Granlundin arvostus menee vähän yli

SuperMario66

Joo yks ilmaveivi ja onki maailman paras. Saku dominoi jo 18v mm-kisois että silleen.

Oon ite pelannut samaan aikaan ku Granlund 13-15v ja voin sanoo että olin parempi pelaaja. Monta kertaa taklasin sen laitaan ja kaverin kiemurat loppu siihen. En vaan viittiny jatkaa lätkää ku homma meni liika totiseksi ja valmentajakaan ei antanut tarpeeks peliaikaa vaikka olin joukkueeni paras.
'
Tommost ilmaveiviiki tuli reenattua ja kyl aika monta kertaa tuli semmonen maalikin tehtyy. Hienompiki ku toi. Kerran tein semmosen ku Hisey joskus teki ja se oli kyl hienompi kui toi Granlundin.

Harmittaa, että tuli 15v pieni loukkantumine ja että oli niin tyhmä valkku. Nyt oon varma että oisin parempi kuin Granlund, tällai Suomes vaan pilataan melkein kaikki junnut. Ja sit joku Granlund on ihan kunkku vaan siks et oli valkun lellikki.

21

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdhehe

:D:D

• salamaveivi

btw: minäkin kipitin jo 15 v vanhana satasen kahdeksan sekunnin pintaan, hiekkatiellä. Kehityin liikaa ja aloin tupakoimaan, siksi oonkin nyt raksalla töissä (:

• Ylen paska

Korkeammalta vaan putoo.. kun liikaa kehutaan. Haisee aika pahasti YLE:n paskalta.

• Kent3456

Hirveä hehkutus tuosta granlundin maalista. että aivan uskomaton ja sillee. jokainen pelaaja tuolla mm-kaukaloissa osaa sen kikan tai ainakan päivässä oppii. Itselläki mene vain 2h.!!

• Happamia sanoi...

Juu onhan noita nähty aikasemminkin. Ei vaan arvokisoissa. Eikä täydessä vauhdissa nakattuna!

• Terooooooooo

On kyllä katkeraa puhetta, onhan se Granlund muutaki tehny, ja onpa hienoa leijua et teki junnupelissä ilmaveivin. Se juttu onkin siinä, että se teki sen mm-kisoissa ja veikkaan et vqlkku ei peluuttanu ku olit joko paska tai ylimielinen ja et treenannu kunnolla, valmentajat ei peluuta tälläsiä vaikka oisivat kuinka hyviä tahansa.

• Zimba132

Lisaksi ei oo mitään väliä kuinka hyvä on junnuissa, pelaajaksmtullaan vasta isoissa peleissä ja sä et edes sinne yltäny. Jesse Niinimäki oli joskus nii lupaus junnuissa ja ville leino pelas II divarissa sapkossa 15-vuotiaana, joten jos todella olet niin hyvä nii mee vitosdivariin ja nouse sitä kautta ligan asti ja nosta joku arvostettu pytty pääsi päälle ja leiju sitten, että osaat jotain.

• MANNEEEEeee

hjahghahghghahhgahhahahah onks tää läppä vai onks tää pelle tosissaaa XXXXXXdddddd

• rubens1

joo. minakin olin parempi kun granlundi. kerran tyonsin mailan sen perseeseen ja ei se siita sen jalkeen mua voittanu.

• ....................

Aloitajalta löytyy Swedulaista kateutta

• loistavaa

hmm, näyttää siltä että aloittaja on niin prkl kateellinen, koska ei itse ole noin hyvä ja lahjakas pelaaja sekä se ettei naiset pyöri ympärillä!!!!!! Noloo...

• joku kateellinen
    • qupra

Harmin paikka! Itsellenikin kävi noin. Pelailin Saku Koivua vastaan junnuna ja taklasin hänet monesti laitaa vasten nenälleen. Olin nopeampi ja parempi luistelija. Ilmaveivasin myöskin mailan varrella useamman kerran, mutta siihen aikaan se oli kiellettyä joten paras valttini meni siinä. Valmentajani pahoinpiteli minua takahuoneessa mikä laski motivaatiotani myöskin.

Vaihdoin jalkapalloon, missä otain matsia Forssellin kanssa usein. Hän ei osannut potkaista kuin varpaan kärjellä siihen aikaan. Minä tein upeita saksipotkuja kolmestakymmenestä metristä maaliin, mutta Forssellia piti suosia kun se oli niin lutunen kuulemma. Otti päähän, vaikka apulaisvalmentajana loin strategian junnuillemme kolmeksi vuotta!

Sitten yritin vielä pituushypyssä, koska nopeutta ja taitoa riitti. Hyppäsin vähän ennen 18-vuotissyntymäpäiviäni 8,41, mutta myötätuulta oli 2,01 m/s. Eihän sitä hyväksytty. Evilä hyppi niihin aikoihin vain 3 metriä. Mutta en saanut sponsoria ja muutenkin murrosikä alkoi vaivata. Joten lopetin urheilun, mitä nyt juoksen maratoneja kerran vuoteen 2 tunnin pintaan.

• aa

"Supermario 66"
      Saku Koivu oli Granludin Ikäisenä pelannut yhden sm-liiga kauden tehoilla 46 peliä ja 10 pistettä
      Samassa ajassa Granlundilla takana 2 kautta n. piste per peli tahdilla, tarkista faktat! Ja Koivu dominoi vasta 1994 kisoissa eli vuoden Granlundia vanhempana.

• parempi kuin messi

Ilman mun lopettamisella Messi ei ois huipulla ku se oli aina mun varjossa mutta kun lopetin niin Messille maksetaan miljoonia joka on epäreilua

• MrPig

Totta. Itsehän oon aina kun jaksa parempi kuin Granlund, mutta harvoimpa jaksan.

• Juha822222

Häh Granlund on hieno pelaaja, katsokaa hänen kikkojaan!!!!
      Osaa hallita peliä hyvin, sääli että yön pelissä ei onnistunut rankkarissa, nolo moka.
      Näitä sattuu.

• Swenso

Granlund on ihan yhtä hyvä kun saapas sitä vaan pidetään JUMALANA koska on tehnyt elämässäään YHDEN oikean MAALIN muut näytetyt maalit ovat Propagandaa
      kun graanlundi menee eräänä synkkänä päivänä rapakkoon änärissä se tallataan maahan TÄÄ on TOTUUS enkä oo mikään Swenssoni kun tällasta hölötän sitte pillitätte kun graani osottautuu normi selänteeks eikä yliJUMALAKS jota ootte palvonu 13vuotta!

• Ykkönen jee

Mää vedin jo 15v brenkku ainaskin satatuhatta tynnyrii koulussa ja heitin sellaset ilmaveivit että maikat taputti mulle tosi lujaa, POSKIIN.

• Oletko harkinnut

mielenterveyspalveluita?

• UteliasU

Onko sinullakin finnejä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe