Olen 47-vuotias mies, ja olen kärsinyt pari vuotta rintakivusta.
Sain pari vuotta sitten lievän sydäninfarktin ja minulla todettiin sepelvaltimotauti --> tehtiin pallolaajennus ja söin sen jälkeen lääkkeitä. Ne auttoivat n. kuukauden ajan, mutta jatkuivat taas.
Kipu tuntuu melkein kokoajan, vaikka en rasittaisikaan itseäni. Olen käynyt kymmenillä lääkärillä, mutta kukaan ei näytä tietävän syytä. Viimeisin lääkäri sanoi minulla olevan kylkiluussa luutulehdus, mutta en usko, että se on kyseessä.
Joten kokemuksia tai neuvoja, mitä pitäisi tehdä :)
Rintakipu
4
97
Vastaukset
- nitrotar
mitä lääkkeitä söit eikö sulla oo nyt mitään lääkettä
onk kivut samoja kun silloo kun sait infraktin
onk sul nitro tai mitää verenohennus juttuu - .
Onko Tietzen syndrooma suljettu pois?
- ai saatana
minulla on ajoittain ollut vasemman puolista rintakipua, joka ikään kuin puristaa kasaan ja vihloo. Välillä kipu on syvempi ja välillä pinnallinen. Yleensä jos stressaan, kipu syntyy. Joskus se vihloo käsivarteen, kuten tänään. Lääkärille en mene turhan takia. Saa olla vitun kovat tuskat ennen sitä. Kai tämä johtuu ahdistuksesta, nuori kun olen...
- Nuori vain
^ mulla sama juttu, kipua ylhäällä rinnassa ja se leviää niskaan taikka vasempaan käteen, tosi inhottavaa :S
ja olen vasta 15v..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461