Olen lukenut rasistisia juttuja, että afrikkalaiset muka haisisivat. Kyse ei ole ihmisestä itsestään tulevasta hajusta vaan heidät ympäröi tuoksu, joka on peräisin heidän käyttämistään mausteista ja suitsukkeista.
Olkaapa hyvät, rasistit, siinä totuudenmukainen selitys lemuväitteillenne.
Afrikkalaiset EIVÄT haise
17
231
Vastaukset 17
- kyrpänaama olet
Haista vittu vihervasemmistoanarkistiterroristi ja tapa ittes.
- NEGER NIGGERSSON
Haju se on mausteiden ja suitsukkeidenkin haju.
Ja se on kuvottava.- Anonyymi
Ai että haju on sinulle kuvottavaa,kun on teikäläisen ainoa mauste mitä itse käytät on suola ja sipuli . Hajuhan se tulee niistäkin sen tuntee kun teikäläiset hikoilee ja ympäristöön leviä kaamea haju sekoitus hiestä ja ulkovessasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että haju on sinulle kuvottavaa,kun on teikäläisen ainoa mauste mitä itse käytät on suola ja sipuli . Hajuhan se tulee niistäkin sen tuntee kun teikäläiset hikoilee ja ympäristöön leviä kaamea haju sekoitus hiestä ja ulkovessasta
Mutta kun lehtitietojen mukaan suomalaiset rakentavat vessoja sinne afrikkaan, miksi?
Miksi eivät itse rakenna?
- eivätkä ole
Tummia, vaan tummuus johtuu mustasta väristä ihossa ?!
- Anonyymi
Hauska aloitus. Jos kerran haju ei tule ihmisestä niin et voi haukkua kylän löyhkästä kärsiviä rasisteiksi.
Ei kenenkään muunkaan löyhkää siedettäisi jos koko korttelin pitää haista kyseiselle ihmiselle.
Aloittaja on itse rasisti koska vaatii kotimaassaan asuvia alistumaan toisen kansan alamaisiksi.
Mutta ei teidän rasismi loputtomiin kestä kun pahuus tuhoutuu pian. - Anonyymi
Eli siis lopulta kuitenkin haisevat, riippumatta siitä miten asiat muotoilet. Ja miksi jonkun ihmisen hajusta puhuminen pitää heti tuomita rasismiksi, jos ihonväri on eri? Huomaatko, miten vinoutunut sun ajatus- ja asennemaailma on? Turvotettu vihervasemmistoideologisella mädätykseIIä.
- Anonyymi
Yleensä jos kortteli haisee häiritsevästi yhtään millekään niin sitä kutsutaan "hajuhaitaksi".
- Anonyymi
"Kyse ei ole ihmisestä itsestään tulevasta hajusta vaan heidät ympäröi
tuoksu, joka on peräisin heidän käyttämistään mausteista ja suitsukkeista."
Minä tiedän miltä hevonen haisee. Se haisee hevosen erittämälle hielle ja talille.
Samaan hissiin kun tulee afrikkalaisten lauma, niin ne haisee täsmälleen samalta kuin hevonen, eli hieltä ja ohon rasvaeritteiltä. Ei ne ole mitään hajusteita, kyllä afrikkalaiset haisee ihan itsekseen tallien eläinkunnan kanssa samalta odööriltä.- Anonyymi
Hevonen kuten ihminenkin haisee sille, mitä se syö. Se tulee ihon läpi ja nousee mahalaukusta (hengityksen haju). Puhdas hevonen ei haise millekään talille, vaan heinälle ja korkeintaan kauralle. Paskalle jos on maannut lannan päällä.
- Anonyymi
Näin kuvaili hevosten kanssa hommia tekevä nuoirehko mieshenkilö hevosen haisuja.
"Hevosen tuoksu
Hevonen haisee sen verran pahalta,
että se tuoksuu vielä hyvältä. Siis tarkoitan,
että hevosen haju on jollakin tapaa
kiehtova, vaikka sitä ei voisi kuvitella
purkittavansa parfyymipulloon ja
supsuttelevansa kaulavarrelle.
Kotiin palattua hevosen hajut haluaa
myös pestä mitä pikimmiten pois,
vaikka juuri olisi mukavasti nuuskutellut
kauramoottorin turpaa."
Kyllä hevonen vaan haisee, hevoselta.
- Anonyymi
Väittääkö aloittaja että nuo kokkailee jo rappukäytävissä . Uskoisin senkin , mutta ei ne mausteet kyllä rappuun kävele haisemaan . Muuttokin pitää tehdä siten että säkittää kaiken ettei rapun haju tule seuraavaan asuntoon .
- Anonyymi
Tuulettavat käryt rappukäytävään.
- Anonyymi
"Mutta kun lehtitietojen mukaan suomalaiset rakentavat vessoja sinne afrikkaan, miksi?
Miksi eivät itse rakenna?"
Ei kiinnosta semmoiset pikkujutut, ainahan voi paskannella pitkin katuja.- Anonyymi
Suomalainen menee myös Afrikaan ja kaivaa sinne kaivon!
Afrikkalainen tottuneet siihen että heitä palvellaan kaikintavoin eikä tarvitse itse tehdä mitään!
Afrikassa paistaa aurinko, mutta silti siellä ei käytetä Aurinkokennoja talojen katolla!
- Anonyymi00020UUSI
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362042
- 41630
- 40603
- 42480
- 62472
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60470- 45450
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6427Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14423- 40411