Alkoholistitestit kiekkoilijoille

Therapeutix

Sen verran kännissä örvelsivät jellonat, että lie syytä lääkärintarkastuksessa tehdä alkoholin kulutustestit koko joukkueelle. Ei sitä pressaakaan pidä ihan syliin kopata. Surkeaa esimerkkiä nuorisolle.

9

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • W.Wallaton

      Oiva oivallus. Alottakaa ne testit pomoista ja valmentajista. Tulos saattaa melko lailla yllättää. Jotain ryhtiä hommiin. Eivät kaikki kiekkoilijat voine olla ihann yksinkertaisia.

    • B-klinikka

      Joo, vaikka tänä aamuna ois mielenkiintoista kuulla, mitä kaverit puhaltais mitta-riin. Moneltakohan jäis alle kahden promillen?Pariviikkoinen tulos kisain jälkeen saattas ylittää jopa rantojen miesten tason? Stakesin tutkimus jääkiekosta ja alkoholinkäytostä on mielenkiintoinen. Pesäpalloilijat eivät ole kaukana tästä sarjasta myöskään.--Olisko harkittava juomakoulua tai ainakin raittiuskasvatuksen pakollisuutta junnuille, ennen kuin saavat tukea mistään?

      • jussi kalliosta

        Miksi. Oletko vajaa?

        Mitä pahaa on juomisessa. Haittaako sua, jos kundit vetää muutaman?

        Onx se sulta pois? Saaks ne tosta keikasta liksaa? Mikä pariviikkoinen? Kun kundit treenaa, niin silloin ei vedetä, mutta kun bileet alkaa niin silloin lähtee.

        Raittiuskasvatus heh heh heh ....


    • Kalle Kalkkuna

      Ei helmiä sikalaumalle, juopot laulukuoroon tai pyykinpesutiimiin. Alkoholisteja urheilijoita ei kunnioita kukaan, ehdottomasti pitää vitt.... jos kerran on pokkaa örveltää.

      • yks vaan

        Onko ihminen alkoholisti, jos ottaa kerran vuodessa kunnon kännin?
        Minun mielestä ei.

        Ihme jeesustelua tosiaan tuosta Leijonien juhlinnasta.


    • :.Kietäväinen

      Vanhastaan on eri kulttuureissa rajattu asioita, mikäli siihen on ollut tarvetta. Nyt jääkiekkoilijain kohdalla on nähty, että oma kontrolli on heikko. Siksi puhallus ennen julkista esiintymistä porukalle. Nollatoleranssi, kun edustavat Suomea tai suomalaisuutta. Jos ei-julkisesti joku tahtoo juoda oman aivonsa pois, niin se olkoon oma valinta. Kuka lahjoittaisi alkometrit leijonille??

    • voittakoon Venäjä

      Mitä väliä. Nämä kisat ovat pelaajille puulaakipelejä ja pelaajat tulevat kisoihin isänmaan kutsusta. Eivät saa palkaa, tuovat kunniaa ja sitten vielä kateelliset aukoo päätään.

      Jos olisin itse pelaaja, niin haistattasin seuraavalla kisakutsulle ja kateellisille suomalaisille. Miljonäärinä on varaa siihen

      Olen ollut Kanadassa ja jenkeissä kun voittopokaaleja on kanniskeltu. Kyllä silloinkin olut ja kuohiva virtasi. Turha patsastella. Tehkää itse urotöitä, mutta teistä ei taida olla siihen. Ainoastaan puukottamaan puun takaa selkään. Raukat.

      Muuten olen sitä mieltä että tupakoimattomat, nipottajat ja absolutistit ovat alinta pohjasakkaa. Olen siitä hiljaa vaikka vaikkea niitä on sietää.

      mutta, eikö kukaan ajattele lapsia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • järkipuhetta

        http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/IS Ville Nieminen lyttää liiton toimet Leijonien humalakohussa/1135266262142

        Ammattijääkiekkoilija Ville Nieminen ihmettelee Ilta-Sanomissa Leijonien toikkarointia paluujuhlissa Kauppatorilla.

        Niemisen mielestä moinen ei olisi voinut olla mahdollista Saku Koivun, Ville Peltosen tai Kimmo Timosen joukkueissa.

        "Miksi? Koska nämä kolme ovat ammattilaisia, jotka tarvittaessa olisivat paikanneet, jos A-maajoukkueen tai liiton johdossa olisi kenties ilmennyt jonkinlaista johtajuus- tai ammattitaitovajetta."

        Nieminen sanoo, että tällainen tapaus ei olisi ikinä mahdollista NHL:ssä.

        "Koska nämä asiat täytyy osata peittää."

        Nieminen järkyttyi valvonnan pettämisestä. Hän ei osaa naureskella tapahtumalle, vaikka ymmärtää sen.

        "Menen pian taas vetämään pikkujätkille treenejä ja saan siellä kommentoida kahta asiaa: Granlundin ilmaveiviä ja pelaajien kännäämistä."

        Nieminen toivoo, että liitossa opittiin.

        "Liiton tehtävänä on estää se, mitä nähtiin. Pelaajien niskaan tätä lastia ei saa kaataa."


    • Sjuuperi

      Minua on askarruttanut minkälaisessa suhteessa Leijoniin MM kisoissa pelaava Leijona pelaaja on? Ei se ole työsuhde mutta onkos se jonkilainen edustussoppari? Töissä ei saa nykyisin edustaa työnantajaa humalassa.Eri asia on yrityksen siäsinen palaveri joka jatkuu saunaillalla,mutta asiakkaille jos on järjestetty saunailta, isäntä on nykyisin lähes raitis.Oliko Leijonat vapaa-ajalla kun MM kisoista lähtenyt lentopkone laskeutui Suomeen? Elisa ja Finnair toivottavasti miettivät omaa asennoitumistaan pää sponsseiina, Elisan ja Finnairin alkoholipolitiikka lienee selvälinjainen.Minusta tuntuu että Leijonilla alkoholipolitiikka ja joukkueen edustsäännöt ovat hakusessa.Kummola on tosin jo ärähtänyt asiasta ja ilmeisesti ohjeitus on kohta kunnossa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      933
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      81
      652
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      613
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    Aihe