Mika Myllylä (ex-doping-narkkari, nykyinen deodorantin imppaaja) löytyi alastomana huoltoaseman vessasta muovipussi päässään ja tyhjien dödöpullojen keskeltä.
Sitä vaan tässä ihmettelen, voisko joku mulle selittää, että mitä se siellä oikein teki?
terv. huolestunut kansalainen
Mika Myllylä löytyi alastomana huoltoaseman vessasta
13
2893
Vastaukset
- jehova jaana
Muistatteko kun Seiskassa oli kuva, missä Mika oli jossain paikallisten piripäitten asunnossa? Siinä oli piriviivojakin näkyvissä muistaakseni siinä kuvassa. Oli baarista lähtenyt sinne ja sitten "avautunut" eli viittaa amfetamiinin vaikutukseen. Tilittänyt paskaa elämäänsä narkkareille, narkkarina itsekin (ilmeisesti). Joku räpsäissyt kuvan ja soittanut seiskalle, saanut rahat siitä ja Mika jäi kiinni
- Kuulat sekaisin
Deodorantin imppaaminen on muotia Keski-Suomessa.
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/deodorantin-imppaaminen-uusin-ilmiö/79680 - Varmaan aloittanut
kannabiksella, tuollaiseen se johtaa.
- kaksikymppinen
Kova poika rellestämään toi Myllylä.
- Myllylän pojalla
ollu kovat pirskeet ABC:n vessassa.
- minä nauran sinula
Myllylän pojalla kirjoitti:
ollu kovat pirskeet ABC:n vessassa.
Hahahah.. vittu mikä luuseri
- Kustaan Korkkiin
Ihmettele sitten, kun kokonainen jääkiekkojoukkue löytyy sammuneena huoltoaseman vessasta. Ryypätkää vaan kaikki niin perkeleesti. Kieriskelkää sirkushuveissanne.
- Mulk Vissii
laita sä mikan pippeli suuhus, ku kerta niin pihkas oot siihe
- sefdfd
missäs tommonen uutinen on ollu..ja oliko se muka täysin alasti?
- seiskassa muistaakse
no siis olihan sillä se muovipussi päässä ja tennissukat jalassa
hautautuneena tyhjiin dödöpulloihin
merkillistä touhua - Dödö-huurun Henki
seiskassa muistaakse kirjoitti:
no siis olihan sillä se muovipussi päässä ja tennissukat jalassa
hautautuneena tyhjiin dödöpulloihin
merkillistä touhuaon kyllä outoa touhua Mikalta
olisko dödöhuurut aiheuttanut oudon käytöksen miesten vessassa ?
- vasikoijja
Karpaasi dödö
= alaston tajuttomuus - TarveHarkinta
Oli siellä tarpeellaan...ihmisillä on monenlaisia tarpeita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491578Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881074- 89986
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188924Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98863Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70799