Kipu aiheuttaa väsymystä, väsymys masennusta,
masennus väsymystä, väsymys unettomuutta.
Oon kuulemma täysin terve ja vaan masentunut.
Itse tein diagnoosin joka on 70% oikea, mutta siitä ei lääkäri innostu.
Olen niin loppu masennuksesta ja kivusta, etten jaksa enään.
Kukaan ei auta kuuntele tai jaksa uskoa. pidetään hulluna.
En ole kuulemma kipeä, koska en näytä kipeältä
ei kipua voi nähdä.
Kestän tän vitun kivun, ja unettomuuden...
Mut mää en kestä tätä masennusta.
Nukun 20 tuntia vuorokaudessa sadepäivinä.
Rahaa mul ei oo oikeeseen lääkäriin,
ja oon niin katki et hyppään kohta ton junan alle.
74 vuotta tätä muka viel.
Pitäis vetää gannabist särkyyn ja ammetamiinii et
pyssyis hereil yli 4 tuntii.
Mut oon kuulemma vaan masentunut. Mul määrättiin panadolia 1 mg
syön niit 12 päiväs ja siit ei oo apuu on kuulemma huonoks maksal.
Tääl suomes on uskomattomii lääkereit, jos jotain ei voi nähdä
kokeilla tai silmillä niin sitä ei ole olemassa!
Vaikka suurinosa kokeista kuten
PVK:sta saatava CRP on täysin 50/50 % jopa lääkiksessä ja
kirjoissa jota siellä luetaan, että luotetaan siihen potilaaseen eikä
testeihin.
Tästä tuu mitään, ei oo kavereit, ei töitä, enkä voi ees omaa
firmaa pistää enään pystyyn kun 2 tunnin asioiden
suorittaminen vie 10 kuukautta. Ei tää elämä tälleen oo elämisen arvoista.
Kun lääkäri kusee
5
127
Vastaukset
- kipilija
missä sulla on sitä kipua ja minkä diagnoosi arvelet itselläsi olevan,mutta lisäksi älä anna periksi vaan mene uudestaan lääkärille ja vaadi itsellesi apua jos ei muuten vaadi toinen lääkäri..Jaksamista ja voimia
- Ei vaan jaksa enään
jos en vääräs oo niin tää on fibromyalgia.
- fibroilija
eli pyydä päästä reumalääkärille lähetteellä ja älä anna periksi jos ensimmäinen ei löydä mitään ,nimimerkillä kokemusta on, voimia taisteluun
- fibroliini
Ja sen fibron voi diagnosoida ihan yleislääkäri, yksityinen yleislääkäri ei maksa kuin n. 50 euroa.
Minut aikoinaan diagnosoi fysiatri. - Ei vaan jaksa enään
Voi toki..Samoin reumatologi...Yleislääkäri vaan kun päättää, et
ei oo, niin sit ei oo. 26 pisteestä kokeillaan 6 läpi ja jokanen sattuu
niin ei mitään tapahdu. Viimenen käynti fysiatrilla 1/2011, jossa
keskusteltiin 15 min ja paperit olikin sit valmiina odottamas,
et mies on kunnos.
Monet muutkin sairaudet kuten mygo..hinku..katkennut jalka tai irronnut pää voidaan diagnosoida vaikka Prismassa, mutta jos ei myyjällä ole
mielenkiintoa niin hoito jää saamatta. Koska kipua ei voi nähdä.
Ylipäätään jos lähtökohta on, että
jotain mitä ei voi nähdä ei ole olemassa,
niin on hankalaa löytää myöskään lääkäriltä järkeä.
Nyt kun otit puheeksi, niin kavoin viimeiset paperit kaapista
niin täällä lukee:Fibromyalgia ? Edes kysymysmerkin kadottaminen
ei auta jos asian annetaan olla, tai sitä ei muuten hoideta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542864
- 88974
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 83823
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94710
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575