Täyteaineiden tilaaminen netistä

Ryppy,,

Onko laitonta tilata netistä täyteaineita (esim Restylane, Ellanse tms)? Mistä olette tilanneet?

97

7135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallleroo

      tuskin se laitonta on kun niitä kerran käytetään. Haluaisin itsekin tietää mistä voisi tilata, tulisi paljon halvemmaksi itse täyttää...

      • Mustikkainen1

        Hei! Olen tilannut Rocbiolta ja seuraavaksi ajattelin Mesoonelta kun tulee vähän halvemmaksi ja niisä on mukana lidokaiinia..omalla vastuulla..en ole löytänyt kyseisistä firmoista huonoja palautteita maailmalta. Aine oli kätevää laittaa ja meni kerralla ihan nappiin..mutta mä olenkin vähän hullu näissä asioissa!


      • hrueihkjff
        Mustikkainen1 kirjoitti:

        Hei! Olen tilannut Rocbiolta ja seuraavaksi ajattelin Mesoonelta kun tulee vähän halvemmaksi ja niisä on mukana lidokaiinia..omalla vastuulla..en ole löytänyt kyseisistä firmoista huonoja palautteita maailmalta. Aine oli kätevää laittaa ja meni kerralla ihan nappiin..mutta mä olenkin vähän hullu näissä asioissa!

        Mitä täyteainetta tilasit ja minne sitä ruiskutit? Itseäkin hieman kiinnostaa tilata jotakin hyaluronihappotäyteainetta jota laittaisin huuliin, mutta tietenkin hieman pelottaa.. Pelottaa, että saisinkin jotakin muovia/silikonia joka sit jää sinne huuliin.


      • minua kiinnostaaaa
        Mustikkainen1 kirjoitti:

        Hei! Olen tilannut Rocbiolta ja seuraavaksi ajattelin Mesoonelta kun tulee vähän halvemmaksi ja niisä on mukana lidokaiinia..omalla vastuulla..en ole löytänyt kyseisistä firmoista huonoja palautteita maailmalta. Aine oli kätevää laittaa ja meni kerralla ihan nappiin..mutta mä olenkin vähän hullu näissä asioissa!

        itsekin haluaisin tilata rocbiolta. voisitko tosiaan kertoa mitä täyteainetta ostit ja mihin sitä käytit?? kauanko tulos kesti ja tuliko mitään allergisia reaktioita? entä ongelmia tullin kanssa?


    • tittapå

      Laittakaa sitten kuvat naamastanne

    • pallleroo

      heti tuli negatiivista kommenttia. Olisi kiva joskus saada asianmukaista kommenttiakin! Ja jos niin kovasti kiinnosta tietää miksi täytettä otan huuleeni niin siksi koska huuleni ovat todella epäsymmetriset,syntymävika.

    • dotherightthing

      Asianmukainen kommentti: Mene ammattilaiselle hoidettavaksi, jolla ruiskujen sisältö on varmasti sitä mitä luvataan. Pidä huoli että ruiskua käytetään vain sinuun ja että tekijällä on suojakäsineet. Pyydä kuitti hoidosta.

    • ymh

      The Look; ei käsineitä, ei kuittia. Käteismaksu, koska maksupäätteessä sattui sopivasti olemaan vikaa eikä kuittilomakkeita ollut .."eihän sellasii kukaan käytä"

      • kvitto4

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä? Öö kyllö niitten on pakko antaa ja niiden pitäis saada sulta vielä suostumus lomakkeeseen sun allekirjoitus että oot antanut sille kyseiselle ihmiselle luvan pistää suhun sitä ainetta, vakuutusten vuoksi et jos sulle tulee jkn allerginen reaktio tms. Ja KUITTI AINA. Ei oo yllätys kun on kyse The look:sta


    • Boo3

      Vain täysi idiootti piikittää itseään. Mitä kalliimpi tuote, sitä suuremmalla todennäköisyydellä siitä valmistetaan piraatteja. Money talks.

      • Kokemusta on

        Ei itsensä piikittäminen oikeastaan ole edes hankalaa. Itse asuin vuosia ulkomailla ja kauneushoitoloista yms. oli mahdollista ostaa kotikäyttöön Restylanea ja muita täyteaineita ja piikitinkin itseäni niillä vuosia. Mitään komplikaatioita tms ei tullut vaikka olenkin täysi amatööri. Sanoisin, että itsensä piikittäminen täyteaineilla on turvallista kunhan tietää mitä piikittää.

        Itsekin haluaisin tietää sivustoja, joista voi ostaa aitoa Restylanea ja muita täyteaineita. Muistaakseni olen jostakin lukenut, että Fimea luokittelee kaikki injektiot lääkkeiksi eikä niitä saa ilman reseptiä eikä niitä muistaakseni saa edes tilata Euroopan talousalueen ulkopuolelta. En ole varma mutta näin muistan kuulleeni.


    • rajaton riemu

      Piikitä ihan rauhassa itseäsi, mutta älä yllytä siihen muita. Aika vastuuttomia noi sun juttus. Mitä sitten kun joku saa tulehduksen naamaansa ja/tai pilaa ulkonäkönsä...

      • Kokemusta on

        Missä kohtaa tekstiäni yllytin ketään? Kerroin vain omakohtaisia kokemuksia. Tietenkin suosittelen kaikkia menemään mielummin ammattilaisen piikitettäväksi, mutta totuushan on, että ei täyteaineiden piikittäminen mitään aivokirurgiaa ole.... Tulehdukset tietenkin ovat mahdollisia, mutta kuten sanoin, itselle ei tullut mitään kompilaatioita tms. sillä huolehdin hygieniasta. Ja eipä millään täyteaineilla ulkonäköä lopullisesti pilaa, nehän kestää vain pari kuukautta. Itse en ikinä uskaltaisi pistää Botoxia, sillä se on niin vaarallista myrkkyä, mutta suht. harmittomat täyteaineet eivät pelota.


      • do you feel lucky
        Kokemusta on kirjoitti:

        Missä kohtaa tekstiäni yllytin ketään? Kerroin vain omakohtaisia kokemuksia. Tietenkin suosittelen kaikkia menemään mielummin ammattilaisen piikitettäväksi, mutta totuushan on, että ei täyteaineiden piikittäminen mitään aivokirurgiaa ole.... Tulehdukset tietenkin ovat mahdollisia, mutta kuten sanoin, itselle ei tullut mitään kompilaatioita tms. sillä huolehdin hygieniasta. Ja eipä millään täyteaineilla ulkonäköä lopullisesti pilaa, nehän kestää vain pari kuukautta. Itse en ikinä uskaltaisi pistää Botoxia, sillä se on niin vaarallista myrkkyä, mutta suht. harmittomat täyteaineet eivät pelota.

        Onni jatkuu kunnes onni loppuu.


    • kreisii

      Väärä kohta säästää. Jos epäonnistut, se näkyy 24/7

      • ???

        Paljonko aineet ovat edullisempia netin kautta?


    • Pikkupiikki

      Kannattaa silti käyttää vain ammattilaisen käsistä tulleita aineita. Täälläkin palstoilla kritisoidaan ihan koulutettuja kosmetologeja saatikka kouluttamattomia postipaketin tilaajia. Injektioissa on aina riskit ja ps..Ellansea ei saa tilattua netistä..

    • Kaunotar vai hirviö?

      Itse repäisin ja tilasin täyteainetta netistä. Tilasin juurikin tuota Rocbio-täyteainetta, jota ajattelin piikittää huuliini. Nyt kuitenkin iski pieni jännitys (tai ehkä järjen ääni heräsi) ja hieman epäilen alkaa itseäni piikittelemään. Tiedän tosin muita, jotka tilasivat netistä täyteaineita, piikittivät sitä itseensä ja saivat hienot huulet. Uskon myös, että täyteaine, jota tilasin, on turvallista. Rocbion sivuilla oli paljon tietoa täyteaineista, ja asiakaspalvelu vastasi erittäin nopeasti ja kattavasti, hieman huonolla englannilla tosin. Ohjeissa, jotka sain täyteaineen mukana, kerrotaan riskeistä (ja sanotaan, että vain ammattilainen saa piikittää.. Itsehän olen täysin amatööri, tosin olen opiskellut videoiden avulla piikitystekniikoita ja käynyt useaan otteeseen ammattilaisen piikitettävänä) ja mahdollisista vahingoista sekä kaikkea muuta oleellista. Ohjeissa sanotaan, että Rocbion täyteainetta ei saisi käyttää, jos on jotakin muuta täyteainetta samassa kohdassa. Mulla on huulissa tällä hetkellä hieman erästä toista täyteainetta jäljellä, mutta en ajatellut odottaa sen katoamista, sillä molemmat täyteaineet ovat hyaluronihappoa ja ammattilaisen mukaan niitä on turvallista yhdistää.

      Jos/kun uskallan piikittää täyteaineen itseeni, voin tulla kertomaan mitä tapahtui jos jotakin kiinnostaa. Ellen sitten kuole siihen... No tuskinpa!

    • Opiskelija 21 v

      Itse tilasin hyaluronihappoa Rocbiolta huulitäyttöä varten. Mukana oli selkeä opetusvideo. Ystäväni pisti injektion koska itse en uskaltanut. Tulos on erinomainen! Ei lainkaan huonompi kuin pari aikaisempaa täyttöä jotka otin kosmetologilta. Kun tämän vaikutus loppuu , tilaan samasta firmasta seuraavankin satsin! Tulee paljon halvemmaksi kuin kosmetologilla hyppääminen!

      • piikkikammo

        Tämä on vanha lenkki mutta voisitko vastata mistä tuo Rocbio löytyy? Olen googlannu mutta en löydä sitä. Oletko tyytyväinen tulokseen?


    • koe-eläin

      Onko kukaan täällä tilannut hyaluronihappoa pulverina ja tehnyt siitä itse HA geeliä pistettäväksi? Olen miettinyt, että mistä porukka saa noita sopivia neuloja, jos tilaavat esim. pelkkiä ampulleja?

    • go for it go

      Miksette samantien tilaa leikkaussalivälineistöä ? Voisitte tehdä itsellenne plastiikkakirurgisia toimenpiteitä.

      Säästäisitte...

      • Anonyymi

        Oo hiljaa!! Näyttää sua silti kiinnostavan kun täällä roikut. Aika nolo. Ootko kateellinen vai köyhä vai molempia ja lisäks vielä kiusaaja no onnee elämään. 👍


      • Anonyymi

        Ida vainiokin on hassun näköinen kun on törröhuulet kyllä on päässä vinksahtanut aika pahasti. Syöminen on hauskaa katsoa kun törröhuulet ei toimi hehhhhhh.


    • TahtooMyös

      Hei Opiskelija 21! Voisitko hieman kertoa tuosta firmasta, onko niillä siis oman merkkisiä aineita? Tuleeko mistäpäin maailmaa (ajattelen lähinnä tullausta)

      Onko ruiskutarpeet mukana?

    • TahtooMyös

      Okei googlailin noita, Rocbion hinta ei ole paha, mutta epäilyttää kun en tosiaan löytänyt keskustelupalstoilta kokemuksia... Heidän omilla sivuilla on reviews, mutta ne vasta epäilyttäviä ovat, kun suurin osa muka miehiltä... Onko joku oikeasti kokeillut tota?

    • älkäänyhullujapuhuko

      Älkää nyt ihmeessä itse alkako sohimaan näiden kanssa.. ensinnäkin netistä tilatessa voi tulla ihan mitä vaan, vaikka paketti olisi kuinka aidon näköinen. Toiseksi, aidollakin aineella voi saada vakavat komplikaatiot, esimerkiksi jos neula menee verisuoneen ja injektoi sinne, tulee verisuonen tukos josta jo itsestäänselväti on vakavat seuraukset - tällöin on oltava vasta-ainetta jolla tukos saadaan liuotettua - ja muutenkin toimittava nopeasti. Myöskään omat touhut eivät ole vakuutusten piirissä, eli melkoisella riskillä tuota harrastaa jos alkaa itse tekemään. Mutta kukin tekee tietty mitä haluaa...

      • Laaturatkaisee

        Menkää ammattilaisen hoitoon. Ja unohtakaa kosmetologit sekä itsepiikitykset. Pitäis lailla kieltää / estää moinen terveydellä leikkiminen


      • ygh

        kosmetologi on nuorille.


    • Kaunotar vai hirviö?

      Noniin, nyt mulla on Rocbion täyteainetta 1 ml huulissa. Ja täytyy sanoa, että olen toistaiseksi erittäin positiivisesti yllättynyt.

      Puudutin huuleni apteekeista ilman reseptiä saatavalla Emla-puudutevoiteella ja annoin sen vaikuttaa noin 1,5 tuntia. Huuleni olivat täysin puuduttuneet, enkä tuntenut piikkien aiheuttamaa kipua oikeastaan yhtään. Olin tuosta todella yllättynyt, sillä ammattilaisella käydessäni kipu on ollut hirveä. Itse piikityskin suoriutui mielestäni erittäin hyvin, verta ei tullut lähes yhtään. Rocbion täyteaine oli aika paksua, mikä tuotti hankaluuksia injektoitaessa, sillä ruiskua piti painaa niin kovasti saadakseen paksu täyteaine pienestä neulasta ulos. Tuo oli (toistaiseksi) ainoa miinus tuotteessa. Kannattaa muuten olla nopea, sillä Emlan vaikutus alkoi loppua aika pian, enkä ollut vielä kerennyt saada huuliani täysin valmiiksi. Viimeiset piikit olivat siis kivuliaita!

      Tällä hetkellä huuleni ovat vielä aika turvonneet ja kipeät. Aikaisemmilla kerroilla, kun olen täyttänyt huuleni ammattilaisella, kipu ei ole kestänyt näin kauan. Uskon kivun kuitenkin johtuvan siitä, että injektoin suoraan 1 ml täyteainetta huuliini, kun taas ammattilainen on injektoinut pienempiä määriä monessa kerrassa.

      Kuten sanoin, tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen. Jos olen tyytyväinen vielä parin kuukauden kuluttua, sanon lopullisesti hyvästit kalliille ammattilaisille. Jos jollakin on jotakin kysyttävää, niin vastaan kyllä.

    • Olet täys

      Idiootti

      • Ixx2

        Vatix2


    • TahtooMyös

      Kaunotar vai hirviö, minua kiinnostaa tuo aine! Ensinnäkin, oliko tullin kanssa mitään ongelmia? Oliko helppoa piikitellä ainetta eri paikkoihin, tuliko tasaista jälkeä? Tuntuuko huulissasi kovat pallerot, mulle laitettiin kerran stylage-ainetta ja se tuntui kovina palloina pitkään?

      Katselin tuolta sivuilta että 2 ml on minimi mitä saa tilata. Mitä noista sä tilasit?

      • Kaunotar vai hirviö?

        Tullin kanssa ei ollut minkäänlaisia ongelmia. Rocbion lähettämän paketin mukana tuli ilmeisesti kaksi näytettä, jotka todisti aineen olevan laillista. Näistä näytteistä ei peritty lisähintaa.

        Täyteainetta oli helppo piikittää niin kauan kuin puudutus kesti. Piikittäminen oli tosin melko vaivalloista, sillä aine oli niin paksua. Ihan hyvin se silti onnistui. Tuli tasaista jälkeä, paitsi huomasin, että vasempaan puoleen ylähuulestani ruiskutin hieman liian vähän ainetta. Ei sitä tosin kukaan ulkopuolinen huomaa. Ensimmäisen vuorokauden aikana tuntui kovat pallerot, mutta nyt ne ovat pehmeytyneet aika paljon eikä ne enää tunnu häiritsevän kovilta. Huuleni ovat pienentyneet aika paljon, mutta se johtunee varmaan siitä, että nyt vähäinenkin turvotus on lähtenyt. Tai sitten injektoin ainetta liian syvälle ja se on alkanut jo nyt hajota... En tiedä, sen näkee varmaan parin viikon kuluttua.

        Joo, yhteensä 2 ml on minimi, mutta mulla toinen ruiskuista oli mennyt matkalla rikki :( Tilasin Medium Derm -nimistä täyteainetta. Ajattelin katsoa, että kauanko tämä täyteaine nyt kestää huulissa, ja jos se on jo parin viikon kuluttua kadonnut, en tilaa enää uudestaan. Tuon täyteaineenhan luvattiin pysyvän 12 kuukautta huulissa. Jos huuleni eivät tästä enää pienene, tilaan vielä 2 ml lisää ja ainakin toisen niistä piikitän vielä huuliini ja toisen säästän pahan päivän varalle. :D Tai sitten kokeilen Derm Deep -nimistä täyteainetta, jota Rocbion asiakaspalvelija ei tosin suositellut laitettavaksi huuliin, mutta Rocbion sivuilla lukee, että sitäkin voi laittaa huuliin. Se on ilmeisesti paksumpaa.


    • Tahtoo Myös

      Mielenkiintoista kokeilusi :) Tietääkseni hyaluronihappo kestää muutaman kuukauden, 12 kk jotkut erikoisaineet jotka on hyvin kalliita. Jos jaksat, kerro ihmeessä miltä huulet ovat vaikuttaneet. Pitikö muuten käyttää jotain sterilisointiainetta toimenpiteessä?

      • hölmööööt

        Netistä tilattu aine voi olla ihan mitä tahansa.


      • kantapään kautta
        hölmööööt kirjoitti:

        Netistä tilattu aine voi olla ihan mitä tahansa.

        Juurikin näin


    • Ukkonnekuolaaperääni

      Kauheaa keuhkoamsita tällä!! Pistäähän esm. diabeetikotkin itseään ja vielä insuliinilla joka on tosi vaarallista!! Siihen voi oikeesti kuolla! Siis kuolla!! Menikö jakeluun?? Jos joku haluaa huulitäytteet ja olla kaunis niin so what?? Te keuhkoajat olette vain kateellisia!!

    • Kokenut-

      Itse olen kyllä täyttänyt omia huulia jo kohta puoltoista vuotta. Sain tuohon ispiraation ollessani ystäväni mukana kun hän otti Juvedermia huuliinsa. Näin miten homma toimi, joten tilasin erimerkkejä netin kautta.
      Ystäväni huulet jäivät aika pieniksi kun hän otti vain 1ml ainetta ja maksoi siitä ihan älyttömästi. Itsetehtyinä tulee ainakin 3-4 kertaa halvemmaksi :)
      Suosittelen puudutusta ihan ensiksi, jos itse on itselleen tekemässä.
      Sattuu nimittäin pirusti laittaa itselleen, jouduin ekan kerran jättää kaikki kesken, piti mennä hakemaan apteekista puudutusainetta ja jatkaa :)

      • Kiinnostaa1

        Mitä ainetta laitat itsellesi? :)


      • Kokenut-
        Kiinnostaa1 kirjoitti:

        Mitä ainetta laitat itsellesi? :)

        Restylane sun muita botox/täyteaine ruiskuja kokeiltu, parhaiten ja lähes kivuttomasti toimii musta kyllä toi ap:n mainitsema Ellanse :)
        Useimmiten olen ulkomailta tilannut jotain ihan random aineitakin, mutta
        oon koittanut katsoa ettei ole huijarisivusto ettei rahat mene hukkaan :)


    • Misssy88

      Miten olet löytänyt paikkoja mistä saa noita tunnettuja aineita tilattuja? Olen kokeillut muutamaa sivustoa, joissa vaaditaan lääkärilisenssi.. Kokeilin nyt ensimmäistä kertaa itse täyttää huulet Juveni-nimisellä aineella. Voin kertoa kokemuksesta jos täällä on vielä kiinnostuneita.

    • Kiinnostunut

      Minäkin olisin kiinnostunut näistänettisivuista? Voitteko laittaa linkkejä?
      Tuliko paketissa vain ampulleja vai lisäksi ruiskuja? Mutta ruiskuja saa kyllä ostellua apteekista :)

    • Kiinnostus
    • harkitisija

      Miten on aineet pysynyt huulissa? Onko muita ketkä rocbioa tilailleet?

    • Myrkkyjä

      Hei haloo, naiset? Tutkittiin yks netistä tilattu botox opiskeluaikana ja siellä oli jotain ihan muuta, oliko siellä sokeri-vai suolaliuosta, en muista, en ollu siinä tiimis. Usein ne on täyteaineet voi olla vanhentuneita tai niissä voi olla raskasmetalleja ym. ym. En itte ostais netistä

      • Ei nettibotuliinille

        Botuliinia (=Botoxia) onkin hankalaa ja erittäin riskialtista valmistaa epäammatillisesti, hyvä vain että siellä oli pelkkää vaaratonta litkua. Itse en ikinä uskaltaisi tilata botuliinivalmisteita netistä, botuliini on nimittäin tappava hermomyrkky. Hyaluronihappo sen sijaan on vaaratonta ja suhteellisen helppo valmistaa muuallakin turvallisesti ja steriilisti. Pienet raskasmetallipitoisuudet eivät ole ihmiselle vaarallisia. Itse olen vuosia tilannut hyaluronihappovalmisteita netistä, ja kertaakaan ei ole tullut minkäänlaisia ongelmia.


    • lami2

      Linkatkaa ihmeessä mistä noita täytteitä olette tilanneet? Ainakaan rocbio ei tällä hetkellä lähetä suomeen.

      • 4+16

        Lähettääpäs, mulla on parhaillaan tilaus tulossa. Tuotteet pitää tilata sieltä uudelta sivulta, sinne pääsee painamalla oikeassa yläkulmassa lukevaa "new site" -tekstiä.


      • taas2
        4+16 kirjoitti:

        Lähettääpäs, mulla on parhaillaan tilaus tulossa. Tuotteet pitää tilata sieltä uudelta sivulta, sinne pääsee painamalla oikeassa yläkulmassa lukevaa "new site" -tekstiä.

        Ok, näköjään lähettääkin nytten vaikka en löytänytkään new site linkkiä =) Kerrohan tuliko paketti perille. Mitä noista aineista tilasit ja minne ajattelit laittaa. Itse olisi tarkoitus nasolabiaalit täyttää ja jos jää yli niin huuliin hiukka täytettä.
        Kiitos


    • hulluutta

      Kukaan tolkuissaan oleva ei tilaa noita mitälie aineita

      • I know

        Eihän kukaan mitään "mitälie"-aineita olekaan tilannut, vaan esim. hyaluronihappotäyteainetta. Hyaluronihappo on täysin turvallinen ja siitä on erittäin helppo ja edullinen valmistaa täyteainetta.


    • hulluko1

      kertokaapa nyt hyvät ihmiset miten on onnistunut täyttö tolla rocbiolla.

      • etkö näe?

        ylenpänähän on esim. kaunotar vai hirviö-nimimerkin kattavat kokemukset??


      • muutkans
        etkö näe? kirjoitti:

        ylenpänähän on esim. kaunotar vai hirviö-nimimerkin kattavat kokemukset??

        Olisi kiva kuulla useamman kokemuksia


    • Naamat4

      Itsepiikitykset ovat hulluutta

    • ei onnistu

      Eipäs lähetä enää rocbiolta new site linkinkään kautta, että pistäkää ihmeessä jotain linkkejä mistä olette saaneet tilattua? =)

    • Kyllä onnistuu

      Rocbion lozsky.com-sivustolta pääsee epostcn.com-sivulle, jossa tilaukset voi tehdä ja toimittavat Suomeen.

    • oijhgoietrjhoitrej

      Jaahas, noilla uusilla sivuilla ei näköjään käy paypall, ja visan kun valitsee ei pääse tekeen tilausta loppuun =( Aika hämärän olosta touhua tuola. Löysin tällaisen sivuston
      http://www.acquafiller.com/ onko kukaan tuolta tilaillut?

      • Tullissaaaa

        Itse olen maksanut aina pankkisiirrolla ja hyvin on mennyt! Viimeksi kun tilasin tuotteet jäivät tosin tulliin ja siellä ovat edelleen, mutta se tuskin on Rocbion syy. Osaako kukaan kertoa, kauanko kestää, että tuotteet pääsevät tullista? Aiemmin eivät edes ole joutuneet tulliin.


    • harakanvarpaat2

      Niin mikä oli paras paikka tilata botoxia? Ja hinta?

      • Tyhmäeisaaolla

        Kuka tyhmänhullu tilaa Botoxia netistä? Botox on valmistettu botuliinista, hengenvaarallisesta hermomyrkystä, ja botuliinivalmisteita ei todellakaan kannata tilata netistä. Botox on tuotemerkki, ja sitä muistaakseni ei edes myydä muille kuin alan ammattilaisille. Hyaluronivalmisteet ymmärrän ja olen itsekin tilannut, mutta botuliini.... Täysin hullua.


      • tuskinpaa
        Tyhmäeisaaolla kirjoitti:

        Kuka tyhmänhullu tilaa Botoxia netistä? Botox on valmistettu botuliinista, hengenvaarallisesta hermomyrkystä, ja botuliinivalmisteita ei todellakaan kannata tilata netistä. Botox on tuotemerkki, ja sitä muistaakseni ei edes myydä muille kuin alan ammattilaisille. Hyaluronivalmisteet ymmärrän ja olen itsekin tilannut, mutta botuliini.... Täysin hullua.

        En usko että botoxia on myynnissä. Tai onhan pimeillä markkinoilla varmaan vaikka mitä, mutten usko että avoimesti


    • en tajuu

      miksi piikittää itse

    • pokgt5o9iyh09wiw50t4

      nosto a=)

    • urpoiluako

      Mistä tiedätte kun huulianne itse täytätte miten syvälle tuikkaatte? Hei haloo....

    • uskallusta

      Kertoiosiko joku suomenkielisen sivuston, jolta näitä täyteaineita voisi tilata?

    • säästöä
    • Säästölinjalla

      hoops, onko kellään tullut uusia kokemuksia/tilauksia jostain? itteeni kiinnostaisi toi acquafiller.com sivu tai tuo rocbio. Kokemuksia vaan kaipaisin lisää, esim. onko tullista menny läpi ja miten pistäminen onnistunu.

    • hulluuuu

      tuli tullista läpi acguafillerin paketti. 2 kappaletta millin ruiskuja täyteainetta..... Nyt harkitsen uskallanko tuikkaa noi itteeni =( kertokaa nyt hyvät immeiset miten on mennyt itse tehdyt täytöt?

    • hulluuu1

      noniin, nyt tuikkasin toisesta ruiskusta puolet nasolabiaaleihin, ja katson huomenna tarviiko laittaa lisää..... hengissä oon ainakin toistaseksi.

    • Upeaa

      Parin vuoden päästä voidaankin perustaa palsta näille itse pistettyjen nettiliuosten komplikaatioille ja ihon kuolioille.
      Ettekö herranjestas tajua, että kaikki netissä myytävät tuotteet ei oo ihan rehellisten ihmisten kehittämiä? Aasiassa ja Itä-Euroopassa kehitellään halvalla paljon tuotteita, joissa raskasmetalleja yms. moskaa, jotka ei läpäise EU-standardeja mitenkään. Nämä tuotteet eivät ole terveellisiä, aiheuttavat mm. syöpää!! Ja jos tuotteen "turvotus" näkyy vaan pari viikkoa, eiköhän se johdu lähinnä suolaliuoksen volyymistä ja paikallisesta inflammaatiosta?? Aineesta elimistöön jäävät jämät näkyvät vuoden päästä pahkuroina ja muhkuroina. Ja niitä ei sitten hevin helpolla saa pois, ei edes ammattilaisen käsissä.
      Mutta onnea vaan teille "rohkeille"!!!

    • misssyyy88

      Itse uskon että nuo firmat kyllä haluavat pitää yllä hyvää mainettaan, siis tarkoitan paria tunnetumpaa, ei nyt mitään mustan pörssin litkuja =) Vuosi sitten ensimmäisen kerran kokeilin Juvenia, pistäminen oli helppoa (katsoin ensin kaikki mahdolliset opetusvideot youtubesta), turvotus oli kyllä todella pahaa ekat 2 päivää, mutta lopputulos jopa parempi kuin ammattilaisen tekemä! Esim edellisen kerran kun lääkäri täytti huuleni, hänellä oli hirveä kiire ja lopputulos oli epätasainen. Juvenista saa halvalla riittävästi hyaluronia, suosittelen.

    • Sakot tuli...

      On laitonta. Lääkerikos.

      • Marleena 72

        No, onpas jännä juttu, jos sait sakot lääkerikoksesta?
        Kun ei hyaluroni-täyteaineita ole luokiteltu lääkeaineiksi Suomessa !


      • Sakot tuli...
        Marleena 72 kirjoitti:

        No, onpas jännä juttu, jos sait sakot lääkerikoksesta?
        Kun ei hyaluroni-täyteaineita ole luokiteltu lääkeaineiksi Suomessa !

        Hyaluronihappoa tilasin. Fimea pitää kaikkia tatuointisyvyyttä syvemmälle injektoitavia valmisteita lääkeaineina, ja kaikki injektiomuodossa olevat lääkevalmisteet ovat sitten automaattisesti reseptilääkkeitä. Reseptilääkkeiden tilaaminen Etan ulkopuolelta on kielletty. Jos netistä hyaluronihappoa haluaa tilata, siihen pitää olla resepti ja sen pitää tulla Etan alueelta.


    • Marleena 72

      Vai menitkö kenties tilaamaan botoxia? Sehän luokitellaan lääkeaineeksi, toisin kuin hyaluronihappo.

      • määääyooyhochoxcohxo

        Mulla tuli muutama kuukaus takaperin tullista läpi, sen jälkeen kun olin maksanut alvn. Tilasin aquafilleriltä, tulivat brasiliasta. Se aine ei kyllä naamassa pysyny kun pari viikkoa, että tiiä sitte mitä oli. Lidokaiinia ainaskin oli kun tunsi että puudutti.


    • Virvaxx

      Ei kait kosmetologit sais pistellä Suomessa noita aineita, jos ne on lääkkeitä?

      • e.g

        näitähän pistelee muutkin,ei vaadi mitään koulutusta,vai ootteko kuullu ammattipistäjä nimikettä.ja ihan luvalla pistelee.


    • sairaanhoitaja2

      Niin, kerronpa vain sairaanhoitajana että jos ruiskutat ainetta neula väärässä kulmassa niin voit nenä-suupieliuurteita hoitaessasi aiheuttaa embolian joka sokeuttaa silmäsi. Mene plastiikkakirurgille.

      • Eh1

        Hahahaha. Tää oli just niin suomi24-sairaanhoitaja kommentti.


    • Espoo911

      Ei kannata tilailla itse ellet ole Valviran alainen. Yhdysvalloissa vain 6 täyteainemerkkiä on hyväksytty. TOTUUS on, että täyteaineet tukkeuttavat hidastavat pintaverenkiertoa sekä venyttävät kudosta.
      Pidemmällä käytöllä hidastunut verenkierto kasvoissa vanhensi ihokerroksia 10vuodella, jonkun tutkimuksen mukaan. (Siitä voi miettiä paljonko esimerkiksi silikonit vaikuttavat kokonaisverenkiertoon elimistössä.)

      = Nämä paksummat, ei tutkitut aineet saattavat hidastaa verenkiertoa liikaa, tehdä pahkuroita ym. Tämä taas johtaa pitkällä aikavälillä ongelmiin. Jos paakkua ei poista ajoissa, se voi hiljalleen märännyttää lihaksen, jolloin koko huuli pitää poistaa. Suomessakin on tapauksia. Itse en ymmärrä miksi esimerkiksi Suvi Pitkänen on pyrkinyt peittämään ongelmaansa lisäämällä ainetta päälle? Se on toki hänen oma asiansa.

      Jos on todella ohuet huulet, ymmärrän jos niihin laittaa ihan pienen määrän ammattilaisella. Tai kerran-pari elämässä ennen häitä. Kannattaa laittaa vain hyväksyttyjä ja tutkittuja aineita, jotka kaikki ovat hyvin ohuita. = Aina parempi mitä ohuempaa ainetta laitetaan, vaikka tulos olisikin hieman vähäisempi ja ei yhtä pitkäkestoinen. Kerta väärää ainetta voi riittää pilaamaan huulen loppuelämäksi.

    • Jempulijee

      Heiii..onkos kukaan tilannut enään 2016 vuonna täytteitä huuliin netistä?jos on niin mikä sivu ja mitä ainetta ja kuinka sujui?😊 kiitos vastauksista!

      • Espoo911

        Tilatkaa suoraan valmistajilta tai maahantuojilta. Myös ammattilaistenhan kuuluisi antaa täyteaineen koodi asiakkaalle, josta voi varmistaa aineen aitouden lähettämällä sähköpostin valmistajalle tai kysyä valmistajalta millä web sivuilla he tuotteitaan myyvät.

        UK:ssa luotettavat web sivustot, joista voi tilata lääkkeitä ja aineita on valtion taholta listattu julkisesti.


    • Espoo911

      PIIKITTÄMISEEN ilman AMK tai lääkärin pätevyyttä tietysti liittyy aina komplikaatio sekä verenmyrkytys vaara. Sterilisaatio lakkaa heti kun neula avataan. Lääkäritkin joutuu harjoittelemaan kauan oikeaoppista piikittämistä. Ei sitä kukaan opiskele useita vuosia huvin vuoksi.

      Päiväkurssin käyneitä "pistoshoitajia" kannattaa välttää ellei heillä ole Valviran lupia.

    • Ohjeitako

      1. Netistä tilaamalla saat lähes takuuvarmasti jotain ihan muuta
      2. Itse piikittämällä pääset lähes takuuvarmasti terveydenhuollon hoitoon
      3. Täältä kysymällä saat lähes takuuvarmasti väärän neuvon

      • Indeedero

        Just näin! Ite en tilais/pistäis/kysyis täältä neuvoo. Esim Ellance siäsltää MUOVIA! LOL


    • Duuduu
    • tähh

      Siis itsekö te niitä pistätte?

    • Kkatsue

      Varmaan pistäisin itekki omat huulet jos tietäisin että aineet on sitä mitä pitää. Välillä ärsyttää miten ne ammattilaiset tekee ihmeellisiä töröhuulia. Itekki ollu töröhuuli uhri:D
      Ja ei se huulten laittaminen mitään rakettitiedettä oo, enemmän taiteenlaji mun mielestä. Silmien ympärille tai nasobaaleihin en uskaltais, pelkäisin et tökkään hermoon ja näkö menis:D

    • 9955221

      Onko kukaan enään tilannu itse netiltä ja pistänyt itse? Itse olen tilannut ja aion pistää itse. En ehkä uskalla laittaa huuliin mutta ohutta filleriä nasobiaaleihin ja marionetti ryppyihin. Olen kanssa katsellu netiltä monen monta filmiä. En Usko että siinä voi mennä vikaan. En kans meinaa laittaa liian paljon, ainoastaan vähän. Kävin kanssa pääkaupungissa laittamassa botox ja hyal. eikä hoitaja ollut todellakaan asiantuntija vaan pisteli sinne tänne ja hyal. hävisi parin viikon päästä. Onko kukaan muu tehnyt itse viimeaikoina ja mitä kokemuksia teillä on? Tilasin merkki tavarat ja ne voin kanssa tarkistaa numerosta että ovat aitoja.

    • Expl

      Juuri sitä täyteaineita valmistavat yritykset haluavat, että kaikki tilaisivat niitä ja laittaisivat mahdollisimman paljon itseensä ja kavereihin. Jo yli 10 vuotta sitten Restylane firman toimitusjohtaja valitti, ettei ole riittävästi plastiikkakirurgeja, että kulutus nousisi ja suunnitteli insuliinikynän tapaista annostelulaitetta, jota kuluttaja voisi suoraan käyttää. Nyt kilpailijoita täyteainemarkkinoilla syntyy useita joka vuosi, joista seuraavana vuonna osa lopettaa, kun uuden aineen komplikaatiot tulevat esiin.
      Näemme myös mitä tämä kosmetiikkateollisuus on saanut aikaan. Nyt ihanteena näyttääkin olevan ylipaksut töröhuulet. Kun katsoo naistenlehtien mainoksia ja artikkeleita, on vaikea löytää kasvokuvaa, jossa ei olisi luonnollinen huulien muoto muutettu täyteaineilla. Kun katsot televisiossa huulien liikettä, huomaat selvästi saman.
      Itse en myöskään menisi ottamaan täyteaineita henkilöltä, joka on jo pilannut oman ulkonäkönsä ylitäytöllä.

    • 9955221

      Myyntisaiteilla näkyy olevan myytävänä jonkun lainen manikki pistämistä /doserausta varten. Taitaa olla juuri kehitetty siksi että pistäminen voidaan tehdä helpommin. taidankin tilata sen sieltä. Olen kyllä sitä mieltä että pistokset voi tehdä itse omalla vastuulla jos pistää varoen, ei liian syvälle ja ohuilla kestoaineilla jos tuote on varma - ei kopio. Vaikuttaa siltä että kukaan ei enään uskalla kirjoittaa mitään positiivista tänne nettille. Onko kellään positiivisiä kokemuksia?

    • Expl

      Juuri niin. Esteettisessä hoidossa lopulta kaikki on omalla vastuulla, jos tekee väärän valinnan. Ihan samoin kun otat tatuoinnin.
      Eri tilanne, jos asiaa hoitaa ammattilainen, jolla on potilasvakuutus. Lopulta vakuutuskaan ei voi korvata terveyden menetystä.
      Olisiko sittenkin paras tehdä kaikki hoidot itse, niin tietää ainakin kuka vastaa.

    • Anonyymi

      Minä tilasin venäjältä arvaa vaan lopputulos. Tuli kunnon törröhuulet aivan kuin somaleilla nyt koko kaupunki nauraa. Voi kun en olis ikään halunnut törröhuulia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe