Vaikka en olekaan kaikessa kirjoittajan kanssa samaa mieltä, niin ihan hyvää kirjoittamista.
http://vasarahammer.blogspot.com/2010_07_01_archive.html
arvoliberalismin hedelmiä
9
122
Vastaukset
- WhitePride
Rmanitaustaiset henkilöt ovat seksuaalisesti kieroontunein kansanryhmä.
- poikjuhg
Jos tuo on sinusta ihan hyvää kirjoittamista...
- SamiA
Lisään vielä tähän oman kommenttini Pride-kulkuetta vastaan tehdystä iskusta.
Pride-kulkue ei ole poliittinen kulkue, jollaiseksi Suomen oikeuslaitos sen luokitteli iskijöitä tuomitessaan. Pride-kulkuetta tai Jeesus-marssia ei voida millään pitää poliittisena tapahtumana. Enneminkin on kyse vähemmistöjen edustamisesta kuin yleishyödyllisen politiikan edistämisestä. - J.E.Hova
Politiikka on yhteisten asioiden hoitamista,Täten joku aina kuuluu vähemmistöön.Pitäisikö vain enemmistön edustaminen sallia?
Siitä taitaa uskonnoissa olla kysymys. - SamiA:n Jumala
Joh. 8:44
Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä
Teit lupauksen, SamiA! Milloin syöt hatullisen paskaa? Vai tuomitsetko itsesi Helvetin tuliin? - samib
Uskonnot eivät ole yleishyödyllisiä..-
Onneksi tuollaiset vanhoilliset, konservatiiviset fundamentalistiset inttämiset ovat vain pienen vähemmistön mielipiteitä. Avoimuus ja liberaalisuus johtaa eteenpäin, vanhoillisuus peruuttaa kohti keskiaikaa..
Erittäin huonoa kirjoittamista. Tuossahan heitetään samaan soppaan täysin toisistaan liiittymättömiä asioita, ilman järjellistä punaista lankaa.
Hyvä kirjoittaminen on hyvin jäsenneltyä, ei sillisalaattia.
Tuo on vähän samanlaista roiskaisua, kuin vaikkapa tämä kirjoitukseni. Kyllä blogikirjoituksiltakin vähän enemmän pitäisi vaatia. Ja kirjoituksen kehumiselta jotain perusteluja.- SamiA
”Hyvä kirjoittaminen on hyvin jäsenneltyä”
Hyvä kirjoittaminen edellyttää myös hyvää argumentointia, mitä kirjoituksessa olikin runsaasti. Se että aihe, ei sinua miellytä, ei vielä tee kirjoittajasta huonoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483