ei uskalla treffeille

nössöööm

ei sit millään, pari naista ehdottanu tapaamsta, mut pitäny tekosyitä keksiä ku ei vaan uskalla mennä. turhaa kait täällä muutenkaan noista tapaamisesta murehtia ku ainahan se joku mättää sit kuiteski.

13

558

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Kannattaa lähteä ensitreffeillä nollaodotuksilla tuntui toinen sitten kuinka lupaavalta ja mukavalta tahansa. Totuus paljastuu sitten myöhemmin. Lievä inhorealismi pitää myös hermostuneisuuden poissa, eikä tarvitse yrittää olla jotain mitä ei todellisuudessa ole. Treffikumppanille omaa asennoitumistaan ei tietenkään kannata toitottaa, pitää sen vain omassa mielessä.

    • Uusi nettideittailij

      Mua ei pelota treffeille lähdössä itse tilanne eikä vieraan ihmisen tapaaminen. Se ettet tunne ihmistä, ei ole riittävä syy olla tutustumatta häneen. Mua pelottaa se, et jos hommasta ei tuukaan mitään mun puolelta ja mies haluaisi jatkaa tutustumista, et saan hänestä stalkerin. Yleensä ainaki ennen tapaamista on soiteltu (mulla ei oo salanen numero eikä prepaid) ja auton rekkarin perusteellaki saa osotteen selville. Onko teistä kellekään käynyt näin?

      • ei tuu stalkkeria jos sanoo suorat sanat, ellei ole aivan joku kummajainen kyseessä


    • aloittajaa

      no ei ole käyny, mut jos tapaaminen menis jännityksestä huolimatta nappiin ja naisesta sais stalkkerin ni mikäs siinä. ainaha prepaidin voi hankkia ihan näiden treffien takia. tapaat silleen ettei sun autoa näy ja käytät prepadii

    • eräs deittailija

      Aika turhaa sitten pitää profiiliakaan netissä.

    • Billiam_7

      Voisit mennä virtuaali-todellisuuteen ensin treenaamaan, niin ei jännitä sitten livenä niin paljon.

      Löysin netistä tällaisen paikan http://bit.ly/3D-Chat ,joka on ilmainen live chat. Käyttäjiä on sisällä kellon ympäri 80 000 - 150 000 Mulla ollut siellä tosi hauskaa ja löytänyt paljon uusia frendejä! Facebookissa tästä tykkää yli 2 miljoonaa käyttäjää Löysin myös todella selkeät suomenkieliset ohjeet tuolta http://ilmainenchat.blogspot.com/

    • Isitjustme?

      Nyt voisi olla asenteen tarkistamisen paikka!

      Mene rohkeasti, omana itsenäsi. Tai jos et vielä uskalla, niin harjoittele ihmisten kohtaamista arkisissa tilanteissa ensin, ja sovi treffejä vasta sitten.

      Naisiakin jännittää ihan yhtä lailla, kaikista se ei vain välttämättä näy päälle. Minuakin jännitää, ja aion siitä myös treffikumppanilleni kertoa, jos/kun pääsen hänet tapaamaan. Ei se mikään tunnelman latistaja ole, sillä jos yhtään kipunoi, niin molempia varmasti vähän jännittääkin. Sitten vain jos olen vähän kömpelö tai muuten mokaan jotain pientä, niin tulee ainakin selväksi sen syy.

      Meissä ihmisissä on persoonallisuudenpiirteitä, joita me häpeämme ja pelkäämme, koska kuvittelemme että muut käyttävät niitä meitä vastaan. Niin toki joskus tapahtuukin, mutta treffeille olisi tarkoitus mennä semmoisen ihmisen kanssa, joka suhtautuu sinuun positiivisella latauksella ja haluaa tutustua sinuun paremmin, kaikkine ominaisuuksinesi.

      Onnea onnesi kokeilemiseen!

      • kalena

        Minulla on tosi paljon treffi kokemuksia, olen jo senverran iäkäs. Mielestäni treffejä voi verrata työpaikan haku prosessiin. Siinä katsellaan ja haastatellaan ja tietenkin vähän yritetään tehdä hyvä vaikutus.

        Tärkeää mennä selvin päin. Olla siistin näköinen. Osata kuunnella ja kysellä. Älä puhu kokoajan vain itsestäsi. Älä kersku omaisuudellasi. Älä kerro ihan kaikkea itsestäsi, älä kerro heti entisistä suhteistasi. Varo arvostelemasta muita profiileja. Älä kinu seksiä jne......

        Ja huom! jokainen ainakin vähän jännittää, sulla ei ole mitään hävittävää, muista se, pidä treffejä hauskoina elämänkokemuksina, sillä niitä ne juuri ovat.


    • netticupido

      Hei,

      suosittelen rohkeuden keräämistä ja treffeille menemistä.
      Nettideittailu antaa sinulle sen etulyöntiaseman, että voit tutustua treffikumppaniisi jo ennen tapaamista ja teillä saattaa olla jo yhteinen keskustelunaihekkin.

      Kerro treffikumppanillesi että epäröit treffien järjestämistä, sillä olet niin hermostunut. Olen varman, että hän auttaa sinua ja tekee tapaamisestanne helpomman.

      Reippautta matkaan!

      Terveisin,
      Netticupido

    • asf346456457

      Mulla on vähän sama juttu. Olen jo 23-vuotias, mutta en ole koskaan seurustellut tai mitään muutakaan, mikä johtuu pääosin estyneestä persoonallisuudesta. Uskallauduin jollain ihmeellä juttelemaan netissä muutamien kanssa, mutta en kehtaa tavata. Olen tullut siihen tulokseen, että itseasiassa yksinäisyys ja sosiaalisten tilanteiden välttäminen tuottaa minulle enemmän mielihyvää kuin mitä parisuhde tuottaisi. Nyt pitäisi vaan keksiä tekosyitä laittaa nuo keskustelut poikki, koska en oikein kehtaa vain yht äkkiä lopettaa yhteydenpitoa.

      • asdfqwerty

        lol
        Mistä ihmeestä sen muka tietäisit, jos et ole parisuhdetta ikinä kokeillut?!

        Sosiaalinen tahdikkuus on taitolaji, joka karttuu kokemuksella! Persus vain pihalle ja sitä kokemusta etsimään, niin kyllä se estyneisyyskin siitä paranee. Ottaa vaan pirun kauan aikaa, joten kannattaa aloittaa heti!

        T: Toinen estynyt


      • asf346456457
        asdfqwerty kirjoitti:

        lol
        Mistä ihmeestä sen muka tietäisit, jos et ole parisuhdetta ikinä kokeillut?!

        Sosiaalinen tahdikkuus on taitolaji, joka karttuu kokemuksella! Persus vain pihalle ja sitä kokemusta etsimään, niin kyllä se estyneisyyskin siitä paranee. Ottaa vaan pirun kauan aikaa, joten kannattaa aloittaa heti!

        T: Toinen estynyt

        Persoonallisuuteni on nyt vain niin kummallinen, että parempi elää yksin. Mitä sitten, jos pystyisin tapaamaan jonkun? Aina tulisi uusia esteitä (jos jutusta kehittyisi jotain). Pitäisi osautua avautua enemmän. Pitäisi uskaltaa koskea toista. Olen tullut siihen tulokseen, että helpommalla pääsee välttämällä kaiken tuon.

        Olen myös huomannut, etteivät ihmiset oikeastaan kiinnosta minua. Mitä siinä suhteessa edes tehtäisiin?

        Joku voi perustellusti kysyä miksi sitten ylipäänsä tein deittiprofiilin. Kai se johtui yhteiskunnan painostuksesta - siitä, että yksinäiset pannaan tuntemaan itsensä luusereiksi. Nettideittailu auttoi minua ymmärtämään, että en tarvitse muita ihmisiä mihinkään. Se auttoi minua hyväksymään yksinäisyyteni.


    • M 20

      Lähdet just täsmälleen silloin treffeille kun sinusta itsestäsi tuntuu että olet siihen valmis. Piste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      60
      2684
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2176
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      58
      2015
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      133
      1779
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1454
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1378
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1204
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      457
      1179
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1015
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1009
    Aihe