Toivoisin että vierailisitte sivulla http://netti.nic.fi/~shn/ ja valitsisitte sieltä kohdan materiaali ja sieltä Päivin stoori. Se on tosi kertomus saatananpalvojan elämästä ja todella järkyttävää luettavaa. Ei todellakaan mikään leikin asia. Jos kävit sivuilla, niin kommentoi mitä mieltä olit.
Saatananpalvonnan riskit
9
400
Vastaukset
- LiberianGirl
Vaikka en ole niin matalalla että saisin laskea tälläisesta asiasta sellaista mitä muut voisivat pitää leikinlaskuna ja "kuinka voit ajatella tuollaisia??"-judzkii. Mutta tosiaan saatananpalvonta tuottaa niin monta hyvää kristittyä ja syvästi elämää nähneitä ja Jeesukseen turvaavia aina silloin tällöin että en tiedä taas seistäkö päälläni vai mitä, kun toisaalta sieltä todella syvältä on mahdotonta päästä itse omin avuin pois ilman Jeesusta, ja Jeesushan nyt ei ole aivan suosituin henkilö kuitenkaan Saatananpalvoja piireissä. Ehkä yhteiskunnan pitäisi järjestää jonkinlaisia alkukursseaja saatanan valitseville että jos rupee ottaa päähä such meno, niin antas vaikka Raamatun jokaiselle aloittelevalle satanistille ja saatananpalvojalle. Mutta että nämä saatanan omat saisivat vaikka öö..Mustia kynttilöitä ja kissanpentuja uuniin uhrattavaksi samalla kun harrastetaan sukupuoliyhteyttä naisen kuukausikierron kohokohtana. (Eikös näin ollut (siis tämä kissa-6-menstruaali-kohtaus) Riku Rinteen kirjassa jonka lainasin kirjastosta, venaas ollessani olinkos silloin jotain 12 vuotta), mutta niin pitäisi näyttää tämä Raamattu että saisi näitä asioita tarpeisiinsa, näin varmistettaisiin että saatanalliset eivät heittäisi hukkaan näitä vaan he voisivat turvautua siihen. Taidan nyt saattaa vaaraan maallisen ja sitäkin enemmän vielä henkisen tulevaisuuden vakauden puhumalla tälläisiä. Mutta antakaa anteeksi nyt on hassu olo.
- Go go apinamies kenties
Tomuttamisesi (tän palstan) on upeeta
- Ateisti
Sekoilla voi monella tavalla, itselle ja ympäristölle vaarallisella tai vaarattomalla.
Säälittävää touhua koko saatananpalvonta. Toivottavasti tulevat joskus järkiinsä.
(Ovatkohan kotoisin tiuklasti uskonnollisista kodeista?)- Apostoli Pyöveli
eikä Jeesustakaan. Mussa on varmaan pakko olla jotain vikaa...tai sitten noissa ihmeolentoteorioissa.
- Uskis
Apostoli Pyöveli kirjoitti:
eikä Jeesustakaan. Mussa on varmaan pakko olla jotain vikaa...tai sitten noissa ihmeolentoteorioissa.
Pyysin kommentteja Päivin stooriin, miksi et lukenut sitä?Latteuksia voit ladella, mutta ne eivät vie keskustelua eteenpäin.
- Tuu
Yhdyn viestiisi paitsi ehkä tavallaan jopa tuohon sulkumerkkien väliseen osioon. On hirveetä, että ihminen, joka on niin lähellä todellisen Rakkauden alkuperää, saanut kasvaa uskossa lapsesta asti, löytääkin jumalansa pahuudesta. Toivottavasti he muistaisivat Jeesuksen antaman rauhan ennen kuin on liian myöhäistä. Nimittäin Saatana ei päästä omistaan irti ihan noin vain.
- Apostoli Pyöveli
Uskis kirjoitti:
Pyysin kommentteja Päivin stooriin, miksi et lukenut sitä?Latteuksia voit ladella, mutta ne eivät vie keskustelua eteenpäin.
Ja vastaukseni: Kun saa päänsä tarpeeksi pahasti sekaisin ei mikään ole mahdotonta. Jotain tuon suuntaista olen kuullut muualtakin joskus aikaisemmin. Kuullostaa vähän kuin jostain kauhuleffasta revitty tarina. Ihmetyttää vaan, että miksi toiset näkevät muka kaikkea mahdollista ja toiset eivät mitään. Ei liene siis kovin tärkeä asia ihmiselle, koska ihmiset pidetään tämän elämän havainnoillaan ei-uskovina.
Uskon, kun näen ja koen.
- KKI
Enpä minäkään ehtinyt tässä työ lomassa koko tarinaa läpi lukea. Muutamia kommentteja kuitenkin.
Tarinan sankari kertoo, että hänen kodissaa oltiin ainakin lievästi uskonnollisia. Käytiin kirkossa jne. Perinteinen jumalanpalvelushan tuntuu varmasti nuoresta ihmisestä lähinnä rangaistukselat. Itse en vieläkään jaksa nököttää kuuntelemassa pappien jorinoita, enkä veisata virsiä. Varsinkin virsien veisaaminen on minusta äärimmäisen hölmöä hommaa. Ja kuulostaa kamalalta.
Tarinan sankarin tapauksessa, kun keitokseen lisätään vielä perheen ilmiselvä tekopyhyys, niin onhan aivan selkeätä, että nuori joka etsii vastauksia lähtee hakemaan niitä mahdollisimman kaukaa. Omassa nuoruudessani operaatio toteutettiin kuuntelemaalla Iron Maidenia ja kantamalla kamalan näköisiä farkkuliivejä.
No, nykyään on ilmeisesti tässä kapinoinnissa, kuten monessa muussakin asiassa, taipumusta lipsahtaa liian pitkälle. Mistä tämä johtuu? En tiedä. Referenssinähän voi mainita, että aikoinaan kun kokeiltiin päihdyttäviä aineita niin koskenkorva ja keskikalja oli jo hurjaa. Nykyään turhan monella kokeilut päättyvät koviin huumeisiin.
Lasken huumeiden käytön, saatanan palvonnan ja ääri-ismit samalle älykkyystasolle.- Uskis
Siis sen, että joku keksii tuon kodin uskonnollisuuden syyksi kapinaan. Olen kuitenkin varma, että suurimmassa osassa suomalaisista kodeista käydään silloin tällöin kirkossa ja se ei tee kuitenkaan niistä uskovaisia, sanan äärimmäisessä merkityksessä.
Päivin stoori on totta, niin kauhuleffamaiselta kuin se kuulostaakin. Eikä hän suinkaan ole ainoa jolla on vastaavia kokemuksia. Mielisairaaloissa on paljon saatananpalvojia, hoitohenkilökunta tietää, että jos näille lausuu sanan Jeesus, niin ne yrittävät tulla silmille.
Päivin kertomuksen loppu on mielestäni oleellisempi kuin sen alku "ahdasmielisine koteineen". Juuri uskon avulla hän pääsi irti näistä järkyttävistä kuvioista, ja se onkin ainoa tie irrottautua noin syvälle menneestä saatanan palvonnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199334
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266168- 1045006
- 624896
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262946- 432731