Minkä ikäistä etsit?

Kerrohan ..

Minkä ikäistä seuralaista etsit?

Kerro ikäsi, sukupuolesi ja minkä ikäistä etsit.

Itse olen 40 vuotias mies ja etsin naista tositarkoituksella ikäskaalalla 30-40.

131

3278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 39v mies, 30-45v nai

      39 on itsellä ikää ja livenä tuttavuutta tekevät naiset ovat usein reilun kolmenkympin iässä, joten siitä tuonne pyöreään neljäänviiteen on ilmoituksen haarukka.

      • rammer54

    • 100v

      Etsin henkisesti järjissään olevaa..

      • ei niitä oo..


      • Anonyymi

    • Jenniiina

      27V nainen, etsiskelen 25-35v seuraa. Se, mitä voi löytyä on eri asia, voisin kuvitella tapailevani 20vuotiasta tai viisikymppistäkin, jos on kypsä ikäisekseen ja/tai muuten samoilla aaltopituuksilla. Todellakin, jos myös se 50v mies olisi kypsä ikäisekseen, mitä he eivät yleensä ole jos alta kolmikymppisiä hakevat...
      Netistä en ihan heti uskaltaisi tavata kuin suunnilleen omaa ikäluokkaa, sen sijaan jos ns. tosielämässä kohtaisi jonkun kiinnostavan, niin ikä on toissijaista.

      • Audimies.

        Jenniina, vaikutat järkevältä nuorelta naiselta.


    • Daami69

      Olen nainen, 42 v, ja haen öpauttia 35 - 45-vuotiasta miestä. Nuorempikin kelpaa, mutta heikäläiset saattavat hinguta vielä lapsia ja minä en niitä enää tee. Enkä kyllä ole tehnyt ennenkään, kun ei tehnyt mieli.

      Suurin osa miehistä on sen verran lapsellisen oloista sakkia että jos pitää valita vanha lapsellinen mies tai nuori lapsellinen mies, niin ainahan sen nuoremman mieluummin ottaa. Miehet katsovat että heillä on oikeus nautiskella itseään nuoremman kumppanin kauneudesta, mutta voin kertoa että eivät naisetkaan mitään sokeita ole. Itse haluaisin vielä nauttia seksistäkin ja sitä enemmän haluttaa mitä naitattavamman näköinen mies on. Itseäni kun ei pysty puhumalla saamaan naimatuulelle, vaan valitettavasti se on näköaisti mikä minut virittää.

      Kyllä kyllä, on elämässä muutakin kuin seksiä, mutta olkaa itse kk-kaupalla selibaatissa vastoin tahtoa ja tulkaa sitten kertomaan kuinka ihanaa on olla kumppani toisen kanssa ilman seksiä. Ehkä sitten 60 ikäisenä, en tiedä. Mutta ei nyt.

      (Vastoin tahtoa = en ole halunnut niitä joista en innostu eli joiden perään en kuolaa.)

      • Sääli tulee

        Jos nainen laittaa ikärajan niinkuin sinä teet, kyseessä täytyy olla ääliö.


      • Daami69
        Sääli tulee kirjoitti:

        Jos nainen laittaa ikärajan niinkuin sinä teet, kyseessä täytyy olla ääliö.

        Jos kirjoittaa tuollaisia kuin sinä, kyseessä täytyy olla joku niistä itseensä rakastuneista 50 miehistä joilla menee lenkkimakkarat ja kaljat väärään kurkkuun kun joku 10 v nuorempi nainen ei suostukaan heidän kotiorjakseen.

        Jos et ole niin vanha tai varsinkin jos olet nainen niin asiahan ei sinulle kuulu yhtään sen enempää kuin kellekään kuuluu kenenkään makuasiat ja mieltymykset.

        Mutta arvasin kyllä että tähän vielä joku ilmestyy asiasta naukumaan, on se niin kauheaa että joku ei olekaan itseään huomattavasti vanhempiin lääpällään kuten 80 % suomalaisista naisista kuulema ja ilmeisesti kaikki venakot ovat. En ole ihan kaikissa muissakaan asioissa tyypillinen suomalainen ja varsinkaan en käyttäydy kuten slaavit. Muut voivat naida vaikka muumioita, itseasiassa sehän olisi ihan kiva niin ehkä jäisi jokunen vapaa ikäiseni mies minullekin!


      • Sääli tulee
        Daami69 kirjoitti:

        Jos kirjoittaa tuollaisia kuin sinä, kyseessä täytyy olla joku niistä itseensä rakastuneista 50 miehistä joilla menee lenkkimakkarat ja kaljat väärään kurkkuun kun joku 10 v nuorempi nainen ei suostukaan heidän kotiorjakseen.

        Jos et ole niin vanha tai varsinkin jos olet nainen niin asiahan ei sinulle kuulu yhtään sen enempää kuin kellekään kuuluu kenenkään makuasiat ja mieltymykset.

        Mutta arvasin kyllä että tähän vielä joku ilmestyy asiasta naukumaan, on se niin kauheaa että joku ei olekaan itseään huomattavasti vanhempiin lääpällään kuten 80 % suomalaisista naisista kuulema ja ilmeisesti kaikki venakot ovat. En ole ihan kaikissa muissakaan asioissa tyypillinen suomalainen ja varsinkaan en käyttäydy kuten slaavit. Muut voivat naida vaikka muumioita, itseasiassa sehän olisi ihan kiva niin ehkä jäisi jokunen vapaa ikäiseni mies minullekin!

        Daami (???) 69

        Ei se ole kauheaa, ettei kukaan suostu kotiorjaksi. Meillä homma menee itse asiassa enemmänkin toisinpäin. Lenkkimakkaraa en suostu syömään.

        Monet miehet pitävät jo sinun ikäistäsi muumiona. Joten se siitä.
        Sinulle ei löydy miestä, koska olet täysin pihalla todellisuudesta ja mahdollisuuksistasi. Tietenkin voit löytää jonkun 35v. takapihantoopen, joka ei saa ikäistään tai nuorempaa tai ylipäätään ketään.

        Me muumiot lähdemme elokuussa Villefranche-sur-mer'iin ja sen jälkeen Comolle, josta vuokraamme auton ja käymme mm. Luganossa. Ja vuokraamme "kämpät". Emme ikinä asu hotelleissa. Näkisit vaan...ne "kämpät"
        Nelikymppinen naiseni on kaunis, todella kaunis. Hänen kanssaan ei tarvitse vääntää älyttömistä, kuten hyvin tod.näk. sinun kanssasi. Seksin suhteen minä olen se joka joskus joutuu jarruttelemaan.

        Sinänsä ei ole mitään väärää siinä, että haluat nuorempaa, tai jos 10v. vanhempi ei kelpaa. Se on vain niin nettikeskeistä ääliömäisyyttä nelikymppisiltä naisilta ja siitä on tullut joku ihmeen pakkomielle. Normielämässä ei törmää vastaaviin naisiin.
        Olisi todella mielenkiintoista nähdä sinut! Ja tietää mitä olet saavuttanut elämässäsi tuolla asenteella. Ja että oletko taas kerran yksi niistä, joiden ei ole koskaan tarvinnut ottaa mitään vastuusta kenestäkään muusta kuin itsestään. Ja jotka sitä myöden ovat oman napansa ympärillä pyöriviä rasittavia ihmisiä, jotka eivät lopulta saavuta mitään järkevää tai positiivista tässä elämässä.

        Terv. yksi oman ja kaksi toisen lapsen kasvattanut


      • Sääli tulee
        Daami69 kirjoitti:

        Jos kirjoittaa tuollaisia kuin sinä, kyseessä täytyy olla joku niistä itseensä rakastuneista 50 miehistä joilla menee lenkkimakkarat ja kaljat väärään kurkkuun kun joku 10 v nuorempi nainen ei suostukaan heidän kotiorjakseen.

        Jos et ole niin vanha tai varsinkin jos olet nainen niin asiahan ei sinulle kuulu yhtään sen enempää kuin kellekään kuuluu kenenkään makuasiat ja mieltymykset.

        Mutta arvasin kyllä että tähän vielä joku ilmestyy asiasta naukumaan, on se niin kauheaa että joku ei olekaan itseään huomattavasti vanhempiin lääpällään kuten 80 % suomalaisista naisista kuulema ja ilmeisesti kaikki venakot ovat. En ole ihan kaikissa muissakaan asioissa tyypillinen suomalainen ja varsinkaan en käyttäydy kuten slaavit. Muut voivat naida vaikka muumioita, itseasiassa sehän olisi ihan kiva niin ehkä jäisi jokunen vapaa ikäiseni mies minullekin!

        Kysymys sinulle, joka tiedät kaikesta kaiken ja olet fiksu: mikä bändi teki maailaman parhaan musan (levyn) mm. Villefranche-Sur-Mer'issä???
        (loput tekivät L.A.:ssa) Vihje...Vuonna -71 koko lahti kaikui kyseisestä musasta, mutta paikalliset eivät valittaneet, koska se kuulosti niin hyvältä..:)

        Silti..Nyt kuuntelen Flogging Mollya...


      • sääli tulee
        Daami69 kirjoitti:

        Jos kirjoittaa tuollaisia kuin sinä, kyseessä täytyy olla joku niistä itseensä rakastuneista 50 miehistä joilla menee lenkkimakkarat ja kaljat väärään kurkkuun kun joku 10 v nuorempi nainen ei suostukaan heidän kotiorjakseen.

        Jos et ole niin vanha tai varsinkin jos olet nainen niin asiahan ei sinulle kuulu yhtään sen enempää kuin kellekään kuuluu kenenkään makuasiat ja mieltymykset.

        Mutta arvasin kyllä että tähän vielä joku ilmestyy asiasta naukumaan, on se niin kauheaa että joku ei olekaan itseään huomattavasti vanhempiin lääpällään kuten 80 % suomalaisista naisista kuulema ja ilmeisesti kaikki venakot ovat. En ole ihan kaikissa muissakaan asioissa tyypillinen suomalainen ja varsinkaan en käyttäydy kuten slaavit. Muut voivat naida vaikka muumioita, itseasiassa sehän olisi ihan kiva niin ehkä jäisi jokunen vapaa ikäiseni mies minullekin!

        kamalat vviiskolme ja naiseni kamalat neljäkymmentä!
        Kun jäi mainitsematta, muistaakseni...


      • Daami69
        Sääli tulee kirjoitti:

        Daami (???) 69

        Ei se ole kauheaa, ettei kukaan suostu kotiorjaksi. Meillä homma menee itse asiassa enemmänkin toisinpäin. Lenkkimakkaraa en suostu syömään.

        Monet miehet pitävät jo sinun ikäistäsi muumiona. Joten se siitä.
        Sinulle ei löydy miestä, koska olet täysin pihalla todellisuudesta ja mahdollisuuksistasi. Tietenkin voit löytää jonkun 35v. takapihantoopen, joka ei saa ikäistään tai nuorempaa tai ylipäätään ketään.

        Me muumiot lähdemme elokuussa Villefranche-sur-mer'iin ja sen jälkeen Comolle, josta vuokraamme auton ja käymme mm. Luganossa. Ja vuokraamme "kämpät". Emme ikinä asu hotelleissa. Näkisit vaan...ne "kämpät"
        Nelikymppinen naiseni on kaunis, todella kaunis. Hänen kanssaan ei tarvitse vääntää älyttömistä, kuten hyvin tod.näk. sinun kanssasi. Seksin suhteen minä olen se joka joskus joutuu jarruttelemaan.

        Sinänsä ei ole mitään väärää siinä, että haluat nuorempaa, tai jos 10v. vanhempi ei kelpaa. Se on vain niin nettikeskeistä ääliömäisyyttä nelikymppisiltä naisilta ja siitä on tullut joku ihmeen pakkomielle. Normielämässä ei törmää vastaaviin naisiin.
        Olisi todella mielenkiintoista nähdä sinut! Ja tietää mitä olet saavuttanut elämässäsi tuolla asenteella. Ja että oletko taas kerran yksi niistä, joiden ei ole koskaan tarvinnut ottaa mitään vastuusta kenestäkään muusta kuin itsestään. Ja jotka sitä myöden ovat oman napansa ympärillä pyöriviä rasittavia ihmisiä, jotka eivät lopulta saavuta mitään järkevää tai positiivista tässä elämässä.

        Terv. yksi oman ja kaksi toisen lapsen kasvattanut

        Ahaa... tässä onkin siitä kyse että olen hölmö kun en ole lääpälläni itseäni huomattavasti vanhempien miesten VARAKKUUTEEN...

        Saahan sitä vapaasti fanittaa varakkaita miehiä jos se hyvältä tuntuu. Mutta kun sinäkin olet varattu, niin mitä ihmettä se sinua mitenkään haittaa että on jossakin joku 40 nainen jota et saa koska ei ole lääpällään sinun rahaasi ja roinaasi? Häiritseekö se jotenkin mielenrauhaasi? Miksi?

        Minä voin ihan mainiosti ottaa sen kivaluonteisen ja hyvännäköisen 35-vuotiaan miehen joka ei saa köyhyytensä takia ketään, mutta jostain kumman syystä täällä S24:ssä eivät syrjäytyneet miehet juurikaan itsestään ääntä pidä. Siis treffipalstalla. Olisiko sitten niin että eivät kehtaa tulla sinne teidän rikkaiden öykkäreiden sekaan, kun ei ole sitä sataa harrastusta, kun ei ole niihin varaa?

        Jotenkin koko juttusi on kauhean ristiriitainen kun rehvastelet varakkuudellasi ja toisaalta puhut _minun_ asenteestani ja vastuusta jne. Katsotko että kun sinulla on varaa pyöritellä pikkuvaimoa ympäri maailmaa niin minä olen vastuuton kun EN hae tuollaista kävelevää rahapussia, tai asenteeni on huono kun en himoitse mieheltä mitään muuta kuin sitä että hän rakastaisi minua ja viettäisi aikaansa kanssani ihan kotomaassa pikku puuhien parissa?

        Joillakin meistä on paljon vaatimattomammat tarpeet ja unelmat.

        Täytyy kyllä sanoa että pitkästä aikaa olen ihan ymmyrkäisenä. Sinulla on siis kaunis vaimo? Mitä sitten? Sinulla on rahaa ravata ympäri Eurooppaa. Mitä sitten? Miten kummassa teidän elämä mitenkään liittyy minuun? Onko tuo kommenttisi joku vitsi tai vale jolla testaat mikä minä olen naisiani? En kyllä ainakaan mikään ylläpidetty nainen enkä miesten hyväksikäyttäjä, mitä tulee taloudellisiin resursseihin. Sänkyasiat on sitten erikseen. ;)

        Aika usein se muuten menee sillä tavalla että voimakkaat persoonallisuudet viehättyvät itseään nuorempiin kumppaneihin. En tiedä miksi niin on, ehkä jos on vähänkin erikoisempi ihminen niin ei jaksa sitä että vanha jäärä/ämmä kokoajan yrittäisi määräillä kaikesta elämässä.

        Mieluiten toki ottaisin 40 - 42-vuotiaan. Niistä vaan tapaa olla huutava pula. Mutta siltikään vanhuksen seksileluksi päätyminen ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Ehkä sitten jos tuntuu että millään ei ole enää mitään väliä ja voi myydä oman ylpeytensä ja itsekunnioituksensa.


      • Daami69
        Sääli tulee kirjoitti:

        Kysymys sinulle, joka tiedät kaikesta kaiken ja olet fiksu: mikä bändi teki maailaman parhaan musan (levyn) mm. Villefranche-Sur-Mer'issä???
        (loput tekivät L.A.:ssa) Vihje...Vuonna -71 koko lahti kaikui kyseisestä musasta, mutta paikalliset eivät valittaneet, koska se kuulosti niin hyvältä..:)

        Silti..Nyt kuuntelen Flogging Mollya...

        http://www.youtube.com/watch?v=U8Kum8OUTuk

        Jep jep...


      • Sääli tulee
        Daami69 kirjoitti:

        Ahaa... tässä onkin siitä kyse että olen hölmö kun en ole lääpälläni itseäni huomattavasti vanhempien miesten VARAKKUUTEEN...

        Saahan sitä vapaasti fanittaa varakkaita miehiä jos se hyvältä tuntuu. Mutta kun sinäkin olet varattu, niin mitä ihmettä se sinua mitenkään haittaa että on jossakin joku 40 nainen jota et saa koska ei ole lääpällään sinun rahaasi ja roinaasi? Häiritseekö se jotenkin mielenrauhaasi? Miksi?

        Minä voin ihan mainiosti ottaa sen kivaluonteisen ja hyvännäköisen 35-vuotiaan miehen joka ei saa köyhyytensä takia ketään, mutta jostain kumman syystä täällä S24:ssä eivät syrjäytyneet miehet juurikaan itsestään ääntä pidä. Siis treffipalstalla. Olisiko sitten niin että eivät kehtaa tulla sinne teidän rikkaiden öykkäreiden sekaan, kun ei ole sitä sataa harrastusta, kun ei ole niihin varaa?

        Jotenkin koko juttusi on kauhean ristiriitainen kun rehvastelet varakkuudellasi ja toisaalta puhut _minun_ asenteestani ja vastuusta jne. Katsotko että kun sinulla on varaa pyöritellä pikkuvaimoa ympäri maailmaa niin minä olen vastuuton kun EN hae tuollaista kävelevää rahapussia, tai asenteeni on huono kun en himoitse mieheltä mitään muuta kuin sitä että hän rakastaisi minua ja viettäisi aikaansa kanssani ihan kotomaassa pikku puuhien parissa?

        Joillakin meistä on paljon vaatimattomammat tarpeet ja unelmat.

        Täytyy kyllä sanoa että pitkästä aikaa olen ihan ymmyrkäisenä. Sinulla on siis kaunis vaimo? Mitä sitten? Sinulla on rahaa ravata ympäri Eurooppaa. Mitä sitten? Miten kummassa teidän elämä mitenkään liittyy minuun? Onko tuo kommenttisi joku vitsi tai vale jolla testaat mikä minä olen naisiani? En kyllä ainakaan mikään ylläpidetty nainen enkä miesten hyväksikäyttäjä, mitä tulee taloudellisiin resursseihin. Sänkyasiat on sitten erikseen. ;)

        Aika usein se muuten menee sillä tavalla että voimakkaat persoonallisuudet viehättyvät itseään nuorempiin kumppaneihin. En tiedä miksi niin on, ehkä jos on vähänkin erikoisempi ihminen niin ei jaksa sitä että vanha jäärä/ämmä kokoajan yrittäisi määräillä kaikesta elämässä.

        Mieluiten toki ottaisin 40 - 42-vuotiaan. Niistä vaan tapaa olla huutava pula. Mutta siltikään vanhuksen seksileluksi päätyminen ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Ehkä sitten jos tuntuu että millään ei ole enää mitään väliä ja voi myydä oman ylpeytensä ja itsekunnioituksensa.

        Varakkuus? Olemme molemmat hoitajia! Meillä ei vain mene asumiskustannuksiin paljonkaan rahaa. Ja selvästikään kukaan nuori mies
        ei ole kertonut sinulle, miten paljon halvemmaksi tulee vuokrata asunto, kuin että menisi kalliiseen hotellin ulkomailla. Rayanair...plus kämppä=halvempi vaihtoehto! Tosin nyt Ranskan kämppään satsasimme paljon, koska se on niin romanttinen ja ainutlaatuinen. Comolla se maksaa n. 400e/viisi päivää.
        Paljon halvemmallakin pääsee...Päätimme vain nyt satsata ylellisyyteen. Kaiken maksamme puoliksi. Parhaimmillaan voit mennä Kanarialle Lontoon kautta ja maksaa per nuppi n. 200e. Koko p.
        Joten: puoliksi menee. Mikä olikaan ongelma?

        Ja: koitapa vain tehdä tuttavuuta syrjäytyneen 35v. miehen kanssa.
        HALOO!


      • Sääli jne,

      • In your dreams
        sääli tulee kirjoitti:

        kamalat vviiskolme ja naiseni kamalat neljäkymmentä!
        Kun jäi mainitsematta, muistaakseni...

        Hih, mä arvasin, että olet se hoitsumies jonka lemppasin joskus!

        Et todellakaan ollut minun makuuni, ja löysin ihanan 40v miehen!
        Olen nainen 45v.


      • Daami69
        Sääli jne, kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=s2F4ZWTjwTU

        Tässä parasta enkkusekoilua...

        Ihan hyvä sarja tuokin.

        Mietiskelin tuossa että mikähän ihme show ja sirkus tässä oikein alkoi siitä hyvästä että minullakin on oma miesmakuni, ja on siinä jopa happea siellä yläpäässä eli kun haen 35 - 45-vuotiasta ja olen itse 42-vuotias, niin ei kai voine väittää että olen kehdon ryöstämässä. Kertakaikkiaan ihmetytti että mitä se sinua mitenkään rassaa, vai onko niin että sen pikkuvaimon tyydyttämisessä alkaa mennä voimat ja tarvittaisiin joku 3. pyörä siihen, ja koska te miehet harvemmin siedätte toista sonnia sotkussa niin ne jutut menevät aina sillä tavalla että vaimorassukan pitää löytää itsestään sisäinen biseksuaali ja tyydytellä ekstrahimonsa jonkun naisen kanssa.

        Valitettavasti itse en ole bimppariuteen päin kallellani että turha minua on alkaa testailemaan että olenko tarpeeksi kyldyrelli teidän makuunne. xD Meinaan tuli mieleen että ilmeisesti tuo Daami-osio nikissäni on se mikä sinua jotenkin alkoi kaivaa ja vaivata. Alunperinhän otin tuollaisen nikin vain sen takia että ajattelin että nelikymppisenä eli keski-ikäisenä sitä voi olla jo daamikin, eikä esim. tylleröinen tai neiti. Myöskään rouva tai täti eivät viehättäneet, eli halusin nettielämään vähän luksusta.

        Mutta ehkei se daami kuitenkaan ole ihan sitä miten itseäni kuvaisin, koska olen ennemmin vaikkapa Hippie69. Vähän tähän tyyliin:

        http://www.youtube.com/watch?v=EUc-JPqUiS0

        Olemustani voisi kyllä kuvailla joiltain osin tyttömäisehköksikin. Eihän tuota valumista ja leikeltävän tarvetta juurikaan niin muodostu kun ei synnytä kertaakaan.

        Vaikka turhaanhan tässä mitään pohdin jos tuo koko "rahaa on niin ettei paskalle taivu" -uhoamisesi oli pelkkä tsoukki. ;) Että ei tarvitse kai sinulle pitää esitelmää siitä että ei se kaikki varallisuus teille tuo kuin onton olon, koska et sitten vaimollesikaan edes riitä (että pitää toppuutella).

        Ehkä vaihdan tuon nikin jatkossa ettei vahingossakaan luulla sen kaltaiseksi tyypiksi kuin aiemmin antamassani videossa.


      • Sääli tuli
        In your dreams kirjoitti:

        Hih, mä arvasin, että olet se hoitsumies jonka lemppasin joskus!

        Et todellakaan ollut minun makuuni, ja löysin ihanan 40v miehen!
        Olen nainen 45v.

        Just:) Ensinnäkään kukaan ei ole lempannut. Itse kyllä lemppasin eri syistä
        muutaman nettinaisen. Ja syyt olivat riittäviä. En jaksa hetkeäkään esim. turhaa mustasukkaisuutta, työttömyyttä/laiskuutta (yksi oli sellainenkin), luonnehäiriötä etc. Vaikka nainen olisi miten kaunis. Pitkä matkakin oli syynä.Tosin muitakin syitä löytyi tuossa tapauksessa.
        Hih.


      • Sääli tosiaan
        Daami69 kirjoitti:

        Ihan hyvä sarja tuokin.

        Mietiskelin tuossa että mikähän ihme show ja sirkus tässä oikein alkoi siitä hyvästä että minullakin on oma miesmakuni, ja on siinä jopa happea siellä yläpäässä eli kun haen 35 - 45-vuotiasta ja olen itse 42-vuotias, niin ei kai voine väittää että olen kehdon ryöstämässä. Kertakaikkiaan ihmetytti että mitä se sinua mitenkään rassaa, vai onko niin että sen pikkuvaimon tyydyttämisessä alkaa mennä voimat ja tarvittaisiin joku 3. pyörä siihen, ja koska te miehet harvemmin siedätte toista sonnia sotkussa niin ne jutut menevät aina sillä tavalla että vaimorassukan pitää löytää itsestään sisäinen biseksuaali ja tyydytellä ekstrahimonsa jonkun naisen kanssa.

        Valitettavasti itse en ole bimppariuteen päin kallellani että turha minua on alkaa testailemaan että olenko tarpeeksi kyldyrelli teidän makuunne. xD Meinaan tuli mieleen että ilmeisesti tuo Daami-osio nikissäni on se mikä sinua jotenkin alkoi kaivaa ja vaivata. Alunperinhän otin tuollaisen nikin vain sen takia että ajattelin että nelikymppisenä eli keski-ikäisenä sitä voi olla jo daamikin, eikä esim. tylleröinen tai neiti. Myöskään rouva tai täti eivät viehättäneet, eli halusin nettielämään vähän luksusta.

        Mutta ehkei se daami kuitenkaan ole ihan sitä miten itseäni kuvaisin, koska olen ennemmin vaikkapa Hippie69. Vähän tähän tyyliin:

        http://www.youtube.com/watch?v=EUc-JPqUiS0

        Olemustani voisi kyllä kuvailla joiltain osin tyttömäisehköksikin. Eihän tuota valumista ja leikeltävän tarvetta juurikaan niin muodostu kun ei synnytä kertaakaan.

        Vaikka turhaanhan tässä mitään pohdin jos tuo koko "rahaa on niin ettei paskalle taivu" -uhoamisesi oli pelkkä tsoukki. ;) Että ei tarvitse kai sinulle pitää esitelmää siitä että ei se kaikki varallisuus teille tuo kuin onton olon, koska et sitten vaimollesikaan edes riitä (että pitää toppuutella).

        Ehkä vaihdan tuon nikin jatkossa ettei vahingossakaan luulla sen kaltaiseksi tyypiksi kuin aiemmin antamassani videossa.

        Paras sarja. Ylivoimaisen hullu.

        Mikä ihmeen kolmas pyörä? Mistä oikein on kyse? Luonne tärviöllä?

        Teksteistäsi päättelin ihan oikein. Olet hippie-tyylinen. Oma asenteeni/luonteeni on lähellä sitä. Olen seurustellut kaltaistesi kanssa. Ihan kiva asenne, jos luonne on kohdillaan. Mutta usein ei vaan ole. Vaikeita naisia. Rasittavia, jolta sinäkin kuulostat. Eivät kaikki, mutta yllättävän moni. Netissä tapasin pari, ja yksi tapaaminen riitti. Todella rasittavia! Varsinaisia bändäreitä, jotka muusikkomies jättänyt. Ja edelleen pitäisi elää teiniaikaa.

        Daami/tekstisi eivät mätsää. Nikissä ei sinänsä mitään vikaa, ihan ok.

        Kaikki tuo edellinen: kaunis nainen (emme ole naimisissa, emmekä mene),
        "varaa" "ravata" ympäriinsä..Mitä ravaamista se on kun istuu kuistilla ja katselee jyhkeitä maisemia. ps. käymme myös mökkeilemässä. (joka on lopulta parasta!) Miksi pitäisi katsoa samoja katuja, miksei koskaan voisi mennä näkemään jotain, jota ei täällä näe. tapaamaan ihmsiä, jotka ovat ystävällisiä ja positiivisia. Kummasti pää lepää, kun on pois täältä.
        Kaunis on naiseni, ja se tarkoittaa sitä tässä kohtaa, ettet ole pätkän vertaa realistinen. Haluat (minä en halunnut, näin vain kävi) nuoremman, vaikka väkisin, silläkin uhalla, että kirjoitat täällä katkerana lopun ikääsi ja ihmettelet missä vika.

        Painit teinien kanssa samassa sarjassa: olen kiva rokkitytsy, ikä 18v. etsin 17-19v. ihanaa poitsua. Suhteutettuna tämä sama 19v. etsii 42v. ihan samaa kuin sinä nyt.

        Patti on aina ollut ok. Sääli kun jäi leskeksi noin nuorena.

        http://www.youtube.com/watch?v=pNoPNC3ebYQ


      • Daami69
        Sääli tosiaan kirjoitti:

        Paras sarja. Ylivoimaisen hullu.

        Mikä ihmeen kolmas pyörä? Mistä oikein on kyse? Luonne tärviöllä?

        Teksteistäsi päättelin ihan oikein. Olet hippie-tyylinen. Oma asenteeni/luonteeni on lähellä sitä. Olen seurustellut kaltaistesi kanssa. Ihan kiva asenne, jos luonne on kohdillaan. Mutta usein ei vaan ole. Vaikeita naisia. Rasittavia, jolta sinäkin kuulostat. Eivät kaikki, mutta yllättävän moni. Netissä tapasin pari, ja yksi tapaaminen riitti. Todella rasittavia! Varsinaisia bändäreitä, jotka muusikkomies jättänyt. Ja edelleen pitäisi elää teiniaikaa.

        Daami/tekstisi eivät mätsää. Nikissä ei sinänsä mitään vikaa, ihan ok.

        Kaikki tuo edellinen: kaunis nainen (emme ole naimisissa, emmekä mene),
        "varaa" "ravata" ympäriinsä..Mitä ravaamista se on kun istuu kuistilla ja katselee jyhkeitä maisemia. ps. käymme myös mökkeilemässä. (joka on lopulta parasta!) Miksi pitäisi katsoa samoja katuja, miksei koskaan voisi mennä näkemään jotain, jota ei täällä näe. tapaamaan ihmsiä, jotka ovat ystävällisiä ja positiivisia. Kummasti pää lepää, kun on pois täältä.
        Kaunis on naiseni, ja se tarkoittaa sitä tässä kohtaa, ettet ole pätkän vertaa realistinen. Haluat (minä en halunnut, näin vain kävi) nuoremman, vaikka väkisin, silläkin uhalla, että kirjoitat täällä katkerana lopun ikääsi ja ihmettelet missä vika.

        Painit teinien kanssa samassa sarjassa: olen kiva rokkitytsy, ikä 18v. etsin 17-19v. ihanaa poitsua. Suhteutettuna tämä sama 19v. etsii 42v. ihan samaa kuin sinä nyt.

        Patti on aina ollut ok. Sääli kun jäi leskeksi noin nuorena.

        http://www.youtube.com/watch?v=pNoPNC3ebYQ

        Voit laskea pois siitä hippeilystä huumeet, lisäksi olen raivoraitis, ja bändärinä en ole koskaan toiminut. Se mitä hain takaa oli sellainen luonnonlapseus johon kuuluu mm. meikkaamattomuus ja nimenomaan luonto. Jos suurin osa miehistä haluaa mieluummin keinotekoisen muovisen sutturan jolla on naama pakkeloitu ja päällä bisnestyyppisiä jakkupukuja, niin sillehän en sitten mitään voi ja moista en oikein viitsisi alkaa esittämäänkään.

        Kaippa viherpiiperryskin kuvaisi jossain määrin, mutta en ole kasvissyöjä joten se siitä(?)

        Samapa tuo mitä olen. Ihmetyttää vain että mikä tarve sinut ajaa tänne leveilemään omalla onnellasi ja potkimaan päähän niitä joilla ei ole sellaista lykkyä käynyt että löytyisi juurikin se sopiva kumppani jonka kanssa pystyy kohtaamaan kaikilla mahdollisilla tasoilla eli olisi ns. sama aallonpituus?

        Koska en ole kauhean lääpälläni rahaan ja roinaan (en tosin oma omaisuuttani metsäänkään nakkelisi eli en mikään taivasalla asuva kerjäläinen sentään suostuisi olemaan), niin käytännössä 50 miehet eivät sovellu minulle kumppaniksi koska heidän ainoat arvonsa ovat juurikin nuo että levennellään sillä miten lompsa pursuaa rahaa ja lentsikallakin pääsee tuhoamaan ilmakehää mennen tullen (viis me jälkipolvista kunhan itsellä on kivaa?)

        Koska en oikein ole ikinä ymmärtänyt pelkkää putipuhdasta vahingoniloa ihmisen ainoana ilona, niin olen olettanut että rinnalla on muitakin motiiveja. Mutta jos et siis hae mitään kolmen kimppakivaa niin ok. Hyvähän se on ettei teillä ole vielä niin ontoksi mennyt että mitään muuta ei olisi jäljellä.

        Toiset ne tässä sitten jatkavat edes sen yhden ainoansa etsimistä, mutta jos ei sellaista ihmettä tapahdu että osuu samana aikana samassa paikassa kaltaisensa kanssa yhteen, niin minkäpä sille sitten voi. Muuta kuin valittaa että voi voi.

        Mutta ostamalla en mieleistäni löytäisi, eikä minua voi ostaa koska kärsisin ns. kultaisessa häkissä. Varmaan jonkin aikaa olisi kivaa, mutta jos mies ei miellyttäisi muun kuin maksajamiehen ominaisuudessa, jossakin vaiheessa alkaisin kumminkin inhota häntä, enkä halua tuntea ikäviä tuntemuksia niitä kohtaan joiden seurassa olen.


      • D69 (Daami69)
        Sääli tulee kirjoitti:

        Varakkuus? Olemme molemmat hoitajia! Meillä ei vain mene asumiskustannuksiin paljonkaan rahaa. Ja selvästikään kukaan nuori mies
        ei ole kertonut sinulle, miten paljon halvemmaksi tulee vuokrata asunto, kuin että menisi kalliiseen hotellin ulkomailla. Rayanair...plus kämppä=halvempi vaihtoehto! Tosin nyt Ranskan kämppään satsasimme paljon, koska se on niin romanttinen ja ainutlaatuinen. Comolla se maksaa n. 400e/viisi päivää.
        Paljon halvemmallakin pääsee...Päätimme vain nyt satsata ylellisyyteen. Kaiken maksamme puoliksi. Parhaimmillaan voit mennä Kanarialle Lontoon kautta ja maksaa per nuppi n. 200e. Koko p.
        Joten: puoliksi menee. Mikä olikaan ongelma?

        Ja: koitapa vain tehdä tuttavuuta syrjäytyneen 35v. miehen kanssa.
        HALOO!

        Kas, en huomannut tätä kommenttia aiemmin.

        Niin, minullahan siis tosiaankin oli se ikähaku että 35 - 45 v ja jostain syystä sinulle se alaraja tuntuu olevan merkittävämpi tekijä kuin yläraja. Mainitsin että ottaisin mielelläni syrjäytyneen 35-vuotiaan, mutta en tietenkään jos hän on hapannaama juoppo joka vain ruikuttaa kaikesta päivästä toiseen. Toisaalta tiedän ihmisiä jotka valittavat kaikesta vaikka ovat töissäkin, että ei se sitä töissä olemista = varakkuutta aina katso että onko ihminen myönteinen vai kielteinen.

        Kunhan olisi edes neutraali mieluummin kuin kielteinen.

        Jos se sinua tässä eniten ärsytti että nuorempikin käy, niin en todellakaan ymmärrä että miksi koska sinulla vanhempana ON jo nainen etkä enempää tarvitse. Toivottavasti maailmankuvasi ei ole niin ahdas että siihen ei millään muotoa mahdu se että toiset tekevät toisin kuin sinä tai vaimosi.

        Minulle ei vaan ne 50 nappaa, johtuen pitkälti siitäkin että eniten ääntä ovat pitäneet itsestään huonosti käyttäytyvät 50 miehet ja minä EN pidä öykkäreistä enkä itseään väkisin tuputtavista miehistä. Parikin on leveillyt rahoillaan, olisi viety kuulema Karibialle ja isketty käteen tonni rahaa jne. mutta kun ei sillä rahalla mitään rakkautta korvata.

        Jos joskus "haksahdan" 50 mieheen niin silloin hänellä on niin erinomainen persoonallisuus että sitten ei auta muuta kuin ottaa juuri se ihminen, mutta kokonaisuutensa se ikäryhmä ei ole mistä ensisijaisesti osaisin kumppaniani haeskella koska tähän mennessä en ole kuullut siitä ryhmästä mitään hyvää. Se voi olla kivojen 50 miesten menetys että inhottavat 50 miehet ovat tehneet niin paljon huonoa mainosta koko sakille. Toisaalta näkemys elämästä, maku ja sen sellainen voi olla helposti poikkeava mitä enemmän alkaa sitä ikäeroa kertyä 5 - 10 v päälle, että sitten on jo melkein kuin seurustelisi ulkomaalaisen kanssa jos se oikein suureksi se ero menee.

        Itse kaipaan ennenkaikkea miestä jonka kanssa olisin samalla aallonpituudella. Katsomuksellisesti, näkemyksellisesti jne. Ja olettaisin ettei tämmöistä miestä tarjoilla esim. kovin tuhdin kokoisena, koska omiin arvoihini kuuluvat myös terveysarvot ja kaljaa kittaava lenkkimakkaraa suupielestä roikottava ukko ei sitä arvoa kanssani jaa.

        Jatkossa ajattelin olla D69 ettei tule mitään epäselvyyksiä enää että olen esim. jotenkin tuhti täti... xD


      • In your dreams
        Sääli tuli kirjoitti:

        Just:) Ensinnäkään kukaan ei ole lempannut. Itse kyllä lemppasin eri syistä
        muutaman nettinaisen. Ja syyt olivat riittäviä. En jaksa hetkeäkään esim. turhaa mustasukkaisuutta, työttömyyttä/laiskuutta (yksi oli sellainenkin), luonnehäiriötä etc. Vaikka nainen olisi miten kaunis. Pitkä matkakin oli syynä.Tosin muitakin syitä löytyi tuossa tapauksessa.
        Hih.

        Voi Honey, olen entinen malli, jonka vuoksi lupasit kiihkeästi lopettaa tupakanpoltonkin. Ja käyn kyllä ihan töissä, ja tienaan enemmän kuin sinä.

        Likeisempään kanssakäymiseen kanssani et koskaan päässyt, vaikka yritystä kyllä oli.. :D

        Nykyinen mieheni on sinua paljon nuorempi ja paljon paremman näköinen.

        Jos nykyinen tarinasi on totta, niin pidä siitä naisesta kiinni!


      • Sääli tulee
        Daami69 kirjoitti:

        Voit laskea pois siitä hippeilystä huumeet, lisäksi olen raivoraitis, ja bändärinä en ole koskaan toiminut. Se mitä hain takaa oli sellainen luonnonlapseus johon kuuluu mm. meikkaamattomuus ja nimenomaan luonto. Jos suurin osa miehistä haluaa mieluummin keinotekoisen muovisen sutturan jolla on naama pakkeloitu ja päällä bisnestyyppisiä jakkupukuja, niin sillehän en sitten mitään voi ja moista en oikein viitsisi alkaa esittämäänkään.

        Kaippa viherpiiperryskin kuvaisi jossain määrin, mutta en ole kasvissyöjä joten se siitä(?)

        Samapa tuo mitä olen. Ihmetyttää vain että mikä tarve sinut ajaa tänne leveilemään omalla onnellasi ja potkimaan päähän niitä joilla ei ole sellaista lykkyä käynyt että löytyisi juurikin se sopiva kumppani jonka kanssa pystyy kohtaamaan kaikilla mahdollisilla tasoilla eli olisi ns. sama aallonpituus?

        Koska en ole kauhean lääpälläni rahaan ja roinaan (en tosin oma omaisuuttani metsäänkään nakkelisi eli en mikään taivasalla asuva kerjäläinen sentään suostuisi olemaan), niin käytännössä 50 miehet eivät sovellu minulle kumppaniksi koska heidän ainoat arvonsa ovat juurikin nuo että levennellään sillä miten lompsa pursuaa rahaa ja lentsikallakin pääsee tuhoamaan ilmakehää mennen tullen (viis me jälkipolvista kunhan itsellä on kivaa?)

        Koska en oikein ole ikinä ymmärtänyt pelkkää putipuhdasta vahingoniloa ihmisen ainoana ilona, niin olen olettanut että rinnalla on muitakin motiiveja. Mutta jos et siis hae mitään kolmen kimppakivaa niin ok. Hyvähän se on ettei teillä ole vielä niin ontoksi mennyt että mitään muuta ei olisi jäljellä.

        Toiset ne tässä sitten jatkavat edes sen yhden ainoansa etsimistä, mutta jos ei sellaista ihmettä tapahdu että osuu samana aikana samassa paikassa kaltaisensa kanssa yhteen, niin minkäpä sille sitten voi. Muuta kuin valittaa että voi voi.

        Mutta ostamalla en mieleistäni löytäisi, eikä minua voi ostaa koska kärsisin ns. kultaisessa häkissä. Varmaan jonkin aikaa olisi kivaa, mutta jos mies ei miellyttäisi muun kuin maksajamiehen ominaisuudessa, jossakin vaiheessa alkaisin kumminkin inhota häntä, enkä halua tuntea ikäviä tuntemuksia niitä kohtaan joiden seurassa olen.

        Mistä tulee tuo outo ajatusmalli siitä, että joku tietyn ikäinen diivailisi rahoillaan? (Kyllä nuoremmille on tärkeämpää kaikki se mitä rahalla saa)
        99,9% meistä ei siihen kylkene, koska ei sitä rahaa diivailuksi asti ole. Joten
        aika pieni ryhmä jää jäljelle. Eikö maailmassa ole nelikymppisiä rikkaita, jotka
        leveilevät omaisuudellaan? Ja miten se liittyy minuun? En ole edes perintöä saanut kuin kourallisen markkoja aikoinaan. Niillä ei tosiaankaan rehvasteltu.
        Me jaamme kulut.

        En myöskään ole seurustellut kuin kerran kaman käyttäjän kanssa, 30v. sitten.
        Hänelle kävi huonosti. Hän oli taiteellisesti todella lahjakas. Hän oli kaikkea mikä tuntui jännittävältä, kunnes totuus valkeni.

        Tiedän kyllä teidät: meikkaaminen on rikos ja lentokone tuhma.
        Kyllä siellä koneessa näkee enemmän niitä nelikymppisiä ja nuorempia!
        Ilmastonmuutoksesta en jaksaisi jauhaa kenenkään kanssa, koska jos asiaa
        pidemmälle ajatellaan (kukaan ei vain tahdo tajuta ajatella), löytäisin sata syytä miksi juuri sinä pilaat ilmastoa. Fillarin valmistaminenkin pilaa ilmastoa
        kun pidemmälle ajatellaan. Saatika kaikki mitä ympärilläsi on. Luovu kaikesta!
        Kuulostat kaiken tietävältä teiniltä, sori vaan.

        Mistä meikkaamisista ja jakkupuvuista (tuokin niin kulunut vertaus...) selität?
        Sinulle ovat ulkoiset seikat tärkeitä? Miksi? Oletko pinnallinen ja laput silmillä kulkeva? Jaat ihmiset hyviin ja huonoihin? Ja tässä kohtaa myös törmäät ikä-
        asioissa metsään. Mielikuvat ovat useinmiten vääriä. Skeemat hallitsevat ajatusmaailmaasi ja ovat juuri ne "laput silmilläsi". Nyt tarkoitan kuvaasi miehistä: nuori on hyvä, minua vanhempi huono, isäni oli kamala, siispä kaikki sinua vanhemmat miehet ovat kamalia.
        Ed.mainitut tabut on rikottu tässä elämässä miljoonia kertoja. Yritä sinäkin laventaa hieman. Kas minäkin tiedän, etteivät kaikki minua vanhemmat naiset ole kamalia.
        "Kaltaisesi"? Mikä kaltaisesi? Ei sellaista olekaan.

        Tietenkin tässä on se riski, että tapahtuu pian se mitä toivoo, mutta johon ei uskonut ja mites sitten enää voisi morkata vanhojen luulojensa pohjalta ketään?

        Kun tajuaa ne pääpointit, jotka ovat tärkeitä ihmissuhteissa, on jo matkalla hyvään. Kun luopuu epärealistisista haavekuvista ja alkaa elämään, on jo puolivälissä.

        Vahingonilosta en tajua? Mikä vahingonilo?
        Ja edelleen tuo kimppakiva kuulostaa täysin ulkokohtaiselta tässä yhteydessä.

        Oisko kasvun paikka arvon daamilla...


      • D69 (Daami69)
        Sääli tulee kirjoitti:

        Mistä tulee tuo outo ajatusmalli siitä, että joku tietyn ikäinen diivailisi rahoillaan? (Kyllä nuoremmille on tärkeämpää kaikki se mitä rahalla saa)
        99,9% meistä ei siihen kylkene, koska ei sitä rahaa diivailuksi asti ole. Joten
        aika pieni ryhmä jää jäljelle. Eikö maailmassa ole nelikymppisiä rikkaita, jotka
        leveilevät omaisuudellaan? Ja miten se liittyy minuun? En ole edes perintöä saanut kuin kourallisen markkoja aikoinaan. Niillä ei tosiaankaan rehvasteltu.
        Me jaamme kulut.

        En myöskään ole seurustellut kuin kerran kaman käyttäjän kanssa, 30v. sitten.
        Hänelle kävi huonosti. Hän oli taiteellisesti todella lahjakas. Hän oli kaikkea mikä tuntui jännittävältä, kunnes totuus valkeni.

        Tiedän kyllä teidät: meikkaaminen on rikos ja lentokone tuhma.
        Kyllä siellä koneessa näkee enemmän niitä nelikymppisiä ja nuorempia!
        Ilmastonmuutoksesta en jaksaisi jauhaa kenenkään kanssa, koska jos asiaa
        pidemmälle ajatellaan (kukaan ei vain tahdo tajuta ajatella), löytäisin sata syytä miksi juuri sinä pilaat ilmastoa. Fillarin valmistaminenkin pilaa ilmastoa
        kun pidemmälle ajatellaan. Saatika kaikki mitä ympärilläsi on. Luovu kaikesta!
        Kuulostat kaiken tietävältä teiniltä, sori vaan.

        Mistä meikkaamisista ja jakkupuvuista (tuokin niin kulunut vertaus...) selität?
        Sinulle ovat ulkoiset seikat tärkeitä? Miksi? Oletko pinnallinen ja laput silmillä kulkeva? Jaat ihmiset hyviin ja huonoihin? Ja tässä kohtaa myös törmäät ikä-
        asioissa metsään. Mielikuvat ovat useinmiten vääriä. Skeemat hallitsevat ajatusmaailmaasi ja ovat juuri ne "laput silmilläsi". Nyt tarkoitan kuvaasi miehistä: nuori on hyvä, minua vanhempi huono, isäni oli kamala, siispä kaikki sinua vanhemmat miehet ovat kamalia.
        Ed.mainitut tabut on rikottu tässä elämässä miljoonia kertoja. Yritä sinäkin laventaa hieman. Kas minäkin tiedän, etteivät kaikki minua vanhemmat naiset ole kamalia.
        "Kaltaisesi"? Mikä kaltaisesi? Ei sellaista olekaan.

        Tietenkin tässä on se riski, että tapahtuu pian se mitä toivoo, mutta johon ei uskonut ja mites sitten enää voisi morkata vanhojen luulojensa pohjalta ketään?

        Kun tajuaa ne pääpointit, jotka ovat tärkeitä ihmissuhteissa, on jo matkalla hyvään. Kun luopuu epärealistisista haavekuvista ja alkaa elämään, on jo puolivälissä.

        Vahingonilosta en tajua? Mikä vahingonilo?
        Ja edelleen tuo kimppakiva kuulostaa täysin ulkokohtaiselta tässä yhteydessä.

        Oisko kasvun paikka arvon daamilla...

        Siinä vaiheessa kun tuota edellistä johon kommentoit EN OLLUT HUOMANNUT KOMMENTTIASI JOSSA SANOITTE OLEVANNE HOITAJIA. Ensimmäisistä kommenteistasi sai sellaisen vaikutelman että leuhkit varakkuudellasi, joten mieleen piirtyi juurikin sellainen isolla pallilla istuva ukko jolla kultaketju vilkkuu rintakarvojen seassa ja kainalossa on missivaimo jota vähän fiksataan aina silloin tällöin. Alunperin vaikutti siltä että soimaat minua kun en osaa arvostaa vanhempien miesten varakkuutta, juttuni ovat edenneet tuolta pohjalta.

        Mutta jos olette tosiaan ihan tavallisia ihmisiä vaimosi kanssa, niin eipä sitten mitään. Edelleenkin ihmettelen että mitä se sinua mitenkään häiritsi alussa että ikätoiveeni miehen suhteen ON 35 - 45, koska se ei kosketa SINUA millään tavalla. Jännä miten tuollainen typerä asia voi lähteä paisumaan ja sitten kuvitellaan niitä näitä.

        Minähän en todellakaan mitenkään meikkaamista vihaakaan, ei vaan innosta itseäni koska on vaivalloista puuhaa ja ehkäpä pidänkin enemmän miehistä jotka arvostavat ns. luonnonkaunista. Kun harrastukseni liittyvät enemmän ulkoilmaan kuin esim. menomestoihin ja kulttuuririentoihin, niin olisihan se vähän hassua siellä metsässä ravata meikit lärvissä enivei! Huumeista mainitsin koska itse heitin tuo hippi-termin tähän ja ajattelin että et kai kuvittele minun niitä käyttävän.

        Kaiken kaikkiaan se kuva minkä sinä olet minusta saanut lähinnä naurattaa, mutta ehkäpä ei ole sen totuudellisempi sekään kuva mikä minulla oli sinusta (ja siitä kuvastahan saattoi paljon päätellä lähettämäni linkin perusteella).

        Antaapi olla, tämä nykytyyppinen foorumi on helvetin vaikea seurata ja itse en meinaa löytää millään kaikkia kommentteja, et ilmeisesti sinäkään löytänyt sitä minkä ihan viimeksi kirjoitin. Hyvää kesää HOITAJILLE.


      • Neilyoung7

        Miksi h-tissä laitat tuollaisia ikärajoja??? Katso vaikka J.Karjalaista, mies täyttää kohta 56!!! Eikö sinulle kelpaa 46 tai 48v. mies? MIksi ei? Kerro ihmeessä.
        Luultavasti kävisi niin, että sinun vaihdevuotesi vie enemmän seksihaluista, kuin sen muutaman vuoden sinua vanhemman miehen.

        Viisikymppinen mies on parhaimmillaan jos seksiä(kin) ajatellaan. Osaa hommat ja nauttii itse aivan p-leesti! Se sun kolmekymppinen on poika.

        Ja kun oikein totuutta katsotaan silmiin, niin...sinä olet se, jonka iho vanhenee, ennnen kuin sen muutaman vuoden vanhemman miehen...Olen kokenut kaiken. Ja tiedän. Ja olen nähnyt.

        Ja mitä jos ihan oikeasti alkaisit elää?! Saattaisi käydä jopa flaksi.

        Kertoo kyllä paljon sinusta jos 42 vuotiaana kelpuuttaisit jonkun 30v. lapsen.
        Sitä kolmekymppiset pojat ovat rinnallasi.


    • -

      Olen 34v nainen ja etsin n.30-50v miestä.

      • Hei.olen mies 45 olen mukava ja haudka


    • 19+14=?

      Olen 27 mies ja tällä hetkellä etsin noin 20-25 vuotiasta naista, tosin tuohon voi lisätä vielä sen -2 vuoden jouston molempiin suuntiin. Kuten joku tuossa jo sanoikin, niin tässä iässä ei miehen kannata paljoa itseään vanhempaa naista katsella jos meinaa niitä lapsia hankkia. Jos minäkin nyt löytäisin jostain jonkin 30-35 vuotiaan naisen, niin niiden lasten (huom monikossa!) kanssa tulisi varmaan melko kiire, ehkä vuoden tai pari ehtisi sitä ennen seurustella ja tutustua toiseen. Toki tuo aika riittää hyvin joillekin ihmisille, mutta minä kyllä tarvitsen vähän pidemmän tutustumisajan lapsieni äitiin, sillä tarkoituksena ei ole erota, tai ei ainakaan ihan muutaman yhdessä vietetyn vuoden jälkeen.

      • Audimies.

        Oikein - Olet terve nuorimies!


    • 153

      Minulla ikähaarukka on 35-52. Olen itse 42-vuotias nainen.

      • TyyliLyyli42

        Jos seksi on sinulle tärkeää, niin alenna tuota korkeampaa ikää, esim.35-45v

        Tiedän kokemuksesta, että ei kannata ottaa 52v miestä. Olen ikäisesi nainen.


    • 4+1=5

      Minulla miesten ikähaarukka on 30-42 vuotta. Itse olen 41-vuotias nainen.

    • J-P stadista

      olen 45 vuotias mies ja haen vaimokseni 25 - 35 v naista.

      • In your dreams...

        Saat kyllä aika kauan hakea:D

        Paitsi jos olet erittäin varakas. Silloin tuskin olisist näillä palstoilla.


      • 20+16
        In your dreams... kirjoitti:

        Saat kyllä aika kauan hakea:D

        Paitsi jos olet erittäin varakas. Silloin tuskin olisist näillä palstoilla.

        No no, onhan tuo nimimerkki Sääli tulee ökyrikas ja hänellä on varaa kupeksia tällä foorumilla opettamassa naisille että tulee tykätä itseään vanhemmista miehistä.


      • Niimpä niin...
        20+16 kirjoitti:

        No no, onhan tuo nimimerkki Sääli tulee ökyrikas ja hänellä on varaa kupeksia tällä foorumilla opettamassa naisille että tulee tykätä itseään vanhemmista miehistä.

        Ei se mikään rikas ole. Ruttuinen vanha ukko, ihan tavis. Ei tod. mikään hyvätuloinen.

        Sen naisjutut taitaa olla ihan fantasiaa....


    • -n89-

      22-vuotias nainen ja mies saisi olla 21-27-vuotias..

    • jo löytynyt

      Olen itse 31-vuotias nainen ja olin laittanut miehen ikätoiveeksi 30-40.
      Tuo joustaa ylöspäin muutaman vuoden.

    • sdgfsdg5478568

      M 22v ja etsin 18-23v naista

    • m.rae

      Tyttö kohta 19 olen
      ja aikalailla yläikärajan pistän siihen johonkin 25 yleensä
      mut ei sillä sellasen kanssa kenen kanssa on connection niin ikää ajattele.

    • Juubajuu

      Olen nainen 40v ja ikähaarukka miehelle on 32-40v.

    • mies from pori

      mies ja ikäni on 43 .. etsin max. 35 v naista

    • --------------------

      Nainen olen ja ikää on 34, etsin max 30v miestä :)

    • mies 62 v.

      Etsin naista, ikä max. 40 v.

      • maxmaxmax

        Kun 62-vuotias etsii naista, jonka ikä on max 40, niin siinä käy juuri niin että maxmax, siis: maxa poika maxa! Siis MAXullinen naisihminen. Ilmaisexi ei toteudu SEXI vaan muuttuu maxullisexi, koska viagraakaan ei saa ilmaisexi ja sexi ja seuranpito se vasta maxaakin. MAXMAXMAX. Mikäpä siinä, jos on rahaa millä maxaa.


      • Daami69
        maxmaxmax kirjoitti:

        Kun 62-vuotias etsii naista, jonka ikä on max 40, niin siinä käy juuri niin että maxmax, siis: maxa poika maxa! Siis MAXullinen naisihminen. Ilmaisexi ei toteudu SEXI vaan muuttuu maxullisexi, koska viagraakaan ei saa ilmaisexi ja sexi ja seuranpito se vasta maxaakin. MAXMAXMAX. Mikäpä siinä, jos on rahaa millä maxaa.

        Ahaa. Koska itse en suostu itseäni huomattavasti vanhempien miesten pantavaksi olen ÄÄLIÖ, mutta jos suostuisin niin olisin HUORA.

        On se jännä miten näissä asioissa ei koskaan voi voittaa jos on nainen.


      • Huihaisit
        Daami69 kirjoitti:

        Ahaa. Koska itse en suostu itseäni huomattavasti vanhempien miesten pantavaksi olen ÄÄLIÖ, mutta jos suostuisin niin olisin HUORA.

        On se jännä miten näissä asioissa ei koskaan voi voittaa jos on nainen.

        Mikä olisit, jos nuoremmat miehet panisivat sinua?
        Tollo.


      • Daami69
        Huihaisit kirjoitti:

        Mikä olisit, jos nuoremmat miehet panisivat sinua?
        Tollo.

        Ei vaan onnessani.

        Ihan niin kuin miehetkin ovat itseään nuorempaa pantuaan. Se on jännä miten jotkut yrittävät takertua johonkin olleeseen ja menneeseen systeemiin joka murenee alta. Aikojen muuttumista odotellessa voikin sitten mennä valittamaan vaikkapa Aira Samulinille että minkä takia panet nuorempaa miestä... Mene jo.


    • hkisinkku

      35v mies etsin naista suunnilleen 30-40v väliltä

    • htk 43v

      Etsin naista ikä 35-50 vuotta.

      ikäni 44v

    • etsivä löytää

      ikää itsellä 35 ja mun ikähaarukka on 32-37v miehet

    • niksipirkka5

      Olen 32-vuotian nainen ja etsin miestä ikähaarukalla 35- 48. Ei se nyt tosin niin tarkkaa ole. Nuorempi tai vanhempikin voi tulla kyseeseen.

      • Moi.ole 45 miees🙂


    • Löytyi jo

      Olen 44-vuotias mies. Hain 36-46 vuotiasta naista, joka ei halua enää lapsia. Jouduin tyytymään par vuotta nuorempaan, mutta eipä tuo haittaa, kun jälkimmäinen ehto täyttyi.

    • gkghkhgkhkhg

      Tyttäreni ikäistä tietenkin.

      Onhan noita muutama tullut vastaan, ovat huomattavasti mukavampia ja kohteliaampia kuin 30-40-vuotiaat. Jostain ihme syystä niille on tosi kova pala kun pitkän pohtimisen jälkeen päättävät antaa rukkaset.

      Asiaan voi tietenkin vaikuttaa se että olen sikarikas.

      Mies vähän yli 50.

      • Zoobaa

        Ei voi olla totta, kai tää on pilaa. Mies vähän yli 50, mistä olet saanut
        päähäs, että alle 30v naiset, vaikka olisit pässirikas ois sun kanssa
        muuten kuin manin tähden.

        Tämä oli taasen niitä huuhaa haihattelu juttuja, ei päätä ei häntää.

        Kannattaa ottaa pää pois puskasta !


    • prlllöö

      35-vuotias mies olen. Haen 27-38 vuotiasta naista.

    • -antsukka-

      Olen nainen 30vee, etsin miestä iältään 28-38, mutta joustan tarvittaessa.

    • Nainen..............

      Olen 35vuotias nainen etsin 34-40v miestä. Lapsia en halua enään. Etsin perus positiivista ihmistä joka ei ole takertuvaa sorttia.
      Kun huumori natsaa, natsaa kaikki muukin :)

    • tosia-asia

      Olen nainen 50-vuotias, ja etsin 35-48 ikäistä miestä. Tämä tunnettuista syistä, eihä 50 miehillä oikein seisokki enää pelaa. haluan vielä nauttia seksistä, ja oman ikäiseni, saati vanhemmat miehet eivät siihen enää kykene.

      • Daami69

        Nimim. Sääli tulee oli sitä mieltä että

        >Jos nainen laittaa ikärajan niinkuin sinä teet, kyseessä täytyy olla ääliö.

        ...kun itse 42-vuotiaana haen 35 - 45-vuotiasta miestä. Mitähän hän mahtaisi olla mieltä siis sinusta...?

        Aijaijaijai! Eipä ole huomannut sinua käydä vielä haukkumassa... Mutta ehkä syy onkin siinä että 50-vuotiaana et kiinnosta häntä. Itse nelikymppisenä näytän kiinnostavan todella paljon 50 ja 60 miehiä, ja heiltä repeää suoni päästä kun eivät saakaan minua. Yrittävät aina aivopestä siihen että olen ääliö, hupakko, itsekäs ja mitä kaikkea kun en suostu heidän ehdotteluihinsa.


      • niiiiiiiiin
        Daami69 kirjoitti:

        Nimim. Sääli tulee oli sitä mieltä että

        >Jos nainen laittaa ikärajan niinkuin sinä teet, kyseessä täytyy olla ääliö.

        ...kun itse 42-vuotiaana haen 35 - 45-vuotiasta miestä. Mitähän hän mahtaisi olla mieltä siis sinusta...?

        Aijaijaijai! Eipä ole huomannut sinua käydä vielä haukkumassa... Mutta ehkä syy onkin siinä että 50-vuotiaana et kiinnosta häntä. Itse nelikymppisenä näytän kiinnostavan todella paljon 50 ja 60 miehiä, ja heiltä repeää suoni päästä kun eivät saakaan minua. Yrittävät aina aivopestä siihen että olen ääliö, hupakko, itsekäs ja mitä kaikkea kun en suostu heidän ehdotteluihinsa.

        " Itse nelikymppisenä näytän kiinnostavan todella paljon 50 ja 60 miehiä, ja heiltä repeää suoni päästä kun eivät saakaan minua. "

        Tietysti se harmittaa, jos nuoret naiset eivät olekaan kiinnostuneita. Miksi ette antaisi yli 60-vuotiaillekin mahdollisuutta? Kaikkia miehiä ei kiinnosta mummot, vaikka olisivat itsekin jo eläkeiässä.


      • njhgfj
        niiiiiiiiin kirjoitti:

        " Itse nelikymppisenä näytän kiinnostavan todella paljon 50 ja 60 miehiä, ja heiltä repeää suoni päästä kun eivät saakaan minua. "

        Tietysti se harmittaa, jos nuoret naiset eivät olekaan kiinnostuneita. Miksi ette antaisi yli 60-vuotiaillekin mahdollisuutta? Kaikkia miehiä ei kiinnosta mummot, vaikka olisivat itsekin jo eläkeiässä.

        Emme anna mahdollisuutta, koska meitä ei kiinnosta vaarit. Ajatuskin ällöttää.


      • HUHHHHHHUH

        Millaisia miehiä olet onnistunut tapaamaan? Mistä luulet tulevan sanonnan: Viidenkympin villitys"? Meillä se vasta seisookin! Siksi haluamme nuorempia naisia. Joku 50v. nainen..HUH! Onhan niitä hyviäkin: Sheryl Crow esmes.
        Katso peiliin, ja mieti ! Jos viisikymppinen nainen etsii jotain kolmevitosta..Huhhuh!


      • huhhhuuhhh
        HUHHHHHHUH kirjoitti:

        Millaisia miehiä olet onnistunut tapaamaan? Mistä luulet tulevan sanonnan: Viidenkympin villitys"? Meillä se vasta seisookin! Siksi haluamme nuorempia naisia. Joku 50v. nainen..HUH! Onhan niitä hyviäkin: Sheryl Crow esmes.
        Katso peiliin, ja mieti ! Jos viisikymppinen nainen etsii jotain kolmevitosta..Huhhuh!

        Mutta toisinpäin se olisi mitä sopivin pari, siis viisikymppinen mies ja kolmevitonen nainen. Niin se vaan on. Yrittäkää ymmärtää, naiset.


      • EI papoille!
        niiiiiiiiin kirjoitti:

        " Itse nelikymppisenä näytän kiinnostavan todella paljon 50 ja 60 miehiä, ja heiltä repeää suoni päästä kun eivät saakaan minua. "

        Tietysti se harmittaa, jos nuoret naiset eivät olekaan kiinnostuneita. Miksi ette antaisi yli 60-vuotiaillekin mahdollisuutta? Kaikkia miehiä ei kiinnosta mummot, vaikka olisivat itsekin jo eläkeiässä.

        Hei, oletko nyt ihan tosissasi?!

        Olen 40v nainen, ja isäni on 60v. En todellakaan etsi isäni ikäistä miestä!

        Ja koska seksi on minulle tärkeää, niin en etsi itseäni vanhempaa miestä!
        Suunnilleen samanikäinen pitää olla. Mitään viagramiestä en huoli. Paitsi ehkä sitten kun itse olen 60

        Tunnen 46v naisen, joka tällä hetkellä on 63v miehensä omaishoitaja ja katuu katkerasti, että otti vanhemman miehen. Ehkä hän ottaa eron. 46v nainen on seksuaalisesti yleensä vielä hyvin aktiivinen.


      • Hyi olkoon!
        niiiiiiiiin kirjoitti:

        " Itse nelikymppisenä näytän kiinnostavan todella paljon 50 ja 60 miehiä, ja heiltä repeää suoni päästä kun eivät saakaan minua. "

        Tietysti se harmittaa, jos nuoret naiset eivät olekaan kiinnostuneita. Miksi ette antaisi yli 60-vuotiaillekin mahdollisuutta? Kaikkia miehiä ei kiinnosta mummot, vaikka olisivat itsekin jo eläkeiässä.

        Ketään 40v naista ei kyllä vanha pappa kiinnosta, yök!

        Seksuaalisesti aktiivisimmillaan oleva nainen ja vanha pappa?! Täysin luonnotonta!

        Paitsi jos vanha pappa on miljonääri, niin hän saa nuoren vaimon. Nuori vaimo pitää nuorta rakastajaa ja vanha pappa turvaa tulevaisuuden rahoillaan.

        Kukaan nainen ei syty isänsä ikäisestä miehestä, eikä varsinkaan vanhemmasta! Ällöttää jo pelkkä ajatus.


      • m30+
        EI papoille! kirjoitti:

        Hei, oletko nyt ihan tosissasi?!

        Olen 40v nainen, ja isäni on 60v. En todellakaan etsi isäni ikäistä miestä!

        Ja koska seksi on minulle tärkeää, niin en etsi itseäni vanhempaa miestä!
        Suunnilleen samanikäinen pitää olla. Mitään viagramiestä en huoli. Paitsi ehkä sitten kun itse olen 60

        Tunnen 46v naisen, joka tällä hetkellä on 63v miehensä omaishoitaja ja katuu katkerasti, että otti vanhemman miehen. Ehkä hän ottaa eron. 46v nainen on seksuaalisesti yleensä vielä hyvin aktiivinen.

        No, kyllä 40-vuotiaat naisetkin ovat rupsahtaneita, sanoo 30 mies :)
        Ja mulle kyllä kelpaa 20 vuotiaatkin, ja kaikki todennäköisesti haluavat minut, niin kaksikymppiset, kolmekymppiset, kuin nelikymppisetkin :)
        Otan ensijaisesti kaksikymppisiä, sitten omanikäisiäni, ja valitettavasti, en todennäköisesti jää jäljelle enää nelikymppisille. Sellaista se elämä on.

        Täällä tosiaan näkee paljon nelikymppisiä naisiä, jotka uhoavat nuorekkuudellaan, mutta ei kannattaisi, koska olette jo toinen jalka haudassa verrattuna minuun ja moniin muihin. Ei kyllä ole sattumaa että ette ole ihan menneet kaupaksi, enitenhän tällä palstalla pyörii juuri 4-kymppisiä naisia.


      • ....................
        m30+ kirjoitti:

        No, kyllä 40-vuotiaat naisetkin ovat rupsahtaneita, sanoo 30 mies :)
        Ja mulle kyllä kelpaa 20 vuotiaatkin, ja kaikki todennäköisesti haluavat minut, niin kaksikymppiset, kolmekymppiset, kuin nelikymppisetkin :)
        Otan ensijaisesti kaksikymppisiä, sitten omanikäisiäni, ja valitettavasti, en todennäköisesti jää jäljelle enää nelikymppisille. Sellaista se elämä on.

        Täällä tosiaan näkee paljon nelikymppisiä naisiä, jotka uhoavat nuorekkuudellaan, mutta ei kannattaisi, koska olette jo toinen jalka haudassa verrattuna minuun ja moniin muihin. Ei kyllä ole sattumaa että ette ole ihan menneet kaupaksi, enitenhän tällä palstalla pyörii juuri 4-kymppisiä naisia.

        Hm, mitenkähän teille miehille saisi tämän jakeluun...

        Kukaan vanhempi nainen ei ole ottamassa väkisin yhtäkään itseään nuorempaa miestä. Ei tarvitse, kun vapaaehtoisiakin löytyy. Mutta sensijaan nämä 50 - 100-vuotiaat miehet, heille ei millään mene perille että joku heitä nuorempi nainen ei olekaan kiinnostunut heistä. Alkaa joku ihmeellinen väsytystaistelu jossa akka yritetään saada vaikka väkisin, vedotaan ihan kaikkeen mahdolliseen. Ja kuten tuo yksi tuolla (ellei pelkästään pelleillyt), niin sekään ei riitä että on jo saatu akka, vaan pitää tulla vielä seuranhakua käsittelevälle palstalle uhoamaan muille vastaavan ikäisille naisille saamisillaan. Haaremiko pitäisi loppujen lopuksi olla että olisi ukko tyytyväinen, vai?

        Saatteko te miehet jotain kiksejä siitä että yritätte pakottaa naiset tyytymään itseään vanhempiin miehiin, vaikka itse himoitsette nuorempia naisia? Aina sama laulu, "vanhemmat naiset ovat niin rupsahtaneita, minä haen vaimoni lastentarhasta, blaa blaa blaa". Mitä sitten, naikaa vaikka sikiötä jos se nuoruus on kaikki kaikessa. Ja lopuksi sitten seuraa aina saarna siitä kuinka NAISET EIVÄT SAA TEHDÄ SAMOIN. Naiset eivät saa tykätä ihan yhtälailla itseään nuoremmasta kuten miehet tekevät.

        Minkä ihmeen takia yksikään 40-v nainen tulisi väkisin ottamaan 30-v miestä joka tähyää 20-v suuntaan? Tässä ei ole mitään logiikkaa muuta kuin miesten mielestä jotka itse tekevät näin eli yrittävät aivopestä, pakottaa ja syyllistää naiset ruotuun siivosti naimaan itseään vanhempia ukkoja ja vaareja.

        Mutta pitääkö se aloittaa jo tuossa iässä? "Kaikki todennäköisesti haluavat minut"? Minä en, vaikutat sen verran muinaismuistolta asenteesi vuoksi.

        Kyllä se vanha ukko on ihan yhtälailla jalka siellä haudassa kuin ikäisensä nainenkin. Miehillä vain jostain syystä kotoa löytyy aina vääristävä peili josta ei erotu että vyötäröllä on läskiä ja tukka on lähtenyt päästä. Jos oikeasti siis OIKEASTI, näyttää hyvältä niin voihan sitä hakea kumppania mistä ikäsarjasta huvittaa, mutta pitääkö sitä alkaa täällä uhoamaan? Tuleeko siitä hyvät orkut?


      • köpötiköpöti
        niiiiiiiiin kirjoitti:

        " Itse nelikymppisenä näytän kiinnostavan todella paljon 50 ja 60 miehiä, ja heiltä repeää suoni päästä kun eivät saakaan minua. "

        Tietysti se harmittaa, jos nuoret naiset eivät olekaan kiinnostuneita. Miksi ette antaisi yli 60-vuotiaillekin mahdollisuutta? Kaikkia miehiä ei kiinnosta mummot, vaikka olisivat itsekin jo eläkeiässä.

        Niiiiiiin: yksinkertaisesti siksi että naisia eivät kiinnosta papat kuten ei miehiäkään mummot. Seurustelkoot mummot ja papat keskenään!

        Itse olin treffipalstalla vuosi sitten ja jatkuvasti sain flirttejä kuusikymppisiltä vaikka selkeästi olin laittanut ikähaarukan 48-55 (itse 52 v.). Tapasin yhden näistä 'papparaisista' eikä natsannut, ei millään tavalla. Vanhin flirtin laittanut taisi olla seitsemänkymppinen, kehui profiilissaan itseään nuorekkaaksi.
        No, flirttailla saa mutta EN todellakaan halua yksinäistä vanhuutta, en ruveta kenenkään omaishoitajaksi, enkä ole havittelemassa minkään vanhan ukon perintöä.


      • Huhhhhhahhah
        huhhhuuhhh kirjoitti:

        Mutta toisinpäin se olisi mitä sopivin pari, siis viisikymppinen mies ja kolmevitonen nainen. Niin se vaan on. Yrittäkää ymmärtää, naiset.

        Ai sopiva pari. Joo, sit kun nainen on 50 ja saa viidenkympin villityksen, ja oma äijä on 65, niin mites käy? Taitaa äijä jäädä lehdelle soittelemaan, viisikymppisellä kun vielä virtaa...


      • m30+
        .................... kirjoitti:

        Hm, mitenkähän teille miehille saisi tämän jakeluun...

        Kukaan vanhempi nainen ei ole ottamassa väkisin yhtäkään itseään nuorempaa miestä. Ei tarvitse, kun vapaaehtoisiakin löytyy. Mutta sensijaan nämä 50 - 100-vuotiaat miehet, heille ei millään mene perille että joku heitä nuorempi nainen ei olekaan kiinnostunut heistä. Alkaa joku ihmeellinen väsytystaistelu jossa akka yritetään saada vaikka väkisin, vedotaan ihan kaikkeen mahdolliseen. Ja kuten tuo yksi tuolla (ellei pelkästään pelleillyt), niin sekään ei riitä että on jo saatu akka, vaan pitää tulla vielä seuranhakua käsittelevälle palstalle uhoamaan muille vastaavan ikäisille naisille saamisillaan. Haaremiko pitäisi loppujen lopuksi olla että olisi ukko tyytyväinen, vai?

        Saatteko te miehet jotain kiksejä siitä että yritätte pakottaa naiset tyytymään itseään vanhempiin miehiin, vaikka itse himoitsette nuorempia naisia? Aina sama laulu, "vanhemmat naiset ovat niin rupsahtaneita, minä haen vaimoni lastentarhasta, blaa blaa blaa". Mitä sitten, naikaa vaikka sikiötä jos se nuoruus on kaikki kaikessa. Ja lopuksi sitten seuraa aina saarna siitä kuinka NAISET EIVÄT SAA TEHDÄ SAMOIN. Naiset eivät saa tykätä ihan yhtälailla itseään nuoremmasta kuten miehet tekevät.

        Minkä ihmeen takia yksikään 40-v nainen tulisi väkisin ottamaan 30-v miestä joka tähyää 20-v suuntaan? Tässä ei ole mitään logiikkaa muuta kuin miesten mielestä jotka itse tekevät näin eli yrittävät aivopestä, pakottaa ja syyllistää naiset ruotuun siivosti naimaan itseään vanhempia ukkoja ja vaareja.

        Mutta pitääkö se aloittaa jo tuossa iässä? "Kaikki todennäköisesti haluavat minut"? Minä en, vaikutat sen verran muinaismuistolta asenteesi vuoksi.

        Kyllä se vanha ukko on ihan yhtälailla jalka siellä haudassa kuin ikäisensä nainenkin. Miehillä vain jostain syystä kotoa löytyy aina vääristävä peili josta ei erotu että vyötäröllä on läskiä ja tukka on lähtenyt päästä. Jos oikeasti siis OIKEASTI, näyttää hyvältä niin voihan sitä hakea kumppania mistä ikäsarjasta huvittaa, mutta pitääkö sitä alkaa täällä uhoamaan? Tuleeko siitä hyvät orkut?

        "Tuleeko siitä hyvät orkut? "
        Ei. Mutta vaikutit niin ylimieliseltä, ettei vanhemmat miehet voisi kelvata sinulle. Kyllähän niissä löytyy hyviä yksilöitä, ja toisaalta tuskin mikään valioyksilö olet itsekään.

        Itse olen varsin priimaluokkaa, eli kaikki tukka tallessa, hoikka (BMI noin 21), ja varsin hyvännäköinen. En tupakoi enkä juo, enkä toisaalta harrasta mitään liikuntaakaan. Mielestäni liikunta tuhoaa terveyden. Pituuttakin on sopivasti, eli 180 cm. Kasvojen osalta on minulla ryppyjen suhteen nollatoleranssi, eli ei saa olla uurteita nenästä suuhun, tai ryppyjä otsassa, vaikka onkin ikää. Sen vaatimuksen täytän itsekin, ja siinä on jo monilla naisilla ongelmia, vaikka ikää onkin vain 25 .

        Erittäin harvoin tuollaisia hyvälaatuisia yksilöitä kuitenkaan löytää 40 vuotiaista naisista, mutta jos joku luulee olevansa ihan priimatavaraa, niin kyllähän sitten tietysti näin 30 vuotiaana, voisin hyväksyä sen 40 naisenkin. Mutta se on ihan toiveajattelua, ei sellaisia vaan täältä löydy keskinkertaisuuksien kerhosta. Yhden naisprofiilin kerran kyllä näin, jossa oli selkeästi havaittavissa että siinä ei paljon ikä paina, mutta tuo nainen oli vain 36-vuotias. Ja yhden toisen sliipatun naisen havaitsin myös 40 vuotiaiden joukosta, mutta hän oli liian omituinen, tuollainen lievästi perverssi seksihahmo näköjään, oli jotakin youtube esityksiä mitä halusi mieheltään, mutta nekin oli sensuroitu youtubesta. Siellä oli jotakin vähäpukeisia miehiä ja naisia siinä videossa.


      • - Julia -
        m30+ kirjoitti:

        "Tuleeko siitä hyvät orkut? "
        Ei. Mutta vaikutit niin ylimieliseltä, ettei vanhemmat miehet voisi kelvata sinulle. Kyllähän niissä löytyy hyviä yksilöitä, ja toisaalta tuskin mikään valioyksilö olet itsekään.

        Itse olen varsin priimaluokkaa, eli kaikki tukka tallessa, hoikka (BMI noin 21), ja varsin hyvännäköinen. En tupakoi enkä juo, enkä toisaalta harrasta mitään liikuntaakaan. Mielestäni liikunta tuhoaa terveyden. Pituuttakin on sopivasti, eli 180 cm. Kasvojen osalta on minulla ryppyjen suhteen nollatoleranssi, eli ei saa olla uurteita nenästä suuhun, tai ryppyjä otsassa, vaikka onkin ikää. Sen vaatimuksen täytän itsekin, ja siinä on jo monilla naisilla ongelmia, vaikka ikää onkin vain 25 .

        Erittäin harvoin tuollaisia hyvälaatuisia yksilöitä kuitenkaan löytää 40 vuotiaista naisista, mutta jos joku luulee olevansa ihan priimatavaraa, niin kyllähän sitten tietysti näin 30 vuotiaana, voisin hyväksyä sen 40 naisenkin. Mutta se on ihan toiveajattelua, ei sellaisia vaan täältä löydy keskinkertaisuuksien kerhosta. Yhden naisprofiilin kerran kyllä näin, jossa oli selkeästi havaittavissa että siinä ei paljon ikä paina, mutta tuo nainen oli vain 36-vuotias. Ja yhden toisen sliipatun naisen havaitsin myös 40 vuotiaiden joukosta, mutta hän oli liian omituinen, tuollainen lievästi perverssi seksihahmo näköjään, oli jotakin youtube esityksiä mitä halusi mieheltään, mutta nekin oli sensuroitu youtubesta. Siellä oli jotakin vähäpukeisia miehiä ja naisia siinä videossa.

        Tollasella painoindeksillä et voi olla priimaluokkaa. Kukkakepit eivät vaan ole priimaa.


      • Tamma Tumma
        niiiiiiiiin kirjoitti:

        " Itse nelikymppisenä näytän kiinnostavan todella paljon 50 ja 60 miehiä, ja heiltä repeää suoni päästä kun eivät saakaan minua. "

        Tietysti se harmittaa, jos nuoret naiset eivät olekaan kiinnostuneita. Miksi ette antaisi yli 60-vuotiaillekin mahdollisuutta? Kaikkia miehiä ei kiinnosta mummot, vaikka olisivat itsekin jo eläkeiässä.

        Ihan oikeesti, ei vaan kiihota yli 60-vuotiaat miehet. Ei niin pätkääkään.


      • Hottis Pottis
        HUHHHHHHUH kirjoitti:

        Millaisia miehiä olet onnistunut tapaamaan? Mistä luulet tulevan sanonnan: Viidenkympin villitys"? Meillä se vasta seisookin! Siksi haluamme nuorempia naisia. Joku 50v. nainen..HUH! Onhan niitä hyviäkin: Sheryl Crow esmes.
        Katso peiliin, ja mieti ! Jos viisikymppinen nainen etsii jotain kolmevitosta..Huhhuh!

        Ei sitten ole koskaan tullut mieleen, että saattaapa naisellakin olla se viidenkympin villitys? Ja sitten ne vasta haluukin ja ne haluu niitä nuorempia miehiäs! Joku viiskymppinen mies, huh huh. Katso peiliin ja mieti!


      • ....................
        m30+ kirjoitti:

        "Tuleeko siitä hyvät orkut? "
        Ei. Mutta vaikutit niin ylimieliseltä, ettei vanhemmat miehet voisi kelvata sinulle. Kyllähän niissä löytyy hyviä yksilöitä, ja toisaalta tuskin mikään valioyksilö olet itsekään.

        Itse olen varsin priimaluokkaa, eli kaikki tukka tallessa, hoikka (BMI noin 21), ja varsin hyvännäköinen. En tupakoi enkä juo, enkä toisaalta harrasta mitään liikuntaakaan. Mielestäni liikunta tuhoaa terveyden. Pituuttakin on sopivasti, eli 180 cm. Kasvojen osalta on minulla ryppyjen suhteen nollatoleranssi, eli ei saa olla uurteita nenästä suuhun, tai ryppyjä otsassa, vaikka onkin ikää. Sen vaatimuksen täytän itsekin, ja siinä on jo monilla naisilla ongelmia, vaikka ikää onkin vain 25 .

        Erittäin harvoin tuollaisia hyvälaatuisia yksilöitä kuitenkaan löytää 40 vuotiaista naisista, mutta jos joku luulee olevansa ihan priimatavaraa, niin kyllähän sitten tietysti näin 30 vuotiaana, voisin hyväksyä sen 40 naisenkin. Mutta se on ihan toiveajattelua, ei sellaisia vaan täältä löydy keskinkertaisuuksien kerhosta. Yhden naisprofiilin kerran kyllä näin, jossa oli selkeästi havaittavissa että siinä ei paljon ikä paina, mutta tuo nainen oli vain 36-vuotias. Ja yhden toisen sliipatun naisen havaitsin myös 40 vuotiaiden joukosta, mutta hän oli liian omituinen, tuollainen lievästi perverssi seksihahmo näköjään, oli jotakin youtube esityksiä mitä halusi mieheltään, mutta nekin oli sensuroitu youtubesta. Siellä oli jotakin vähäpukeisia miehiä ja naisia siinä videossa.

        En nyt oikein ymmärrä että miten voit toisaalta edellyttää että 40 naiselle pitää kelvata vanha ukko, mutta sinulla on oikeus itseäsi nuorempaan naiseen?

        Miten olisi ihan yksinkertaisesti jos jokainen saisi haluta juuri niitä ihmisiä joita suinkin tuntee haluavansa. Pääasiahan on vain se että sen tekee fiksulla tavalla.

        Yksi syy mikä tekee vanhemmista miehistä vastenmielisiä on heidän käytöksensä, joka on päällekäypää ja tungettelevaa. EI-sanaa ei sitten millään ymmärretä ja painostetaan, lähennellään ja ängetään suurinpiirtein liiveihin. Kun tämä sama kuvio toistuu kerta toisensa jälkeen, eivät villit hevosetkaan saa naista kiinnostumaan sen ikäisistä miehistä jotka hän on aina kokenut suureksi riesaksi ja pelottaviksikin tyypeiksi, eli siis nämä 10 - 40 v naista itseään vanhemmat (riippuen naisen iästä).

        Nuoremman miehen kanssa voi olla turvallinen olo koska hän ei yritä mitään väkisin. Ehkä siinä on selityksenä se että halutussa iässä oleva mies saa kyllä vapaaehtoisesti naisilta seksiä ja läheisyyttä, joten hänen ei tarvitse yrittää suurinpiirtein raiskata...


      • m30+
        .................... kirjoitti:

        En nyt oikein ymmärrä että miten voit toisaalta edellyttää että 40 naiselle pitää kelvata vanha ukko, mutta sinulla on oikeus itseäsi nuorempaan naiseen?

        Miten olisi ihan yksinkertaisesti jos jokainen saisi haluta juuri niitä ihmisiä joita suinkin tuntee haluavansa. Pääasiahan on vain se että sen tekee fiksulla tavalla.

        Yksi syy mikä tekee vanhemmista miehistä vastenmielisiä on heidän käytöksensä, joka on päällekäypää ja tungettelevaa. EI-sanaa ei sitten millään ymmärretä ja painostetaan, lähennellään ja ängetään suurinpiirtein liiveihin. Kun tämä sama kuvio toistuu kerta toisensa jälkeen, eivät villit hevosetkaan saa naista kiinnostumaan sen ikäisistä miehistä jotka hän on aina kokenut suureksi riesaksi ja pelottaviksikin tyypeiksi, eli siis nämä 10 - 40 v naista itseään vanhemmat (riippuen naisen iästä).

        Nuoremman miehen kanssa voi olla turvallinen olo koska hän ei yritä mitään väkisin. Ehkä siinä on selityksenä se että halutussa iässä oleva mies saa kyllä vapaaehtoisesti naisilta seksiä ja läheisyyttä, joten hänen ei tarvitse yrittää suurinpiirtein raiskata...

        "En nyt oikein ymmärrä että miten voit toisaalta edellyttää että 40 naiselle pitää kelvata vanha ukko, mutta sinulla on oikeus itseäsi nuorempaan naiseen?"

        Et kyllä ymmärtänytkään oikein .. en sanonut noin.

        "Yksi syy mikä tekee vanhemmista miehistä vastenmielisiä on heidän käytöksensä, joka on päällekäypää ja tungettelevaa. EI-sanaa ei sitten millään ymmärretä ja painostetaan, lähennellään ja ängetään suurinpiirtein liiveihin"

        Tuskin kaikki vanhemmat miehet sentään ovat tuollaisia. Varmaan olet jostakin pieneltä paikkakunnalta, missä kaikki ovat epätoivoisia. Tai no se on sinun ongelmasi.


      • m30+
        - Julia - kirjoitti:

        Tollasella painoindeksillä et voi olla priimaluokkaa. Kukkakepit eivät vaan ole priimaa.

        Ongelma voi olla myös siinä että olet itse ylipainoinen. Tietenkin suurin osa rotunaisista kelpuuttaa minut, he ovat tuollaista luokkaa 170/60, tai vähemmän painon suhteen. Hävettäisi, jos joutuisi ottamaan naisen joka painaa enemmän kuin minä.


      • Kuujamaa
        Hyi olkoon! kirjoitti:

        Ketään 40v naista ei kyllä vanha pappa kiinnosta, yök!

        Seksuaalisesti aktiivisimmillaan oleva nainen ja vanha pappa?! Täysin luonnotonta!

        Paitsi jos vanha pappa on miljonääri, niin hän saa nuoren vaimon. Nuori vaimo pitää nuorta rakastajaa ja vanha pappa turvaa tulevaisuuden rahoillaan.

        Kukaan nainen ei syty isänsä ikäisestä miehestä, eikä varsinkaan vanhemmasta! Ällöttää jo pelkkä ajatus.

        Maailam on täynnä naisia, jotka Haluavat itseään vanhemman miehen.
        Nettitreffeilläkin on suurin osa näitä. Niinhän se on aina mennyt terveillä fiksuilla naisilla. Ei heitä kiinnosta nuoremmat lapselliset miehet, joiden taidotkin ovat hyvin kyseenalaista. Näin livenä naiset kertovat ja näin se menee, on aina mennyt ja tulee aina menemään. Sanot sinä mitä tahansa.


      • Daami69
        m30+ kirjoitti:

        "En nyt oikein ymmärrä että miten voit toisaalta edellyttää että 40 naiselle pitää kelvata vanha ukko, mutta sinulla on oikeus itseäsi nuorempaan naiseen?"

        Et kyllä ymmärtänytkään oikein .. en sanonut noin.

        "Yksi syy mikä tekee vanhemmista miehistä vastenmielisiä on heidän käytöksensä, joka on päällekäypää ja tungettelevaa. EI-sanaa ei sitten millään ymmärretä ja painostetaan, lähennellään ja ängetään suurinpiirtein liiveihin"

        Tuskin kaikki vanhemmat miehet sentään ovat tuollaisia. Varmaan olet jostakin pieneltä paikkakunnalta, missä kaikki ovat epätoivoisia. Tai no se on sinun ongelmasi.

        Se on aika monen naisen ongelma ja nimenomaan deittisaiteilla.

        Ajoittain kun tulee sellainen 50 miesten hyöky viestilaatikkoon ja kaikki alkavat painostamaan että pitää alkaa fanittamaan juuri heikäläistä, niin pikkuhiljaa alkaa suoni pullistua päässä. Minua ei haittaa jos joku vanhempi lähestyy kohteliaasti ja uskoo kerrasta kun todetaan että ei kiitos, vaan se että ränkytetään ja jäkätetään ja jäädään siihen kiusaamaan, ja lopulta ne jutut menee hyvinkin härskiksi jos ei laita estoa.

        Käytännössä ei siis kannata vastata yhdellekään joka ei vastaa omaa hakua. Ränkytyksen ja eston jälkeen kun kumminkin "kiitetään" yhden tähden antamisella, ja sitten joku neropatti väittää tälläkin palstalla että akka jolla on pari tähteä on ilmeisesti aivan mahdoton ämmä.

        Vaikka on yrittänyt vain puhua järkeä jollekulle joka puskee viestiä toisen perään vaikka sanoi jo ei... :(


      • Daami69
        m30+ kirjoitti:

        Ongelma voi olla myös siinä että olet itse ylipainoinen. Tietenkin suurin osa rotunaisista kelpuuttaa minut, he ovat tuollaista luokkaa 170/60, tai vähemmän painon suhteen. Hävettäisi, jos joutuisi ottamaan naisen joka painaa enemmän kuin minä.

        Olenko rotunainen kun olen juuri tuota mainitsemaasi luokkaa (vähän alle)?

        Ehkä nelikymppiset miehet haluavat isomman naisen kun aika harvoin heiltä tulee mitään vastauksia. (Yksi syy tietysti voi olla että nelikymppisiä miehiä ei vaan ole tarjolla piste.)

        Pidän itse hoikista miehistä. (Mutta en tyrkytä itseäni koskaan sellaisille jotka eivät hakuunsa sisällytä edes 40-vuotiasta.)


      • ....................
        m30+ kirjoitti:

        "En nyt oikein ymmärrä että miten voit toisaalta edellyttää että 40 naiselle pitää kelvata vanha ukko, mutta sinulla on oikeus itseäsi nuorempaan naiseen?"

        Et kyllä ymmärtänytkään oikein .. en sanonut noin.

        "Yksi syy mikä tekee vanhemmista miehistä vastenmielisiä on heidän käytöksensä, joka on päällekäypää ja tungettelevaa. EI-sanaa ei sitten millään ymmärretä ja painostetaan, lähennellään ja ängetään suurinpiirtein liiveihin"

        Tuskin kaikki vanhemmat miehet sentään ovat tuollaisia. Varmaan olet jostakin pieneltä paikkakunnalta, missä kaikki ovat epätoivoisia. Tai no se on sinun ongelmasi.

        Sama ongelma on ihan missä tahansa jossa vain on miehiä läsnä jotka katsovat että heillä on kanttia tavoitella naista kuin naista. Yleensä tietenkin humalatilan turvin. Netissähän ei voi tietää onko humalassa vai ei, joten josko vastauksia ilmoituksiinkin kirjoitellaan pienessä sievässä...


      • m30+
        Daami69 kirjoitti:

        Olenko rotunainen kun olen juuri tuota mainitsemaasi luokkaa (vähän alle)?

        Ehkä nelikymppiset miehet haluavat isomman naisen kun aika harvoin heiltä tulee mitään vastauksia. (Yksi syy tietysti voi olla että nelikymppisiä miehiä ei vaan ole tarjolla piste.)

        Pidän itse hoikista miehistä. (Mutta en tyrkytä itseäni koskaan sellaisille jotka eivät hakuunsa sisällytä edes 40-vuotiasta.)

        "Olenko rotunainen kun olen juuri tuota mainitsemaasi luokkaa (vähän alle)? "

        No, kai se käy. Mutta toivottavasti olet myös naamaltasi jonkin näköinen :)

        Pitäisi olla niitä kauneus/komeusluokkia (0-10), että tietäisi mistä on kyse.

        Se voisi olla niin että 0-3: rumat 4-7: keskinkertaiset, ja 8-10: komeat/kauniit.

        Rumilla on täällä täsmälleen nollan arvoiset mahikset. Eli se alkaa tuosta 4:sta, silloin olet alinta luokkaa mikä kelpaa täällä edes johonkin. Suurin osahan on keskinkertaisuuksia. Pätkät miehet ovat korkeintaan keskinkertaisuuksia, olkoonpa naama minkälainen tahansa, samoin pätkät naiset. Komean/kauniin luokitukseen täytyy mittaa olla miehillä vähintään 180 cm, naisilla vähintään 170 cm, ja ihan parhaaseen luokitukseen täytyy mennä tuostakin ylöspäin. Ja naamakin täytyy tietysti olla lähes täydellinen.

        Itse sanoisin että olen tuollaista luokkaa 7, eli mitat ainakin täysin kelvolliset, ja naamakin keskinkertaista parempi. Silläkään ei pitkälle pötkitä täällä, pitäisi olla tuota parhaimmistoa. Naisille riittää hyvin alempikin luokitus (sanotaanko 5-6), että on jo kohtalaista vientiä. Se menee suunnilleen niin että mies joutuu vetäisemään 2-3 pistettä pois omastaan, jos vertaa samantasoiseen naiseen ja hänen menekkiinsä, jos on keskinkertainen. Komeissa ja kauniissa eivät nämä säännöt päde, eli siellä mennään ihan omalla tasollaan. Ja rumat jäävät aina ilman.


      • D69
        m30+ kirjoitti:

        "Olenko rotunainen kun olen juuri tuota mainitsemaasi luokkaa (vähän alle)? "

        No, kai se käy. Mutta toivottavasti olet myös naamaltasi jonkin näköinen :)

        Pitäisi olla niitä kauneus/komeusluokkia (0-10), että tietäisi mistä on kyse.

        Se voisi olla niin että 0-3: rumat 4-7: keskinkertaiset, ja 8-10: komeat/kauniit.

        Rumilla on täällä täsmälleen nollan arvoiset mahikset. Eli se alkaa tuosta 4:sta, silloin olet alinta luokkaa mikä kelpaa täällä edes johonkin. Suurin osahan on keskinkertaisuuksia. Pätkät miehet ovat korkeintaan keskinkertaisuuksia, olkoonpa naama minkälainen tahansa, samoin pätkät naiset. Komean/kauniin luokitukseen täytyy mittaa olla miehillä vähintään 180 cm, naisilla vähintään 170 cm, ja ihan parhaaseen luokitukseen täytyy mennä tuostakin ylöspäin. Ja naamakin täytyy tietysti olla lähes täydellinen.

        Itse sanoisin että olen tuollaista luokkaa 7, eli mitat ainakin täysin kelvolliset, ja naamakin keskinkertaista parempi. Silläkään ei pitkälle pötkitä täällä, pitäisi olla tuota parhaimmistoa. Naisille riittää hyvin alempikin luokitus (sanotaanko 5-6), että on jo kohtalaista vientiä. Se menee suunnilleen niin että mies joutuu vetäisemään 2-3 pistettä pois omastaan, jos vertaa samantasoiseen naiseen ja hänen menekkiinsä, jos on keskinkertainen. Komeissa ja kauniissa eivät nämä säännöt päde, eli siellä mennään ihan omalla tasollaan. Ja rumat jäävät aina ilman.

        Pätkät naiset ovat tapaamieni miesten mielestä olleet ihan helvetin haluttavia. Harmi kai sitten etten ole pätkä. Mutta ehkäpä pätkänä on vaikeampi pitää kilot kurissa.

        En ole millään saanut päätettyä mille tasolle pärstäni päätyy, eikä asiaa auta yhtään että jotkut katsovat että ihan ok ja jotkut eivät sano mitään eli ilmeisesti tarkoittavat että ruma kuin riihipiru. Tuntuu kovasti olevan makuasia, mutta omaan makuuni lärvini ei ole. Kaippa se sitten on keskinkertainen. Kroppaa sensijaan on kehuttu, mutta siinäkin on se jippo että kaikillehan ei menettele sama kehotyyppi eli joku tykkää persevämmästä joku kapeammasta lantiosta, toinen rintavammasta, toinen pienirintaisesta.

        Mutta kaikenkaikkiaan noista ulkonäköseikoista kyllä viis veisaisi jos olisi jokin reitti mitä kautta tutustua persooniin ja täten kenties löytää mieleisensä kumppani. Kun en itse ramppaa tanhulavoilla, en baareissa, eikä ole tuttavia joiden taholta löytyy vapaita miehiä, niin se siitä. Taitaa mennä loppuelämä yksin ellei satu löytymään joku ns. helmi nettideiteistä ja aika huonolta on vaikuttanut tähän mennessä.


      • m30+
        D69 kirjoitti:

        Pätkät naiset ovat tapaamieni miesten mielestä olleet ihan helvetin haluttavia. Harmi kai sitten etten ole pätkä. Mutta ehkäpä pätkänä on vaikeampi pitää kilot kurissa.

        En ole millään saanut päätettyä mille tasolle pärstäni päätyy, eikä asiaa auta yhtään että jotkut katsovat että ihan ok ja jotkut eivät sano mitään eli ilmeisesti tarkoittavat että ruma kuin riihipiru. Tuntuu kovasti olevan makuasia, mutta omaan makuuni lärvini ei ole. Kaippa se sitten on keskinkertainen. Kroppaa sensijaan on kehuttu, mutta siinäkin on se jippo että kaikillehan ei menettele sama kehotyyppi eli joku tykkää persevämmästä joku kapeammasta lantiosta, toinen rintavammasta, toinen pienirintaisesta.

        Mutta kaikenkaikkiaan noista ulkonäköseikoista kyllä viis veisaisi jos olisi jokin reitti mitä kautta tutustua persooniin ja täten kenties löytää mieleisensä kumppani. Kun en itse ramppaa tanhulavoilla, en baareissa, eikä ole tuttavia joiden taholta löytyy vapaita miehiä, niin se siitä. Taitaa mennä loppuelämä yksin ellei satu löytymään joku ns. helmi nettideiteistä ja aika huonolta on vaikuttanut tähän mennessä.

        "Pätkät naiset ovat tapaamieni miesten mielestä olleet ihan helvetin haluttavia. Harmi kai sitten etten ole pätkä. Mutta ehkäpä pätkänä on vaikeampi pitää kilot kurissa."

        Tätä en oikein ymmärrä, mutta se pitää varmaan paikkaansa. Koska olen itsekin huomannut saman asian. Tuollainen pätkä voi kelvata ihan 190-senttiselle miehellekin. Missikisoihin pätkällä naisella ei kuitenkaan ole asiaa. Ehkä miehet vain haluavat sitä tavallista, eli jotakin pantavaa :) . Itse kuitenkin haluan naisen, jolla on mittaa.

        Älykkäillä ihmisillä on usein vähän autistisia piirteitä, kuten tosiaankin insinööreillä. Eli sitten tulee olemaan hankala päästä tavallisen tallaajan aallonpituudelle. Koska ne on varsin tyhmiä, tai ainakin aika huolettomia monien asioiden suhteen. Tietysti kannattaisi päästä eroon tuosta lievästä autismistaan, jos sitä on, ei se ole mahdottomuus enää nykypäivänä. Ja sitten sinulle jää käteen rikkaat kokemukset siitä minkälaista oli olla erilainen muihin verrattuna, ja sitten kun pääset muiden aallonpituudelle, niin olet heitä kuitenkin henkisesti rikkaampi.


      • Naisellinen nainen
        m30+ kirjoitti:

        "Tuleeko siitä hyvät orkut? "
        Ei. Mutta vaikutit niin ylimieliseltä, ettei vanhemmat miehet voisi kelvata sinulle. Kyllähän niissä löytyy hyviä yksilöitä, ja toisaalta tuskin mikään valioyksilö olet itsekään.

        Itse olen varsin priimaluokkaa, eli kaikki tukka tallessa, hoikka (BMI noin 21), ja varsin hyvännäköinen. En tupakoi enkä juo, enkä toisaalta harrasta mitään liikuntaakaan. Mielestäni liikunta tuhoaa terveyden. Pituuttakin on sopivasti, eli 180 cm. Kasvojen osalta on minulla ryppyjen suhteen nollatoleranssi, eli ei saa olla uurteita nenästä suuhun, tai ryppyjä otsassa, vaikka onkin ikää. Sen vaatimuksen täytän itsekin, ja siinä on jo monilla naisilla ongelmia, vaikka ikää onkin vain 25 .

        Erittäin harvoin tuollaisia hyvälaatuisia yksilöitä kuitenkaan löytää 40 vuotiaista naisista, mutta jos joku luulee olevansa ihan priimatavaraa, niin kyllähän sitten tietysti näin 30 vuotiaana, voisin hyväksyä sen 40 naisenkin. Mutta se on ihan toiveajattelua, ei sellaisia vaan täältä löydy keskinkertaisuuksien kerhosta. Yhden naisprofiilin kerran kyllä näin, jossa oli selkeästi havaittavissa että siinä ei paljon ikä paina, mutta tuo nainen oli vain 36-vuotias. Ja yhden toisen sliipatun naisen havaitsin myös 40 vuotiaiden joukosta, mutta hän oli liian omituinen, tuollainen lievästi perverssi seksihahmo näköjään, oli jotakin youtube esityksiä mitä halusi mieheltään, mutta nekin oli sensuroitu youtubesta. Siellä oli jotakin vähäpukeisia miehiä ja naisia siinä videossa.

        Kuulepas m30 , jos olisit hyvännäköinen, niin kuin sanot olevasi, niin et todellakaan olisi jatkuvasti täällä palstalla urputtamassa ja valittamassa joka asiasta! Silloin saisit livestä naisen koska vaan.

        Kuinka kauan on kestänyt pisin seurustelusuhteesi?
        (Onko niitä?)

        Kai ymmärrät, ettei naiset 40v ole täältä mitään lapsia hakemassa vaan oman ikäisiään. Siis noin 40v miehiä. Ei nelikymppinen seksuaalisesti aktiivinen nainen tee 50 miehellä yhtään mitään. Eikä kukaan nainen halua joutua vanhan miehensä omaishoitajaksi. Miehet kuolevat nuorempana, siksi niitä yksinäisiä mummoja on paljon. He ovat ottaneet liian vanhan miehen:(


      • D69
        m30+ kirjoitti:

        "Pätkät naiset ovat tapaamieni miesten mielestä olleet ihan helvetin haluttavia. Harmi kai sitten etten ole pätkä. Mutta ehkäpä pätkänä on vaikeampi pitää kilot kurissa."

        Tätä en oikein ymmärrä, mutta se pitää varmaan paikkaansa. Koska olen itsekin huomannut saman asian. Tuollainen pätkä voi kelvata ihan 190-senttiselle miehellekin. Missikisoihin pätkällä naisella ei kuitenkaan ole asiaa. Ehkä miehet vain haluavat sitä tavallista, eli jotakin pantavaa :) . Itse kuitenkin haluan naisen, jolla on mittaa.

        Älykkäillä ihmisillä on usein vähän autistisia piirteitä, kuten tosiaankin insinööreillä. Eli sitten tulee olemaan hankala päästä tavallisen tallaajan aallonpituudelle. Koska ne on varsin tyhmiä, tai ainakin aika huolettomia monien asioiden suhteen. Tietysti kannattaisi päästä eroon tuosta lievästä autismistaan, jos sitä on, ei se ole mahdottomuus enää nykypäivänä. Ja sitten sinulle jää käteen rikkaat kokemukset siitä minkälaista oli olla erilainen muihin verrattuna, ja sitten kun pääset muiden aallonpituudelle, niin olet heitä kuitenkin henkisesti rikkaampi.

        Kaippa miehet haluavat tuntea olevansa kookkaampia ja vahvempia kuin nainen. Siksi tykkäävät taskuvenuksista... Itse pidän tosiaankin itseni kokoisista miehistä, mutta aina kun minulla on tällainen ollut niin voi helvetti sitä narinan määrää mitä se mies pitää pituutensa takia. On se sitten kumma että se ei riitä että hänellä on nainen (=minä), pitää mäkättää siitä että kun ei ole joka naisen unelma.

        Tuon takia olen vähän kyllästynyt lyhyihin miehiin. Monet amerikkalaiset näyttelijät ovat lyhyitä, eikä se heidän tahtiaan mitenkään ole hidastanut... Noh, voi sanoa että hyvähän se on kun on rikas ja menestynyt, mutta jostakin nuokin tyypit ovat aloittaneet. Ei puuttunut itsetuntoa hakeutua näyttelijäksi alunperin.

        Autistisista piirteistä tuskin pääsee eroon jos ne ovat ihan diagnosoitavissakin, mutta jos kyseessä on vain lievä taipumus olla vähän omintakeinen yksilö, niin kai sitä voi jotenkin säädellä jos itse on sen verran älykäs että huomaa miten ihmiset keskimäärin tekevät ja raksuttavat. Jos ei sitten satu olemaan esim. ujoutta riesana, niin että ei vaan kykene sinne heidän sekaansa.


      • Nettimette
        m30+ kirjoitti:

        "Olenko rotunainen kun olen juuri tuota mainitsemaasi luokkaa (vähän alle)? "

        No, kai se käy. Mutta toivottavasti olet myös naamaltasi jonkin näköinen :)

        Pitäisi olla niitä kauneus/komeusluokkia (0-10), että tietäisi mistä on kyse.

        Se voisi olla niin että 0-3: rumat 4-7: keskinkertaiset, ja 8-10: komeat/kauniit.

        Rumilla on täällä täsmälleen nollan arvoiset mahikset. Eli se alkaa tuosta 4:sta, silloin olet alinta luokkaa mikä kelpaa täällä edes johonkin. Suurin osahan on keskinkertaisuuksia. Pätkät miehet ovat korkeintaan keskinkertaisuuksia, olkoonpa naama minkälainen tahansa, samoin pätkät naiset. Komean/kauniin luokitukseen täytyy mittaa olla miehillä vähintään 180 cm, naisilla vähintään 170 cm, ja ihan parhaaseen luokitukseen täytyy mennä tuostakin ylöspäin. Ja naamakin täytyy tietysti olla lähes täydellinen.

        Itse sanoisin että olen tuollaista luokkaa 7, eli mitat ainakin täysin kelvolliset, ja naamakin keskinkertaista parempi. Silläkään ei pitkälle pötkitä täällä, pitäisi olla tuota parhaimmistoa. Naisille riittää hyvin alempikin luokitus (sanotaanko 5-6), että on jo kohtalaista vientiä. Se menee suunnilleen niin että mies joutuu vetäisemään 2-3 pistettä pois omastaan, jos vertaa samantasoiseen naiseen ja hänen menekkiinsä, jos on keskinkertainen. Komeissa ja kauniissa eivät nämä säännöt päde, eli siellä mennään ihan omalla tasollaan. Ja rumat jäävät aina ilman.

        M30 , mikä ihmeen natsi sä oikein olet? Luulet olevasi valioyksilö mutta ajatusmaailmastasi kertoo paljon tuo luokittelu, jota harrastat. Ulkoisesti 'kympin' nainenhan voi olla täysi idiootti, niinkuin näköjään mieskin.


      • ei kääville
        Kuujamaa kirjoitti:

        Maailam on täynnä naisia, jotka Haluavat itseään vanhemman miehen.
        Nettitreffeilläkin on suurin osa näitä. Niinhän se on aina mennyt terveillä fiksuilla naisilla. Ei heitä kiinnosta nuoremmat lapselliset miehet, joiden taidotkin ovat hyvin kyseenalaista. Näin livenä naiset kertovat ja näin se menee, on aina mennyt ja tulee aina menemään. Sanot sinä mitä tahansa.

        Miksi näitä miehiä sitten kiinnostaa nuoremmat ja lapselliset naiset, joiden taidotkin ovat kyseenalaiset? On eri asia haluta se max. 5 vuotta vanhempi mies kuin joku aikansa elänyt papparainen joka luulee itsestään liikoja.


      • pyh ja päh
        Kuujamaa kirjoitti:

        Maailam on täynnä naisia, jotka Haluavat itseään vanhemman miehen.
        Nettitreffeilläkin on suurin osa näitä. Niinhän se on aina mennyt terveillä fiksuilla naisilla. Ei heitä kiinnosta nuoremmat lapselliset miehet, joiden taidotkin ovat hyvin kyseenalaista. Näin livenä naiset kertovat ja näin se menee, on aina mennyt ja tulee aina menemään. Sanot sinä mitä tahansa.

        Siis mitkähän taidot nyt ovat kyseessä?

        Maailma näet muuttuu nykyään hyvin nopeasti Erkkiseni. Nuoremmat ihmiset taitavat esim. tietokonetaidot paremmin ja nopeammin kuin seniorit. Ja jos seksi on se sinun "taitosi", niin kai sen nyt arvaa että 30-v mies on sängyssä ihan eri luokkaa kuin 50-v, saati 60-v!

        Kaikenlaisia pervoja viestejä miehiltä saaneena on vaikuttanut siltä että 50 iässä miehet alkavat jotenkin vinksahtaa päästään. Normaalista fyysisestä kanssakäymisestä tulee joku ihme pornonäytelmä johon nainen halutaan mukaan valmista roolia varten. Harvemmin nuoret ovat kuola valuen ja käsi kikkelillä kirjoitelleet mitään fantasioita kun ovat yhteyttä ottaneet.

        Ja sitten näiden vanhojen herrojen RAIVO, voi hellanlettas, kun nainen ei lämpenekään ajatukselle että pitäisi olla jonkun ryppyisen kääkän pantavana.

        Mitä ihmeen vikaa on oman ikäisissä ihmisissä? Mikä perkeleen hinku miehillä on päästä sekaantumaan itseään huomattavasti nuorempiin kun mitään muuta "taitoa" jolla retostella ei ole kuin taito nostaa korkeaa palkkaa työstä vaikka teetättää kaiken nuoremmilla alaisillaan...


      • m30+
        Naisellinen nainen kirjoitti:

        Kuulepas m30 , jos olisit hyvännäköinen, niin kuin sanot olevasi, niin et todellakaan olisi jatkuvasti täällä palstalla urputtamassa ja valittamassa joka asiasta! Silloin saisit livestä naisen koska vaan.

        Kuinka kauan on kestänyt pisin seurustelusuhteesi?
        (Onko niitä?)

        Kai ymmärrät, ettei naiset 40v ole täältä mitään lapsia hakemassa vaan oman ikäisiään. Siis noin 40v miehiä. Ei nelikymppinen seksuaalisesti aktiivinen nainen tee 50 miehellä yhtään mitään. Eikä kukaan nainen halua joutua vanhan miehensä omaishoitajaksi. Miehet kuolevat nuorempana, siksi niitä yksinäisiä mummoja on paljon. He ovat ottaneet liian vanhan miehen:(

        "Kuulepas m30 , jos olisit hyvännäköinen, niin kuin sanot olevasi, niin et todellakaan olisi jatkuvasti täällä palstalla urputtamassa ja valittamassa joka asiasta! Silloin saisit livestä naisen koska vaan.

        Kuinka kauan on kestänyt pisin seurustelusuhteesi?
        (Onko niitä?)"

        Kiintoisia kysymyksiä.. itse en juuri koskaan käy baareissa (paitsi joskus syömässä) ja muutenkaan en ole ylisosiaalinen. Toisaalta olen myös kranttu naisten suhteen, eli minulle ei kuka tahansa kelpaa. Viihdyn aika hyvin yksinkin, ja sen vuoksi tulen tänne joskus uhoamaan :)

        Puheeni eivät silti ole hihasta revittyjä, vaikka minut tunnistaa kyllä ylimielisyydestäni. Saas nähdä nyt, hankalaa sitä on löytää laatunaista, pitää kaikkea kokeilla. Itse en ainakaan kuole nuorempana se on ihan varma juttu, koska osaan myös suojautua vanhenemista vastaan. Eli sen vuoksi haen myös nuorempaa naista.

        Yhdet treffit taitaa olla edessä kohta, mutta saapas sitten nähdä miten käy, ainakin nainen vaikutti innokkaalta.


      • Anonyymi

        Täysin realistinen tavoite. 50-vuotias nainen saa halutessaan paljon nuorempiakin miehiä, montakin jos haluaa ja vieläpä samaan aikaan ja pystyy tyydyttämään itsensä ja heidät. Jos siis seksistä pitää niin viestiä oikeaan ryhmään ja orgiat pystyyn. Toisin päin ei vain onnistu, yli 50v miehelle ei ole mitään iloa vaikka saisi 10 nuorta naista, kun ei seiso niin ei seiso.


    • sinkku..45..

      45v. nainen, etsin miestä jonka ajatusmaailma on muutakin kuin oma napa ja sen ympärillä pyöriminen. Ikä haarukka noin 35-55, tosin joustan tuostakin sillä ikä on vain numeroita. Etsin miestä joka osaa antaa, ottaa vastaan ja jakaa kaiken. Lapset, niitä voi ja saa olla vaikka itselläni siihen ei ole ollut koskaan mahdollisuutta. Eläimet myös ok.

    • ehkäjokupäivä

      37 nainen ja 37-45 miestä... lapsi on jo mutta vielä ennättää.. eihän sitä tiedä.. elämä sen sit sanelee loppujen lopuksi haluaako vielä tai saako.... ei se aina ole kuitenkaan iästä kiinni et pystyykö lapsia saamaan.. ja vaikka saisikin niin pystyykö olemaan vanhempi...

    • tyttö19v.

      Olen siis 19-vuotias tyttö ja etsin miestä, joka on iältään 19-25-vuotias. Olen aina ollut kiinnostunut vähän vanhemmista miehistä, mutta ihmettelen sitä, miten saan tämän vuoksi kavereiltani outoja katseja/kommentteja aiheesta. Itse en varsinaisesti huomaa mitään eroa henkisellä tasolla, jos mies on muutaman vuoden vanhempi. Omanikäiset miehet ovat mielestäni täysin kakaroita, joten miksen saisi katella vanhempia, jos heistä enemmän tykkään? Ei 25v. mies kuitenkaan mikään ikäloppu ole...

    • Nainen 25

      Hakusessa 27-35

    • Pudde-possu

      ite 25v,neitokaisen jos löytäisi 22-27

    • --ansku69--

      eikös täällä pitänyt käyttäytyä kunnolla...eikä muita ja muiden ikää haukkua..mmm..vai on 40 vuotiaat jo muumioita..no en tiedä mutta miksi ihmeessä mä jaksan paremmin nyt 42 vuotiaana urheilla kun 20 vuotiaana jolloin aikani meni vaan kahen vaippaikäsen lapseni paimentamiseen...kunto oli sillon täys nolla...Itse pidän vanhemmista miehistä..mutta makunsa kullakin...

      • 9+16

        Itse pidät vanhemmista miehistä - tottakai pidät, koska olet jo 42 vee ja lapsiakin on joten kuka nuorempi tai edes ikäisesi sinua katselisi!


      • Tuulikki.....
        9+16 kirjoitti:

        Itse pidät vanhemmista miehistä - tottakai pidät, koska olet jo 42 vee ja lapsiakin on joten kuka nuorempi tai edes ikäisesi sinua katselisi!

        Kai ymmärrät, etteivät naiset ole kiinnostuneita vanhoista miehistä, joilla on jo lapsiakin!


    • --ansku69--

      ihan tässä 9 16..kyllä mulla on tarjolla 35 vuotiaskin mies,,mutta ei kiinnosta muuta kuin ystävänä ja 18 kesäsenä aloin seurusteleen 29 vuotiaan kanssa..joka siis on lapseni isäkin..enköhän mä sillon jo ollut kiinnostunut vanhemmista...

    • olen mies 25v ja etsin 18-50 Naisia ystäviksi/kavereiksi taikka muuten vaan ajatuksia vaihtamaan mutta jos oon jotain vakavaa etsimässä kai se ikäskaala menis 20-35 mutta ei se ikä niin tärkee oo mulle ei rakkaus paljoo ikää eroo osaa laskee :)

    • M 20

      Ikä: 20

      Mies

      Etsin ikähaarukalla: 16-30 vuotiaita naisia tositarkoituksella

    • Mies, 52 v, haussa 45-55 v nainen.

      • 11+13

        :) onnea, tainnut siis löytyä jo, kun etsiskelin paikkakuntaasi, ja treffi-ilmo onkin poistettu!


      • 11+13 kirjoitti:

        :) onnea, tainnut siis löytyä jo, kun etsiskelin paikkakuntaasi, ja treffi-ilmo onkin poistettu!

        Eheii, ei ole löytynyt, mutta kyllästyin ihmettelemään Treffien henkeä ja pistin profiilin telakalle.

        Toiveet on nyt asetettu elävään elämään ja sattumaan, kun hakeminen ei kerta tulosta tuottanut :-)

        mav


      • 20+30
        maverics kirjoitti:

        Eheii, ei ole löytynyt, mutta kyllästyin ihmettelemään Treffien henkeä ja pistin profiilin telakalle.

        Toiveet on nyt asetettu elävään elämään ja sattumaan, kun hakeminen ei kerta tulosta tuottanut :-)

        mav

        :(
        lait ny ees sinne "minä-profiilin" edes paikkakunta...


      • 20+30 kirjoitti:

        :(
        lait ny ees sinne "minä-profiilin" edes paikkakunta...

        No nyt sen voi sieltä löytää.


      • 2+1
        maverics kirjoitti:

        No nyt sen voi sieltä löytää.

        no voi harmi, meni kyl nyt pikkasen liian kauas :( Mut tsemppiä ja iloa kesääsi!
        Ainakin minäprofiilissa ihan pussalla, joten kummallista, jos treffipuoli ei ole tuottanut tulosta?
        Hyvää juhannusta!


      • 2+1 kirjoitti:

        no voi harmi, meni kyl nyt pikkasen liian kauas :( Mut tsemppiä ja iloa kesääsi!
        Ainakin minäprofiilissa ihan pussalla, joten kummallista, jos treffipuoli ei ole tuottanut tulosta?
        Hyvää juhannusta!

        Kiitos, ja sitä samaa kesän suhteen Sinulle.

        Kauas on aina pitkä matka, dammit :-/. Hyvää Juhannusta.


    • Jospa pointti ei olekaan etsimisessä, vaan löydetyksi tulemisesta.

    • Haku päällä ja alla

      Olen mies, 34 v. Seksisuhteeseen optimaalinen kumppani olisi 16-25-vuotias nainen. Seurustelusuhteeseen ihanteellinen ikähaarukka lienee jotain 23-30.

    • aikuinen nainen:)

      Kyllä on pinnallisia ihmisiä tälläkin palstalla:)olenitse 44v ja viimeksi muhun ihastu 22v mies palavasti.Entietenkään ryhtynyt mihinkään sen kummempaan poikani ikäisen miehenalun kanssa.Itselläni on miesystävä 40v.Hänen kanssaan elämä sopivasti tyyntä ja myrskyä:)

      • Sori vaan

        Turhahan sinun on sillä leveillä että ET ryhtynyt suhteeseen nuoren miehen kanssa, kun sinulla kerta oli jo mies.

        Jos joku toinen nelikymppinen ryhtyy suhteeseen puolta nuoremman kanssa, niin se on heidän välisensä asia eikä mitään sellaista mihin pitää jokaisen kylän rakin päästä räksyttämään, koska kaikkihan voivat ihan vapaasti hoitaa omat asiansa.

        Joillakin ihmisillä on vimmainen tarve todistella omaa "kunnollisuuttaan" eli sitä että se oma elämisen malli on ainoa oikea. Se ei ole mitään syvällisyyttä, vaan laumasieluisuutta.


    • sotku8

      Ärsyttää koko ikäasia.

      Erilaisten 'säätöjeni' ikäskaala venyy 19 vuotta nuoremmasta 6 vuotta vanhempaan, ja on sitä tultu jätetyksi, oltu itse jättäjänä, oltu itse 'jahtaajana' ja tullut oltua jahdattukin. En ole oikein huomannut mitään selkeää kaavaa että mikä olisi optimaalinen ikäero kun kaiken ikäisten kanssa voi näköjään päätyä kaikenlaisiin lopputuloksiin.

      Ja se *tuttaa kun pitää laittaa ihannekumppaniksi 'sosiaalisten normien mukaan hyväksyttävä' 30-38 vaikka 20-45 olisi more like it :-/

    • hanna.noble

      34-40 ois ehkä toiveissa. Elin pitkään 5 vuotta itseäni nuoremman kanssa, enkä jaksa enää mitään 30 kriisejä seurata. Oma ikä 35.

    • N 47

      Etsin miestä 42-55

    • M 46 lohikäärme

      Mies 46 ja kiinnostaa naiset väliltä 41-49.

    • ääääääääääääääääääää

      Olen 39-vuotias nainen ja miehet 37-45 kiinnostaa. Ja netissä muuten tulee yllättävän paljon viestejä vähän päälle kaksikymppisiltä pojilta tämän ikäiselle naiselle (profiilissani kuva). Se on tietysti imartelevaa, koska ovat seksiseuraa hakemassa, ilmeisesti olen muodollisesti pätevä :)

      • hmh?

        Mikset sä anna niille? Naiset ei kyllä ole seksin perässä täällä, on se niin väärin miehiä kohtaan :)

        Mitä te teette jos teitä rupeaa panettamaan? Rupeatteko ratsastamaan esim. pöydänkulman päällä?


    • Anonyymi

      Etsin normaalia ihanaa miestä. Muulla ei ole väliä kunhan on aivot. TervPaula 53

    • Anonyymi

      44v nainen ja haen 39-47v. jos jotain vakavampaa ajatellaan. Voi joustaa näistä vielä parilla vuodella ääri tilanteessa. Mutta pelkkään panokaveruuteen joustaa alaspäin aina 30v saakka. Yli 5v vanhemmat ei innosta oikein missään mielessä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe