Jälleen on perjantai ja kristittyjen luterilaisten juoppolallilaumat ilmestyvät kauduille ja kylien raiteille.
Joukossa saattaa olla joku toisuskoinenkin. Hän erottuu sillä tavoin,että on raitis.
Luterilaiskristittyjen rappio visualisoituu taas tänä iltana
eronneiden ja homojen vihkimisen ja naispappeuden kera.
Kristittyjen juoppojen laumat tänä iltana
8
518
Vastaukset
- Pullon henki
Mikä sä oikeen oot? Joku kyylä vai?
- Krusty
Mitäs uskonlahkonsuuntaa se kilpilahti edustaa ???
Et todennäköisesti uskalla sitä kertoa, koska joku saattais käydä kimppuusi samalla tavalla kun olet itse naurattanut meitä(heh). Joskin tämän kommentin kirjoittaminen osoittaa jo täyttä kypsymättömyyttä, sillä eihän tohon kannattaisi edes vastata :) Niin ja olisi kiva kuulla mitä haluat viestittää näillä "uutisIskuilla" ??? Pelkäätkö kertoa :) olisko se liian syvältä raapaistua ? :) heh.- Tupakkamies
"Mitäs uskonlahkonsuuntaa se kilpilahti edustaa ???"
Luulenpa ettei kilpilahti itse vastaa, joten esitän itse silkkana arvauksena provokatiivisateistista herätysliikettä. Kyseinen lahkon edustajia tapaa varmimmin perjantai-iltoisin hämyisten lähiöpubien nurkkapöydistä "parantamassa maailmaa". Liikkeen fanaattisimmat edustajat tunnistaa keskivartalon liikakasvusta. - Krusty
sitä että niin uskonkunnissakin kun uskomattomienkin piireissäkin on niitä kuuluisia mustia lampaita, noi lähi-idän keket on sitten asia erikseen, onneks, ajatteles kun tuut pubista puolenyönjälkeen niin lähi-idän keket olis siellä pelastamassa sun sielua, no nyt "ne" vaan tyytyy kääntämään sun taskut ympäri :)
Eikös muuten joku kerran noita "enkel-"/henkiasioita tutkiessaan kirjannut että "ne" ovat emp-ilmoitä, siis jotain sähkömagnetismin kaltaista ???
Mitenhän henget sopeutuvat nyky-yhteiskuntaan kun tota "häiritsevää" emp-säteilyä on jokapaikassa :)
- klasu
ne kristityt joskus juoppoja, vai johtuisko siitä, että niitä on niin paljon, niin huonotapaisiakin löytyy,
on niitä vittumaisia muslimeitakin- yks
onks niitä muunkin laisia muslimeja muka?
- sivustaseuraaja
Kertoisitko minulle, miksi nainen ei voisi olla pappi? Oletko sovinisti? Minä olen luullut aina, että äitinikin (muiden naisten rinnalla) on ihminen siinä kuin isänikin, vaikka hän onkin nainen. Sinun ajatusmallisi mukaan voisin vaikka sylkeä hänen päälleen, koska hän on nainen (vai olenko erehtynyt?). Häpeän meidän miesten puolesta; sekä itseni puolesta, että olen mies, sillä ne teot mitä miehet ovat naisille tehneet aikojen saatossa, ovat lähes anteeksiantamattomia ja todella epäoikeuden mukaisia sekä erittäin julmia. Onko se muka todella niin, että jumalan tahto on, että meidän miesten pitäisi alistaa joka tilanteessa naista kaikkien kykyjemme mukaan, siten miten vain parhaiten kykenemme. Miten on yleensä mahdollista, että vielä nykyäänkin voidaan ajatella, että nainen olisi jotenkin ala-arvoisempi kuin mies. Ei nainen ole mikään eläin miehen rinnalla. Naisia pitäisi kohdella joka tilanteessa täysin samojen oikeuksien mukaan kuin miestäkin ja yhtä tasa-arvoisesti.
Sanoisin että tuo sinun tekstisi on kaikenpuolin niin mauton, kuin vain vähänkin voi olla. Anteeksi nyt vain.- tsippe
joka siis Raamatussa on ilmaistu kristinoppimme mukaan:
Jumala suorastaan vaatii rakkautta ihmisten välille!
Aivan erityisesti miehen ja naisen välille( voin kyllä laittaa tästä raamatunselityslainauksetkin, jos joitain kiinostaa tarkempi tutkimus).
Jos siis rakkautta toteutetaan, siihen ei kyllä mitenkään sovi minkäänkaltainen toisen ihmisen alentaminen, (myöskään lasten) päinvastoin, esim. Paavali kehoittaa kilpailemaan toisensa kunnioittamisessa!
Kaikki yritykset käyttää Raamattua vallan välineenä johtavat siis käyttäjän itsensä tämän Sanan tuomittavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks315308Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si673954Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut313449Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää423177- 682641
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242132En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542129Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261367- 1801237