hinta max 200000e.
mitä suosittelette?
ajattelin pojalle ostaa auton?
8
192
Vastaukset
- j0bbari
Mä voin myydä tohon hiontaan hyvän Datsun Sunnyn vm-79 sulle.
Jososaat tinkiä saat tämän harvinaisen helmen 160000 eurolla.
Mutta äkkiä sitten, vain perjantaihin asti pidän varattuna. - Kysy pojalta
Kysy pojalta.
Sillä varmaan on tonni/pari rahaakin, jota sulla ei ole. - a siantuntia
kanattaa ostaa toyta corola tai ayris on nuorekas tylikäs ja talodelinen ja suritus kykynen auto eikä tarvite pelätä että hajoasi
- v.k.
Honda Insight. Sopii nuorelle miehelle, sillä ajavan ei tarvitse kaahata itseään hengiltä.
- verraarimies
Ite ositn juuri tyttärelle auton ja piti olla punanen.
Lampsin sitten ferrariliikkeeseen kun eikös sielä oo niitä punasia pelejä.
300 000e oli ehdoton yläraja mutta löytyi hieno 458 italia ja hintaa oli 350 000e. Sain sitten tingittyä vielä siihen rahaan lohkolämmittimen ja pölykapselit niin pakkohan se oli kaupat tehdä, oli meinaan motonetin pölykapselit eikä mitkään ikean tai bilteman ruotsalaiset.
Eli kannattaa ostaa tollanen verrari, ellet sitten oo köyhä kun oot ostamassa 200 000e autoa.
On se komeaa kun pihassakin kimaltelee kaksi punaista oria. Tyttären ferrari ja minun -95 fiat puntoni - tärkein ensin
Ihan ensiksi suosittelisin hommaamaan ne rahat, sitten vasta autoja katselemaan.
- Pankkiiri
Osta klopille Fiat 127 ja sano, että "sitten kun olet itse ansainnut rahasi, voit ostaa paremman autonkin".
Jos annat kaiken pojalle valmiina, tulee hänestä melko varmasti kuraperse.- Assoomolainen
Ja Sekoomuslainen samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746