Henkimaailman Euroviisut

On se vaan niin ihmeellinen asia tuo musiikkimaku. Sen saa taas todeta jos ja kun seuraa euroviisujen pisteenjakoa. Mutta katotaan, miten tällä kertaa, menee ristiin.
Itse en noista löytänyt kuin kaksi, Oskarin lisäksi, joita voisi kuunnella toisenkin kerran. Bosnia & Herzegovina ja Ranska, Albania ei päässyt edes finaaliin. "Jonninjoutavia" rallatuksia kyllä löytyy joka lähtöön.

24

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lejanna

95 % täyttä *askaa, eurohumppaa, ölinän mölinän äänisaastetta.
      Miten käynee?
      Suomihan on aina odotettu voittaja. :))

Kyllä Oskarin biisi kaunis onkin, eipä silti.
      .

• Sanotaan vaan suoraan, että paskaa, jota on 15 tusinassa.
        Oskarin biisistä tulee mieleen eräs niistä harvoista mieleen jääneistä euroviisuista, Saksan Nicolen Ein Bisschen Frieden. Oskari ei pääse ihan samaan, muttei kauaksi jää.

• Hömppä on hömppää vaikka kuinka sitä yrittäisi kuorruttaa lavashow:lla. On ollut vuosia jolloin korkeintaan yksi tai kaksi biisiä olisi saattanut jäädä elämään. Serbian biisi silloin Helsingissä oli sellainen ja se soi säännöllisesti myös radiossa edelleen. Bosnia-Herzegovinan Leila on jäänyt myös eloon, kuten Tanskan Olsen bros.

• lejanna

Minulle on jäänyt mieleen Dana Internationalin kauneus, biisiään en muista ollenkaan. :))

Upea olemus on hällä, ei voi muuta sanoakaan.
        .

• lejanna kirjoitti:

Minulle on jäänyt mieleen Dana Internationalin kauneus, biisiään en muista ollenkaan. :))

.

Eikös se ollut se Israelin transu?? Mies siis.:-))

• lejanna kirjoitti:

.

Jepulis, Dana Intl oli alun perin nimeltään Yaron Cohen ja siitä sitten muuttui naiseksi.

• lejanna
        Teotwawki kirjoitti:

Eikös se ollut se Israelin transu?? Mies siis.:-))

Olipas hyvinkin, mutta vi.., anteeksi, ketunko väliä sillä on, kaunis nainen, saapui kaupunkiin. :))

Komea, ihana, upea ilmestys kaikkineen.
        .

• Kizmir

• Kizmir kirjoitti:

Tässä on yksi voittaja, mikä soi edelleen radiossakin aina välillä;

http://www.youtube.com/watch?v=3FsVeMz1F5c&NR=1

Joo, mutta ei soi mun tietokoneella. Se on ainoa Abban biisi jota en voi kerta kaikkiaan sietää. Muistan olleeni seuraavana kesänä Mallorcalla ja joka jumalan baarissa tuo rallatus soi.

• lejanna kirjoitti:

Olipas hyvinkin, mutta vi.., anteeksi, ketunko väliä sillä on, kaunis nainen, saapui kaupunkiin. :))

Komea, ihana, upea ilmestys kaikkineen.
        .

Niinno, eipä kai sillä väliä ole. Eräskin kaveri oli aikoinaan Thaimaassa iskevinään kauniin, siis todella kauniin naisen ja hotellin hississä selvisi, että tytöllä oli munat.:-))))

• Meriläinen

Välillä olen nyt katsonut ja välillä katsonut tallennuksia :)
      Oskari esitti kyllä hyvin, ja onhan siinä ajatus.
      Tuntui vielä olevan kappaleen takana.
      Tiedä minkälainen maailmanmuuttaja hänestä tuleekaan, kitara muassaan laulaa maailmasta hyvän :)

• Kamalaa,ei jaksa tylsyys .. Nyt katson eka kerran biisejä..
      Vielä on mahdotonta sanoo sitä tai tätä.. Suomen biisiä en ole kuullut viel tähän mennessä kokonaan..???

• lejanna

• lejanna kirjoitti:

Hae tuupista.
        Tai, hain sen puolestasi.

http://www.youtube.com/watch?v=h65xXOVrQzQ
        .

Kiitos lejanna:)))
        Kävin äsken vasta kuuntelemassa sen. Kyllä korvat ja silmät lepäsivät, tykkäsin koko paketista:))))

En eilen jääny katsomaan euroviisuja sen enempää.

Aurinkoista ja leppoisaa sunnuntaita! :)))

• Liikaa välkettä

Noista vilkkuvista valoefekteistä saa migreenin täällä kotikatsomossakin. Kuuntelen toisesta huoneesta niitä biisejä. Ainakaan epileptikko ei vois olla siellä paikanpäällä hetkeäkään, kun nuo tehosteet laukaisisivat epileptisen kohtauksen.

• friidu-54

Ranskan biisistä digattiin mekin. Hieno biisi...sitten olisi tämä Kreikan;)) tsipale ollut jostain syystä myös mieleeni jos, räppäys osa jäänyt veks...muita en muista;))) olivat jotenkin niin tasaista euro-hömppää..Onneksi nyt kuitenkin jos, piti joku rakkauslallatus voittaa...niin voitti maa jonka esittäjät eivät nyt sitä rakkautta sotaisesti julistaneet huutamalla?)))

Hyvää Yötä koittakaa toipua järkytyksestä;)))

Tsau:Friidu

• RIMMIR

Kreikan laulajan, siis laulaja, ei räppärin, lauluääni muistutti kovin paljon nuorta teodorakista. Kyllä tuon nuoren miehen lauluääntä voisi kuunnella useampaankin otteeseen vaikka levyltä.

• Jotain upeaa...
        RIMMIR kirjoitti:

Kreikan laulajan, siis laulaja, ei räppärin, lauluääni muistutti kovin paljon nuorta teodorakista. Kyllä tuon nuoren miehen lauluääntä voisi kuunnella useampaankin otteeseen vaikka levyltä.

sinä sen sanoit...mietin minäkin että, miten niin tutun tuntuinen...Häntä todella voisi kuunella toiste ja useammin...Laitan tähän tuo Theorakiksen ...soimaan ja jos siellä lavalla sit täytyy hypellä miestenkin níin tästä mallia...tätä katselee Friidukin kumman mielissään: http://www.youtube.com/watch?v=aYaEIgKBUb4&feature=related ja huokaisee syvästi...;)))

Tsau:Friidu

En taaskaan muist. kirj.

• m ölkj möm ömn

Nukahdin aika alussa, siihen mennessä vaikutti, että plagiointi säännöt on luettu tarkasti, melkein kaikissa piiseissä suoria lainauksia. Noh, nuotteja rajallinen määrä, väkiselläkin monet piisit muistuttavat toisiaan. Ja väkisellä niihin upotettaan tuttuja pätkiä. Se on niinkuin sämpläämistä.

Ja lisää tylsää ohjelmaa tulossa, tänään kai jokin jääpalloturnaus, hohhoijaa. Mä en vieläkään tajua, miksi jotain urheilua pitää näyttää telkkarissa. Knsan terveydelle olisi parasta, jos ihmiset ois sen aikaa vaikka lenkillä.

=DW=

• Meriläinen

No niinhän siinä kävi niinkun ite ajattelinkin.
      Mutta kun muut hehkutti Oskaria niin ajattelin että voinhan tuota olla väärässäkin.
      Kun aina silloin tällöin olen väärässä ajatuksissani, mutta en näköjään tällä kertaa.
      Mutta tänä iltana on se paljon jännempi tilanne ja nyt toivon että en ole väärässä, mutta Suomelle kultaa odotan :)

• No en jaksanut millään katsoa loppuun. Onneksi Oskati oli ekana, en ollut ennenkuullut enkä nähnyt mutta söde esitys, suloinen kaveri, rauhallinen esitys ei mitään kuperkeikanheittäjiä. Niin ja sanat oli ihan jees.

Samaa mieltä, henkiaailman hommia.

• Kylläpä tuli kirjoitusvirheitä. Mullon tässä hiukka erikoinen viritys kun telkku meni rikki, eli katson tietokoneen kautta ohjelmat mutta voin myös käyttää tietokonetta tältä antiikkiselta näytöltä. Sori.

• kawe

Oikein *söpö nuori mies meiltä, kappale on jotenkin kepeä mutta samalla vähän vaisu. Ehkä sitä rallatusta kuullaan näin kesäbiisinä jokapuolella.
      Ihan hyvät kisat, tosin katselin *Sovitus-elokuvaa (Ian McEwan´n teos) ja välillä lauluja. Mistä voi vielä vaatteista tinkiä ja miten erilaisempia hyppelyitä ohessa tehdään tanssiryhmien kanssa. Joka vuosi jotain samaa esityksissä ja pistelaskusysteemiä voisi kehitellä, mutta miten kieltää tietty (naapuri-,)sopupeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      488
      1845
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1567
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1357
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      110
      958
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      909
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      906
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      761
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      756
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      10
      751
    Aihe