R-kioskin nainen! :)

On sua

suuri ikävä, koskas nähdään taas? :)

11

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen**

Varmaa seuraavaksi kun olen töissä, ja sä tulet käymään siellä.

• Asemapaikkasi

sijaitsee missä? Suomeksi=missä olet töissä. :)

• .
        Asemapaikkasi kirjoitti:

sijaitsee missä? Suomeksi=missä olet töissä. :)

Voi tsiisus kraistus sentään... Ja et sitte tajunnu, että tuohan vittuilee sulle. Mikä ihme teitä joitain miehiä vaivaa, kun te kuvittelette, että jos joku kaupankassa tai kioskinmyyjä tekee työnsä niin kuin kuuluu, ja katsoo silmiin ja hymyilee -eli on kohtelias, palvelualalla kun on -niin te jotkut tollot luulette, että se ois kiinnostunut teistä, ja te saisitte jonkun aivan erityiskohtelun. Ootte kyllä tyhmiä! Yhtälailla minä voisin näin naisena alkaa kirjoitteleen tänne, että "sinä k-kaupan kassa tänään. Vaikka olenkin todella sexy ja kaunis nainen, niin en silti ole lesbo, joten pidä silmiin tuijottelusi ja hymysi!" Miehet, miehet... Olen todella pettynyt teihin.

• -_-
        . kirjoitti:

Voi tsiisus kraistus sentään... Ja et sitte tajunnu, että tuohan vittuilee sulle. Mikä ihme teitä joitain miehiä vaivaa, kun te kuvittelette, että jos joku kaupankassa tai kioskinmyyjä tekee työnsä niin kuin kuuluu, ja katsoo silmiin ja hymyilee -eli on kohtelias, palvelualalla kun on -niin te jotkut tollot luulette, että se ois kiinnostunut teistä, ja te saisitte jonkun aivan erityiskohtelun. Ootte kyllä tyhmiä! Yhtälailla minä voisin näin naisena alkaa kirjoitteleen tänne, että "sinä k-kaupan kassa tänään. Vaikka olenkin todella sexy ja kaunis nainen, niin en silti ole lesbo, joten pidä silmiin tuijottelusi ja hymysi!" Miehet, miehet... Olen todella pettynyt teihin.

Heh mihin toi aloittajan teksti sua oikeen osu,
        ku noin pahasti vedit palkoa nenään? :D

Ite oon ollu kesäduunis ärrällä ja TODELLAKIN katsoin toisia miehiä huomattavasti pidempään kuin toisia.

Suomalaiset miehet ei muutenkaan ihan kärkisijoja pitele kun tunteiden kertomisesta on puhe, joten jos joku uskaltaa tänne tulla kertomaan omansa niin ei se kai sulta ole pois! ;)

• .
        -_- kirjoitti:

Heh mihin toi aloittajan teksti sua oikeen osu,
        ku noin pahasti vedit palkoa nenään? :D

Ite oon ollu kesäduunis ärrällä ja TODELLAKIN katsoin toisia miehiä huomattavasti pidempään kuin toisia.

Suomalaiset miehet ei muutenkaan ihan kärkisijoja pitele kun tunteiden kertomisesta on puhe, joten jos joku uskaltaa tänne tulla kertomaan omansa niin ei se kai sulta ole pois! ;)

Ehkä olen ollut töissä kassalla, ja joutunut jonkun vastenmielisen sekopään kytättäväksi... Vain siksi, että toimin niin kuin työssäni kuuluu.

• Ärräläinen*

Missäs paikkakunnalla tämä R-kioski on?

• Niin tämä,

pääkaupunkiseudullahan tämä.. :)

• toinen ärrä

Toivottavasti puhut just mun ärrästä,jossa olen töissä :D

• Ehkä?

Tai sitten vaan kuvittelen? :)

• toinen ärrä

Ja huomenna,kun käyt siinä kioskilla,jossa olen duunissa,niin huomaa,että huomaan sinut kyllä!
      Tee ihmeessä itteäsi tykö.

• Jaa ehkäpäs? :)

Tuskin "hän" minua huomaa? :) Ehkä matkalla duuniin tai duunista pois poikkean taas.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe