Onko kenelläkään kokemusta Elisa Viihteen kanavapaketin vaihtamisesta? Toisin sanoen haluaisin vaihtaa paketin astetta halvempaan, mutta Elisan sivuilta en saa selkoa, että miten laskutus tulisi tapahtumaan. Kanavapaketin lopettamisella on ilmeisesti 14 vrk irtisanomisaika ja siksi huolettaakin, että mikäli vaihdan paketin nyt huokeampaan, niin onko luvassa lasku nykyisestä paketista ja lisäksi uudesta, huokeammasta paketista kuluvan kuun aikana. Toisin sanoen onko mahdollista, että laskuttavat likipitäen samoista kanavista tuplasti, koska olen "lopettanut" nykyisen kanavapaketin jo alkaneen kuun alussa ja aloittanut uuden paketin?
Elisa Viihde kanavapaketin vaihto?
kiitos vastauksista
1
420
Vastaukset
- mee palstalle.
Luulen että parhaiten apua saisit jos rekisteröityisit Elisa viihde-keskustelupalstalle, siellä auttaa ihan laskutuksen henkilötkin, sekä tekniikan pojat.
http://palsta.elisa.fi/index.php#2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930