Täpötäysi R-juna Helsingistä (lähtöaika 22.19) Leijonien kultajuhlien jälkeen ja sinä n. 17v. kaunis vaaleahko tyttö, jolla hammasraudat. Olin junan välikössä ja juna oli niin täynnä, että avasin sen aika tilavan WC:n oven ja sinne saatiin vähän lisää tilaa. Olit vessan ovella, joka koko ajan yritti mennä automaattisesti kiinni. Istuin myös siellä WC:ssä ja katseltiin toisiamme hymyillen. Olen se tumma kundi, jolla oli harmaa takki ja huppari sen alla.
Sulla oli ainakin pari kaveria (kundeja) mukana, joten en viitsinyt alkaa kyselemään ja juttelemaan sen enempää. Jäi harmittamaan tosi paljon, etten jutellut mitään...
Jäin pois Keravalla ja toivotin hyvää loppumatkaa. Ois kiva kuulla susta vielä... :)
[email protected]
Tyttö jolla hammasraudat: R-juna(vessa)Hesasta eilen (ma) 22.19
Keravankundi
3
388
Vastaukset
- Keravankundi
Jos kaverit voisivat vinkata mahdolliselle tytölle :) En tiedä missä asuu, mutta R-junassa oltiin ja Keravan ohi jatkoi matkaansa, eli joku asemapaikkakunta Keravan jälkeen Riihimäelle saakka varmaankin? Mitä siinä on: Järvenpäätä, Jokelaa, Hyvinkäätä...?
- Kisumirri-90
Olin samassa junassa, mutta en valitettavasti ihan eri paikassa istumassa ::)
- Varovasti sit!
Hammasraudat raapii mulkkua :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk41214Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661138Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1011020Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977- 129847
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt268843Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.68842Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63744Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44744Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää392729