Rasvansiirto rintoihin

"75d"

Onko ketään,kellä olis onnistunut rasvansiirto rintoihin?
Mulle suositeltiin sitä,imetyksestä kärsineisiin rintoihin.
Ikää mulla on kohta 40 lapsiluku on täynnä.
Kyllä syö naista,kun rinnat kuopalla jostakin kohdin...
Ei ole vara mihinkään turhaan operaatioon...

3

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkitse tarkkaan

Jos ei ole varaa turhaan operaatioon, ei varmaan kannata mennä rasvansiirtoon, se kun on aina epävarma. Miten olisi rintojen nosto eli mastopeksia, jos kerran kokosi on 75d eli tavaraa riittää? Sillähän saa muotoa nätisti korjattua ja tulos on aikasta varma. Toisaalta rasvansiirto on ihan ok pienten kuoppien täyttämiseen, rintojen suurentamisessa siitä enemmän tulee pettymyksiä. Itselläni tehtii siirto imetyksestä tyhjentyneisiin pussukoihin, ja tulos oli niin vaatimaton/olematon, etten mennyt toiseen vaikka sitä markkinoitiin.

• Dfmvm

Näitä sdamoja aloituksia on ollut jo monta, että "onko kellään onnistunut rasvansiirto rintoihin?" Jos joku vastaa että on, todistaako se että rahat eivät sinun kohdallasi mene hukkaan? Rasvansiirto on tyypillinen toimenpide, jonka luonteeseen kuuluu nimenomaan epävarmuus: et koskaan voi tietää, tarttuuko sinun kohdallasi rasva yhtään ja jos, kuinka paljon.

• pettynyt köyhä

Oman kokemukseni valossa en suosittele. Minulle on tehty kaksi siirtoa, kummallakin kerralla siirretty lähes kolme desiä rasvaa per rinta, eli yhteensä liki kuusi desiä per puoli! Lähtötilanne oli lähes tyhjät rukkaset, nyt ne on aavistuksen verran vähemmän tyhjät rukkaset:(
      Suoraan puhuttuna pännii niin hitosti, kun luvataan että "ainakin puolet tarttuu"- no mulla ei ole tarttunjut varmaan kuin ehkä 10%. Rahaa paloi tohon hommaan noin kymppitonni. Nyt leikkausten jälkeen olen lukenut muistakin pettyneistä tarinoista, ja tulee mieleen mitä esim. kulutajansuojaviranomainen olisi tästä mieltä? Ainakin mainostekstejä, noita lupauksia pitäisi muuttaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      60
      1128
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      871
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56