ja sitten avoimmuutta....

suomi suomalaisille

lähetän nimeni ja puhelin numeroni palstalle sillä ehdolla että kaikki viestejäni sensuroineet ilmoittautuvat omalla nimellään .

54

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomi suomalaisille

kovillepa sinullakin ottaa .
      ei minun henkilöllä ole väliä mutta sanan ja ilmaisunvapauden loukkauksella on .
      niinkuin totesit olemassaoloni on yks hailee , toisaalta tällä palstalla rehoittava terrori on koskettanut muitakin .
      ehkä sinun umpiluu päälläsi on vaikea tajuta tilannetta nii minä koetan selittää niin että uppoaisi umpiluuhunkin .
      tarkoitukseni oli saada aikaan tilanne jossa sensorit tulevat esiin ja perustelevat toimintaansa .
      kenenkään vittua tämä ei takuulla kiinnosta eikä ollut tarkoituskaan , sinua tuntuu kiinnostavan joten ilmoita jos halua esim. vierailla kulma-pubissa .

• Mitä sinä haluat?

Sinun ilmaisunvapauttasi ei ole loukattu - vaan siivottu asiattomuutesi.

Mitä terroria se on?

Mielestäni olen perustellut ihan joka kerta niin moderointini kuin kommentointini. Jos löytyy joku perustelua kaipaava toimenpide, niin esitä se.

Ja millä tavalla auttaisi anonymiteetin purkaminen perustelemista?

Tässä keskusteluportaalin toiminta, niin kuin mikä tahansa järjestäytyneen yhteiskunnan toiminta perustuu lakiin. Ja sen mukaan mennään.

Sen vuoksi mm. poistin mm. tätä aloitustasi kritisoineen asiattoman kommentin - minkä viestin itse sisällön suhteen olin kyllä samalla linjalla.

• foobar123

Siis hetkinen nyt, Suomi 24 Oy / Aller Media Oy ovat osakeyhtiöitä. Ne saavat (moderaattorien välityksellä) poistaa keskustelupalstoiltaan juuri ne viestit, mitkä haluavat, eikä sillä ole mitään tekemistä sanan- tai ilmaisunvapauden loukkaamisen tai rajoittamisen kanssa.

Ylipäätään, mikä helvetti siinä on niin vaikeaa käsittää, että yksityisessä omistuksessa oleva sivusto saa todellakin poistaa sivuiltaan ihan itse ihan mitä haluaa, eikä se kuulu kenellekään. Jos ei meno miellytä, niin painu vittuun täältä. Tai perusta oma sivusto.

• suomi suomalaisille
        foobar123 kirjoitti:

Siis hetkinen nyt, Suomi 24 Oy / Aller Media Oy ovat osakeyhtiöitä. Ne saavat (moderaattorien välityksellä) poistaa keskustelupalstoiltaan juuri ne viestit, mitkä haluavat, eikä sillä ole mitään tekemistä sanan- tai ilmaisunvapauden loukkaamisen tai rajoittamisen kanssa.

Ylipäätään, mikä helvetti siinä on niin vaikeaa käsittää, että yksityisessä omistuksessa oleva sivusto saa todellakin poistaa sivuiltaan ihan itse ihan mitä haluaa, eikä se kuulu kenellekään. Jos ei meno miellytä, niin painu vittuun täältä. Tai perusta oma sivusto.

ylipäänsä , turha sun on persettäs repiäallerin takia , ei heillä ole annettu mitään erikoisoikeuksia sananvapauden rajoittamiseen,
        palsta on yleisillä paikalla ja on samojen pykalien alainen kuin mikä tahansa möllykkä-iita . koeta ny saada umpiluuhun sanoma että meikä-manne tulee ja menee ihan mielensä mukaan , sinua se meno ei naytä mielyttävän joten vedä vee päähäs .

• suomi suomalaisille kirjoitti:

ylipäänsä , turha sun on persettäs repiäallerin takia , ei heillä ole annettu mitään erikoisoikeuksia sananvapauden rajoittamiseen,
        palsta on yleisillä paikalla ja on samojen pykalien alainen kuin mikä tahansa möllykkä-iita . koeta ny saada umpiluuhun sanoma että meikä-manne tulee ja menee ihan mielensä mukaan , sinua se meno ei naytä mielyttävän joten vedä vee päähäs .

Toivottavasti elämäsi mielekkyys ei ihan kokonaan perustus sille, että saat täällä häirittyä keskustelua?

• foobar123 kirjoitti:

Raha sanoo, oi sensuroi liikaa ja menen pois. Menen sinne missä on mainostuloja ja ihmisiä.

Osakeyhtiö kuuntelee ja sanoo, oi en sensuroi kaikkea. Älä hylkään minua raha-leegio.

Ymmärrätkö. Voit mennä sinne kaverisi ylläpitämälle ilmais-alustalla toimivalle 3:n käyttäjän phpbb-foorumille katsomaan millainen tästä paikasta tulee jos alkavat liikaa "sensuroimaan" ja elämöimään.

• suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

Toivottavasti elämäsi mielekkyys ei ihan kokonaan perustus sille, että saat täällä häirittyä keskustelua?

sinä siinä häirittet , joka kerran kun olis puhe kovanluokan rasismista ja heikomman sorrosta viikate heilahtaa ilman perusteluja .

sinä siinä häirittet , joka kerran kun olis puhe kovanluokan rasismista ja heikomman sorrosta viikate heilahtaa ilman perusteluja .

Ensin nimittelet ihmisiä -

ja sitten pidät itseäsi heikomman pelastajana.

Näillä eväillä lähinnä tilaat itse viikatteesi.

Ja jos et sitä itse ymmärrä/tunnusta, eikö olisi helpointa häippästä?

• suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

Ensin nimittelet ihmisiä -

ja sitten pidät itseäsi heikomman pelastajana.

Näillä eväillä lähinnä tilaat itse viikatteesi.

Ja jos et sitä itse ymmärrä/tunnusta, eikö olisi helpointa häippästä?

häippäse itte .mutta sitä ennen , antaas tulla tarinaa kuinka ihmisoikeuksia
        sekä esim. liikkumisvapautta noudetaan lähi idässä .
        en tilannut , sinä siellä poistat minuakin koskevat kommentit .

häippäse itte .mutta sitä ennen , antaas tulla tarinaa kuinka ihmisoikeuksia
        sekä esim. liikkumisvapautta noudetaan lähi idässä .
        en tilannut , sinä siellä poistat minuakin koskevat kommentit .

Miksi teet ihan väen vängällä itsestäsi pellen, ss?

Tiedän, että sinusta löytyy huumoria ja itseironiaa, mitkä toki on juuri oikean ihmisen merkkejä.

Sitten sinä kuitenkin suoraan sanoen ulostat tänne häpäisemällä ihmisyyden ihan kunnollisten ihmisten luettavaksi.

Ja seuraavassa kommentissa sitten - minun mielestäni säälittävästi - vaadit itsellesi ja "rasistisuuden vastustuksellesi" "oikeutta".

Ja välillä aistin kommenteistasi ilmeisesti sen, mikä sinua näihin ajaa - ja mikä ajaa täällä myös monia muita - viha.

Et ole saanut jotenkin sitä, mitä olet halunnut - ja minkä ehkä tunnet sinulle kuuluvan?

Mutta samalla viivalla, periaatteessa, ollaan kaikki.

Jotenkin, luulen, että sinun tulisi ne ratkaisun avaimet löytää jostakin muualta kuin niistä kohteista, mitä sinä suomit täällä.

Kun ei tuossa tuollaisessa kouhotuksessa ole mitään järkeä.

• Mot rasismen

"kyllä vaan , minä olen tomerasti lähi- idässä tapahtuvaa apartheid ja sortopolitiikkaaa vastaan ."

Tarkoitatko sattumalta Israelin politiikkaa Palestiinassa?

"tosiasiassa meillä ei esiinny rasismia"

Tämän rasismipalstan sisältö kertoo jotain vallan muuta. Samoin "yleistä islamista"-palsta. Ja sitten ovat vielä nämä kaikki toisiaan kopioivat vihablogit. Onko ihme, että poliisi raportoi rasististen viharikosten jatkuvasti lisääntyvän.

• Hyvä kylähullu.

Ei ole kysymys siitä, missä on rasismia, missä ei - vaan siitä, että otetaan siihen kantaa niin lähi-idän kuin jokaikisen muunkin maankolkan suhteen. Muu on rasistisuutta.

Rasistisuudella tulee olla nollatoleranssi. Ihan kuin muullakin rikollisuudella - esim. niilla raiskauksilla.

• rasismi on
        Mot rasismen kirjoitti:

"kyllä vaan , minä olen tomerasti lähi- idässä tapahtuvaa apartheid ja sortopolitiikkaaa vastaan ."

Tarkoitatko sattumalta Israelin politiikkaa Palestiinassa?

"tosiasiassa meillä ei esiinny rasismia"

Tämän rasismipalstan sisältö kertoo jotain vallan muuta. Samoin "yleistä islamista"-palsta. Ja sitten ovat vielä nämä kaikki toisiaan kopioivat vihablogit. Onko ihme, että poliisi raportoi rasististen viharikosten jatkuvasti lisääntyvän.

syrjintää, rasistiset mielipiteet eivät.

Suomalaisten tekemät rasistiset rikokset ovat vähenemässä, kun taas mamujen tekemät rasistiset viharikokset lisääntyvät koko ajan.

Eli lipposmaisesti sanottuna puhut täyttä paskaa.

• suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

Hyvä kylähullu.

Ei ole kysymys siitä, missä on rasismia, missä ei - vaan siitä, että otetaan siihen kantaa niin lähi-idän kuin jokaikisen muunkin maankolkan suhteen. Muu on rasistisuutta.

Rasistisuudella tulee olla nollatoleranssi. Ihan kuin muullakin rikollisuudella - esim. niilla raiskauksilla.

yleensä jos mainitsen israelin sortopolitiikan rasismin yhteydessä , kommentti häipyy välittömäti .
        tämä palsta on enimmäksen puolivillaisten pseudoälykköjen miehittämä , seassa muutama mustankullin mittaaja , itsensä kunnioittavat täysjärkiset realistit kiertävät tämän palstan kaukaa .
        jos rasismista on kyse on myös yksilöitävä missä sitä esiintyy , nyt kun e-afrikassa rasistin väri on vaihtunut siitä ollaan hissukseen niin kuin se kuuluisa virtsankarkaus... minä en ole islamin uskoon kantaa ottanut , enkä tälläpalstalla ota . totta on että rikollisuus olisi eliminoitava , enny viitti senkummemmin enää spekuloida sossun huijauksia .
        nyt on romanialaisten vuoro tehdä suomen oikeuslaitos naurunalaiseksi .
        koettakaa ny kerrankin vastata suoraan ; milloin tämä touhu alkoi??? .
        kulma-pubin veteraanit eivät muista tämankaltaista toimintaa heidän nuoruudestaan .

yleensä jos mainitsen israelin sortopolitiikan rasismin yhteydessä , kommentti häipyy välittömäti .
        tämä palsta on enimmäksen puolivillaisten pseudoälykköjen miehittämä , seassa muutama mustankullin mittaaja , itsensä kunnioittavat täysjärkiset realistit kiertävät tämän palstan kaukaa .
        jos rasismista on kyse on myös yksilöitävä missä sitä esiintyy , nyt kun e-afrikassa rasistin väri on vaihtunut siitä ollaan hissukseen niin kuin se kuuluisa virtsankarkaus... minä en ole islamin uskoon kantaa ottanut , enkä tälläpalstalla ota . totta on että rikollisuus olisi eliminoitava , enny viitti senkummemmin enää spekuloida sossun huijauksia .
        nyt on romanialaisten vuoro tehdä suomen oikeuslaitos naurunalaiseksi .
        koettakaa ny kerrankin vastata suoraan ; milloin tämä touhu alkoi??? .
        kulma-pubin veteraanit eivät muista tämankaltaista toimintaa heidän nuoruudestaan .

Puhu pukille.

• suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

Puhu pukille.

eise senroi mun viestejäni ts. pukki eiole asianomainen .
        sitäpaitsi hän lienee kesälaitumilla .

• Samaa rataa

kun elintasopakolaiset eivät sopeudu maan tapoihin elättää itsensä, painukoot vittuun täältä.

• lkdsnfa

Niin siis Suomihan on sinun yksityisessä omistuksessasi, eli saat päättää ketä täällä on ja ketä ei.

• Mot rasismen
        lkdsnfa kirjoitti:

Niin siis Suomihan on sinun yksityisessä omistuksessasi, eli saat päättää ketä täällä on ja ketä ei.

Juuri tästä rasismissa on kyse: vähemmistö vaatii aggressiivisesti oikeutta määritellä meidän muiden puolesta, mikä on maan tapa ja mikä ei. Tietenkään mikään "maan tapa" ei voi mennä laillisuuden edelle. Rasistit kuitenkin ovat sitä mieltä, että on lupa panetella, vainota tai karkottaa Suomesta ihmisiä, jotka noudattavat Suomen lakeja, vain siksi että heillä on väärä ihonväri, kieli tai uskonto.

• - mutta

ei kai Elopkaan koko Suomea omista?

• - mutta

eihän sinullakaan ole nukkekodissa kaikki osat tallessa.

• - mutta

minä jo unohdin että ainakaan halpa kopioni ei ymmärrä ironiaa, ellei se ole yhtä kökköä kuin hänen Mestarillaan

• tuohan on

ihan totta, mitä kirjoitin.

Muttaneidillä ei hissi mene nukkekodissaan ylös asti.

• - mutta

tällä palstallahan kutsutaan neidiksi vain sellaista, joka kestää jopa viestien poiston(kin) kuin mies

• - mutta kirjoitti:

tällä palstallahan kutsutaan neidiksi vain sellaista, joka kestää jopa viestien poiston(kin) kuin mies

Jaahas, ja nyt selkis mitä tarkoitat nedillä. Lohkaisit sen minullekin ja ihmettelin.
        Minulle kun neiti tarkioittaa jotain iihaan muuta. Neiti on jotain kuvottavaa, jota en usko saavan mainita julkisesti, että älä tule toiste kutsumaan minua neidiksi, tai tulen käväseen sillä puolen ruutua.

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Jaahas, ja nyt selkis mitä tarkoitat nedillä. Lohkaisit sen minullekin ja ihmettelin.
        Minulle kun neiti tarkioittaa jotain iihaan muuta. Neiti on jotain kuvottavaa, jota en usko saavan mainita julkisesti, että älä tule toiste kutsumaan minua neidiksi, tai tulen käväseen sillä puolen ruutua.

eihän sinua kukaan ole kutsunut neidiksi, koska sinä pillität poistettujen viestien perään

• - mutta kirjoitti:

eihän sinua kukaan ole kutsunut neidiksi, koska sinä pillität poistettujen viestien perään

Okei nyt meni sun kaa hermo, kuule jos minua kutsut neidiksi niin sinä olet historiaa, pudotan sut ekalla, hyi helvetti mitä te puhutte, minä en silloin ymmärtänyt mitä neidillä tarkoitit, mutta minä en ole neiti, ikinä, ootsä hullu?

Juu älä vaan tule kuule minua kutsumaan neidiksi.
        Kyllä minä ihmettelin mikä se vieti se oli.
        Taivas sittenkin.

Mitä tulee pillittämiseen, niin asiallisia viestejä ei saisi poistaa sananvapauden nimissä.
        Se että Mover ei henk.koht tasolla pidä mielipiteestäni niin se ei saisi olla syy poistaa asiaani.

En ole neiti, enkä neidiksi tule sen jo kromosomit estää.
        Lähetä viesti niin kerron sinulle mikä on neiti, täällä en voi sitä sanoa.

• - mutta kirjoitti:

NiiNpÄ pillitänkin : nytkin olen saanut vastauksia tämän verran

mutta kuinkas ollakaan moverin saxi-käsi on räjäyttänyt arvokkaat

mielipiteet pois ennekö edes ehdin lukea niitä.

voi voi ja margariinia väliin.

En minä pysty olemaan täällä joka sekunti.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9834123#comment-49210465

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9832567#comment-49367503

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9832567#comment-49367651

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9832567#comment-49367734

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9832567#comment-49367808

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9832567#comment-49368138

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9832567#comment-49367503

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9832567#comment-49222528

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9832567#comment-49222384

Minkä takia Mover tekee tällasta minulle?

Miksi minulta pimitetään ihmisten minulle lähettämiä mielipiteitä, nyt en niitä tiedä.
        sniif
        Niissä voi olla vaikka miten tärkeetä TIETOA
        Se kurja saxi-käsi estää minua saamasta arvokasta TIETOA, ja se on rasismia.
        Minua syrjitään vain nimeni tähden.
        mutta olen vain pikkuinen fennomaani pörröinen en pahaa kenellekään tahdo en.

• - mutta kirjoitti:

- mutta 10.5.2011 22:43 - mutta11.5.2011 16:00
        Miten te ajattelette :
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9852891/#comment-49381931
        ”=tällä palstallahan kutsutaan neidiksi vain sellaista, joka kestää jopa viestien poiston(kin) kuin mies.=”

Pankaapas nyt miettien uudestaan, mitä keksitte omasta päästänne.

Neiti, Rouva ja Herra on titteleitä, jotka mielestäni kirjoitetaan isolla.
        Mutta neiti joka kirjoitetaan pienellä on nooh kun kukaan ei tahdo tietää ihan kaikkea niin kerron kauniin söpön version, jota ei toivottavasti sitten poisteta. (=?)

Sovitaanko ekax että älä kutsu minua ikinä neidiksi, niin ei tarvi tulla ruudun läpi sille puolen ja lupaan itkeä jokaisen poiston perään, etten vaan saa sitä kammottavaa kutsumanimeä.

Kuka noin järjettömän asian on kyennyt keksimään, että on neiti kun ei itke?
        Eikö se nyt vähintäänkin olisi päinvastoin?

Tiettättekö miten paljon olen nauranut tuolle muttaneidille, kun olen miettinyt että miksei se suutu? Ihankuin olisi ylpeä nimityksestään.

No siis selitetään:
        Tiedätehän ne kaksi poikaa, jotka on niinku kaverukset tai sukulaiset, no oikeesti ne on pari, ehkä jopa rakastavaiset.
        Toinenhan niistä on useinkin sellainen neitimäinen, siis neitihomo ja herrahomo.

Siis kundi, joka on neiti on mies, jolla on pillu, eli munaton mies eli mitään saamaton mies millään tasolla.

Jos sanot miestä pojaksi, olet mustelmilla.
        Jos sanot miestä neidiksi, olet vainaa.

Siis jo periaatteessa en voi olla neiti, itken tai en, en myöskään ikäni puolesta, joten ei käy.

Niin tämä on se ajatus joka hiersi, että mitä hemmettiä te neidittelette tuota –muttaajaa?
        -muttaneiti, onko se neiti-neiti vai neitihomo, vai Neiti oikeesti, vai neiti-pikkuinen ajatusmaailmaltaan.

No katsellaan löytääkö meidän saxi-käsi tämän?

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

- mutta 10.5.2011 22:43 - mutta11.5.2011 16:00
        Miten te ajattelette :
        ”=tällä palstallahan kutsutaan neidiksi vain sellaista, joka kestää jopa viestien poiston(kin) kuin mies.=”

Pankaapas nyt miettien uudestaan, mitä keksitte omasta päästänne.

Neiti, Rouva ja Herra on titteleitä, jotka mielestäni kirjoitetaan isolla.
        Mutta neiti joka kirjoitetaan pienellä on nooh kun kukaan ei tahdo tietää ihan kaikkea niin kerron kauniin söpön version, jota ei toivottavasti sitten poisteta. (=?)

Sovitaanko ekax että älä kutsu minua ikinä neidiksi, niin ei tarvi tulla ruudun läpi sille puolen ja lupaan itkeä jokaisen poiston perään, etten vaan saa sitä kammottavaa kutsumanimeä.

Kuka noin järjettömän asian on kyennyt keksimään, että on neiti kun ei itke?
        Eikö se nyt vähintäänkin olisi päinvastoin?

Tiettättekö miten paljon olen nauranut tuolle muttaneidille, kun olen miettinyt että miksei se suutu? Ihankuin olisi ylpeä nimityksestään.

No siis selitetään:
        Tiedätehän ne kaksi poikaa, jotka on niinku kaverukset tai sukulaiset, no oikeesti ne on pari, ehkä jopa rakastavaiset.
        Toinenhan niistä on useinkin sellainen neitimäinen, siis neitihomo ja herrahomo.

Siis kundi, joka on neiti on mies, jolla on pillu, eli munaton mies eli mitään saamaton mies millään tasolla.

Jos sanot miestä pojaksi, olet mustelmilla.
        Jos sanot miestä neidiksi, olet vainaa.

Siis jo periaatteessa en voi olla neiti, itken tai en, en myöskään ikäni puolesta, joten ei käy.

Niin tämä on se ajatus joka hiersi, että mitä hemmettiä te neidittelette tuota –muttaajaa?
        -muttaneiti, onko se neiti-neiti vai neitihomo, vai Neiti oikeesti, vai neiti-pikkuinen ajatusmaailmaltaan.

No katsellaan löytääkö meidän saxi-käsi tämän?

sinähän osuit ihan naulan kantaan: "mitä hemmettiä te neidittelette?" Aikani ihmettelin sitä minäkin, mutta keksin syyn: tällä palstallahan kutsutaan neidiksi vain sellaista, joka kestää jopa viestien poiston(kin) kuin mies. Outoa se on, mutta outo on tämä palstakin.

• naulan kantaan
        - mutta kirjoitti:

sinähän osuit ihan naulan kantaan: "mitä hemmettiä te neidittelette?" Aikani ihmettelin sitä minäkin, mutta keksin syyn: tällä palstallahan kutsutaan neidiksi vain sellaista, joka kestää jopa viestien poiston(kin) kuin mies. Outoa se on, mutta outo on tämä palstakin.

"-muttaneiti, onko se neiti-neiti vai neitihomo, vai Neiti oikeesti, vai neiti-pikkuinen ajatusmaailmaltaan."

• - mutta kirjoitti:

Okei hassu-muttaaja, taisin ymmärtää, mutta minun ajatusmaailmaani tuo neidittely sovi, edes leikillään.
        Oukei tämä palsta on outo, mikä johtuu oudosta Mover the saxi-kädestä, joka tule ja leikkaa aina yön aika turhat rönsyt pois, mikä saa netti-kansan raivoon ja siinä se hulluus sitten punnitaan.
        Toki ymmärrän että slangi, joka ei ole missään nimessä murre, vaikka tyhmät niin väittääkin, niin ilmeisimmin täälläkin on oltava netti-slangi samasta syytä kuin livessäkin, eli se on tietyn inside-ryhmän sisällä vallitseva salakieli, jota ulkopuoliset ei ymmärrä (=tarkoituksellista) ja se luo yhteenkuuluvuutta jengissä. Vaikka olen heilunu suomi 24.lla about vuoden, niin olen edelleen aika ulkopuolinen monille. Mikä taas kertoo totuutta siitä että suomalaiseen jengiin on äärettömän vaikea päästä inessiiviin, myös suomalaisten kuten myös mamujen.
        Asia, jota saxi-käsi ei tahdo ymmärtää = suomalaiset eivät ole rasisteja VAAN hitaasti lämpeneviä, KAIKILLE, ihan kaikille myös suomalaisille ja nyt pääsen kertomaan ihanan tarinan, …..
        Teen tästä uuden aloituksen, koska aihe ei sovi tänne, mutta tästä se sitten alkoi.

• - mutta
        naulan kantaan kirjoitti:

"-muttaneiti, onko se neiti-neiti vai neitihomo, vai Neiti oikeesti, vai neiti-pikkuinen ajatusmaailmaltaan."

sinä olet nyt kyllä ihan pihalla, neitini poloinen

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Okei hassu-muttaaja, taisin ymmärtää, mutta minun ajatusmaailmaani tuo neidittely sovi, edes leikillään.
        Oukei tämä palsta on outo, mikä johtuu oudosta Mover the saxi-kädestä, joka tule ja leikkaa aina yön aika turhat rönsyt pois, mikä saa netti-kansan raivoon ja siinä se hulluus sitten punnitaan.
        Toki ymmärrän että slangi, joka ei ole missään nimessä murre, vaikka tyhmät niin väittääkin, niin ilmeisimmin täälläkin on oltava netti-slangi samasta syytä kuin livessäkin, eli se on tietyn inside-ryhmän sisällä vallitseva salakieli, jota ulkopuoliset ei ymmärrä (=tarkoituksellista) ja se luo yhteenkuuluvuutta jengissä. Vaikka olen heilunu suomi 24.lla about vuoden, niin olen edelleen aika ulkopuolinen monille. Mikä taas kertoo totuutta siitä että suomalaiseen jengiin on äärettömän vaikea päästä inessiiviin, myös suomalaisten kuten myös mamujen.
        Asia, jota saxi-käsi ei tahdo ymmärtää = suomalaiset eivät ole rasisteja VAAN hitaasti lämpeneviä, KAIKILLE, ihan kaikille myös suomalaisille ja nyt pääsen kertomaan ihanan tarinan, …..
        Teen tästä uuden aloituksen, koska aihe ei sovi tänne, mutta tästä se sitten alkoi.

eihän minua leikillään neiditellä, vaan ihan tosissaan. Sehän tässä huvittavinta on. Rassut tappaisivat minut jos pystyisivät, niin vihattu olen heidän silmissään. Otan sen imarteluna. Moukan moite on paras kiitos.

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Okei nyt meni sun kaa hermo, kuule jos minua kutsut neidiksi niin sinä olet historiaa, pudotan sut ekalla, hyi helvetti mitä te puhutte, minä en silloin ymmärtänyt mitä neidillä tarkoitit, mutta minä en ole neiti, ikinä, ootsä hullu?

Juu älä vaan tule kuule minua kutsumaan neidiksi.
        Kyllä minä ihmettelin mikä se vieti se oli.
        Taivas sittenkin.

Mitä tulee pillittämiseen, niin asiallisia viestejä ei saisi poistaa sananvapauden nimissä.
        Se että Mover ei henk.koht tasolla pidä mielipiteestäni niin se ei saisi olla syy poistaa asiaani.

En ole neiti, enkä neidiksi tule sen jo kromosomit estää.
        Lähetä viesti niin kerron sinulle mikä on neiti, täällä en voi sitä sanoa.

minä voin kertoa mikä on neiti: naimaton nainen. Naureskelin partaani kun minua ensimmäisen kerran täällä neiditeltiin.

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

eihän minua leikillään neiditellä, vaan ihan tosissaan. Sehän tässä huvittavinta on. Rassut tappaisivat minut jos pystyisivät, niin vihattu olen heidän silmissään. Otan sen imarteluna. Moukan moite on paras kiitos.

eihän sinua nyt kukaan ole tappamassa, neitiseni.

Sinä kun olet sellainen harmiton, mutta huvittava pelle.

Ilman kotikutoisia aforismejasi ei tällä palstalla oikein huumori kukkisi, vaikka luultavasti se onkin usein ihan tahatonta.

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

eihän sinua nyt kukaan ole tappamassa, neitiseni.

Sinä kun olet sellainen harmiton, mutta huvittava pelle.

Ilman kotikutoisia aforismejasi ei tällä palstalla oikein huumori kukkisi, vaikka luultavasti se onkin usein ihan tahatonta.

eihän minulle edes vastattaisi, jos olisin mitä väität minun olevan

• - mutta kirjoitti:

minä voin kertoa mikä on neiti: naimaton nainen. Naureskelin partaani kun minua ensimmäisen kerran täällä neiditeltiin.

Okei ymmärrän ettet ymmärrä. Mutta Neiti Virtanen kirjoitetaan isolla. Joku suomenkielenpoliisi voi hyökätä jostain puskasta, mutta näin olen itseni antanut oppia asiat. Myöskin Herra Virtanen, siis Neiti Virtasen isä on ylpeä tittelistään ja tahtoo sen kirjoitettavan isolla. Ja luulenpa että sähäkimmin asiaan suhtautuu Rouva Virtanen, joka lyö Design-Laukullaan sitä joka hänen arvokasta titteliään väheksyy, kirjoittamalla sen pienellä. Mutta alla on perusteellisempi selitys asiaan. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9852891/#comment-49402972
        Vieläkö naurattaa?

• - mutta kirjoitti:

Huomaan kyllä asiat ja niiden välit, ja olet varsin suosittu, - muttaaja hyvä.
        Sinusta pidetään paljon, huomaan.
        Itse ajattelin sinun pätevyytesi vastata sopivan ärsyttävästi olevan se syy, neidittelyyn. Olet tavallaan rakas vihollinen heille, kuten Ruotsikin on meille, den glider in, varsinkin tänään Ruotsi on erittäin Rakastettu ja Ihana vihollisemme.

• - mutta kirjoitti:

eihän minulle edes vastattaisi, jos olisin mitä väität minun olevan

nii-in
        laula vaan että den glider in din din din.

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Okei ymmärrän ettet ymmärrä. Mutta Neiti Virtanen kirjoitetaan isolla. Joku suomenkielenpoliisi voi hyökätä jostain puskasta, mutta näin olen itseni antanut oppia asiat. Myöskin Herra Virtanen, siis Neiti Virtasen isä on ylpeä tittelistään ja tahtoo sen kirjoitettavan isolla. Ja luulenpa että sähäkimmin asiaan suhtautuu Rouva Virtanen, joka lyö Design-Laukullaan sitä joka hänen arvokasta titteliään väheksyy, kirjoittamalla sen pienellä. Mutta alla on perusteellisempi selitys asiaan. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9852891/#comment-49402972
        Vieläkö naurattaa?

ymmärsinhän minä ajat sitten mitä sillä neidittelyllä ajettiin takaa. Teeskentelin etten ymmärrä, koska tiesin sen ärsyttävän enemmän kuin mikään tiputan ekalla -uhoilu koskaan ketään.

Ei se toki enää aikoihin ole jaksanut naurattaa. Edes tahattomat vitsit eivät naurata loputtomiin.

Ja jos nyt ihan vakavasti puhutaan, niin jotain kertoo niin sanotuista maahanmuuttokriitikoista se, että pahimpia haukkumasanoja mitä he keksivät ovat neiti, homo ja neitihomo. Yläkouluikäisiltä moisen lapsellisuuden vielä sietää, mutta kun täällä aikamiehetkin viitsivät...

• - mutta kirjoitti:

ymmärsinhän minä ajat sitten mitä sillä neidittelyllä ajettiin takaa. Teeskentelin etten ymmärrä, koska tiesin sen ärsyttävän enemmän kuin mikään tiputan ekalla -uhoilu koskaan ketään.

Ei se toki enää aikoihin ole jaksanut naurattaa. Edes tahattomat vitsit eivät naurata loputtomiin.

Ja jos nyt ihan vakavasti puhutaan, niin jotain kertoo niin sanotuista maahanmuuttokriitikoista se, että pahimpia haukkumasanoja mitä he keksivät ovat neiti, homo ja neitihomo. Yläkouluikäisiltä moisen lapsellisuuden vielä sietää, mutta kun täällä aikamiehetkin viitsivät...

fennis: No miksi sinä minulle rupeet puhuu että neiditellään sinuakin sitten vatsa kun kestät poistot kuin mies?
        Ymmärtämättömyyttäsi tai ei, niin en tahdo että minua kutsutaan neidiksi enkä Neidiksi enkä Rouvaksi enkä tahdo että viestejäni poistetaan.
        Ja jos poistetaan tahtoisin ainakin syyn, sillä Moveri kertoo muillekin syyn. Ja Moveri on sanonut minulle jo kerran että kirjoitan hyvin. Mikä ilmeisesti oli liian aikaisten kehastu.

mutta :Edes tahattomat vitsit eivät naurata loputtomiin.
        fennis : joskun se ei kuulostakaan vitsiltä. Sinä vain nauroit itsellesi, kun luulit ymmärtäväsi jotain mitä muut ei ymmärrä, vaikka et ymmärtänyt sitä mitä muut ymmärsivät.

mutta : vakavasti puhutaan, niin jotain kertoo niin sanotuista maahanmuuttokriitikoista se, että pahimpia haukkumasanoja mitä he keksivät ovat neiti, homo ja neitihomo.
        fennis: Johtuisiko siitä että kaikista sanoista joutuu raastupaan, jos suomalainen puhuu.
        Miten niin haukkumasanoja? Ihan vaan kuule tunnen homoja (ja leenoja). Ja homotkin puhuu toisistaan luontevasti homoina, eikä se mikään haukkumasana ole. Te humanistit yritätte kieltää kaiken.
        Neitihomokin on ihan kuvaava sana jos homo on se neitimäisempi niistä. Että älkää kuulkaas yhtään yrittäkö niitäkin laittaa kiellettyjen sanojen listalle.

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

fennis: No miksi sinä minulle rupeet puhuu että neiditellään sinuakin sitten vatsa kun kestät poistot kuin mies?
        Ymmärtämättömyyttäsi tai ei, niin en tahdo että minua kutsutaan neidiksi enkä Neidiksi enkä Rouvaksi enkä tahdo että viestejäni poistetaan.
        Ja jos poistetaan tahtoisin ainakin syyn, sillä Moveri kertoo muillekin syyn. Ja Moveri on sanonut minulle jo kerran että kirjoitan hyvin. Mikä ilmeisesti oli liian aikaisten kehastu.

mutta :Edes tahattomat vitsit eivät naurata loputtomiin.
        fennis : joskun se ei kuulostakaan vitsiltä. Sinä vain nauroit itsellesi, kun luulit ymmärtäväsi jotain mitä muut ei ymmärrä, vaikka et ymmärtänyt sitä mitä muut ymmärsivät.

mutta : vakavasti puhutaan, niin jotain kertoo niin sanotuista maahanmuuttokriitikoista se, että pahimpia haukkumasanoja mitä he keksivät ovat neiti, homo ja neitihomo.
        fennis: Johtuisiko siitä että kaikista sanoista joutuu raastupaan, jos suomalainen puhuu.
        Miten niin haukkumasanoja? Ihan vaan kuule tunnen homoja (ja leenoja). Ja homotkin puhuu toisistaan luontevasti homoina, eikä se mikään haukkumasana ole. Te humanistit yritätte kieltää kaiken.
        Neitihomokin on ihan kuvaava sana jos homo on se neitimäisempi niistä. Että älkää kuulkaas yhtään yrittäkö niitäkin laittaa kiellettyjen sanojen listalle.

mitä en ymmärtänyt?

• - mutta kirjoitti:

mitä en ymmärtänyt?

Niin se mitä luulit ymmärtäväsi naureskellessasi partaasi, oli se väärä luulo mille naureskelit, mutta et ymmärtänyt etteivät he täällä ajatelleet siten. No anna olla, en jaksa vääntää tätä. Parempi laiha sopu kuin typerä riita.

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Niin se mitä luulit ymmärtäväsi naureskellessasi partaasi, oli se väärä luulo mille naureskelit, mutta et ymmärtänyt etteivät he täällä ajatelleet siten. No anna olla, en jaksa vääntää tätä. Parempi laiha sopu kuin typerä riita.

mille luulit minun nauravan?

• - mutta kirjoitti:

mille luulit minun nauravan?

Olethan sinä nyt ymmärtämättömällä päällä.
        Se mitä sinä ymmärsit ei ollu sama mitä nämä tällä ymmärsivät ja tarkoittivat.
        Ihan pliis lopetetaan jo tämä kun ei tämä liity mitenkään aiheeseen rasismi.

muttaneiti on ihan kiva nimitys sinulle. OK ?
        Mutta älä sano minua neidiksi, siitähän tämä alkoi.

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Olethan sinä nyt ymmärtämättömällä päällä.
        Ihan pliis lopetetaan jo tämä kun ei tämä liity mitenkään aiheeseen rasismi.

muttaneiti on ihan kiva nimitys sinulle. OK ?
        Mutta älä sano minua neidiksi, siitähän tämä alkoi.

olethan sinä neiti siinä missä minäkin, ellet jopa enemmän

• suomi suomalaisille

no mutta fenno , kannattaako tollasen takia kantaa ottaa , jätkä luulee heittäv'änsä jämäkkää huulta mutta lopputulos on muvermainen latteus .
      tommottisia menee 13 tusinaan.

• minä olen rasimin uhri rasismi-palstalla, minua syrjitään vain nimeni tähden.
        mutta olen vain pikkuinen fennomaani pörröinen en pahaa kenellekään tahdo en.

• - mutta

onneksi sinä olet ainoa laatuasi. Heität jämäkkää huulta ja kaikki kulmapubin veteraanit taputtavat selkään. On se niin rohkee jätkä. Tiputtaa ekalla vaikka tuopin kädestään.

• suomi suomalaisille
        - mutta kirjoitti:

onneksi sinä olet ainoa laatuasi. Heität jämäkkää huulta ja kaikki kulmapubin veteraanit taputtavat selkään. On se niin rohkee jätkä. Tiputtaa ekalla vaikka tuopin kädestään.

jaa minä , kieltämättä se on joskus vähän yksinäistä olla näin mainio tapaus . älyllisti kaikkkien yläpuolella ja kaiken lisäksi niin hyvän näköinenkin .
        ei meitin pubissa taputella muitakun lissuja , ne on kato hinttarit erikseen .
        rohkeutta kyllä löytyy ja meitin mukissa on kahva , pysyy kädessä, se on muuveroija joka putoo jos paikalle sattuu. tai balkanin pallin potkija .

• älyllisti kaikkkien
        suomi suomalaisille kirjoitti:

jaa minä , kieltämättä se on joskus vähän yksinäistä olla näin mainio tapaus . älyllisti kaikkkien yläpuolella ja kaiken lisäksi niin hyvän näköinenkin .
        ei meitin pubissa taputella muitakun lissuja , ne on kato hinttarit erikseen .
        rohkeutta kyllä löytyy ja meitin mukissa on kahva , pysyy kädessä, se on muuveroija joka putoo jos paikalle sattuu. tai balkanin pallin potkija .

Ihan pliis lopetetaan jo tämä kun ei tämä liity mitenkään aiheeseen rasismi

• suomi suomalaisille

kuules ny , tällä palstalla kun aivotoimintaa ei esiinny ainakaan palstanpitäjien toimesta niin seny on sama mitä tänne tekstaa .
      henkilökohtaisesti olen odotellut että koska siitä rasismista tulee juttua ???
      jos ei voi tosi aiheita käsitellä esim. rasismi nyky-afrikassa tai lähi idän a-heid .
      parempi kun pannaan lappu luukulle ja muuverille kenkää. joka on myös ollut tavoitteeni jonkun aikaa .
      ei tässä senkummenmasta älykkyydestä ole kysymys.
      PS. ihan pliis , ota huomioon että suomessa ei esiinny kovan luokan rasismia , eikä tule jos muukalaisten maahantuonti järkeistetään =lopetetaan.

• nii-in

laula vaan että den glider in i din din din.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe