Kunnioitan sitä. Mutta illalla Suomi-Ruotsi pelin jälkeen Suomen liput, ne pienimmät roikkuvat maassa tai heitetään jorpakkoon ja alkaa todellinen maansuru. Ihmispoloiset eivät apeudeltaan jaksa raahautua työpaikoilleen, kun masennus vie kaiken voiman. Minusta Ruotsin voitto tekisi hyvää tälle jästipäiselle kansalle joka ei kokonnu toreilla ja kaduilla muuten kuin mm lätkän takia. Meiltä viedään nyt kaikki rahatkin EU:n kusetuksen vuoksi, se ei saa meitä hievahtamaankaan. Suomen kansa ei osaa osoittaa mieltä mistään, eikä näköjään ketään edes kiinosta. Toivottavasti Ruotsi sotkee lätkässä meidät suohon.
Lippu salossa on kaatuneiden muistopäivä.
7
80
Vastaukset
- lewis si jo
Samaa toivon mäkin. Tekis hyvää tälle urpolle kansakunnalle.
- tarkka Feija
AIVAN ! Sen nyt tietää ,mikä kalkkunalauman kaakatus Suomen kiekontökkimisvoitosta alkaa -Se ei lopu joulunakaan.
No, unohtuvatpa arjen ikävät ja vakavat asiat tuon riekunnan alle ja herrat saavat rauhassa kähmiä kähmimisiään.
Toivottavasti Ruotsi niittaa Suomen ,siinä on win-win -tilanne !!
Viisuille luonteva jatko :)
- kinkerrr
Katsoin Tsekki Ruotsi pelin ja Ruotsin peli oli sen näköistä ettei torilla nähdä. Valitettavasti. Svedut on aina olleet hannu hanhia ja ova nytkin.
- jagrr
Katsoin minäkin ja kyllä tehokkaasti pitivät Jarominin ym. niin pimennossa ettei mitään jakoa. Saman tekee Suomen pelaajille. Toivoisin kyllä että hannu hanhi muuttaisi Suomeen.
- OO8876
LÄTKÄ ON VAIN LÄTKÄÄ MITÄ VÄLIÄ KUKA VOITTAA. MAAILMASSA ON SUUREMPIAKIN MURHEITA.
- juke 34
Svedujen peli Tsekkejä vastaan oli murhaavan tehokasta. Suomen ikääntyneet pelaajat eivät pysy mukana siinä vauhdissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161