söötti olet.... ;) olen huomannut sinut jo kauan, luulisin että niin myös sinä minut ;)
ARE:n remppamies OULU
12
327
Vastaukset
- aatu1804
olinko NSN --pisteessä
- Mää tiijän!
Tuolla seksyllä 77 -naisella meni jo kiima-aika... Sehän eilettäin kahtaki miestä etti vähän eri nimimerkillä.
- misssexy77
hmm....on... =)
- misssexy77
Mää tiijän! kirjoitti:
Tuolla seksyllä 77 -naisella meni jo kiima-aika... Sehän eilettäin kahtaki miestä etti vähän eri nimimerkillä.
kirjoittajalle määtiijän...en ole sama ihminen..etsin vain remppamiestä ;)
- misssexy77
aatu...on nsn
- the real misssexy77
(Alkuperäisen viestin laittaja) Näyttää vähä sille et feikit on iskeny vastaamaan samalla nikillä ku minä....Mulla ei ainakaan ole mikkää kiimaaika...en tiiä noista muista misssexyistä :D aina riittää kateellisia ihmisiä..Mä en ole ettimässä kuin yhtä miestä. Joten Mä tiijän nikillä kirjoittava kirjottaa paskaa...
AATU1804.....oisko sulla meiliä....voitas kirjotella rauhassa..piilossa kateellisilta ja matkijoilta :D- aatu1804
olis tietysti meilikin, mutta ei kai sitä tähän voi laittaa.. täytyis olla kai jokin muu keino.. etkö voi tulla ja nykäistä hihasta..
- the real misssexy77
Mistä tiän oletko se sinä varmasti jota salaa katselen... :D Oletko vapaa...varattu..karannu hih! ;)
- aatu1804
kuvaile mitä olet katsellut.. nähnyt.. kerron sit olenko se minä
- the real misssexy77
Onpas tää hankalaa... :P vaalee/keskivaalean ruskee siilitukka....öö...ois pitäny lähemmäs tulla sua tuijottaan...osais sanoo enemmän ;) minua nuorempi... vaikee sanoo iästä, oisko alle 30wee se mies....
ei viitti enää täällä keskustella.....enpä ois uskonu et kun laitan tänne viestiä et joku vastais ja vielä ehkä juuri se ketä ihailen.... - aatu180462
tiedän että luet tämän vielä.. en ole se henkilö ilmeisesti näiden tuntomerkkien perusteella.. hän voisi olla meidän nuorempia sähkömiehiä,, tiedänkin varmaan ketä tarkoitat.. minulla on kuit hiukset .. vaikka olenkin vanhempi... terv timpuri..
- the real misssexy77
vai olet sinä timpuri no voi harmi... hauska kuitenki et joku samasta talosta näki tän viestin :) komeille miehille kiva flirttailla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760