SINIVALKOINEN TUULI PUHALTAA.
SE PYYHKÄISEE SINIKELTAISEN NURIN.
TÄMÄ ON IHANAA, NIIN IHANAA, IHANAA !!!!!
LEIJONAT OVAT KULTAISIA, KIITOS, SUURI KIITOS !!!!!!!!!!
KULTAINEN VUOSI 2011 !!!!!!!!!!!!
SE ON SIINÄ !!!!!!
LEIJONAT KULTAA 2011 !! ONNEA !!!
7
224
Vastaukset 7
- sex mot ett ha hah
Vad heter Vellihousu på svenska?
- ei kiinnosta
Todella typerää. Fuck Finland.
- ruotsinsuomalainen
Hyvä suomi !!!! ja ruotsalaiset..griinar ..itkevät.
suomi paras - mitäkukahäh..-
Öh,mitä on tapahtunut?
Kokolailla yhdentekevää,kiinnostaa saman verran,kuin Pöytyän pelit pesäpallon Suomensarjassa. - rtagsdfawer
>Öh,mitä on tapahtunut?
>
>Kokolailla yhdentekevää,kiinnostaa saman verran,kuin Pöytyän pelit pesäpallon >Suomensarjassa.
HAHA taidatkin olla ruotsalainen =D UMAD? - MM-kulta 2011
Jes! Paljon onnea Suomen Leijonat, valmentaja Jukka Jalonen ja koko kiekkotiimi. Tämä on aivan uskomattoman ihanaa. Suomen "pojat" pelasivat loistavasti, ja "leijonankynnet senkuin terävöityivät" 3:ssa erässä. Fantastista, mahtavaa...
Oli hieno fiilis katsella Suomen MM-kultamitalijuhlintaa ottelun jällkeen. 6-1, huhhuh! - 2x MM Kultaa
Ihanaa Leijonat. Te teitte sen. 6-1 voitto Ruotsista. Ja Selvin numeroin. Torilla tavataan! Den Glider in !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598