Mikäli minä ja sinä oltaisiin sinkkuja, niin pyytäisin kyllä kuvan kauniin vaalean röntgenlääkärin treffeille. ps.Lohi ei mielestäni ole kallista. ps2 Onneksi kaikki hyvin muutenkin ! :-)
4.5.11 klo 11.55
10
764
Vastaukset
- röntgenlääkäri
Herra varjelkoon! Toivottavasti en näe sinua enää koskaan! :/
- Viriili mies
Tuskin sentään niin fiksu nainen noin ikävästi kirjoittaa. Ihan vain asiallisesti kerroin, että kiva olit. Ei kukaan kyllä "meitä" edes tästä tunnista. Paikkakunta on täysin auki! Meilahdessako oltiin?
- röntgenlääkäri
Kuule kyllä me siellä Vantaalla oltiin!
- Viriili Mies
Just. No onneksi nyt haukut väärää puuta! :-) En nimittäin ole ollut siellä päinkään.
- Viriili mies
Itse asiassa tämä oli ultran puolella ja tämä tutkimus kesti 10-15minuuttia. Röntgenissä taas vain käväistään ja harvoin siellä varsin lääkäreihin törmääkään.
- Viriili Mies
Röntgenlääkäri kaikkosi, mutta ei kyllä ollut oikea henkilökään. Tuskin tämä "hoitajani" täällä pyörii. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja erityisesti sille eräälle....
- pitäisköhän
tutkituttaa pää seuraavalla käynnillä!?!
- Viriili mies
Siis kauniin naisen kehumisesta päätutkimukseen? Salli minun nauraa. Mikäli kaikista vastaavista laitettaisiin lähete, niin Suomen magneetti ja CT-kalusto ei riittäisi alkuunkaan. Haista pitkä paska, joka tuollaisia puhut. Käsittääkseni suomi on vapaa maa ja saan kyllä kehua kaunottaria niin paljon, kuin lystään.
- Sivusta seuraaja
Mielenkiintoinen juttu. Missä mahdoitte olla?
- Viriili mies
Tämä paikka jääköön A & A väliseksi tiedoksi ainakin minun puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862