Heips!
Olen huomannut takanielussa muutamia pieniä rakkuloita. Oikean nielurisan alla on yksi isompi rakkula, joka näyttää kuin olisi vesikello. Tämän huomaan kun kallistan päätäni peilin edessä ja katson toisella peilillä kurkkuuni ;)
Mikähän mahtaa olla..kipeitä ne ei ole.. (kop kop)
Olen lukenut jostain propuista..mutta mutta
Rakkulat ovat vissiin hammaslääkärille kuuluvia asioita, joista voisi tiedustella..
Nämä rakkulat ovat olleet viikkoja..
Onko muilla ollut samoja oireita..kertokaa kokemuksia..KIITOKSIA ETUKÄTEEN
T: tytteli, joka murehtii..
nielun rakkula?
3
5848
Vastaukset
- Nappulakitalaki
Itselläni on kitalaessa myös pieniä kovia näppylöitä tai rakkuloita. Näyttävät peilitiirailun avulla samalta kuin tuntuvatkin. Kuin nuppineulan nuppi olisi haudattu kitalakeen. Eivät ole kipeitä, eivätkä ärtyneen värisiä. Ne tulevat ja menevät nopeasti, eivät pysy samassa kohtaa. Itse luulen, että tiettyjen kovien karamellien imeskely ärsyttää kitalakeani. Joskus tulee kielikin kipeäksi, mutta nyt olen syönyt toisia karkkeja.
Sinulla taitaa olla vähän toisentyyppisiä, kauempana. Ymmärtääkseni suun ongelmat ovat hammaslääkärin alaa, joten voit varata ajan sieltä! Varmaan tarpeen tarkistaa, mitä ovat, ja tarvitseeko niitä hoitaa. Tuo voi toisaalta olla kurkku-nenä-korvalääkärin aluetta. Yleislääkäri/terveyskeskuslääkärikin voi tietää, tarvitseeko niitä hoitaa. - tk
proppu on ihan eri asia kuin vesikello. Varaa aika yleislääkärille tk:seen, ethän ilman hänen lähetettään edes pääse erikoilääkärille ja hammaslääkärikin keskittyy niiden hampaiden hoitamiseen (toki muukin kuuluu ohella, mutta terveyskeskuksesta lähdetään tässä tapauskessa)
- flunssa tauti
moi minulla on vesirakkuloita nielussa ne ovat sentin leveitä eiole kuumetta mutta pään vasenta puolta särkee nenä vuotaa ja on kova yskä lisäksi minulla on ollut ihan pienestä asti melkein koko ajan flunssa ensn olen kolme kaksi viikkoa sairaana ja sitten ole yhden tai kaksi viikkoa terve olen viettänyt elämäni kaksitoista vuotiaaseen asti epätietoisena toivonettä joku osaisi auttaa. ps,minulla on astma käytän lääkkeitä säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986