Markku Koivisto puhaltaa "pyhää henkeä"ilman vaikutusta

Miten noloa NM!!!

26

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antoiko Jeesus esimerkin ja erikseen käskyn siitä, kuinka Pyhää Henkeä tulisi puhaltaen jakaa eteenpäin?
      Löytyykö tästä esimerkkejä esim. Apt. teoista?

Tänä päivänähän jotkut "Toronto-siunaajat" mielellään käyttävät tätä puhaltamisen tekniikkaa, jonka kautta Pyhä Henki pitäisi saada virtaamaan.

Ns. Torontoilmiöillä (=menestysteologiaa) ja shamanismilla on samanlaisia piirteitä.
      Lainaan Kristityn foorumia:
      ”Shamaanit seurustelevat eläinhenkien kanssa. Ne voivat ottaa ihmisen hallintaansa.
      Myös pyhä nauru (vert. nauruherätys) on usein kohdattu ilmiö okkultismin maailmassa. Se on usein demonisen menestymisen ensimmäinen merkki..

Torontolaisuuden koko kirjo on ollut shamaaneille tuttua kaikkialla maailmassa. Kuten Toronto-siunaajien mielellään käyttämä puhaltamisen tekniikka, jonka kautta Pyhä Henki pitäisi saada virtaamaan, kuuluu okkultismin ohjelmaan shamaaneilla kaikkialla maailmassa.” (2. Joh. 1:9-10)
      (Kristityn foorumi)

Olin kerran Somerolla kokouksessa, jossa AILI HEINONEN käytti tätä tekniikkaa.

• Pyhä Henki johtaa

Joh. 20:22
        Kaikki tuntuu olevan Sinulle väärää. Kyllä Pyhä Henki itse kertoo, mikä on oikeaa ja mikä väärää. Minulle tulee viestejä ja jos Pyhä Henki ei niitä varmista, ne ovat vääriä. Jos viestit tulevat Pyhän Hengen vahvistamina, ne ovat oikeita. Ei vihollinen pysty Pyhää Henkeä kopioimaan.

Vihollinen pyrkii myös käyttämään ihmisiä, jotka tuomitsemaan kaiken, mikä ei ole heidän oman uskonsa mukaista jäykkää "uskovaisuutta".

• Opiskele Raamattusi!

Ei todellakaan - JEESUS puhalsi vain yhden AINOAN kerran opetuslasten päälle silloin, kun he saivat ENSIMMÄISEN kerran Pyhän Hengen, mutta Koivisto luulee olevansa parempi kuin Jeesus - hän puhaltaa omaa "pyhää henkeänsä" ihmisten päälle, joilla JO on, tai ainakin oletetaan olevan Pyhä Henki.

Mitä järkeä tässä Koiviston toiminnossa siis on???

Ei todellakaan järjen hiventäkään, vaan se perustuu ainoastaan okkultismiin, mutta sen hän yrittää visusti salata.

Koivisto puhaltaa ihmisten päälle pahoja demonihenkiä, näkeehän sen Jumalan Sanasta, se ei ole Sanan mukaista, Koiviston hurjasta ilmeestä ja ilmapiiristä jonka hän olemuksellaan luo, mutta sitä eivät näe ja koe muuta kuin todelliset Jeesuksen seuraajat Pyhässä Hengessä ja Raamatun tuntijat.

• Pyhä Henki johtaa kirjoitti:

Kaikki tuntuu olevan Sinulle väärää. Kyllä Pyhä Henki itse kertoo, mikä on oikeaa ja mikä väärää. Minulle tulee viestejä ja jos Pyhä Henki ei niitä varmista, ne ovat vääriä. Jos viestit tulevat Pyhän Hengen vahvistamina, ne ovat oikeita. Ei vihollinen pysty Pyhää Henkeä kopioimaan.

Vihollinen pyrkii myös käyttämään ihmisiä, jotka tuomitsemaan kaiken, mikä ei ole heidän oman uskonsa mukaista jäykkää "uskovaisuutta".

Vastaus nm "Pyhä Henki johtaa" (7.5.11 17:06).

>>Kyllä Pyhä Henki itse kertoo, mikä on oikeaa ja mikä väärää>Minulle tulee viestejä ja jos Pyhä Henki ei niitä varmista, ne ovat vääriä>Ei vihollinen pysty Pyhää Henkeä kopioimaan

• Opiskele Raamattusi! kirjoitti:

Ei todellakaan - JEESUS puhalsi vain yhden AINOAN kerran opetuslasten päälle silloin, kun he saivat ENSIMMÄISEN kerran Pyhän Hengen, mutta Koivisto luulee olevansa parempi kuin Jeesus - hän puhaltaa omaa "pyhää henkeänsä" ihmisten päälle, joilla JO on, tai ainakin oletetaan olevan Pyhä Henki.

Ei todellakaan järjen hiventäkään, vaan se perustuu ainoastaan okkultismiin, mutta sen hän yrittää visusti salata.

Koivisto puhaltaa ihmisten päälle pahoja demonihenkiä, näkeehän sen Jumalan Sanasta, se ei ole Sanan mukaista, Koiviston hurjasta ilmeestä ja ilmapiiristä jonka hän olemuksellaan luo, mutta sitä eivät näe ja koe muuta kuin todelliset Jeesuksen seuraajat Pyhässä Hengessä ja Raamatun tuntijat.

>>>>>>>>>>

• Opiskele Raamattusi! kirjoitti:

Milloin opetuslapset saivat Pyhän Hengen?

Joh. 20:21-23;
        ”Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät.
        Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki".
        Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

Joh. 16:7 mukaan Johannes kertoo Jeesuksen lähettävän Pyhän Hengen vasta mentyään Isän luo l. taivaaseenastumisensa jälkeen.;
        ”Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän” Joh. 16:7.

Sama asia kerrotaan Joh. 15:26;
        ”Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta”.

• Pula Kaikkonen

HÖPÖ HÖPÖ

• SIlakka Kuustonen

Voi voi, eikö ne ottaneet teitä mukaan, tuliko paha mieli?

• Am Yisrael Chai

Kuka oikeasti uskovainen sinne noitajuhliin olisi halunnutkaan, rahastahan se ei liene monellakaan ole enää nykyaikana kiinni. Kyllä Brasiliaan pääse edullisesti netin kautta, jos osaa systeemit.

Ei vaan tällä kertaa ollut mitään syytä sinne lähteä, eikä varmaan vastakaan. Brasiliahan on yksi niistä maista, joka on tunnustanut Palestiinan valtion olemassaolon, vaikka sitä ei ole vielä olemassakaan, eikä tule - Sillä se jos mikä on Jumalan Sanaa vastaan.

Jumala on tarkoittanut Israelin VAIN juutalaisille, ei muslimeille ja jos nämä "valepalestiinalaiset" alkaavat vaatimaan itselleen Israelin maita, tulee heidän päälleen Jumalan kirous - jo nyt se kirous on heidän päällään, koskapa asuttavat Gazaa ja Länsirantaa ym, jotka kuuluvat virallisesti VAIN Israelille.

• Mohikaani_27 Orginal

Täysin vierasta apostoliselle evankeliumille. Saastaisten henkien hegumeiniaa, ja joukko suggestitota koko toiminta. Nokiamission on eksynyt kaus pois Kristuksen evankeliumista, sielulliseen vieraiden henkien palvontaan, ja se, että he käyttävät Jumalan ja Jeesuksen nimeä, ja kaikkein pahinta se, että toimivat Pyhän Hengen nimissä, vaikka henki on perkeleestä joka yrittää matkia Pyhää Henkeä.
      * On kumma, että he eivät näe NM:n eksytystä, vaan menevät mukaan "fiilistelemään"?

• Axell 2

Kyllä Mohikaani on oikeassa. Tästä menosta on Pyhä Henki kaukana.
        Eksytys on silmiinpistävää.

• Hänestä löytyy apu

Taitaa olla "kilpaileva" seurakunta, kun noin selvästi haluat tuomita Pyhän Hengen toiminnan. Tuomitsemisen sijasta olisi hedelmällisempää pyytä rukouksessa Pyhää Henkeä. Hän kyllä sitten neuvoo ja opastaa mikä on oikeaa ja mikä ei.

• Jeesuksen nimessä
        Hänestä löytyy apu kirjoitti:

Taitaa olla "kilpaileva" seurakunta, kun noin selvästi haluat tuomita Pyhän Hengen toiminnan. Tuomitsemisen sijasta olisi hedelmällisempää pyytä rukouksessa Pyhää Henkeä. Hän kyllä sitten neuvoo ja opastaa mikä on oikeaa ja mikä ei.

Tässäpä juuri onkin se suuri eksyttävä ongelma. Raamatun mukaan ME EMME SAA pyytää Pyhältä Hengeltä mitään, vaikka hän onkin Jumaluuden kolmas Persoona.

Jeesus opetti meitä rukoilemaan: Isä meidän joka olet taivaassa...

ja kun nämä rukoukset tuodaan Isälle Jeesuksen (alkuper.Jeshua), hänen rakkaan Poikansa nimessä ja Pyhässä Hengessä, hän kuulee kaikkia niitä jotka elävät totuudessa, etsien REHELLISESTI ja RAAMATUNMUKAISESTI Totuutta eli SUURTA ja ainoaa Pelastajaa, Jeesusta, (Jeshuaa)!!!

• Kalle Kunnantalo
    • LLLkasgfkujgf

Tämä vakipalstajoukko herjaavat kaikkia, jotka ovat julkisuudessa. Vähän huonoa tuo arvostelu, toki asioita voidaan tehdä paremmin, mutta...

• Älkää eksykö!!!

Ei pidä paikkaansa, että vakipalstalaiset kaikkia herjaisivat, eihän siinä ole mitään järkeä - Taidatpa olla nokiamissiolaisia, kun noin typerästi sanot.

Minä ja näemmä monet muut haluamme puolustaa oikeita Raamatun arvoja ja Raamatullisia seurakuntia, sillä elämme nyt ERITTÄIN väkevän eksytyksen aikaa, LOPUNAIKAA. Jeesus tulee pian tempaamaan omansa taivaaseen ja alkaa antikristuksen kauhistuttava aikakausi. Lue Ilmestyskirjasta ym!

Tässä ajassa on joukottain "viattomia" surman suuhun meneviä sieluja, jotka vietellään eksytyksen kavaliin tuuliin ja demonisiin oppeihin, kuten tuohon torontolaisuuteen, jota esim. Nokia Missio, Helluntai ym seurakunnat julistavat vieden kadotukseen miljooonia ihmisiä.

• kauan seurannut
        Älkää eksykö!!! kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, että vakipalstalaiset kaikkia herjaisivat, eihän siinä ole mitään järkeä - Taidatpa olla nokiamissiolaisia, kun noin typerästi sanot.

Minä ja näemmä monet muut haluamme puolustaa oikeita Raamatun arvoja ja Raamatullisia seurakuntia, sillä elämme nyt ERITTÄIN väkevän eksytyksen aikaa, LOPUNAIKAA. Jeesus tulee pian tempaamaan omansa taivaaseen ja alkaa antikristuksen kauhistuttava aikakausi. Lue Ilmestyskirjasta ym!

Tässä ajassa on joukottain "viattomia" surman suuhun meneviä sieluja, jotka vietellään eksytyksen kavaliin tuuliin ja demonisiin oppeihin, kuten tuohon torontolaisuuteen, jota esim. Nokia Missio, Helluntai ym seurakunnat julistavat vieden kadotukseen miljooonia ihmisiä.

on se hyvä kun edellinen on niin älykäs että tuomitsee muut, narsismi on sellaista.

• Ikänsä uskossa
        kauan seurannut kirjoitti:

on se hyvä kun edellinen on niin älykäs että tuomitsee muut, narsismi on sellaista.

Minä en tuomitse ketään, vaan Raamatun Sana - Joka sen tuntee, tietää Jumalan tahdon meitä ihmisiä kohtaan ja pystyy myös erottamaan oikean opin väärästä.

Sinä tunnut valitettavasti kuuluvan siihen porukkaan, joka et Raamattua tunne.

Suosittelen sinulle vakavasti Raamatun opiskelua, jonkun todellisen asiantuntijan/Raamattukoulun johdolla, sillä Raamatun tuntemus voi PELASTAA sinun ja kenties joidenkin muidenkin elämän sinun kauttasi, niin ajallisesti kuin iankaikkisestikin!

• Älkää eksykö!!! kirjoitti:

>>> >Älkää eksykö!!! ".....elämme nyt ERITTÄIN väkevän eksytyksen aikaa, LOPUNAIKAA. Jeesus tulee pian tempaamaan omansa taivaaseen ja alkaa antikristuksen kauhistuttava aikakausi.. "

• Te eksytte.

Raamatun mukaan tässä ajassa on vain vääriä profeettoja. Hebr.1:1-2. Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut. Luuk.16:16. Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeituu sinne väkisin. Tämä on selvää Raamatun sanaa, ei taida mennä kaikille jakeluun.

• pula kaikkonen

Miksette, eroa helluntaiseurakunnasta tai nokiamissiosta, jos kerran niin hyviä olette, ei kannata roikkua seurakunnassa, jos se aiheuttaa ahdistusta ja katkeruutta. Minä tein päätöksen erota, niin helpotti ei tarvitse ketään arvostella.

kyllä tuntuu hyvältä.....

• pula kaikkonen

Erityisesti en halua osallistua tulee helluntainaispastoriasiaan, en ota vastuuta tai halua siitä riidellä. Sanouduin irti koko seurakunnasta, jo etukäteen.

• ex-missiolainen

Ollaan jo erottu, mutta kannamme suurta huolta sinne jääneistä, noidutuista sisarista ja veljistä, emmekä halua, että nuo julmat sudet NM, hellarit ym kultit raastaisi entisiä ystäviämme kanssaan helvetin tuliin - sitä on kristillinen rakkaus, jos et sattunut tietämään!

Hehän sanovat aina: TULTA!!! (FIRE!!!) Uskottelevan sen näille raukoille harhautetuille, (jollainen itsekin olin) olevan Jumalan tulta, vaikka onkin helvetin kuilun ikuista tulta!!!

Isä Jumala, pelasta Suomi tältä KAUHEALTA eksytykseltä - Äläkä päästä Benny Hinniä maahamme ja Nokia Missioon, Jeesuksen nimessä. Amen.

• Kala Puikkonen

Tai no en ole siällää eronnut kuin väliaikaisesti, korjaan....hesassakin on 100 helluntaiseurakuntaa nitä voi vaihdella.

Täällä on paljon konservatiiveja, eikö teille ole omaa vanhoillista seurakuntaa? Tampereen perinteinen helluntaiseurakunta esim: Konservatiivit. Mitä järkee on aidan takaa huudella toisille, vaihtakaa konservatiiveihin.

http://www.pphsrk.fi/

• nyk.ei-karismaatikko

Ei tartte mennä hellareihin ollenkaan. Itse lähdin nokia missiosta baptisteihin ja tyytyväinen oon ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe