Onko mahdollista että jotkut adventistit pitävät sapattia merkkinä (sinettinä)?
Onko $apatti merkki?
5
<50
Vastaukset
- 77777
7-No olipas hyvä että otit asian esiin, tästä kun ei palstalla ole koskaan keskusteltu-7
- tietolisäätuskaa
Adventistien joukossa on paljon tietämättömiä.
- Sapatti pysyy aina..
Jeesus sanoi: Sapatti on asetettu ihmistä varten, eikä ihminen sapattia varten.
Jeesus ei tenyt mitään muutosta kymmeneen käskyyn. vaan Hän sanoi. Ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikkään lain piirto häviää. Luuk.16:17.
Ja Apostolit tunnustivat seitsemännen päivän lepopäiväkseen. Koko Apostolien teoissa puhutaan selvästi sapatin vietosta, mutta ei sanaakaan sunnuntain pyhittämisestä.
Monin paikoin kerrotaan Apostolien teoissa, että apostolit julistivat Jumalan Sanaa sapattina. Eräässäkin kaupungissa sapattina kokoontui lähes koko kaupunki kuulemaan Jumalan Sanaa. Ja kun he jonakin sapattina saarnasivat pyydettiin heitä puhumaan näitä asioita tulevanakin sapattina.
- pyh!
2 Moos. 31:17 "Pitäkää kunniassa sapatti ja määräykset, jotka olen siitä antanut, sillä sapatti on sukupolvesta toiseen oleva MERKKINÄ liitosta, jonka minä olen teidän kanssanne tehnyt. Siitä muistatte, että minä, Herra, olen erottanut teidät omaksi kansakseni."
Kyse sinetistä merkitsee kuuliaisuuta sille laille joka opettaa mikä on syntiä.
Eikös olekin niin että pyhäpäivä menee usein autojen öljyjenvaihtopäiväksi, tylppäaisaisten yhdistyksen kokouspöytäkirjan puhtaaksikirjoittamiseksi, nurmikonleikkuuksi ja huvilakaupoiksi ?
Monia tunen jotka viettävät pyhäpäivänsä oikeaoppisestikin. Jes 58:13-14.
Ei tuossa muuta.
Lepopäivä on siis rikotuin laki, periaatteessa. Siitä on kysymys.
On se pikkusen sinetti ja piste iin päälle kuuliaisuudessa ja rakkaudessa eikö vain siksi jos kaikki käskyt pitää, on silloin nk "pyhä ihminen." Ilm 14:12.
Niin raamattu opettaa. Ilm 14:12.
jari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293