Puristellee m........mme Suomen lätkäjoukkueen puolest. Ai nii, teil tyttölöisilt se ei oikee onnaa, mut jos miäs on siin viekus, tuskin hää pahakseen pannee :)
Ja jos ei oo ukkoo, nii ohan noit naapurin miehii, tuskin hyö ovelt kääntää, ku ilmottauvut lätkäfaniks :)
Koht myö aletaa
7
56
Vastaukset
- arvelija.
Parin tunnin päästä Suomessa uusitaan telkkuja, ikkunat myös.. Kaduilla paijon
rikkinäisiä toosia kun lampaat häviää.- pahapena
Onhan siin peräti kaks vaihtoehtoo, voitto tai tappio :)
- annikoo..
Parempi vaan tyytyä puristamaan sohvaa....ja eikös se ole unelma vastus...vuonna -64 hävitty......Ei vaan ...ei sitä koskaan tiedä ....mutta toivotaan parasta....
- aurinkoinen..
Mä en kyllä nyt jaksa miettiä puristelemisia.Koko päivän ollut sisällä ja nyt meinaan lähteä lenkille.
No saattaahan siellä lenkkipolullakin vastaan tulla puristeltavia:))- pahapena
No, löytykös sielt mehtästä mittään mielenkiintosta :)
Miekii aattelin lähtee voitonhuumas hyppelee joen yl, mut tää Ester aukas jonkii paikkansa ja vettä alko ruiskii :) - aurinkoinen...
pahapena kirjoitti:
No, löytykös sielt mehtästä mittään mielenkiintosta :)
Miekii aattelin lähtee voitonhuumas hyppelee joen yl, mut tää Ester aukas jonkii paikkansa ja vettä alko ruiskii :)Mä tulin vasta sieltä lenkiltä.Miepä kerron sulle Pena mitä mie näin siellä:)
Ei siellä näkynyt ketään muita.Mutta iso poro tuli vastaan:))Oli niin väsyyneen näköinen ja käveli vain ohi.Ei sitä kiinnostanut ollenkaan.Vähän vain pelotti:))Siis minua:))
Varmaan kuusi kilometriä kävelin.
Älähän taas suunnittele ollenkaan sitä Vantaanjoen ylitystä:)))Siinä kuitenkin käy huonosti sulle .No onneksi se Esteri aukaisi ja alkoi sataa:)))
Ei Pena....ei myö aleta.;)
Kohta alkaa euroviisut.;-P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760