Kuolemaa ei ole!

] > )

Niin väittää Ufojulistaja Rauni-Leena Luukanen-Kilde kirjassaan. Hänen mielestään ihmisen henki jatkaa kulkuaan planeetalta toiselle tai henki voi syntyä uudelleen takaisin tänne. Nämä on niitä Jälleen syntymis-teorioita.

38

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus-fani

Meiltä ei ole kysytty mitään, kun synnyimme tähän maailmaan. On olemassa vain yksi elämä. Ihmisellä on ainutlaatuinen elämä. Pelastus odottaa Jeesuksen tykönä taivaassa. Usko Häneen niin pelastut!

• ] > )

Heitä pelastusrengas ennen kuin hukun!

Mistä syystä Te uskovaiset aina teilaatte toisten ajatukset maan rakoon? Ai niin... Koska Raamatusta löytyy Totuus.

• Jeesus-fani
        ] > ) kirjoitti:

Heitä pelastusrengas ennen kuin hukun!

Mistä syystä Te uskovaiset aina teilaatte toisten ajatukset maan rakoon? Ai niin... Koska Raamatusta löytyy Totuus.

Paholainen puhuu toisen henkilön suulla sinulle, ja yrittää näin vetää sinut puoleensa kauas Jumalan vaikutuspiiristä. Paholaisella on tuhansia juonia, joiden avulla hän voi houkutella sinut valtakuntaansa. Sinulla on 2 mahdollisuutta valita: joko taivas tai helvetti. Ottamalla Jeesuksen vastaan pelastut varmalta kadotukselta.

• Apostoli Pyöveli
        Jeesus-fani kirjoitti:

Paholainen puhuu toisen henkilön suulla sinulle, ja yrittää näin vetää sinut puoleensa kauas Jumalan vaikutuspiiristä. Paholaisella on tuhansia juonia, joiden avulla hän voi houkutella sinut valtakuntaansa. Sinulla on 2 mahdollisuutta valita: joko taivas tai helvetti. Ottamalla Jeesuksen vastaan pelastut varmalta kadotukselta.

Luuletko, että Jumala on joku Raamatun sätkynukke vai? Taitaa Raamattu itsessään olla kaikkein ovelin paholaisen juoni vetää ihmiset nojaamaan uskomusmekanismiin ja käymään agressiiviseen käännytystyöhön sekä tuomarivallan anastamiseen Jumalalta.

Spekulointipohjalla ei kannata alkaa käännyttämään ketään. Asiaan voidaan palata sitten kuoleman jälkeen jos se on mahdollista.

• Apostoli Pyöveli
        Jeesus-fani kirjoitti:

Luukaisen uskomukset eivät ole yhtään sen vähempiarvoisia kuin Matteuksen, Markuksen tai Paavalinkaan. Kukin uskokoon miten haluaa. Niin kauan kuin asia on todistusten ulottumattomista niin on ihan turha alkaa jakamaan palkintoja ja rangaistuksia. Kristinuskokin on täynnä muista uskonnoista lainattuja fraaseja ja ideoita, joten en riemuitsisi liikaa.

• Anis

Olen lukenut saman kirjan ja olen kirjoittajan R-L L-K:n kanssa samaa mieltä.

Jeesus-fanille:
      Teidän uskontonne julistaa ahdistavaa sanomaa! Teillä on niin jyrkkä vastakkain asettelu - valitse taivas tai helvetti. Teillä on myös taito manipuloida uusia jäseniä seurakuntaanne taidokkaalla sanankäytöllä.

Voisitte myös avartaa maailmankatsomustanne hiukkasen enemmän ja suvaita muidenkin mielipiteitä, vaikkei ne miellytä teidän silmiänne ja ajatusmaailmaamme. Uskonsotia on käyty ja käydään yhä vain sen takia, että kumpikaan ei halua myöntää olevansa väärässä! Eikös Raamatussa muuten lue, ettei saa väitellä toisen kanssa, jos toinen on eri mieltä asiasta? Miten suu nyt pannaan??

• Jeesus-fani

Olet tainut itse ymmärtää väärin meidän uskonsanomamme. Helppo sitä on huudella, kun ei mistään mitään tiedä. Mene kotipaikkasi Helluntaisrk:n iltoihin kuuntelemaan ja aistimaan millainen vapaamielinen ilmapiiri meidän keskuudessamme vallitsee.

Itse lainaat Raamatusta tekstiä, mutta et ymmärrä lukemaasi. Väität vastaat. Vai luuletko tekeväsi jotain aivan muuta?

Me emme manipuloi uusia jäseniä seurakuntaan. Me vain yritämme herätellä ihmisiä Ruususen unesta, koska he kuvittelevat pääsevänsä taivaaseen tekemättä mitään. Jeesus vaatii tekoja!

Sinuakin paholainen yrittää johdattaa harhaan, etkä sinä huomaa sitä ollenkaan. Olet sokaistunut hänen harhaopeilleen.

• Apostoli Pyöveli

"Teidän uskontonne julistaa ahdistavaa sanomaa! Teillä on niin jyrkkä vastakkain asettelu - valitse taivas tai helvetti. Teillä on myös taito manipuloida uusia jäseniä seurakuntaanne taidokkaalla sanankäytöllä. "

Jumala on kahlittu Raamattuun palvelemaan kristityn tarkoitusperiä, jotka ovat toisten tuomitseminen, rakkaudettomuus, palkintojen jako etukäteen jne. Ikävä tuottaa vain pettymys kristityille, että totuus ei ole sitoutunut teidän "pyhään" kirjaanne. Totuus on mitä on riippumatta siitä mitä joku luku tai jae raamatussa sanoo.

• ] > )
        Jeesus-fani kirjoitti:

Olet tainut itse ymmärtää väärin meidän uskonsanomamme. Helppo sitä on huudella, kun ei mistään mitään tiedä. Mene kotipaikkasi Helluntaisrk:n iltoihin kuuntelemaan ja aistimaan millainen vapaamielinen ilmapiiri meidän keskuudessamme vallitsee.

Itse lainaat Raamatusta tekstiä, mutta et ymmärrä lukemaasi. Väität vastaat. Vai luuletko tekeväsi jotain aivan muuta?

Me emme manipuloi uusia jäseniä seurakuntaan. Me vain yritämme herätellä ihmisiä Ruususen unesta, koska he kuvittelevat pääsevänsä taivaaseen tekemättä mitään. Jeesus vaatii tekoja!

Sinuakin paholainen yrittää johdattaa harhaan, etkä sinä huomaa sitä ollenkaan. Olet sokaistunut hänen harhaopeilleen.

Justiinsa joo! Mikähän mahtaa olla harhaoppia?

• Apostoli Pyöveli
        Jeesus-fani kirjoitti:

"Olet tainut itse ymmärtää väärin meidän uskonsanomamme. Helppo sitä on huudella, kun ei mistään mitään tiedä. Mene kotipaikkasi Helluntaisrk:n iltoihin kuuntelemaan ja aistimaan millainen vapaamielinen ilmapiiri meidän keskuudessamme vallitsee. "

Pitihän se arvata, että hellarista on kyse. Tosi vapaamielinen tunnut olevan joo :)

"Itse lainaat Raamatusta tekstiä, mutta et ymmärrä lukemaasi. Väität vastaat. Vai luuletko tekeväsi jotain aivan muuta?"

Sinäkö tai joku muuko siitä jotain ymmärtää? Siitä saa miljoona erilaista käsitystä jos on miljoona lukijaakin.

"Me emme manipuloi uusia jäseniä seurakuntaan. Me vain yritämme herätellä ihmisiä Ruususen unesta, koska he kuvittelevat pääsevänsä taivaaseen tekemättä mitään. Jeesus vaatii tekoja!"

Emmehän me: me vain kiertelemme ahdistelemassa elämäänsä tyytyväisi ja onnellisia ihmisiä: ensin työnnämme ihmisen avantoon ja sitten heitämme köyden pelastukseksi. Ja mikä ihmeen taivas? Taivas on kristittyjen keksintöä ja jos ei ole kristitty niin silloin ei kuvittele edes menevänsä mihinkään taivaaseen.

"Sinuakin paholainen yrittää johdattaa harhaan, etkä sinä huomaa sitä ollenkaan. Olet sokaistunut hänen harhaopeilleen. "

Sinä olet sokaistunut helluntaiseurakunnan raamatunopetukseen ja manipulointiin. Jos kerran Jeesukselle on niin tärkeää saada uusia seuraajia niin helvetti tulkoon itse käymäään henkilökohtaisesti ei tässä mitään ihmisiä tarvita käännyttäjiksi.

• Jeesus-fani
        Apostoli Pyöveli kirjoitti:

"Teidän uskontonne julistaa ahdistavaa sanomaa! Teillä on niin jyrkkä vastakkain asettelu - valitse taivas tai helvetti. Teillä on myös taito manipuloida uusia jäseniä seurakuntaanne taidokkaalla sanankäytöllä. "

Jumala on kahlittu Raamattuun palvelemaan kristityn tarkoitusperiä, jotka ovat toisten tuomitseminen, rakkaudettomuus, palkintojen jako etukäteen jne. Ikävä tuottaa vain pettymys kristityille, että totuus ei ole sitoutunut teidän "pyhään" kirjaanne. Totuus on mitä on riippumatta siitä mitä joku luku tai jae raamatussa sanoo.

Paholainen on jo päässyt sumuttamaan aivosi täyteen harhaoppia.

• ] > )

"Olet tainut itse ymmärtää väärin meidän uskonsanomamme. Helppo sitä on huudella, kun ei mistään mitään tiedä. Mene kotipaikkasi Helluntaisrk:n iltoihin kuuntelemaan ja aistimaan millainen vapaamielinen ilmapiiri meidän keskuudessamme vallitsee. "

Pitihän se arvata, että hellarista on kyse. Tosi vapaamielinen tunnut olevan joo :)

"Itse lainaat Raamatusta tekstiä, mutta et ymmärrä lukemaasi. Väität vastaat. Vai luuletko tekeväsi jotain aivan muuta?"

Sinäkö tai joku muuko siitä jotain ymmärtää? Siitä saa miljoona erilaista käsitystä jos on miljoona lukijaakin.

"Me emme manipuloi uusia jäseniä seurakuntaan. Me vain yritämme herätellä ihmisiä Ruususen unesta, koska he kuvittelevat pääsevänsä taivaaseen tekemättä mitään. Jeesus vaatii tekoja!"

Emmehän me: me vain kiertelemme ahdistelemassa elämäänsä tyytyväisi ja onnellisia ihmisiä: ensin työnnämme ihmisen avantoon ja sitten heitämme köyden pelastukseksi. Ja mikä ihmeen taivas? Taivas on kristittyjen keksintöä ja jos ei ole kristitty niin silloin ei kuvittele edes menevänsä mihinkään taivaaseen.

"Sinuakin paholainen yrittää johdattaa harhaan, etkä sinä huomaa sitä ollenkaan. Olet sokaistunut hänen harhaopeilleen. "

Sinä olet sokaistunut helluntaiseurakunnan raamatunopetukseen ja manipulointiin. Jos kerran Jeesukselle on niin tärkeää saada uusia seuraajia niin helvetti tulkoon itse käymäään henkilökohtaisesti ei tässä mitään ihmisiä tarvita käännyttäjiksi.

Veit sanat suustani!

• Apostoli Pyöveli
        Jeesus-fani kirjoitti:

Paholainen on jo päässyt sumuttamaan aivosi täyteen harhaoppia.

Mun ei tarvitsisi edes keskustella uskonlahkohihhulin kanssa millä ei ole yhtään omaa mielipidettä mistään. No, sen verran kuitenkin voin sanoa, että Jeesus ei ole koskaan kävellyt kadulla vastaan - sen sijaan hihhuleita on näkynyt. Ei minun eikä kenenkään muun ole pakko uskoa kaikenlaisiin uskonnollisiin oppeihin. Minä elän siten miten elämän koen ja minkälaisia tosiasioita näen elämässä. En nojaa uskomuksiin, niillä ei ole mitään käytännön arvoa.

• Jeesus-fani

Mun ei tarvitsisi edes keskustella uskonlahkohihhulin kanssa millä ei ole yhtään omaa mielipidettä mistään. No, sen verran kuitenkin voin sanoa, että Jeesus ei ole koskaan kävellyt kadulla vastaan - sen sijaan hihhuleita on näkynyt. Ei minun eikä kenenkään muun ole pakko uskoa kaikenlaisiin uskonnollisiin oppeihin. Minä elän siten miten elämän koen ja minkälaisia tosiasioita näen elämässä. En nojaa uskomuksiin, niillä ei ole mitään käytännön arvoa.

Suomessa on 4 miljoonaa ihmistä, jotka kulkevat kohti kadotusta. Sinäkin kuulut heihin. Ikävä kyllä!

• Apostoli Pyöveli
        Jeesus-fani kirjoitti:

Suomessa on 4 miljoonaa ihmistä, jotka kulkevat kohti kadotusta. Sinäkin kuulut heihin. Ikävä kyllä!

Uskotko todella olevasi meitä muita ihmisiä parempi ja saavasi jonkun palkinnon siitä, että noudatat jotain uskontojen sääntöjä?

• ] > )
        Jeesus-fani kirjoitti:

Nyt menit liiallisuuksiin. Te oikein harrastatte ihmisten karsinoimista. Vähän niin kuin oltaisiin lähdössä matkoille: 1. luokka tai 3. luokka.

Itse taidat mennä 1. luokkaan, jossa on luksusluokan täyshoitopalvelut palvelijoineen päivineen, mutta Apostoli Pyöveli saa mennä huonommalle puolelle johonkin lautamajaan ja sekä ne 3 999 999 henkeä kanssa.

Suksikaa nyt kuuseen niiden luokitusjärjestelmienne kanssa! Vai kuuluuko ne EU:n tukikohteisiin?

• Jeesus-fani
        ] > ) kirjoitti:

Nyt menit liiallisuuksiin. Te oikein harrastatte ihmisten karsinoimista. Vähän niin kuin oltaisiin lähdössä matkoille: 1. luokka tai 3. luokka.

Itse taidat mennä 1. luokkaan, jossa on luksusluokan täyshoitopalvelut palvelijoineen päivineen, mutta Apostoli Pyöveli saa mennä huonommalle puolelle johonkin lautamajaan ja sekä ne 3 999 999 henkeä kanssa.

Suksikaa nyt kuuseen niiden luokitusjärjestelmienne kanssa! Vai kuuluuko ne EU:n tukikohteisiin?

Pitää meidän tietää se, että kuinka moni ihminen on vielä pelastamatta kadotuksen julmalta kohtalolta.

Te, jotka eivät ole vielä saaneet pelastusvarmuutta, rukoilen Teidän puolesta!

• Apostoli Pyöveli
        Jeesus-fani kirjoitti:

Pitää meidän tietää se, että kuinka moni ihminen on vielä pelastamatta kadotuksen julmalta kohtalolta.

Te, jotka eivät ole vielä saaneet pelastusvarmuutta, rukoilen Teidän puolesta!

Huvittavaa riemuita jostain pelastumisesta, kun ei edes ole vielä mistään pelastunut. Entäs oletkos jo saanut jalkasi pois muiden uskontojen helveteistä?

On hienoja noi uskonnot - seuraajille ei riitä se, että saa itsensä johonkin talusnuoraan kiinni - toisia pitää alkaa heti käännyttämään. Tuntuu varmaan aika orvolta käydä jossain hautajaisissakin ja nähdä kuinka kuopataan ja sitten yrittää kuvitella, että ko. henkilö olisi pelastunut.

• Jeesus-fani

Uskotko todella olevasi meitä muita ihmisiä parempi ja saavasi jonkun palkinnon siitä, että noudatat jotain uskontojen sääntöjä?

Koska Jeesus on antanut kaikki syntini anteeksi!

• Jeesus-fani

Huvittavaa riemuita jostain pelastumisesta, kun ei edes ole vielä mistään pelastunut. Entäs oletkos jo saanut jalkasi pois muiden uskontojen helveteistä?

On hienoja noi uskonnot - seuraajille ei riitä se, että saa itsensä johonkin talusnuoraan kiinni - toisia pitää alkaa heti käännyttämään. Tuntuu varmaan aika orvolta käydä jossain hautajaisissakin ja nähdä kuinka kuopataan ja sitten yrittää kuvitella, että ko. henkilö olisi pelastunut.

Paholainen puhuu sinussa!

• Apostoli Pyövelil
        Jeesus-fani kirjoitti:

Koska Jeesus on antanut kaikki syntini anteeksi!

Et näytä ymmärtävän sitä, että et ole saanut mitään syntejäsi anteeksi, jos Jeesus oli feikki ja näin ollen et myöskään pelastu mistään eikä toiset joudu millekään tuomiolle. Todista siis kristinuskon olevan totuus - muussa tapauksessa nää sun viestit voi jättää vaikka lukematta.

• Anis
        Jeesus-fani kirjoitti:

Et muuten sinäkään taida ymmärtää mistään mitään? Mitäs jos menisit lukemaan Raamattua paremmin. Tule sitten vasta keskustelemaan, kun olet sisäistänyt tekstin oikein.

Jollei sinua ole aivopesty?

• Apostoli Pyöveli
        Jeesus-fani kirjoitti:

a) tuomitset koko ajan muita ihmisiä
        b) leimaat pirun riivaamiksi ym.

mistä Raamattusi tästä sanoo?

Väitän, että maapallo on pyöreä. Silloin sun on turha mussuttaa että se olisi kuution mallinen.

• Hörhö
        Jeesus-fani kirjoitti:

...tulisi ufo ja veis sinut helvetin kauas jonnekin ulkoavaruuteen.

• Kronos
        Jeesus-fani kirjoitti:

Etkö tiedä että helluntaiseurakunnan nimi tulee sanoista HELL AND DIE,
        HELLANDIE, HELLUNTAI. Helluntaiseurakunta on paholaisen seurakunta ja saatanan salajuoni. Kaikki jotka kuuluvat helluntaiseurakuntaan joutuvat ikuiseen kadotukseen.

• Uskova vapaakirkollinen§
        Jeesus-fani kirjoitti:

Mielestäni Jeesus ei vaadi tekoja, ainakaan pelastuaksemme. Mutta tietysti ihminen pyrkii luonnostaan tekemään jotakin vaikuttaakseen "hyvältä tyypiltä" niin kuin minäkin joskus... Mutta idea kristinuskossa onkin juuri siinä että pitää luottaa kaikessa Jumalaan että Hän pelastaa, parantaa jne. Totta kai pitää myös elää sitä elämää jota Jumala tahtoo meidän elävän, mutta ei mitenkään liiallisuuksiin asti, vaan siten, että kuuntelee jatkuvasti Jumalaa eikä itse keksi säädöksiä joita sitten on "pakko" noudattaa, että pääsisi taivaaseen ehkä jos on ollut oikein hyvä ja toteuttanut kaikki säädökset ja muuta vastaavat, joita on niin paljon, että suorastaan lyyhistyt niiden alle. Mutta tästä tuli nyt kamalan pitkä sepustus, toivottavasti jaksatte lukea tämän, kaikki! Ja Jumalan siunausta...

• Vapaakirkollinen
        ] > ) kirjoitti:

Mun mielestä ei saa luokitella ihmisiä mihinkään, vaan ne pitää hyväksyä riippumatta siitä mihin päin ne on menossa. Ja tää ei tietenkään tarkoita sitä, että SYNTI pitää hyväksyä, mutta tarkoittaa sitä, että SYNTINEN pitää! Niin että Jeesus-fani, taidat kuitenkin olla tuomitsemassa muita, muttet itseäsi. Tämä on tietenkin täysin ystävyyden hengessä... Siu!

• Uskova
        Jeesus-fani kirjoitti:

"Älkää tuomitko, ettei teitäkin tuomittaisi."

• Christ is King
        Vapaakirkollinen kirjoitti:

Mun mielestä ei saa luokitella ihmisiä mihinkään, vaan ne pitää hyväksyä riippumatta siitä mihin päin ne on menossa. Ja tää ei tietenkään tarkoita sitä, että SYNTI pitää hyväksyä, mutta tarkoittaa sitä, että SYNTINEN pitää! Niin että Jeesus-fani, taidat kuitenkin olla tuomitsemassa muita, muttet itseäsi. Tämä on tietenkin täysin ystävyyden hengessä... Siu!

...kanssanne, nimimerkit Uskova ja Vapaakirkollinen!

Emme me uskovat ihmiset ole sen parempia kuin ei-uskovatkaan, kaikkihan me teemme syntiä, jos nyt emme aina teoin, niin ainakin ajatuksen tasolla! Meidän täytyy tietenkin pyrkiä synnistä luopumiseen, mutta siltikin, vaikka kuinka yrittäisimme olla täysin synnittömiä, emme siihen pystyisi, eikä meidän tarvitsekaan, sillä Jumala rakastaa jokaista ihmistä aivan sellaisenaan!

Emme saa tuomita toinen toistamme tekemisistämme, sillä tuomitseminen kuuluu Jumalalle.Jos huomaamme jonkun tekevän väärin, Raamatun opetuksia vastaan, voimme hänelle siitä huomauttaa(rakkauden hengessä) ja keskustella asiasta, mutta emme saa tuomita.

Kaikkein tärkeintä, mitä Jeesuskin toivoo meidän tekevän, on lähimmäistemme RAKASTAMINEN! Vaikkemme siis hyväksyisikään toisen tekemää syntiä, voimme silti hyväksyä syntisen ihmisen ja osoittaa hänelle rakkautta.

• ufo

Myös minä olen lukenut saman kirjan ja olen kirjoittajan R-L L-K:n kanssa täysin samaa mieltä asioista.
        Uskonhihhulit ovat pahimpia toisten tuomitsijoita!!

• Ufoman
        Kronos kirjoitti:

Etkö tiedä että helluntaiseurakunnan nimi tulee sanoista HELL AND DIE,
        HELLANDIE, HELLUNTAI. Helluntaiseurakunta on paholaisen seurakunta ja saatanan salajuoni. Kaikki jotka kuuluvat helluntaiseurakuntaan joutuvat ikuiseen kadotukseen.

Osuit oikeaan! Se todellakin on paholaisen salajuoni saada hyväuskoiset ihmiset omaan valtakuntaansa viettämään kuoleman jälkeistä elämää.

Helluntailaiset luulevat menevänsä paratiisiin, mutta lippu vie heidät Demonien valtakuntaan.

• ] > )

Taidan tästä lähteä asioille. Jääkää te tänne turisemaan!

Keskustelu hairahtui kauas alkuperäisestä, kun yksi hihhuli eksyi tänne julistamaan Jeesus-oppiaan.

Anteeksi törkeä kielenkäyttöni. Menen mieluummin kadotukseen kuin tulen kanssasi kuuntelemaan 1. luokan hotelliin paatoksellista saarnaa Paholaisen viettelyksistä.

• Jeesus-fani

... kävelevät kohti kadotuksen portteja. He eivät tiedä mistä puhuvat.

Minun pitää lähteä nyt hakemaan Jeesuksen rakkautta... Että jaksan Teidän kanssanne elää.

• Apostoli Pyöveli

Sen sijaan sinä niitä jakelet. Oletko sinä se kristittyjen Jumala?

• IHMINEN

Ei olekaan! Harvinaisen viisas ajatus.Me emme tiedä kuolemasta kuin ennen sitä. Jälkeenpäin on sama tilanne kuin ennen hedelmöitystä. Niin uskon.

• odottaja

Olen vain ihmetellyt mikä siinä kuoleman hyväksymisessä on niin vaikeaa -lähes kaikki tosiuskovaiset kietävät sen, kuvitellen olevansa jotenkin niin pirun ainutlaatuisia ja mirkityksellisiä ts. korvaamattomia. Toisaalta löytyy niitä kuoleman kieltäjiä muistakin ihmisistä, mutta paljon vähemmän kuin uskovaisista.
      Minä tässä toivon lähinnä kuoleman tuloa ja sen mukanaan tuomaa loppua. sammuu järjen valo, pimeässä ei ole tuskaa...

• Hihhuli

Olen aikanaan lukenut rauni-leenaa kuin suurtakin julistajaa. Kuitenkin lukemani ahdisti minua. Käärmeen lailla pelko kuristi kurkkuani ja minua hirvitti. Luulin löytäneeni totuuden ja uskoin siihen kunnes....
        elämän suunta kääntyi. Jeesus ojensi kätensä ja sain tarttua siihen ja tiesin olevani turvassa. Minun ahdistukseni ja pelkoni olivat poispyyhityt, jäljellä oli rakkaus ja rauha. Minua ei kukaan ihminen käännyttänyt. Jumalan henki puhui minulle suoraan ja se oli niin todellista ja itsestäänselvää, ettei totuudesta voinut erehtyä. Minä ajattelen edelleenkin omilla aivoillani,en ole menettänyt järkeäni missään vaiheessa. Puhun enemmän ihmisistä Jumalalle kuin Jumalasta ihmisille ja huomaan, että se on parempi suunta.Kuitenkin kysyisin
        oletteko miettineet, miksi niin mielellämme kertoisimme teille Jeesuksesta? Miksi haluaisimme niin kovasti kaikki mukaan? Meillä ei ole mitään muuta syytä kertoa tästä pelastuksen ihanasta toivosta kuin se, että haluaisimme mahdollisimman monen pääsevän osaalliseksi tästä ilosta ja vapaudesta. Minä tiedän mistä puhun, olenhan elänyt 30 vuotta "maailman lapsena".Tiedän mitä on olla epäuskossa,tiedän mitä maailma antaa lapselleen. Tiedän mitä tarjoavat kapakat ja irralliset seksisuhteet. Tiedätkö sinä mitä on olla uskossa? Sinä voit vain olettaa, jos et ole itse kokeillut asiaa....
        Tervetuloa joukkoon, pelastus kuuluu sinullekin.

• Apostoli Pyöveli
        Hihhuli kirjoitti:

Olen aikanaan lukenut rauni-leenaa kuin suurtakin julistajaa. Kuitenkin lukemani ahdisti minua. Käärmeen lailla pelko kuristi kurkkuani ja minua hirvitti. Luulin löytäneeni totuuden ja uskoin siihen kunnes....
        elämän suunta kääntyi. Jeesus ojensi kätensä ja sain tarttua siihen ja tiesin olevani turvassa. Minun ahdistukseni ja pelkoni olivat poispyyhityt, jäljellä oli rakkaus ja rauha. Minua ei kukaan ihminen käännyttänyt. Jumalan henki puhui minulle suoraan ja se oli niin todellista ja itsestäänselvää, ettei totuudesta voinut erehtyä. Minä ajattelen edelleenkin omilla aivoillani,en ole menettänyt järkeäni missään vaiheessa. Puhun enemmän ihmisistä Jumalalle kuin Jumalasta ihmisille ja huomaan, että se on parempi suunta.Kuitenkin kysyisin
        oletteko miettineet, miksi niin mielellämme kertoisimme teille Jeesuksesta? Miksi haluaisimme niin kovasti kaikki mukaan? Meillä ei ole mitään muuta syytä kertoa tästä pelastuksen ihanasta toivosta kuin se, että haluaisimme mahdollisimman monen pääsevän osaalliseksi tästä ilosta ja vapaudesta. Minä tiedän mistä puhun, olenhan elänyt 30 vuotta "maailman lapsena".Tiedän mitä on olla epäuskossa,tiedän mitä maailma antaa lapselleen. Tiedän mitä tarjoavat kapakat ja irralliset seksisuhteet. Tiedätkö sinä mitä on olla uskossa? Sinä voit vain olettaa, jos et ole itse kokeillut asiaa....
        Tervetuloa joukkoon, pelastus kuuluu sinullekin.

jotta kaikki pääsevät mukaan. Vai eivätkö kaikkien haluta pelastuvan sittenkään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe