Persut on seuraavissa eduskuntavaaleissa suurin puolue, myös kunnallisvaaleissa tullaan näkemään valtava kannatuksen nousu.
Näin tulee käymään
3
56
Vastaukset
- Kunnallisvaaleissa
kyllä, koska ne ovat ensi vuonna, mutta hallitusvastuu nakertaisi kannatuksen neljässä vuodessa 5 % nykyisestä.
Se kun on yhtä kompromissin tekoa... - katastrofi tulossa
Eilen uutissa kuntailiiton puheenjohtaja sano vakavalla naamalla, että jolleivat kunnat saa lisärahoitusta (valtiolta lisätukea, veropohjan laajentamista= lisää verotuskohteita, tai osaa yritysten pääomatulosta) niin ensi vuonna monessa kunnassa veroprosentti nousee 27%:iin ja ylikin.
Omassa maassa on huutava pula rahasta (palveluja vedetään alas/kaikki kallistuu), mutta silti ulkomaille annetaan miljardeja euroja sekä annetaan takuut kymmenille miljardeille.
EU ei selviä kuin lisärahaa painamalla! - Santeri Jortikka
Perussuomalaisten kannatus laskee kuin lehmänhäntä kun jengin kyvyttömyydestä vastata puheisiinsa paljastuu pala palalta. Persut on pelkkä muisto seuraavissa vaaleissa. Tämä on totuus jonka kanssa on vain opittava elämään. Joten älä unta nää mistään muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057