yaz e-pillerit

addz89

Aloitin vasta pillereiden syönnin ja minun menkat ovat olleet todella oudot. Eivät mitenkään normaalia runsaammat, mutta ovat kestäneet jo 10 päivää...... Ajattelin saavani helpostusta menkkoihin, mutta ainakaan en vielä ole vaikutusta havainnut. Kipuja ei ole ollut, paitsi parina ekana päivänä. Verenvuoto on vaan jatkunut runsaana normaalia pidempään. Yleensä mun menkat kestää 8 päivää. Kyselin vähän ja minulle sanottiin että saattaa mennä monta kuukautta ennenkuin elimistöni tottuu näihin pillereihin. Olen kyllä syönyt noita miten sattuu koska olen hajamielinen, voikohan sekin vaikuttaa? Toisaalta jouduin vastikään turvautumaan kahteen jälkiehkäisypilleriin lyhyellä aikavälillä, nekin kuulemma pistävät elimistön sekaisin?

Millaisia kokemuksia teillä on noista pillereistä? Nehän ovat vissiin aika uusia markkinoilla..

3

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnbvcvbnm

LUE SE PAKKAUSSELOSTE. Ei pitäisi edes vastata, mutta menköön nyt sitten...

"Kyselin vähän ja minulle sanottiin että saattaa mennä monta kuukautta ennenkuin elimistöni tottuu näihin pillereihin."

Niin. Miksi siis kyselet samaa vieläkin? Ensimmäisten kolmen (3) liuskan aikana tiputteluvuodot ovat yleisiä, ja sen jälkeen ne menevät suurimmalla osalla ohi. Jos ei, vaihda merkkiä.

"Olen kyllä syönyt noita miten sattuu koska olen hajamielinen, voikohan sekin vaikuttaa?"

Toki vaikuttaa. Tiputtelu on yleinen oire, jos pillereitä ottaa eri aikoihin. Laita muistutus kännykkään, jos ei muuten muistu.

"Toisaalta jouduin vastikään turvautumaan kahteen jälkiehkäisypilleriin lyhyellä aikavälillä, nekin kuulemma pistävät elimistön sekaisin? "

Kahteen je-pilleriin lyhyellä aikavälillä?! Vähemmästäkin elimistö menee sekaisin...

-.- JA toisten kokemukset ei sinua hyödytä, koska vaikutukset on yksilöllisiä.

• jtrr

"aloitin vasta"... tarkoittaako se, että olet nyt syömässä ensimmäistä liuskaa, jonka aikana vuoto jatkuu? Aloitit varmastikin ohjeen mukaan kuukautisten 1, päivänä? On enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että tulee ongelmia alussa vuodon kanssa. Tuo on täysin normaalia.

Myös pillereiden syöminen miten sattuu ja jälkiehkäisyn käyttäminen voivat pistää kropan ihan sekaisin. Koitahan nyt vaan saada tuo rytmi normaaliksi niin ehkä ne vuodotkin siitä asettuvat. Laita vaikka kännykkään muistutus joka päivälle, jos et muuten muista ottaa pillereitä samaan aikaan. Ehkäisytehonkin saatat helposti pilata, jos et syö pillereitä oikein.

• .

Raskaus ainakin tuollaisella touhulla, unohteluilla on hyvinkin mahdollinen.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe