(Tällä kertaa olen samaa mieltä sitähän se on suurimmalta osaltaan. Huijauskuvan jokainen muutos kyllä sisältää jonkin idean, Idea on siis miltä se näyttää eli kuvien teko ja sitä kautta ihmisten hallintaa, ja median hallinta on mitä hauskin juttu ja tätä ei kyllä nussimalla koskaan tehty.)
http://yle.fi/alueet/tampere/2011/05/tutkija_epailee_obama-kuvan_aitoutta_2566035.html
http://www.youtube.com/watch?v=oYAjBvn_xLg&feature=player_embedded # at = 13
Minä näin Gaddafin Kälviän kirjaston koneella kirjoittamassa sinun nimimerkilläsi. Hän oli lähtenyt Libyasta 11.3., vai mikä päivä se nyt oli.
uusi aloitus
3
52
Vastaukset
- Lukijurppo
Minun ki... eiku nikilläni ratsastaa niin moni.
- JAKINBOAS 11
jakinboas11
11.5.2011 06:44
0
Sulje
Tällä kertaa olen samaa mieltä sitähän ne ovat suurimmassa osassa, kestopilven jokainen vesipisara kyllä sisältää kiinteän nanoainehiukkasen joten hiukka on muutakin kerosioiniin lisätty, syy on siis miltä ne näyttä eli pilvien teko ja sitä kautta sään hallintaa, ja sään hallinta on mitä hauskin juttu ja tätä ei kyllä tanssimalla koskaan tehty.)
Huomasin heti huijauksen. Minun tekstiäni on manipuloitu. Katsokaa vaikka aloitusta:
Tällä kertaa olen samaa mieltä sitähän se on suurimmalta osaltaan. Huijauskuvan jokainen muutos kyllä sisältää jonkin idean, Idea on siis miltä se näyttää eli kuvien teko ja sitä kautta ihmisten hallintaa, ja median hallinta on mitä hauskin juttu ja tätä ei kyllä nussimalla koskaan tehty.)
KUKA PERKELE TÄÄLLÄ HUIJAA.
Mitä tulee muuten tähän kuvaan niin silmään pistää se kun se on niin asettamalla tehty. Ja eri ilmeet. He ovat asettuneet siihen kuin johonkin porttrettiin. Kaikkein taaimmalla olevan naisen ilme kiinnostaa. Yks ei välitä huitsin nevadaa koko showsta. Kirjoittelee vaan läppäriinsä. Kauankohan se Osaman tappo kesti eli mistä lähtien he siinä kököttävät ja kuinka kauan. Liian läpinäkyvää ollakseen aito kuva. Kyllä kuva montaasilta vaikuttaa. - Pilli klit ntoriton
''Mitä tulee muuten tähän kuvaan niin silmään pistää se kun se on niin asettamalla tehty. Ja eri ilmeet. He ovat asettuneet siihen kuin johonkin porttrettiin. Kaikkein taaimmalla olevan naisen ilme kiinnostaa. Yks ei välitä huitsin nevadaa koko showsta. Kirjoittelee vaan läppäriinsä. Kauankohan se Osaman tappo kesti eli mistä lähtien he siinä kököttävät ja kuinka kauan. Liian läpinäkyvää ollakseen aito kuva. Kyllä kuva montaasilta vaikuttaa. ''
http://yle.fi/alueet/tampere/2011/05/tutkija_epailee_obama-kuvan_aitoutta_2566035.html
Upseerin taakse liitetyt hahmot eivät ole tässä ja nyt. Kököttävät kuin jääkiekon valmennusjohto kun joukkue on häviöllä 5-2.
Hilary Clit nton on ennemminkin ajatuksissaan kuin kauhuissaan. Nainen taaimmaisena on ihan ulalla. Ketkä kuvassa on alkuperäisiä ja ketkä liitetty jälkeenpäin, en ole vielä selvittänyt. Tämä näyttää enemmin tehdyltä komposiitiolta kuin tuokiokuvalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999