Pakkoruotsista on ollut ensimmäisen kerran oikeasti hyötyä. On hauska käydä lukemassa kommentteja illan MM otettelusta ruotsalaista nettilehdistä. Niiden perusteella tunnelmat eivät ole siellä niin riehakkaat kuin Suomessa.
pakkoruotsista hyötyä
4
<50
Vastaukset
- ruotsi on syvältä
Pakkoruotsista ei ole koskaan mitään hyötyä. Kuten ei olisi pakkovenäjästäkään. Kielten opiskelun on perustuttava vapaaehtoisuuteen..
- Höpöti
Minäkin olin kova kouluruotsin vastustaja kouluaikoinani, eli jos olisin itse saanut valita niin olisin menettänyt mahdollisuuteni molempien kansalliskielten taitoon.
- joo joo
Seurailin samalla kun katsoin TV ohjelmaa tuosta VM matsista joka meni meidän SUOMALAISTEN kannalta kuin unelma , netistä Aftonbladetin kommentteja ottelusta , hahahaa naurattaa pikemminkin nuo ruotsalaisten reaktiot ottelun kulun suhteen , suorastaan itkua ja pää asiassa vitutusta siinä havaitsi , mutta toki moni ruotsinsuomalainen näkyi olevan enemmänkuin tyytyväinen tulokseen sillä siitä vittuilusta mitä he ( ruotsinsuomalaiset ) eivät olisi huommispäivänä eikä edes tulevina vuosinakaan vähällä päässeet !
Eikö ole muuten METKAA pystyn seuraamaan riikinruotsalaisia ohjelmia vaikka en ole ikinä tuntiakaan istunut ruotsintunneilla saati opiskellut pakkoruotsia silti osaan erinomaisesti kieltä ( tämä ei ole omakehu ) vaan oppinut useita muitakin kieliä aivan luonnonmenetelmällä , siksi sanonkin , jopa ruotsiakin oppii jos siihen on tarvis !
POISi PAKKORUOTSI !- On metkaa
ja upeaa, mutta kaikilla ei ole samoja mahiksia kielten suhteen kuin sinulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293