Tää on kyllä tosi hassu palsta..
Rasistisesti ajattelevat perustelevat rikollisuudella tms. sitä, että ei pitäisi
ottaa yhtään maahanmuuttajaa suomeen koska ovat kuitenkin rikollisia.
antirasistit(lähinnä Mover) perustelevat yleisellä humaanisuudella sitä, että
tulisi ottaa enemmän.
Ovat maahanmuuttajat sitä tai tätä kiistelyn sijaan, tulisi ehkäpä
keskustella enemmän siitä, että onko humaanisuus riittävä syy auttaa ketään?
Ite oon sitä mieltä, että mikään ei oikeuta rasistisuuteen, mutta myös sitä mieltä, että ei humaanisuus ole mikään syy maahanmuuttajien tänne ottamiseen.
Ja eivät nämä kannat ole toisiaan poissulkevia. Eli olen siis antirasistinen ja antiauttamishaluinen. Ellei ole jotain perustetta sille miksi auttamatta jättäminen olisi jotenkin rasistista..?
On tää vekkuli palsta..
miksiylipäätään.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760