Millä meriiteillä jb/a/viksumpi

antiteisti

kumoaa täällä evoluutioteoriaa? Kaverilla on selvästi maaginen maailmankuva jossa pahat henget pyörivät ja riivaavat ihmisiä ja enkelit lennättävät pussieläimiä Australiaan.

Kun nuo lähtötiedot ovat kaikkien tiedossa niin eikö ko. multinikin höperehtimiset saa jokaisen järkevän ihmisen vähintään nauramaan?

32

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.

Seuraile vain sitä mitä minä oikeasti kerron ja moiti sitä jos luulet siitä moitetta löytäväsi.

Mutta tartunpahan tuohon Aussien pussieläinjuttuun. Siis eihän sitä oikeasti kukaan tiedä että miten pussieläimet niin tosi oudon sopivasti lähes kaikki, vaan ei kaikki, asettuivat aussien suunalle.

Mutta kun sinä sitten tinkasit ja tinkasit sitä että miten pussieläimet arkista lähdön jälkeen ausseihin muttivat niin vastasin vain ihan niinkuin uskovalla on oikeus uskoakin jos niin haluaa. Eli mikäs uskista estää uskomasta että enkelit ne sinne lennätti repppuselässään? Ei niin mikään.

Minä itse henkilökohtaisesti pidän hyvin todennäköisenä sitä että kaikkien eläinten muuttoa niille sopiville alueille ohjailtiin ylhäältä päin tavalla tai toisella. Tämän verran maagisiin voimiin toki luotan.
      Ja niin hullulta kuin se voikin ensinalkuun kuulostaakin, niin todellisuudessa tieteellä ei ole mitään todellista sanottavaa vedenpaisumusta vastaan. Pikemminkin päinvastoin.

• Ei voi muuta sanoa

Uskomatonta skeidaa.

• »..vastasin vain ihan niinkuin uskovalla on oikeus uskoakin jos niin haluaa»

Tai kuten vain uskovainen voi vastata; täysin todennetun tiedon vastaisesti. Jos Usko ja todellisuus ovat ristiriidassa, todellisuus on virheellinen.

»Ja niin hullulta kuin se voikin ensinalkuun kuulostaakin, niin todellisuudessa tieteellä ei ole mitään todellista sanottavaa vedenpaisumusta vastaan. Pikemminkin päinvastoin.»

Johtuu siitä, ettet suostu näkemään niitä tosiasioita, jotka ovat ristiriidassa vedenpaisumussadun kanssa. Ja toisaalta näet olemattomia vedenpaisumusta tukevia seikkoja.

• a.
        Töppönen kirjoitti:

»..vastasin vain ihan niinkuin uskovalla on oikeus uskoakin jos niin haluaa»

Tai kuten vain uskovainen voi vastata; täysin todennetun tiedon vastaisesti. Jos Usko ja todellisuus ovat ristiriidassa, todellisuus on virheellinen.

»Ja niin hullulta kuin se voikin ensinalkuun kuulostaakin, niin todellisuudessa tieteellä ei ole mitään todellista sanottavaa vedenpaisumusta vastaan. Pikemminkin päinvastoin.»

Johtuu siitä, ettet suostu näkemään niitä tosiasioita, jotka ovat ristiriidassa vedenpaisumussadun kanssa. Ja toisaalta näet olemattomia vedenpaisumusta tukevia seikkoja.

Jahas, ja töppönenkö sitten tietää että miten kaikki erilaiset pussieläimet päätyivät ausseihin?

Muistutan herra siitä että eipäs ole noille pussileäimillekään löytynyt kehitysopin edellyttämiä evolutiivisia sukupuita.

Joten joudut uskomaan ihan keksittyihin maagisiin selityksiin. Se, että sinä pidät uskottavana jotain jonkun valopään keksimää tarinaa, ei tee siitä tiedettä.

Joku se nyt vaan kieltäytyy näkemästä sitä faktaa että kaikkialla maailmassa alkuperäiskansoilla on hämmästyttävän yhtenevät vedenpaisumusskertomukset. Ne ovat kuule ihan oikeasti olemassa.
        Joku nyt vaan ei suostu uskomaan tätä faktaa, eikös niin?

• ...
        a. kirjoitti:

Jahas, ja töppönenkö sitten tietää että miten kaikki erilaiset pussieläimet päätyivät ausseihin?

Muistutan herra siitä että eipäs ole noille pussileäimillekään löytynyt kehitysopin edellyttämiä evolutiivisia sukupuita.

Joten joudut uskomaan ihan keksittyihin maagisiin selityksiin. Se, että sinä pidät uskottavana jotain jonkun valopään keksimää tarinaa, ei tee siitä tiedettä.

Joku se nyt vaan kieltäytyy näkemästä sitä faktaa että kaikkialla maailmassa alkuperäiskansoilla on hämmästyttävän yhtenevät vedenpaisumusskertomukset. Ne ovat kuule ihan oikeasti olemassa.

"Joku se nyt vaan kieltäytyy näkemästä sitä faktaa että kaikkialla maailmassa alkuperäiskansoilla on hämmästyttävän yhtenevät vedenpaisumusskertomukset."

Tarkoitatko mahdollisesti sitä jättiläissammakkoa, joka piti saada nauramaan. Minun muistaakseni sellaista tarinaa ei ole Raamatussa. Liekö sitten ollut apokryfikirjoissa. Niissä, jotka ovat hävinneet. Onko sinulla parempaa tietoa?

• a. kirjoitti:

»Jahas, ja töppönenkö sitten tietää että miten kaikki erilaiset pussieläimet päätyivät ausseihin?»

Niitä päättyi monellekin alueelle, mutta ne menestyivät lähinnä Ausseissa. Eikö ole ihmeellistä.

»Joten joudut uskomaan ihan keksittyihin maagisiin selityksiin. Se, että sinä pidät uskottavana jotain jonkun valopään keksimää tarinaa, ei tee siitä tiedettä.»

Maagisiin selityksiin, kuten että enkelit lennättelivät niitä :D
        Sellaisiin ei kukaan täysipäinen usko.

»Joku se nyt vaan kieltäytyy näkemästä sitä faktaa että kaikkialla maailmassa alkuperäiskansoilla on hämmästyttävän yhtenevät vedenpaisumusskertomukset.»

Mainitsemasi "hämmästyttävä yhteneväisyys" on ainoastaan päässäsi. Yhteneväisyyksiä toki löytyy monissakin vedenpaisumustaruissa, mutta eivät kaikki ole lähellekään yhteneväisiä. Onko mielestäsi kovin ihmeellistä, että rannikoilla, joissa ihmiset mielellään tuppaavat elelemään, tulvat eivät ole kovin harvinainen luonnonilmiö?

• "Tämän verran maagisiin voimiin toki luotan. "

Buaahhhhaaaaahhhaaaa. Taikauskoiset luulot ja selitykset ovat edelleen voimissaan joidenkin yksinkertaisten ihmisten mielissä. Hassuinta on se, että sama tyyppi haukkuu meitä tyhmiksi ja arvostelukyvyttömiksi, kun me emme jaa hänen harhojaan yliluonnollisista taikatempuista.

Tuo sama luottamus yliluonnollisiin maagisiin temppuihin muuten estää jb:tä ymmärtämästä, ettei niitä edes tarvita lainkaan, vaan elämän kehityksessä kaikki on selitettävissä ilman yliluonnollisia puuttumisia, koska kun hän selittää tällaisen ilmiön yliluonnollisilla voimilla, mikään ei estä häntä selittämästä aivan kaikkea yliluonnollisesti.

• a.
        moloch_horridus kirjoitti:

"Tämän verran maagisiin voimiin toki luotan. "

Buaahhhhaaaaahhhaaaa. Taikauskoiset luulot ja selitykset ovat edelleen voimissaan joidenkin yksinkertaisten ihmisten mielissä. Hassuinta on se, että sama tyyppi haukkuu meitä tyhmiksi ja arvostelukyvyttömiksi, kun me emme jaa hänen harhojaan yliluonnollisista taikatempuista.

Tuo sama luottamus yliluonnollisiin maagisiin temppuihin muuten estää jb:tä ymmärtämästä, ettei niitä edes tarvita lainkaan, vaan elämän kehityksessä kaikki on selitettävissä ilman yliluonnollisia puuttumisia, koska kun hän selittää tällaisen ilmiön yliluonnollisilla voimilla, mikään ei estä häntä selittämästä aivan kaikkea yliluonnollisesti.

Huomaatkos että en väitä varmasti tietäväni sitä että miten eläimet maapallon asuttivat vedenpaisumuksen jälkeen.
        Ne ovat voineet asuttaa maan ihan ilman yliluonnollisia auttajiakin.
        Mutta niin se vain on että koska olen täysin tieteen hyväksymin menetelmin varmistunut Luojan olemassaolosta, toisin kuin evokit, niin toki minulla olisi täysi oikeus ajatella Luojan ohjailleen eläinten muuttoa jos hän olisi niin halunnut.
        -Mutta missään ei kerrota että oloko se niin.
        Siksi minä vain arvelen että Luoja jotenkin järjesteli enemmistön pussieläimistä samaan kasaan ihan vain sen takia että se oli hänen mielestään kiva juttu.

Itse asiassa se että pussieläimiä löytyy myös ihan toisiltakin mantereilta oikeastaan vahvistaa sen että vedenpaisumus on ollut totta ja että kaikki pussieläimet olivat silloin arkissa, mutta arkista lähdön jälkeen kaikki toisilleen baraminisukua olevat eivät lähteneetkään ausseihin vaan osa pinkoi muualle. Jos ne kaikki olisivat evoluutioteorian mukaisesti kehittyneet samoista esi-isistä niin silloin niitä ei pitäisi löytyä muualta kuin ausseista.

M.o.t.

• moloch_horridus
        a. kirjoitti:

Huomaatkos että en väitä varmasti tietäväni sitä että miten eläimet maapallon asuttivat vedenpaisumuksen jälkeen.
        Mutta niin se vain on että koska olen täysin tieteen hyväksymin menetelmin varmistunut Luojan olemassaolosta, toisin kuin evokit, niin toki minulla olisi täysi oikeus ajatella Luojan ohjailleen eläinten muuttoa jos hän olisi niin halunnut.
        Siksi minä vain arvelen että Luoja jotenkin järjesteli enemmistön pussieläimistä samaan kasaan ihan vain sen takia että se oli hänen mielestään kiva juttu.

Itse asiassa se että pussieläimiä löytyy myös ihan toisiltakin mantereilta oikeastaan vahvistaa sen että vedenpaisumus on ollut totta ja että kaikki pussieläimet olivat silloin arkissa, mutta arkista lähdön jälkeen kaikki toisilleen baraminisukua olevat eivät lähteneetkään ausseihin vaan osa pinkoi muualle. Jos ne kaikki olisivat evoluutioteorian mukaisesti kehittyneet samoista esi-isistä niin silloin niitä ei pitäisi löytyä muualta kuin ausseista.

M.o.t.

"Huomaatkos että en väitä varmasti tietäväni sitä että miten eläimet maapallon asuttivat vedenpaisumuksen jälkeen."

Huomaan että paljastat ajattelukyvyttömyytesi ja arvostelukyvyttömyytsei jo sillä, että ylipäätään harkitset yliluonnollisia taikatemppuja luonnollisten tapahtumien syyksi. Sehän on kertakaikkiaan naurettavaa. Uskotko muuten tonttuihin?

"Ne ovat voineet asuttaa maan ihan ilman yliluonnollisia auttajiakin."

Aivan ja varmasti ovatkin.

"Mutta niin se vain on että koska olen täysin tieteen hyväksymin menetelmin varmistunut Luojan olemassaolosta, toisin kuin evokit, niin toki minulla olisi täysi oikeus ajatella Luojan ohjailleen eläinten muuttoa jos hän olisi niin halunnut."

Hahahhahaaa. Yrität järkeillä taikauskosi puolustusta selittääksesi sen itsellesi. Unohda koko juttu, kyse on sinun mielesi häiriöstä.

"-Mutta missään ei kerrota että oloko se niin.
        Siksi minä vain arvelen että Luoja jotenkin järjesteli enemmistön pussieläimistä samaan kasaan ihan vain sen takia että se oli hänen mielestään kiva juttu."

Tai sitten pussieläimet asuttivat Australian aivan luonnollisin prosessein, mikä on tietysti järkevämpi selitys.

"Itse asiassa se että pussieläimiä löytyy myös ihan toisiltakin mantereilta oikeastaan vahvistaa sen että vedenpaisumus on ollut totta ja että kaikki pussieläimet olivat silloin arkissa, mutta arkista lähdön jälkeen kaikki toisilleen baraminisukua olevat eivät lähteneetkään ausseihin vaan osa pinkoi muualle. "

Hahahaasaaa. Sellaisesta globaalista vedenpaisumuksesta muutama tuhat vuotta sitten ei vain ole todellisuudessa lainkaan merkkejä eikä sellaisdta olisi voinutkan tapahtua. Sinä vain sekoilet yliluonnollisissa selityksissäsi.

"Jos ne kaikki olisivat evoluutioteorian mukaisesti kehittyneet samoista esi-isistä niin silloin niitä ei pitäisi löytyä muualta kuin ausseista.

M.o.t."

Toki pitäisi, ne nimittäin kehittyivät fossiilitodisteiden mukaan silloin kun useimmat mantereet olivat vielä yhdessä.

• a.
        moloch_horridus kirjoitti:

"Huomaatkos että en väitä varmasti tietäväni sitä että miten eläimet maapallon asuttivat vedenpaisumuksen jälkeen."

Huomaan että paljastat ajattelukyvyttömyytesi ja arvostelukyvyttömyytsei jo sillä, että ylipäätään harkitset yliluonnollisia taikatemppuja luonnollisten tapahtumien syyksi. Sehän on kertakaikkiaan naurettavaa. Uskotko muuten tonttuihin?

"Ne ovat voineet asuttaa maan ihan ilman yliluonnollisia auttajiakin."

Aivan ja varmasti ovatkin.

"Mutta niin se vain on että koska olen täysin tieteen hyväksymin menetelmin varmistunut Luojan olemassaolosta, toisin kuin evokit, niin toki minulla olisi täysi oikeus ajatella Luojan ohjailleen eläinten muuttoa jos hän olisi niin halunnut."

Hahahhahaaa. Yrität järkeillä taikauskosi puolustusta selittääksesi sen itsellesi. Unohda koko juttu, kyse on sinun mielesi häiriöstä.

"-Mutta missään ei kerrota että oloko se niin.
        Siksi minä vain arvelen että Luoja jotenkin järjesteli enemmistön pussieläimistä samaan kasaan ihan vain sen takia että se oli hänen mielestään kiva juttu."

Tai sitten pussieläimet asuttivat Australian aivan luonnollisin prosessein, mikä on tietysti järkevämpi selitys.

"Itse asiassa se että pussieläimiä löytyy myös ihan toisiltakin mantereilta oikeastaan vahvistaa sen että vedenpaisumus on ollut totta ja että kaikki pussieläimet olivat silloin arkissa, mutta arkista lähdön jälkeen kaikki toisilleen baraminisukua olevat eivät lähteneetkään ausseihin vaan osa pinkoi muualle. "

Hahahaasaaa. Sellaisesta globaalista vedenpaisumuksesta muutama tuhat vuotta sitten ei vain ole todellisuudessa lainkaan merkkejä eikä sellaisdta olisi voinutkan tapahtua. Sinä vain sekoilet yliluonnollisissa selityksissäsi.

"Jos ne kaikki olisivat evoluutioteorian mukaisesti kehittyneet samoista esi-isistä niin silloin niitä ei pitäisi löytyä muualta kuin ausseista.

M.o.t."

Toki pitäisi, ne nimittäin kehittyivät fossiilitodisteiden mukaan silloin kun useimmat mantereet olivat vielä yhdessä.

Voi voi kun selityksesi ontuu. En jaksa edes nauraa.

• T.
        a. kirjoitti:

Voi voi kun selityksesi ontuu. En jaksa edes nauraa.

»Jos ne kaikki olisivat evoluutioteorian mukaisesti kehittyneet samoista esi-isistä niin silloin niitä ei pitäisi löytyä muualta kuin ausseista. »

Kyllähän sitä muitakin eläinsukuja löytyy useammaltakin mantereelta. Se, että harhaisesti kuvittelet joidenkin asioiden todistavan jonkin puolesta ja toista vastaan, ei tarkoita että kuvitteluillesi olisi oikeita perusteluja.

Jos niitä olisi, olisit epäilemättä joskus sellaisia esittänyt.

• a.
        T. kirjoitti:

»Jos ne kaikki olisivat evoluutioteorian mukaisesti kehittyneet samoista esi-isistä niin silloin niitä ei pitäisi löytyä muualta kuin ausseista. »

Kyllähän sitä muitakin eläinsukuja löytyy useammaltakin mantereelta. Se, että harhaisesti kuvittelet joidenkin asioiden todistavan jonkin puolesta ja toista vastaan, ei tarkoita että kuvitteluillesi olisi oikeita perusteluja.

Jos niitä olisi, olisit epäilemättä joskus sellaisia esittänyt.

Niinpä, se että keskenään risteytymään kykeneviä kissapetoja löytyy eri mantereilta todistaa Nooan arkin puolesta.
        Sieltä Araratin juurelta ne lähtivät eri suuntiin dallailemaan.

• a. kirjoitti:

Niinpä, se että keskenään risteytymään kykeneviä kissapetoja löytyy eri mantereilta todistaa Nooan arkin puolesta.

"Niinpä, se että keskenään risteytymään kykeneviä kissapetoja löytyy eri mantereilta todistaa Nooan arkin puolesta.
        Sieltä Araratin juurelta ne lähtivät eri suuntiin dallailemaan."

Huomaatko, taas yrität taikauskoisuutesi vuoksi selittää luonnollisia tapahtumia yliluonnollisilla taikatempuilla? Eikö sinulla ole lainkaan arvostelukykyä?

• asianharrastaja
        a. kirjoitti:

M.o.t.

Multinilkki hyvä, tuo täysi oikeus sinulla on, vaikka et koettaisikaan niska punaisena jatkuvasti valehdella tieteestä tuommoisia typeryyksiä.

• a. kirjoitti:

> Niinpä, se että keskenään risteytymään kykeneviä kissapetoja
        > löytyy eri mantereilta todistaa Nooan arkin puolesta.

Todistaako se, että minä ja serkkuni pystymme risteytymään jos haluamme, Nooan arkin puolesta?

• a. kirjoitti:

»Niinpä, se että keskenään risteytymään kykeneviä kissapetoja löytyy eri mantereilta todistaa Nooan arkin puolesta.»

Sehän on nimenomaan eräs seikoista, jotka osoittavat tarun Noan arkista olevan täysin mahdotonta todellisessa maailmassa.

»Sieltä Araratin juurelta ne lähtivät eri suuntiin dallailemaan.»

Paitti ne, joita engelit alko lennättelemään toiselle puolelle pannukakkua.

• #

Meriittinä ovat huolellisesti pestyt ja Comfortilla pehmennetyt aivot.

• Apo-Calypso

Hän on oman kertomansa mukaan sentään opiskellut "psygologiaa" "Sanghain" "kirkkoyliopistossa" "sakea" liltkien (kiinan kulttuurivallankumouksen aikaan), ja paluumatkalta "Sanghaista" bongannut muutaman ydinvoimalaitoksen Moskovan keskustasta, sekä jatko-opintoinaan risteyttänyt hirven sekä muumuunsa lehmänkantturan hirvinaudaksi.

Lisäksi hän odottaa Nobel -palkintoa suorittamiensa eri lajien välisten "verisukulaisuus" -testien perusteella.

Jos noilla meriiteillä ei muutamaa evoluutioteoriaa kumota, niin ei sitten millään.

• Minulle on edelleen epäselvää minkä Nobelin saajaksi miekkosta on ehdotettu. Kirjallisuuden palkinto menee jaetusti Stephen Kingille ja Rosa Liksomille, sehän on selvää, mutta ne muut...

• Apo-Calypso

• 221B

"eikö ko. multinikin höperehtimiset saa jokaisen järkevän ihmisen vähintään nauramaan?"

Järkevä ihminen ei naura toisen mielipiteille, oli ne millaisia tahansa.

• Apo-Calypso

BUAHAHAHAHAHHHAAHHAAHHAA!

Valehtelevan vajakin, möttöskän, muiden multinikkien ja SamiA:n "mielipiteet" ansaitsevat vain naurua osakseen, ei yhtään mitään muuta.

Järkevä ihminen ei usko puhuviin käärmeisiin, ukko-nooan tulvaan, enkelien kuljettamiin otuksiin australiaan, Joosuan maapallon pysäyttämiseen, kuolaa valuviin katusaarnaajiin eikä taikauskoon yleensäkään, kuten ei myöskään Sanghain kirkkoyliopistoon.

• 221B
        Apo-Calypso kirjoitti:

Valehtelevan vajakin, möttöskän, muiden multinikkien ja SamiA:n "mielipiteet" ansaitsevat vain naurua osakseen, ei yhtään mitään muuta.

Järkevä ihminen ei usko puhuviin käärmeisiin, ukko-nooan tulvaan, enkelien kuljettamiin otuksiin australiaan, Joosuan maapallon pysäyttämiseen, kuolaa valuviin katusaarnaajiin eikä taikauskoon yleensäkään, kuten ei myöskään Sanghain kirkkoyliopistoon.

Katsoisit jääkiekkoa kuten kaikki muutkin miehet. Ei jäisi niin paljon aikaa tyhjänpäiväiselle ilkkumiselle.

• Heh!
        221B kirjoitti:

Katsoisit jääkiekkoa kuten kaikki muutkin miehet. Ei jäisi niin paljon aikaa tyhjänpäiväiselle ilkkumiselle.

Jääkiekosta puheenollen, niin kreationisteille käy näissä väittelyissä kuten Ruotsille kävi loppuottelussa:
        LUU KURKKUUN!

• buahhahhaaa
        Apo-Calypso kirjoitti:

Minä olen havainnut sinut ainoaksi puhuvista kärmeistä keskustelevana .
        Vaikutat olevasi puhuva APO-AASI!
        Miten on kauraa ollut saatavana viime aikoina?

• asianharrastaja

Multinilkin viestit palstalla eivät kuvasta hänen mielipiteitään, koska hän koko ajan trollaa kirjoitellen asioita, johin ei itsekään usko. Hänelle voisi nauraa hyväntahtoisesti, jos tarkoituksena olisi pelleilemällä huvittaa toisia. Valitettavasti näinkään ei ole.

• Heh! kirjoitti:

Jääkiekosta puheenollen, niin kreationisteille käy näissä väittelyissä kuten Ruotsille kävi loppuottelussa:
        LUU KURKKUUN!

Sikäli kuitenkin poikkeavasti, että kretuille lyödään nyt ja tulevaisuudessa se luu kurkkuun. Aivan kuten menneisyydessäkin.

En muuten minäkään katsonut jätkää vaan peuhasin nuorikkoni kanssa sängyssä. Kivaa oli, eikä tyydytty pelkkään lähetyssaarnaaja-asentoon.

• ,♥,,,,

Etkö huomaa itse, miten sinunkin viestisi on epätieteellinen?
      Ja valtaosa evokkien muistakin viesteistä. Ette ainakaan tieteellisyydessä pärjää kreationistelille.
      Linkkaus ei ole tieteellisyyttä!

• > Linkkaus ei ole tieteellisyyttä!

Sanohan tuo myös ns. tieteellisen kreationismin edustajille.

Tarkoitako että jos haluan selvittää mammutin vasemman takajalan keskimmäisen varpaan rakenteen, minulla ei ole lupaa käyttää hakukoneita ja etsiä tiedeyhteisön linkkejä, vaan minun pitää tehdä asiaankuuluvat paleontologiset tutkimukset itse?

• "Ette ainakaan tieteellisyydessä pärjää kreationistelille."

Kreationismissa ei ole mitään tieteellisyyttä, tiede kun perustuu todellisuuden havaintoihin eikä taikauskoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      153
      1923
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1856
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1704
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1297
    5. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1256
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      425
      1155
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49