♥ ♥ ♥ Apostoli Maria Magdalena ♥ ♥ ♥

☻ ◘ ☻ ◘ ☻ ◘

Jeesus Kristus ♥ Maria Magdalena ► mies ♥ vaimo ► 3 lasta ♥ ♥ ♥

Kolminaisuus
Jeesus ♥ Maria ♥ lapset

7

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala Puikkonen

Muistitko aamulääkkeet?

• ☻ ◘ ☻ ◘ ☻ ◘

"♥ ♥ ♥Vaimo♥ ♥ ♥, mitä itket?

Joh. 20:15
        Jeesus sanoi hänelle: "Vaimo, mitä itket? Ketä etsit?" Tämä luuli häntä puutarhuriksi ja sanoi hänelle: "Herra, jos sinä olet kantanut hänet pois, sano minulle, mihin olet hänet pannut, niin minä otan hänet."

"...minä otan ♥ ♥ ♥hänet♥ ♥ ♥."
        ► vain omalla vaimolla oli siihen oikeus.

• Axell 2
        ☻ ◘ ☻ ◘ ☻ ◘ kirjoitti:

"♥ ♥ ♥Vaimo♥ ♥ ♥, mitä itket?

Joh. 20:15
        Jeesus sanoi hänelle: "Vaimo, mitä itket? Ketä etsit?" Tämä luuli häntä puutarhuriksi ja sanoi hänelle: "Herra, jos sinä olet kantanut hänet pois, sano minulle, mihin olet hänet pannut, niin minä otan hänet."

"...minä otan ♥ ♥ ♥hänet♥ ♥ ♥."
        ► vain omalla vaimolla oli siihen oikeus.

Aloittaja, tuo yhtälösi- Jeesus, Maria, lapset=on perhe, ei ole Raamatun
        mukainen. Naimisissa olevia naisia sanottiin vaimoiksi. Jeesus puhutteli myös
        omaa äitiään vaimoksi ja joskus myös kihlattuja naisia, varattuja naisia, tai
        naisia joilla on lapsi. Ja missä sanotaan että vain omalla vaimolla olisi oikeus
        huolenpitoon, ei ainakaan juutalaisessa historiikissa ollut kiellettyä.

• * Yritätkö ujuttaa taas yhdenlaista epäuskon siementä ja harhaisia luulojasi tosijuttuinasi, ja kuvittelet olevasi joku neropatti?

• ☻ ◘ ☻ ◘ ☻ ◘

Samat sanat sinulle:
      * Yritätkö ujuttaa taas yhdenlaista epäuskon siementä ja harhaisia luulojasi tosijuttuinasi, ja kuvittelet olevasi joku neropatti?

♥ ♥ ♥

Joh. 17:3
      Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

• ☻ ◘ ☻ ◘ ☻ ◘

Jeesuksen Kristuksen "harhaisia luulojako" vain?

Ilm. 3:12
      Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

♥ ♥ ♥

Lopeta hyvä mies pakanallinen elämäsi ja rupee uskomaan Jeesuksen Kristuksen Jumalaan.

♥ ♥ ♥

Tee parannus ja käänny Oikean Jumalan puoleen Mohikaani_27.
      Sama neuvo kalapuikollekkin.

• Pula Kaikkonen

Viisas voittaa sieluja....panosta laatuun, Presidentille ei lähetetä huonoja kirjeita, Luojalle pitää olla parempaa kuin haloselle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5785
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3023
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2258
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2005
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1868
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1192
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe