"Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. 35. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. 36. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi."
Selvä ja selkeä osoitus KENEN vapauttamaksi ihminen on joutunut tai Jumalan
armosta päässyt.
Silloin kun ihminen sanoo tekevänsä syntiä EI HÄN SILLOIN ole Jeesuksen
vapauttamaksi tullut, vaan ELÄÄ erossa Jumalasta omassa hurskaudessaan,
pyhyydessään ja tällaiselle ON kauhistus, jos joku sanoo; JEESUS ON MINUT
VAPAUTTANUT SYNNIN JA SAATANAN VALLASTA.
ETTÄ minä olen kuollut KAIKKI ENTINEN ON POIS PYYHITTY ja Jumalan
ELÄMÄ JEESUKSESSA ALKANUT.
Jeesuksen antama vapautus
2
<50
Vastaukset
- Vapautuksia ON
kaksi ja siinäpä sitä väkevää eksytystä ON kerrassaan, kun se toinen jeesuskin
omilleen antaa vapauden.
Kavalan käärmeen antamaan vapauteen päästään TODELLA helposti
KIVUTTA ihan itse ihminen ite siihen pääsee tosta noin vaan.
Miksi se on helppoa, kun siinä vapaudessa lihan EI TARVITSE kulkea nisunjyvän kuoleman tietä näin tämä vapautus antaa lihalle vapauden elää
ja vain ulkoisesti omistaa "Jeesuksen täytetty työ kohdalleen".
Pojan antamaan vapauteen kuljetaan nisunjyvän kuoleman tietä
SE tie ei ole helppo, sillä LIHA TAHTOO pitää kiinni kaikesta omasta elämästä
jne... MUTTA tämä tie on siunattu JUMALAN SIUNAAMA tie joka kerran
Pojan antamaan vapautukseen vie.
YKSI TIE AINOASTAAN ON jolla voidaan tulla kohtaamaan vapautus PELASTUS ja päästä näin Jumalan yhteyteen PALVELEMAAN Häntä
Hengen uudessa tilassa EIKÄ kirjaimen vanhassa tilassa JOSSA ne ovat jotka
ovat lihan vapauden tien valinneet. - Jeesus sanoo;
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. 35. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. 36. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi."
"Tämä herjaa?????"
Jeesus sanoo;"Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen."
"Tämä herjaa?????"
Edelleen Jeesus sanoo;"Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen. "
"Tämä herjaa?????
ELÄMÄÄ JEESUKSESSA EI SIIS OMAN USKON TIELLÄ OLE sillä tiellä
HERJATAAN JEESUSTA. Jeesuksen nimi vain on korkealla huulilla, mutta
EI SYDÄMESSÄ, näin se sitten on KAIKKI MITÄ JEESUS SANOO "liha"
luonnollinen ihminen kokee pahana HERJANA.
Näin on JUMALAN SANA ON terävä miekka jos SE EI saa tehdä tehtäväänsä
SILLOIN se vain kovettaa, paaduttaa ihmistä, ja näin käy,pokkana Jeesuksen
sanomaa sanotaan herjaksi ja ties miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828