Oon todella huono (laiska) lukemaan mitään, mutta sain vaimolta lahjaksi todella hervottoman hauskan pokkarin. Urmas Hurmalainen - Äijän todellinen aapinen nro 1. Sitä suosittelen luettavaksi kaikille miehille, jotka haluavat porautua äijän ja autoilun maailmaan. Erikoisia ja erilaisia näkökantoja, joita en ole aiemmin tullut ajatelleeksikaan. Hervotonta tarinaa autoista, ammateista, naisista ja ruuasta yms
Pokkareita on kait ainaski Suomalaisessa saatavana...
Hauskaa tarinaa autoista
realmaan
3
107
Vastaukset
- Tiedäks...
...mikä on automiehen raamattu?
- lollololoo
Omistajan Käsikirja?
- Äijä, 47 v
Joo, olen lukenut saman ukon juttuja Kaasujalka-lehdestä. Ja ostin heti ton pokkarin, kun sen talvella näin. Urmas on oikea äijä, moni ei erota hyviä jätkiä tosi äijistä. Jone Nikulakin on enemmän sellanen retee ja varmaan ihan hyväkin jätkä, mutta oikea äijä on Juha Mieto tai Juha Kankkunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085