Varmasti oikea seurakunta

Tutkimustietoa

Uskommehan, että Raamatussa opetettu seurakuntatotuus on edelleen voimassa oleva Jumalan tahto?
Siitä on luettavissa tarkka selonteko tässä linkissä:

http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewtopic.php?t=3370

Eikö kannata tutkia asia!

15

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkaisen sinua

Jos haluat tietää, niin se on totta. Haluan rohkaista sinua.

• Varoitus!!

Tuo Weijon mainostama ja omistama seurakunta on Tapani Koivuniemen uskonlahkon kaltainen yhden miehen "Seurakunta".

Karta sellaisia.

• Tietävä ei eksy

Ei Weijo tietääkseni käy siellä enää. Johtajat ovat naisia. Koivuniemi on pyhä mies.
      Älä karta niitä.

• sisko si

Ristinvalo on minusta yksi kauneimmista palstoista. Se on minun suosikki ja vaikka muuten olenkin ilmeetön hampaaton, niin tuo sana saa silmät kyyneliin.

Pukeudu kaapuun ja puteroi kasvosi.
      Olet piilokamerassa.
      Sinut näkee hän, joka meidät teki.

• roskaa se on

Kyllä se on arvotonta roskaa, jota täytyy massapostituksella mainostella.

• Järjestys

Hyvä,
      hyvin,
      paras,
      RistinValo.

• Polvipaikalla

"Yhden voit sinä tehdä ainoastaan: Olla Mestarin edessä polvillaan.."

• vihreä oksa
    • Kuiva paikka

Yrittävät epätoivoisesti haalia sinne ihmisiä, jopa tältä foorumilla, mutta eivät uskovat ihmiset viihdy kuivassa ja hengettömässä erämaassa.

• 100 taalan paikka

Kirkkoon sieltä Arskat. Ursininkadulla Turussa messujumalanpalvelus pyhänä kello 10.30.
      Kuivuutta ei ole.

• Taalaton.

Mutta mikä on Raamatun mukaan todellista jumalanpalvelusta? Jaak.1:27. Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin ettei maailma saastuta. Tässä ei puhuta mitään messujumalanpalvelusta.

• herrassa on voima

"Katsokaa ettei teitä haivaita sotiviksi itse Jumalaa vastaan"

"Jumala ei salli itseänsä pilkattavan"

• nettiselaaja

lainaus:
      "Katsokaa ettei teitä haivaita sotiviksi itse Jumalaa vastaan"

Erään hengellisen yhteisön johtajan (jonka tiedän valehtelevan useista eri asioista, tiedän hänen kertovan sielunhoidollisia salaisuuksia eteenpäin, väärinkäyttävän asemaansa omien henkilökohtaisten etujensa ajamiseen, kohtelevan vaimoaan erittäin huonosti ja halventavasti... jne), on tämä mies ottanut tuon Raamatun kohdan useaan otteeseen esille.

Tarkatkaapa sellaisia sanan julistajia jotka turvaavat tähän Raamatun kohtaan turhankin hanakasti.

Kumpaa tällainen sanan julistus jättää kuulijaansa: rakkautta, vai pelkoa?

Raamattuhan sanoo että rakkaudessa ei ole pelkoa.

• Miika 7:1-8

Kannattaa pitää uskosta eli Jeesuksesta kiinni kynsin hampain, mutta olla äärimmäisen varovainen toisten uskovien suhteen. Henkilökohtaiset asiat kannattaa pitää vain omana tietonaan tai puhua niistä vain ammattilaiselle ellet sitten halua olla vereslihalla jatkuvasti.

"Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun; vaimolta, joka sylissäsi lepää, varo suusi ovet".

• Jumalanpelossarakkau

lisäys

Pyhien seurakunnassa. Psalmi 1. Varoitus on annettu.
      "sillä kuka on rankaisematta satuttanut kätensä Herran voideltuun? Ja Daavid sanoi vielä: "Niin totta kuin Herra elää: Herra itse lyö hänet, tahi hänen kuolinpäivänsä tulee, tahi hän menee sotaan ja tuhoutuu siellä. Mutta minä en satuta kättäni Herran voideltuun. Pois se, Herra varjelkoon!" 1 Sam. 26:9-11.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe