näillä keleillä 21 C , on sitä talvi paleltukin ! Just otin hanskat pois....... pitkät jätin vielä !
Ai 'jai Fiattikin lämpiää ajossa.....
2
87
Vastaukset
Kyllä Fiat matkailuautossa tarkenee talvellakin ajella paitahihasillaan. Kolmella olen testannut eikä yksikään ole tuottanut pettymystä. kahdessa aiemmassa oli ihan Fiat ohjaamo (alkoviautoja) mutta nyt on integroitu. Se mitä tarvitaan on maskin peitto ja ovien tuuletusritilöiden tukkiminen. Ensimmäisessä lisäksi vaihdatin moottorin termostaatin muutaman asteen korkeammalle.
Tuon jälkeen voi ajella väliseinä auki ja lämpöä riittää.- Karavaanarisetä.
Osta Mercedes Benz ja Rapido 990M. Sitten menet ostamaan pilkkihaalarit koko perheelle!
Olimme vuonna 2009 Salossa Salakalliossa Vappua viettämässä kun yöllä tuli -2 astetta kylmää.
Aamulla meillä oli auton etuosassa 1 astetta ja takana 20 astetta. Mutta tietysti Mersu oli alla joten annetaan anteeksi sen että palelimme!!!!!!
Nyt on Fiat ja Dethleffs eikä kylmää tule!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663