Minkälaisia kokemuksia teillä on Mini-Pill merkistä? Onko ollut ongelmia päänsäryn tai ihon kanssa? Painon nousua?
Mini-Pill
4
1517
Vastaukset
- Noproblems
Hyviä kokemuksia, nyt oon vuoden käyttänyt ja ei oo minkäälaisia oireita ollu.
- spider-monkey
Mulla meni iho melko huonoks ja menkat oli viikon välein. Hei auttaakas nyt kun on jo 5-6 liuska menossa ja yhtäkkiä menkkoja ei ole kahteen vk ollut !? Alavatsaan (munasarjojen kohdalla) tuntuu pientä kipua silloin tällöin. Onko normaalia ??
- peikkotytto
Vähän myöhäistä varmaan sulle (Spider-monkey) tätä infota, mutta jotain muuta palstaa lukevaa voi auttaa vastaus kysymykseesi. Eli munasarjakipuja täällä myös ja uskoakseni johtuvat ovulaatiosta, joka ei siis esty käytettäessä minipillsejä. Kivun laadun arvioin sen perusteella, että tällaisia tuntemuksia oli joskus aikoinaan ennenkuin ensimmäistäkään ehkäisyvalmistetta olin kokeillut juurikin pari viikkoa ennen menkkoja. Mutta ei syytä huoleen, sillä Minipillsien vaikutus perustuu muihin tekijöihin! Kunhan vaan muistaa, että se kolmen tunnin varoaika on todellakin kolmen tunnin mittainen. Herätyskello vain soimaan aina tiettyyn aikaan.
Muita vaikutuksia: mulla iho ollut parempi kuin normaalisti, menkkoja ollut nyt suht. usein, mutta se ei ole vielä haitannut koska alkoi Cerazettella mennä veriarvot vähän turhan korkeiksi. Ehkä menkat tästä tasoittuu kun käyttää pidemmän aikaa (nyt vasta 3 liuska menossa). Halut on kivasti palannu edes jonkin verran. Tietenkään ne ei voi olla samaa luokkaa kuin ilman pillereitä, koska sillonhan luonto ois tyhmä. Meidän on tarkotus haluta eniten sillonko voidaan tulla raskaaks. Mutta mieluummin vähän miedommat vietit ja turvallisempi elämä! - 2-4
Miksi Mini-Pill on viimeinen toivosi, oletko jo kokeillut kaikkia muita vaihtoehtoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986