Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Varmasti oikea seurakunta

Tutkimustietoa

Uskommehan, että Raamatussa opetettu seurakuntatotuus on edelleen voimassa oleva Jumalan tahto?
Siitä on luettavissa tarkka selonteko tässä linkissä:

http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewtopic.php?t=3370

Eikö kannata tutkia asia!

15

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkaisen sinua

      Jos haluat tietää, niin se on totta. Haluan rohkaista sinua.

    • Varoitus!!

      Tuo Weijon mainostama ja omistama seurakunta on Tapani Koivuniemen uskonlahkon kaltainen yhden miehen "Seurakunta".

      Karta sellaisia.

    • Tietävä ei eksy

      Ei Weijo tietääkseni käy siellä enää. Johtajat ovat naisia. Koivuniemi on pyhä mies.
      Älä karta niitä.

    • sisko si

      Ristinvalo on minusta yksi kauneimmista palstoista. Se on minun suosikki ja vaikka muuten olenkin ilmeetön hampaaton, niin tuo sana saa silmät kyyneliin.

      Pukeudu kaapuun ja puteroi kasvosi.
      Olet piilokamerassa.
      Sinut näkee hän, joka meidät teki.

    • roskaa se on

      Kyllä se on arvotonta roskaa, jota täytyy massapostituksella mainostella.

    • Järjestys

      Hyvä,
      hyvin,
      paras,
      RistinValo.

    • Polvipaikalla

      "Yhden voit sinä tehdä ainoastaan: Olla Mestarin edessä polvillaan.."

    • vihreä oksa
    • Kuiva paikka

      Yrittävät epätoivoisesti haalia sinne ihmisiä, jopa tältä foorumilla, mutta eivät uskovat ihmiset viihdy kuivassa ja hengettömässä erämaassa.

    • 100 taalan paikka

      Kirkkoon sieltä Arskat. Ursininkadulla Turussa messujumalanpalvelus pyhänä kello 10.30.
      Kuivuutta ei ole.

    • Taalaton.

      Mutta mikä on Raamatun mukaan todellista jumalanpalvelusta? Jaak.1:27. Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin ettei maailma saastuta. Tässä ei puhuta mitään messujumalanpalvelusta.

    • herrassa on voima

      "Katsokaa ettei teitä haivaita sotiviksi itse Jumalaa vastaan"

      "Jumala ei salli itseänsä pilkattavan"

    • nettiselaaja

      lainaus:
      "Katsokaa ettei teitä haivaita sotiviksi itse Jumalaa vastaan"

      Erään hengellisen yhteisön johtajan (jonka tiedän valehtelevan useista eri asioista, tiedän hänen kertovan sielunhoidollisia salaisuuksia eteenpäin, väärinkäyttävän asemaansa omien henkilökohtaisten etujensa ajamiseen, kohtelevan vaimoaan erittäin huonosti ja halventavasti... jne), on tämä mies ottanut tuon Raamatun kohdan useaan otteeseen esille.

      Tarkatkaapa sellaisia sanan julistajia jotka turvaavat tähän Raamatun kohtaan turhankin hanakasti.

      Kumpaa tällainen sanan julistus jättää kuulijaansa: rakkautta, vai pelkoa?

      Raamattuhan sanoo että rakkaudessa ei ole pelkoa.

    • Miika 7:1-8

      Kannattaa pitää uskosta eli Jeesuksesta kiinni kynsin hampain, mutta olla äärimmäisen varovainen toisten uskovien suhteen. Henkilökohtaiset asiat kannattaa pitää vain omana tietonaan tai puhua niistä vain ammattilaiselle ellet sitten halua olla vereslihalla jatkuvasti.

      "Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun; vaimolta, joka sylissäsi lepää, varo suusi ovet".

    • Jumalanpelossarakkau

      lisäys

      Pyhien seurakunnassa. Psalmi 1. Varoitus on annettu.
      "sillä kuka on rankaisematta satuttanut kätensä Herran voideltuun? Ja Daavid sanoi vielä: "Niin totta kuin Herra elää: Herra itse lyö hänet, tahi hänen kuolinpäivänsä tulee, tahi hän menee sotaan ja tuhoutuu siellä. Mutta minä en satuta kättäni Herran voideltuun. Pois se, Herra varjelkoon!" 1 Sam. 26:9-11.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe