Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla miten monta kertaa päivässä ( 24h sisällä ) pystytte harrastamaan seksiä? Kerro vielä ikäsi ja miten arvioisit tilanteen muuttuneen vuosien varrella. Naisilla akteja rajoittanee lähinnä hiertymät yms. yhdynnän aiheuttamat jälkituntemukset, mutta miten miehillä mahtaa riittää potenssia ja minkä ikäisenä?
Itse olen 29v mies ja vielä onnistuu kuusi kertaa päivässä. Ei tietenkään joka päivä, mutta silloin kun on hieman ollut taukoa ja saanut latautua kunnolla akteja varten. Joo, määrä ei tietenkään korvaa laatua, mutta kunhan mielenkiinnosta kyselen.
Monta kertaa päivässä?
4
132
Vastaukset
- Mahtaa sulla olla
kämmenet hellänä ja kylän niveakauppias rahoissaan kun käsitöihisi tarveaineita myydä-rytkii!
- Jopa voitelun tarve
Pystyminen(vähä lapsellinen sana näissä yhteyksissä)riippuisi TÄYSIN KUMPPANISTA, KUTEN KAIKKI MUUKIN NÄISSÄ ASIOISSA;DDDDD
- dghsdgg
Olipa tyhmä "kysely".
Se niin riippuu aktien pituudesta ja "vaativuudesta" (kumpi "työskentelee" enemmän, mikä asento jne) Toinen seikka että kuka laskee niitä kertoina?
Entä suuseksi? Ja mitkä helvetin hiertymät? Mua ei oo ikin pantu kuivana, eikä kyllä saiskaan - se ei olisi seksiä vaan kidutusta. :D - 69 aloitetaan aina
Niin, kuus kertaa päivässä,on nyt ennätys. Kyllä vois lähteä 7-8 kertaa jos oiken yrittäis kovin. Ikää on 38 ja tahti ollut sama siitä saakka kun seksi tuli elämääni mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536