Afrikkalaiset EIVÄT haise

Äänestin vihreitä

Olen lukenut rasistisia juttuja, että afrikkalaiset muka haisisivat. Kyse ei ole ihmisestä itsestään tulevasta hajusta vaan heidät ympäröi tuoksu, joka on peräisin heidän käyttämistään mausteista ja suitsukkeista.
Olkaapa hyvät, rasistit, siinä totuudenmukainen selitys lemuväitteillenne.

17

231

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpänaama olet

Haista vittu vihervasemmistoanarkistiterroristi ja tapa ittes.

• NEGER NIGGERSSON

Haju se on mausteiden ja suitsukkeidenkin haju.

Ja se on kuvottava.

• Anonyymi

Ai että haju on sinulle kuvottavaa,kun on teikäläisen ainoa mauste mitä itse käytät on suola ja sipuli . Hajuhan se tulee niistäkin sen tuntee kun teikäläiset hikoilee ja ympäristöön leviä kaamea haju sekoitus hiestä ja ulkovessasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että haju on sinulle kuvottavaa,kun on teikäläisen ainoa mauste mitä itse käytät on suola ja sipuli . Hajuhan se tulee niistäkin sen tuntee kun teikäläiset hikoilee ja ympäristöön leviä kaamea haju sekoitus hiestä ja ulkovessasta

Mutta kun lehtitietojen mukaan suomalaiset rakentavat vessoja sinne afrikkaan, miksi?

Miksi eivät itse rakenna?

• eivätkä ole

Tummia, vaan tummuus johtuu mustasta väristä ihossa ?!

• Anonyymi

Hauska aloitus. Jos kerran haju ei tule ihmisestä niin et voi haukkua kylän löyhkästä kärsiviä rasisteiksi.

Ei kenenkään muunkaan löyhkää siedettäisi jos koko korttelin pitää haista kyseiselle ihmiselle.

Aloittaja on itse rasisti koska vaatii kotimaassaan asuvia alistumaan toisen kansan alamaisiksi.
      Mutta ei teidän rasismi loputtomiin kestä kun pahuus tuhoutuu pian.

• Anonyymi

Eli siis lopulta kuitenkin haisevat, riippumatta siitä miten asiat muotoilet. Ja miksi jonkun ihmisen hajusta puhuminen pitää heti tuomita rasismiksi, jos ihonväri on eri? Huomaatko, miten vinoutunut sun ajatus- ja asennemaailma on? Turvotettu vihervasemmistoideologisella mädätykseIIä.

• Anonyymi

Yleensä jos kortteli haisee häiritsevästi yhtään millekään niin sitä kutsutaan "hajuhaitaksi".

• Anonyymi

"Kyse ei ole ihmisestä itsestään tulevasta hajusta vaan heidät ympäröi
      tuoksu, joka on peräisin heidän käyttämistään mausteista ja suitsukkeista."

Minä tiedän miltä hevonen haisee. Se haisee hevosen erittämälle hielle ja talille.

Samaan hissiin kun tulee afrikkalaisten lauma, niin ne haisee täsmälleen samalta kuin hevonen, eli hieltä ja ohon rasvaeritteiltä. Ei ne ole mitään hajusteita, kyllä afrikkalaiset haisee ihan itsekseen tallien eläinkunnan kanssa samalta odööriltä.

• Anonyymi

Hevonen kuten ihminenkin haisee sille, mitä se syö. Se tulee ihon läpi ja nousee mahalaukusta (hengityksen haju). Puhdas hevonen ei haise millekään talille, vaan heinälle ja korkeintaan kauralle. Paskalle jos on maannut lannan päällä.

• Anonyymi

Näin kuvaili hevosten kanssa hommia tekevä nuoirehko mieshenkilö hevosen haisuja.

"Hevosen tuoksu

Hevonen haisee sen verran pahalta,
        että se tuoksuu vielä hyvältä. Siis tarkoitan,
        että hevosen haju on jollakin tapaa
        kiehtova, vaikka sitä ei voisi kuvitella
        purkittavansa parfyymipulloon ja
        supsuttelevansa kaulavarrelle.
        Kotiin palattua hevosen hajut haluaa
        myös pestä mitä pikimmiten pois,
        vaikka juuri olisi mukavasti nuuskutellut
        kauramoottorin turpaa."

Kyllä hevonen vaan haisee, hevoselta.

• Anonyymi

Väittääkö aloittaja että nuo kokkailee jo rappukäytävissä . Uskoisin senkin , mutta ei ne mausteet kyllä rappuun kävele haisemaan . Muuttokin pitää tehdä siten että säkittää kaiken ettei rapun haju tule seuraavaan asuntoon .

• Anonyymi

Tuulettavat käryt rappukäytävään.

• Anonyymi

"Mutta kun lehtitietojen mukaan suomalaiset rakentavat vessoja sinne afrikkaan, miksi?

Miksi eivät itse rakenna?"

Ei kiinnosta semmoiset pikkujutut, ainahan voi paskannella pitkin katuja.

• Anonyymi

Suomalainen menee myös Afrikaan ja kaivaa sinne kaivon!

Afrikkalainen tottuneet siihen että heitä palvellaan kaikintavoin eikä tarvitse itse tehdä mitään!

Afrikassa paistaa aurinko, mutta silti siellä ei käytetä Aurinkokennoja talojen katolla!

• Anonyymi00020
      UUSI

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      450
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe