Kun lääkäri kusee

Ei vaan jaksa enään

Kipu aiheuttaa väsymystä, väsymys masennusta,
masennus väsymystä, väsymys unettomuutta.

Oon kuulemma täysin terve ja vaan masentunut.
Itse tein diagnoosin joka on 70% oikea, mutta siitä ei lääkäri innostu.
Olen niin loppu masennuksesta ja kivusta, etten jaksa enään.

Kukaan ei auta kuuntele tai jaksa uskoa. pidetään hulluna.
En ole kuulemma kipeä, koska en näytä kipeältä
ei kipua voi nähdä.

Kestän tän vitun kivun, ja unettomuuden...
Mut mää en kestä tätä masennusta.
Nukun 20 tuntia vuorokaudessa sadepäivinä.
Rahaa mul ei oo oikeeseen lääkäriin,
ja oon niin katki et hyppään kohta ton junan alle.

74 vuotta tätä muka viel.

Pitäis vetää gannabist särkyyn ja ammetamiinii et
pyssyis hereil yli 4 tuntii.
Mut oon kuulemma vaan masentunut. Mul määrättiin panadolia 1 mg
syön niit 12 päiväs ja siit ei oo apuu on kuulemma huonoks maksal.

Tääl suomes on uskomattomii lääkereit, jos jotain ei voi nähdä
kokeilla tai silmillä niin sitä ei ole olemassa!
Vaikka suurinosa kokeista kuten
PVK:sta saatava CRP on täysin 50/50 % jopa lääkiksessä ja
kirjoissa jota siellä luetaan, että luotetaan siihen potilaaseen eikä
testeihin.

Tästä tuu mitään, ei oo kavereit, ei töitä, enkä voi ees omaa
firmaa pistää enään pystyyn kun 2 tunnin asioiden
suorittaminen vie 10 kuukautta. Ei tää elämä tälleen oo elämisen arvoista.

5

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipilija

      missä sulla on sitä kipua ja minkä diagnoosi arvelet itselläsi olevan,mutta lisäksi älä anna periksi vaan mene uudestaan lääkärille ja vaadi itsellesi apua jos ei muuten vaadi toinen lääkäri..Jaksamista ja voimia

    • Ei vaan jaksa enään

      jos en vääräs oo niin tää on fibromyalgia.

      • fibroilija

        eli pyydä päästä reumalääkärille lähetteellä ja älä anna periksi jos ensimmäinen ei löydä mitään ,nimimerkillä kokemusta on, voimia taisteluun


    • fibroliini

      Ja sen fibron voi diagnosoida ihan yleislääkäri, yksityinen yleislääkäri ei maksa kuin n. 50 euroa.
      Minut aikoinaan diagnosoi fysiatri.

    • Ei vaan jaksa enään

      Voi toki..Samoin reumatologi...Yleislääkäri vaan kun päättää, et
      ei oo, niin sit ei oo. 26 pisteestä kokeillaan 6 läpi ja jokanen sattuu
      niin ei mitään tapahdu. Viimenen käynti fysiatrilla 1/2011, jossa
      keskusteltiin 15 min ja paperit olikin sit valmiina odottamas,
      et mies on kunnos.

      Monet muutkin sairaudet kuten mygo..hinku..katkennut jalka tai irronnut pää voidaan diagnosoida vaikka Prismassa, mutta jos ei myyjällä ole
      mielenkiintoa niin hoito jää saamatta. Koska kipua ei voi nähdä.

      Ylipäätään jos lähtökohta on, että
      jotain mitä ei voi nähdä ei ole olemassa,
      niin on hankalaa löytää myöskään lääkäriltä järkeä.

      Nyt kun otit puheeksi, niin kavoin viimeiset paperit kaapista
      niin täällä lukee:Fibromyalgia ? Edes kysymysmerkin kadottaminen
      ei auta jos asian annetaan olla, tai sitä ei muuten hoideta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2864
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      974
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      83
      823
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      94
      710
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe