Bin Ladenit jaksaa naurattaa.

Tosimies.

Nyt Osaman poika Omar aikoo nostaa syytteen Usaa vastaan terroristi-isänsä hautaamisesta ja "murhaamisesta".
Onko saatana enää naurettavampaa kuultukkaan??
Terroristin mereen heitto kuulemma on niin hirveetä että se loukkaa miljoonien muslimien tunteita ja käsityksiä.

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194678211345/artikkeli/osaman poika mereen hautaaminen noyryytti koko perhetta.html

Koko oikeamielinen maailma nauraa mokomalle.

Mutta tänä ylitsevuotavan suvaitsevaisuuden aikana haastoipa joku Merkelinkin oikeuteen hänen sanottua että Osaman kuoleman oli hyvä asia.
Suvaitsevaisuus on itsemurhaa.

16

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamattu*

      Voiko sinut heittää mereen sitten kun kuolet, vai oletko jotenkin arvokkaampi ihminen ollut?

      • helevetinportti

        kyllä tuo "tosimies" kuoltuaan haaskana kelpaa karhuille ja susille. saavat luontokuvaajat hyviä otoksia.

        Ilman muuta kannattaa haastaa jenkkilä oikeuteen, vieläpä kymmenen vuoden välein, luultavasti USA teloittaa Osaman seuraavan kerran vuonna 2021 ja sitten ....31...41 jne jne..

        Vain jenkit pystyvät teloittamaan kuolleen miehen, muut eivät siihen pysty.


      • Tosimies.

        Voi heittää;)
        Mutta olen takuulla arvokkaampi ihminen kuinn Bin Laden, jokainen suomalainen on.


      • Tosimies.
        helevetinportti kirjoitti:

        kyllä tuo "tosimies" kuoltuaan haaskana kelpaa karhuille ja susille. saavat luontokuvaajat hyviä otoksia.

        Ilman muuta kannattaa haastaa jenkkilä oikeuteen, vieläpä kymmenen vuoden välein, luultavasti USA teloittaa Osaman seuraavan kerran vuonna 2021 ja sitten ....31...41 jne jne..

        Vain jenkit pystyvät teloittamaan kuolleen miehen, muut eivät siihen pysty.

        Ai, salaliitto hörhöilyä.


      • helevetinportti
        Tosimies. kirjoitti:

        Ai, salaliitto hörhöilyä.

        jenkit ovat jo kymmeniä vuosia harrastaneet salaliittohörhöilyä, tosin niin läpinäkyvää että kaikenlaiset "tosimiehet" erottuvat joukosta.


      • Tosimies.
        helevetinportti kirjoitti:

        jenkit ovat jo kymmeniä vuosia harrastaneet salaliittohörhöilyä, tosin niin läpinäkyvää että kaikenlaiset "tosimiehet" erottuvat joukosta.

        Väitä nyt vielä tapojesi mukaisesti että kuussa ei ole käyty;)
        Sehän on teidän bravuurinumeronne, heh heh


      • Tosimies.
        Tosimies. kirjoitti:

        Väitä nyt vielä tapojesi mukaisesti että kuussa ei ole käyty;)
        Sehän on teidän bravuurinumeronne, heh heh

        Lisään vielä ,että NIIN tyypillistä käytöstä Kristityille tikkumunille. Pallejaan nuunkiville idioteille.


      • Tosimies.
        Tosimies. kirjoitti:

        Lisään vielä ,että NIIN tyypillistä käytöstä Kristityille tikkumunille. Pallejaan nuunkiville idioteille.

        Ahaa, minuna esiintyvä ateisti taas potee palstalla paranoidisiaan oireita;)


    • Hullu vaan

      Katsos trollman is here.

      • Tosimies.

        Olen tosissani.


    • Hullu vaan

      Niinhän sä aina joo.Hhahahaa.

    • ____

      Tottakai lapsilta täytyy kysyä ensin, saako isäukon listiä. Vasta luvan saatuaan voi ryhtyä tositoimeen!
      USA voi ihmetellä, mitä alkaa tapahtua taas maassa ja ilmassa.

    • Tosimies.

      Kristinuskon homo päällysmies (Osama) sai olla pitkään Jeesuksen suojeluksessa.

      Vain runkkari-Kristitty voi olla toista mieltä!

    • Minä-,.

      Jos minä olisin saanut päättää niin olisin jauhanut sen saatanan allahin persepaiseen ja syöttänyt sioille. Ja vielä julkisesti ja laittanut nettiin nähtäväksi. Sillä eläimellä ei ole mitään arvoa, saati ihmisarvoa.

      • Tosimies.

        Aika hyvä;)
        Terroristeilla ei ole ihmisarvoa.


    • 9jewjob11kiketyö911

      911 oli Usan hallituksen ja ziionistien aikaansaannos,

      Osamalla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä.

      Talebanit lopettivat unikonviljelyn, ja Usan/Cian oli pakko keksiä joku syy hyökätä Afganistaniin polkaisemaan huumetuotanto uudelleen käyntiin. Tässä lyhykäisyydessään koko skenario.

      http://www.911missinglinks.com/watch-movie/

      Kymmenien tonnien painoiset teräselementit lentävät ballistisia ratoja kaiken yläpuolella, tämä on mahdollista ainoastaa hyvin voimakkailla räjähteillä.

      http://www.youtube.com/watch?v=jA-e6ttP1jo&feature=autofb

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe