. Lisäksi olen käyttänyt laadukkaita kasvovoiteita ja ne osaltaan ovat vahvistaneet ihoa. Tuskin mikään kertaluonteinen tai kuurinmainenkaan 'ihmehoito' tilannetta korjaa, jos iho ei saa jatkuvaa hyvää hoitoa. Kannatta tutustua ihon rakenteeseen ja toimintaan. Yksi voidesarja josta itse olen kiinnostunut on AVST. Sitä ei edes markkinoida ihmevoiteena, mutta sitä suosittelevat asiakkailleen plastiikkakirurgit eri puolilla maailmaa. Suomessa maahantuoja on Karl Ludvig. Heillä on informatiiviset nettisivut. Niillä on muuten kerrottu myös neulaushoidosta, josta joku tuossa alla on maininnut. Ilmeisesti sama on kyseessä. Itselle on vuosien myötä valjennut se, etten koskaan pääse eroon pigmenttiongelmasta. Sen sijaan ympärivuotinen ihonhoito hyvillä tuotteilla ja ihon suojaaminen auringolta ympäri vuoden suojakertoimin (kyllä! minulle suositeltu talvellakin 15 SK:a) ovat tuottaneet tulosta. Ja sitten ulkona... yritän istua kasvot pois auringosta ja vältellä keskipäivän aurinkoa. Tiettyjä elämäntapamuutoksia tarvitsee, jos haluaa hillitä pigmenttiläiskiä. Niistä tule kyllä ok rutiini, osa normaalia elämää. Ja lohdutuksen sanana: mulla pääsi viime kesänä villiintymään läiskät oikein todet teolla. Talvi välissä vaalentaa läiskiä ja suojakertoimet yms. ja nyt tilanne hyvin hallinnassa. Ja kannattaa toki kokeilla erilaisia turvalliseksi tiettyjä tuotteita jos haluaa. Dermalogicalla on myös tähän ongelmaan tuotesarja. Hintava, mutta laadukas. Ja, koska aurinko rypistää ihoa ennenaikaisesti, joten tässä samalla saa pidettyä itsensä nuorekkaana kuin ei voi kärvääntyä auringossa :) Tsemppiä, kyllä se siitä! Musta tuntuu, että lähes kaikilla naisilla on tämä sama 'ongelma' ja tämä ei onneksi ole vaarallista. Me ollaan kauniita läiskinemmekin!- Hatupa
PS. Joku vastauksessaan mainitsi laserhoidon. Minua eräs asiantuntija varoitteli laserhoidosta, vaikka sitä jotkut suosittelevatkin. Kuulemma se saattaa vain pahentaa tilannetta. Kannattaa toki itse selvittää ja kritiikillä tarkastella eri vaihtoehtoja. Hoidoista kannattanee kysyä joltain muulta taholta kuin ko. hoidon tarjoajalta, jos haluaa edes hiukan puolueettomampaa tietoa... Kannattaa muistaa, että iho on todella tärkeä elin, joka suojaa muuta kroppaamme. Läiskien takia ei mielestäni kannata ryhtyä epätoivoisiin ja liian rajuihin toimenpiteisiin jos vaarana on että iho menee vielä pahempaan kuntoon ja ehkä syvemmissäkin ihokerroksissa tapahtuu ei-toivottujakin muutoksia. Mutta tietysti kannattaa tehdä voitavansa ja läiskistäkin huolimatta iloita kesästä :) Ai niin, esim. Vichyllä on väripigmenttiä sisältävä 50 aurinkovoide, se peittää pahimmat läikät eikä tarvitse erillistä värivoidetta.
- huokaus-
Kummaa ettei koskaan puhuta LUOMISTA kasvoissa iholla ja jos on leviävä arpilaatu. Ja onko kaikilla rahaakaan hoitaa tai voiko ylipäätään. Puhumattakaan muista iho-ongelmista.
- tottunut jo
no eipä ole hurraamista tämän valköpälvinkään kanssa. olen kun dalmatialainen kauttaaltaan... heheheheeee
- Belladonna55
Käänny sellaisen ihotautilääkärin puoleen, joka käyttää laserhoitoa. Läiskät lähtee, mutta maksaa myös jonkin verran.
- simsulia
Mikroneulaus ja kunnon kotihoitotuotteet tuovat kyllä tuloksia, samalla iho kiinteytyy.
- Entinen panda
Minulle tuli maksaläiskiä kolmekymppisenä, ensin sellaset Pierrotin kyyneleet, joista en välittänyt. Sitten tuli lisää enkä välittänyt niistäkään ennen kuin sain laskettelureissulta sellaiset pandat, että niiden poislähteminen kesti useita kuukausia.
Kävin ihotautilääkärillä, joka sanoi, että melasmani on jo niin pitkällä, ettei sitä voi poistaa kuin hapolla. Tähän en ollut valmis, joten menin Sairaala Laseriin, jossa testattiin iholleni pienille alueille kahta eri laseria. Jäin epävarmaksi mahdollisista tuloksista, joten skippasin tämänkin vaihtoehdon ja kokeilin Arbutinin ja muitakin tuotteita ilman tulosta. Seuraavana talvena ihoni oli jo kuitenkin vaaleampi ja aloin heti helmikuussa käyttämään aurinkosuojavoidetta kasvoilla. Täytyy myöntää, että olin kohtalaisen epätoivoinen monta kuukautta, mutta onneksi löysin Joe Blascon tuotteet, jotka ainoana peittivät kasvojen epätasaisen värin silloin. Nykyään on paljon uusia hoitoja ja olisin varmasti kokeillut mikroneulaustakin päästäkseni tuloksiin nopeasti.
Nyt yli 10 vuotta olen käyttänyt suurimman osan vuodesta aurinkovoiteita. Talvella käytän 30 kertoimen ja kesällä 30-50 kertoimen suojavoidetta. Onneksi hyviä voiteita on useilla eri sarjoilla eri hintaluokissa. Lisäksi pyrin istumaan varjossa tai selin aurinkoon. Maksaläiskiä ei enää ole tullut ja ihoni on muutenkin ikäistäni paremmassa kunnossa vaikka onkin aika ohut. Joskus olen käyttänyt itseruskettavaa voidetta myös kasvoillani ja kaulalla, saadakseni vähän väriä, mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen ihooni ja sen kuntoon. Auringonotosta ja rusketuksesta voi olla vaikea luopua, mutta kyllä hyvä kasvojen iho ollut sen arvoista. - iän kaunistama
Minulle tuli maksaläiskiä alle kolmekymppisenä, kun aloin syödä e-pillereitä. Kokeilin kaikkea: laserit, ihmevoiteet, ympärivuotinen aurinkosuoja.. Rahaa paloi valtavasti. Kun laserin rupi parani, kolmessa viikossa läiskä nousi takaisin entistä tummempana. Ja tämä keskellä talvea. Joe Blasco oli ainoa mikä tepsi. Peitin, koska en voinut poistaa.
Helpotti, kun lopulta tajusin, että ei niille oikeasti mitään voi. Mikään ei ikävä kyllä ole niin helppoa rahaa kuin kirjoittaa iso hintalappu, laittaa töhnää purkkiin ja väittää, että tällä ne läiskät katoavat.
Nuorten naisten maksaläiskät ovat luonteeltaan ns. "nuorten naisten hormonaalisia läiskiä". Hiivuttuaan aikansa, joskus 40 jälkeen läiskäni katosivat kokonaan. Nyt viisikymppisenä ihoni on ikäisekseni hyvä lukuunottamatta happokuorintojen aiheuttamaa appelsiininkuori-ihoa poskipäissä.Mitään mummoläiskien alkujakaan ei ole näkyvissä. En tosin ole vielä vaihdevuosissa. - Neiti Kevät
Hei!
Ystäväni on kosmetologi ja ihmettelin muutama kuukausi sitten, että mitä hänelle on tehty koska hän näytti niin hehkeältä, mikroneulaus :) Aloin googlaamaan tietoa mikroneulauksesta ja muutama kuukausi sitten rohkenin tilaamaan itselleni kaksi telaa. Nyt olen tehnyt neulauksen 4 kertaa.
Minulla on sekaiho, siinä vaiheessa kun aloin neulaamista tekemään se oli erittäin huonossa kunnossa. Ihon alla oli näppylöitä jotka eivät tulleet ihon pintaan vaan olivat siellä ihon alla. Ensimmäisellä ja toisella kerralla tuntui, että iho vain paheni sillä kaikki epäpuhtaudet tulivat esiin ja eihän se kaunista ollut. Missään vaiheessa ihoni ei ollut tulehtunut ja pidin tiukkaan kiinni hygeniasta. Kolmannen kerran ihoni parani huomattavasti ja nyt neljännen kerran se on varsin hyvä. Meinaan ehdottomasti jatkaa neulausta koska tulokset ovat näin hyvät.- 3+7
Nää on taas näitä piilomainoksia.
Ei kannata uskoa mitään mitä täällä netissä hehkutetaan ennen kuin joku oikeasti lataa jonnekin nähtäväksi ennen ja jälkeen kuvat.
Terveisin,
30 vuotias nainen jonka iho näyttää vanhuksen iholta, johtuen 2 netissä hehkutetusta ihonhoidosta....
- salla89st
Hei!
Tilaa chemical peel shopista glykolihappoa, varmasti pääset eroon maksaläiskistä. Samasta kaupasta saat myös mikroneulaustelan ihan kotikäyttöön. Itse en ole glykolihappoa käyttänyt, vaan pääasiassa salisyylihappoa akneihon hoitoon. Mikroneulaustelan laitoin tosin itsekin tilaukseen :) - karoro
Arbutinilla pääsee eroon, mutta itsellä toimi paremmin glykolihappo.
- Arbutiiinia
Itse suosittelen Arbutinia erityisesti vaaleampiin läiskiin, todella tummissa vei reilun kuukauden, että lähti.
- läiskät poissa
Katso carpoderm naamio hoito,oikeesti tosi tehokas,googletat, niin saat lisätietoa.Kokeile kotihoitoon lumenen time freeze pigmenttiläiskiä vaalentavaa täsmähoitoa ja filorgan uv-defence voidetta spf 50 uva uvb.Carpoderm naamio hoitoa suositellaan sarjahoitona,mutta mulla jo ekan kerran jälkee huomattava apu tuli!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851