Hornetit

Kansako maksaa?

Ilmavoimien Hornet-hävittäjiä lähetettiin joukkueen lentokonetta vastaan. Hävittäjät saattoivat kiekkoilijoiden lentokoneen perille.


Kallis ja täysin turha juttu. Kuka maksaa Hornetien käyttökulut?

15

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kansa maksaa

      Kansa maksaa. Tavallinen veronmaksaja, vaikkei olisi kiinnostunut koko touhusta.

    • kexM

      ja taas yksi provo lisää -

      no comments =)

    • Kesrant

      Kantsii lukea armeijan tiedote asiasta. Kyseessä oli harjoitustehtävä, missä hävittäjä tunnisti tuntemattoman lentokoneen. Koska jokainen virkamies tietää, että kaikesta valitetaan, on strategian opinnot suorittanut mies tehnyt nimenomaan harjoituspäätöksen,

    • -

      Eikö tunnistamaton lentokone pitäisi varmuuden vuoksi ampua alas? Ties mitä terroristeja sieltä maahamme saapuukaan.

    • HornetMMKulta1

      HEHEHE mikä provo.

      Vastaus: Kuului harjoitus/tunnistuslentoon eli ei maksanut mitään ylimääräistä kun olis muutenkin tehty lento kyseiselle lentosektorille.

    • kolibakte

      Hurria v.....! Soita wallinille ja pyydä verovähennystä!

    • selännesssää

      LAATUA hurri!

    • Mycket söta

      Hej! Me täällä länsinaapurissanne olemme iloisia, kun säästymme voitonjuhlien ja tyhmien hulinoiden tuomilta kustannuksilta. Meillä ne rahat käytetään esim. lasten ja vanhusten hyväksi.

      Piirrelkää te finnit vain niitä tuttipaitojanne. Me olemme kuitenkin paljon onnellisempia kuin te.

    • törkeää ja potkut

      miksi AINA VAIN MIESTEN JA MIESTEN JA MIESTEN TAKIA?? olen lopen kyllästynyt tähän sukupuolisyrjintään suomessa. Naisille myös hornetit ilmaan kun he voittaa mm-kultaa. Naiset maksaa verorahoista nuo hornetit. mikä etuoikeus miehillä on ´vain ja ainoastaan hornetteihin? Oletteko sokeita? suomi ei ole tasa-arvon maa! Aion vaatia presidentiltä ja oikeusministeriltä selvityksen tästä syrjinnästä olen kyllästynyt ja puolustusministerille potkut! TÖRKEÄÄ SYRJINTÄÄ KAIKKIA NAISTEN mm-kultavoittoja kohtaan.

    • Näin on marjat

      Olet oikeassa. Itse asiassa vain jääkiekkoilijoita vastaan lähetetään Horneteja. Tässä jyllää sekä laji- että sukupuolirasismi. Suomi ei ole tasa-arvoinen maa. Ne, jotka julistavat, että lätkän mm-kulta yhdistää kansaa, puhuvat puppua.

      Miksei esim. muodostelmaluistelun mm-voittajia vastaan lähetetty ilmavoimien koneita? Hekin luistelevat jäällä ja ovat sitä paitsi paljon edustavampia ja nätimpiä!

      • Kakspaikkainen

        Yksi hornetti lähetettiin harjoitustehtävään,niillä lennetään jokapäivä toope.Älä puho monikossa,jos kysymyksessä on vain yksi.


    • kaksipaikkainen

      Huomaa,että et tiedä asiasta mitään.Katso uutisia,näitkö samassa kuvassa kahta hornettia?Kaksipaikkainen hornetti on yksi hornetti.

    • -

      Kyllä uutisissa oli aika komeasti Hornetista, eikä siinä muistaakseni puhuttu harjoituksesta vaan saattajasta. Lähetettäköön vastaisuudessa koneita näihin "harjoitustehtäviin" sitten myös silloin, kun jonkin muun lajin voittaja saapuu kotimaahan.

    • häpeä

      Hornet oli täysin pelleilyä. Maanpuolustusta ei pitäisi sekoittaa urheiluun. Varsinkaan kun leijonat osoittivat niinkin paljon kunnioitusta puolustusvoimien pomolle lavalla...

    • HorNet2011

      Eikö suomalaisia kiinnosta nykyään mikään muu kun verorahat. Aina kun jotain erikoisempaa tehdään niin joku mutisee että "minun verorahoilla taas" Ei sulta yhtään sen enempää verorahoja lähde tänä vuonna vaikka Hornet leijonat suomeen saattoikin! PRKL!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe