Arvaas mitä tapahtuu. Seurauksena on utopistiselta tuntunut väkivallattomuus.Koska jumalia ei ole - ei väkivaltaa tule.
Jätä kosto ja väkivalta Jumalille
3
176
Vastaukset
- punainen lanka
monet ihmiset ovat juurettomia.
osa uskoo, että ihminen on
kehittynyt apinasta.
Seurauksena ihmisten turhautuminen.
Yli 20 vuotta sain kohdata Kristuksen
omakohtaisesti vapahtajana,
sain synnit anteeksi, minusta tuli
sisäisesti uusiluomus.
En vaihtaisi siihen turhuuteen, jossa
vaelsin.
Jeesus Elää edelleen, haluaa auttaa
jokaista katuvaa ja kadotettua- Apostoli Pyöveli
...että toisuskoiset tulevat kärsimään ikuisesti VAIN sen takia, että eivät usko tai pysty uskomaan. No, onhan se tietysti mukavaa ajatella, että itse pelastuu ja on jotenkin tärkeämpi kuin toiset.
- totuuden etsijä
Se on väärin. Ei itse kehtaa tai uskalla kostaa,niin pyytää Jumalaa tekemään sen puolestaan.
Ollaan astetta syvemmällä tai korkeammalla, jos pyydetään Jumalaa olemaan kostamatta,minulle itselleni tehtyjä vääryyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663062Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111694
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123977
- 93943
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84819