Joh. 17:3
Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
♥ ♥ ♥
"YKSIN OLET TOTINEN JUMALA"
2Joh. 1:9
Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
2Joh. 1:10
Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
♥ ♥ ♥
JEESUS KRISTUS:
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
Jeesus JUMALALLE: "yksin olet totinen Jumala"
8
60
Vastaukset
- hyi hitto!!!!!
Hullua sekopäistä höpinää!!!!!
JEESUS ON AINUT JUMALA JA JOKA MUUTA VÄITTÄÄ JOUTUU HELVETTIIN!!!!!!!!!!!!!!!
JIITEILLÄ EI OLE MITÄÄN ASIAA TÄNNE USKOVAISIA EKSYTTÄMÄÄN JA PASKAA JAUHAMAAN!!!!!!!!!!!!- ?
Tekstistäsi päätellen sinä et ole uskova, miksi siis puutut koko asiaan?
- tumpelo tietsikassa
Suoraa ja selvää Raamatun sanomaa aloittajalta. Amen!
Tämän pitäisi ymmärtää lapsen kaltaistenkin. Mutta kirjoitahan miten teet nuo
sydämet ja muut merkit.- senkun vierittelet
En ole aloittaja, mutta vastaan kysymykseesi merkistöstä. Jos sinulla on windows-käyttöjärjestelmä, löydät merkkejä seuraavasti:
KÄYNNISTÄ -->KAIKKI OHJELMAT-->APUOHJELMAT-->JÄRJESTELMÄTYÖKALUT-->MERKISTÖ.
Sieltä löytyy erilaisia fontteja ja merkkejä. Sydämiä löytyy Fontit -->Bookshell Symbol 7.
- ei pala tulessa
JEESUS OPIN RAKENSI JAHWE!
JAHWE OLI OPIN KIRJOITTAJA. Hänen tarkoituksenaan oli luoda luja valta itselleen ja saada ihmismielet antautumaan primitiivisen kansan kautta paremmin sopiviksi omaan käyttöönsä. Naisia hän rakasti, jopa niinkin paljon, että katsoi miestenkin olevan naisia, jotta oli helpompi hallita ja käyttää hyväkseen fyysisesti Taivaan asunnoissa.
Todellisuudessa Jahwe pani poikahengen, fyysisessä kehossa ristille, joka oli herkkä ja ylistyksellinen henkilö, antamatta mitään arvoa, kuin " Ristin raadon" arvion. Jahwe itse esiintyi aitona Jeesuksena, kun oli käynyt lyhyelti ristillä 2 min 12 sekunttia
Kaikki tapahtui taivaan ulottuvaisuudessa Jerusalemissa Morian maassa, Golgathan ylängöllä. - Jälleen yksi lisää
näitä Jeesuksen jumaluuden kieltäjiä.
Rukoile, että Jumala itse Jeesuksessa
avaa tämän asian sinulle. Mielestäni
väitteleminen tämän asian suhteen
ei ole uskoville sopivaa.- missä mättää!
Tarkoitat siis että sinä saat kirjoitella omia näkemyksiäsi mutta ei muut.
Miksi sitten kirjoitit jos et halua "väitellä", vai tarkoittaako se sinun kohdallasi
vain "pienoista mainintaa".( enhän minä, mutta ne muut).
Ja miten perustelet aloittajan olevan jumaluuden kieltäjän.
Hänhän siteeraa vain Raamattua. Kiellätkö siis Jumalan oman sanan, Raamatun.
Tämä oli yksi parhaimpia aloituksia mitä olen täällä nähnyt . Lienee johtuvan siitä, että kaikki oli totta koska kaikki oli suoraan Raamatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142069Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061399Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51192Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311017En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016- 47991
Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56984Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973