Hei. Otin hormonikierukan vko sitten ja nyt kysymykseni kuuluu...kauanko kestää että teillä muilla on menneet menkkamaiset kivut ohi sen jälkeen?? Mulla on edelleen...nyt ei ole pariin päivään tiputellut mutta noita kipuja on kylläkin..mitään supistuksia ne eivät kuitenkaan ole vaan verrattavissa menkkakipuihin...niiden takia härvelin otinkin kun kipuilen tosi paljon pitkin kuukautta...päänsärkyä tuntuu olevan myös...Niin ja tohon vielä kun moni on sanonut että sattui ihan mielettömästi laitto...mulla puudutettiin kohdunkaula ja sen jälkeen ei mitään tuntunutkaan...gyne sanoi vielä ettei puudute ollut edes tehonut kunnolla mutta huomasi heti että menee hyvin...ja en ole synnyttänyt!! Mulla tää kierukka on viimeinen mahdollisuus koska en voi käyttää mitään pillereitä...kaik kokkeiltu...entäs onkos joku käyttänyt Litalgin lääkettä kipuihin ja onko ollut apua??
Hormonikierukka
1
67
Vastaukset
- -----
"..mitään supistuksia ne eivät kuitenkaan ole vaan verrattavissa menkkakipuihin..."
Kyllä ne ovat supistuksia, kuten ovat menkkakivutkin supistuksia. Kohdun tehtävä on supistella ja sitä se tekee niin synnyttäessä, kuukautisten aikana, kuin vierasesineekin kohdalla.
Itsellä pari päivää oli jatkuvia supisteluja, sitten urheilun ja voimakkaamman liikkumien yhteydessä, seksin aikana ja jälkeen. Tätä jatkui pari kuukautta koko ajan lieventyen. Särkylääkkeitä otin sen ensimmäsien viikon tarvittaessa. Ekat päivät käytin hyväksi synnytysasentoa "kontallaan" ja hengittämistä (happea sisään tarpeeksi, sillä mitä enemmän happea, sitä enemmän happea menee myös kohtuun (jossa on paljon lihassyitä) ja sitä helpompi on olla)
Olen käyttänyt Litalginia kipuihin, mutta itselleni tehoaa parhaiten ibuprofeeni.
kannattaa muuten lukea noita vanhoja ketjuja, niissä on paljon kokemuksia ja vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä292342Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri331671Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241443- 891422
- 1351105
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624926Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240901IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl30899kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!15799