Elikkäs onko ne senaatintorilla vai kauppatorilla ollut viime vuosina?
Missä ulkoilma screenit helsingissä vastauksia pls
24
1255
Vastaukset
- pliis
kKERTOKAA JOKU JOKA TIETÄÄ!!! Mut eiks ne yleensä oo siel senaatin torilla?
- LeijonaSydämellä
Senaatin torilla on ollut, mutta yleensä ne on ollut muiden tapahtumien puitteissa sattumalta saatavilla. Varsinaisesti MM-lätkää varten ei screeniä ole hommattu. Toivon todella että joku yritys tai taho näkee tilaisuuden ja järjestää tapahtuman. Olisin mieluusti valmis vaikka maksamaan sisäänpääsyn alueelle, kuten varmasti moni muukin. Laittakaa infoa tänne jos tiedätte. Tai jos jossain on aktiivisempi keskustelu niin linkit niistä myös. KANNUSTETAAN SUOMI VOITTOON!!!
Minäkin haluan tietää vastauksen, että onko Senaatintorille tulossa isot screenit sunnuntaina?
- Pietari Suuri
Mee laivalle. Siellä aina baarissa...........voi nähdä miten hurrit lyödään Pultavan hengessä.
- TunnelmaaKehiin
Todellakin kaipaisain sitä tunnelmaa, minkä saa kun 20 000 ihmistä elää pelin vaiheta ja kannustaa suomea.
Niin minäkin haluaisin kokea sen tunnelman siellä!
- mara_89
Mistäs sais tietää tuleeko torille sceerniä? Olisin mielelläni tulossa Kauempaa katsomaan ottelua, että sais kunnon fiiliksen. Kyl täytyy olla kansaa ympärillä kun matsia katsoo. Se olis hienoa!!
- HP
mäkin tulen kauempaa (150km)jos screenit johonkin keskustaan tulee. olis kiva tietää ennen kuin astuu huomen junaa n klo 14. vähän tosin mietityttää koska senaatintorilla on joku ihme tapahtuma klo 16 asti...
VAADIMME ISOA SCREENIÄ, PRKL !!
Niinpä, SCREENIT SENAATINTORILLE PEREKELE!
- jayage
SCREENI SENAATILLE TÄLLÄ MINUUTILLA!!!!!!!!!!!
MUUTEN EI KUNNIAN KUKKO LAULA!- Azpeji
Hei onko jollain oikeata tietoa onko sinne sitä screeniä tulossa? Sitä oikeasti kaivattaisiin. Vastauksia kaipaan!
Liikkuu sellasia huhuja, että Rautatieasemalle oltais laittamassa screeniä, en sitte tiiä pitääkö paikkansa?..
- kultaaaaaaa
joko screeniä bykataan?
- screeni
Olen yrittänyt kysellä ylestä ja maikkarista, mutta mistään ei saa tietoa.
ON HUONOSTI HOIDETTU HOMMA.
Melkein voi kutsua kansanpetokseksi. - screen......
Kyselin ilta-sanomista tuolta:
http://www.iltasanomat.fi/uutisvihje/?pos=nav
Ja sain maailman tylyimmän vastauksen:
Kyselyyni vastattiin hokemalla KIITOS TIEDOSTA.
Kysyin uudestaan onko heillä tietoa, tai voivatko järjestää tietoa ?
Vastaus oli taas: KIITOS TIEDOSTA.
TYYPILLISTÄ SUOMALAISTA PALVELUA. HEI NYT OIS JO AIKA KIVA SAADA TIETOA!
Perkele ku missään ei kerrota mitään. -.-
Senaatintorilla on tänään joku Helsingin kaupunginmuseon satavuotisjuhla -.- Ja se loppuu klo 16
PEREKELE NYT SE SCREEN HELSINKIIN! Ei tää voi olla totta ettei sitä järjestettäis!- Otastosta
Lähteitten mukaan Kauppatorilla kolmet screenit:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2663000- kultaaaaaa
hahhah, noin siis 5 vuotta sitten.. mites tänään?!
pakkohan niitten on ne johonkin bykata!!!!!
Toi on 5 vuotta vanha juttu, pitää muistaa kattoa päivämäärät noista keskusteluista ja tsillai.
SCREENIT TORILLE PEREKELE!- Screenille päästävä
Luulen, että lähin taitaa tällä hetkellä olla Järvenpäässä:
http://www.huilimaan.fi/
Sinne siis, jos ei Stadiin tule ! - Crk
Superkiekkoilta Vanhalla sunnuntaina! Fiilis nousee kattokruunuihin, kun juhlasalissa heittäydytään unelmafinaalin tunnelmaan. Iso screeni, Antero, Leijonat ja Tre Kronor - tule mukaan aitiopaikalle! Ovet aukeavat klo 17.
Joo no mä oon valitettavasti vasta kohta 15 vuotias niin ei ole mahdollista lähteä Helsingin rajojen ulkopuolelle seikkailemaan, kun ei ole ajokorttia/autoa ja tsillai ja ikä ei riitä mihinkään sporttibaareihin.
Kansalaistori / Kiekkotori !!
Musiikkitalon ja Sanomatalon välissä.- LA-SU.
KIEKKOTORILLA TAVATAAN!!!!!!!!
http://www.kiekkotori.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789