Vituttaa tää urheiluhulluus?

Haistakaa paska!!!

Mitä saatanan paskaa se meille antaa? antaako lisää palkkaa? entä saanko tontin? saanko muita etuja? EN!!! Olispa porukalla tälläinen into päällä kun työttömyyttä alettaisiin yhdessä nujertamaan? Pressakin vittu hyppii jossakin saatanan esiintymislavalla joku potta kädes??? Alkais parentamaan meidän asioita oikeast!! Mua vituttaa oikeesti tää sairaaloinen urheiluhulluus!!

7

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Kun luet tekstisi ei pitäisi ihmetellä miksi TEISTÄ ei huolehdita.

Se on luonnonlaki.
      Ketään ei syötetä ja passata koko elämäänsä.

Ansaitsemattomiin tukiin takarajat, kaksi vuotta elätystä riittäköön.

• jjjkkkkk

Annatko sitten 2 vuoden päästä oman työpaikkasi työttömälle?

• vaikene siipeilijä

Älä kerjäläinen vikise. Poistu maasta.

• pulloukko

Eipä kyl vähempää voisi lätkäkisat kiinostaa.Se hyvä puoli oli että sain oivan ison pullosaaliin kun parempiosaiset ryypiskeli kaupungilla monta päivää. Mukavasti lisäansiota. Mul ei telkkarii enkä nähnyt yhtä ainuttakaan otteluu.

• metall-leidi

Sekö sitten helpottaa elämää jatkuva katkeruus ja vitutus? Kateus kuultaa monenkin suomalaisen mielipiteessä.Minusta on ainakin paikallaan pieni positiivinen hauskuus ja ilo.Silloin kun suomi edellisen kerran voitti maailmanmestaruuden olin itse työttömänä eikä työpaikasta ollut hajuakaan, silti minä iloitsin ja taisimpa nauttia lasillisen kotiviiniäkin.
      Työttömyys ja köyhyys ovat pahoja yhteiskunnallisia ongelmia , mutta omaa oloa ei kademieli ja katkeruus auta yhtään.
      Työttömyydelle ja köyhyydelle pitää pyrkiä kunkin itse vaikuttamaan mahdollisuuksien mukaan.

• ruosteinenmies

Silloin v. -95 minäkin iloitsin ekasta jääkiekkokullasta, kun naiivisti luulin jääkiekon olevan samanlaista urheilua kuin muutkin lajit. Sitten alettiin näyttää enemmän niitä kentän tapahtumia, joissa aikuiset miehet keskeyttää pelaamisen ja alkaa hakata toisiaan nyrkeillä, pahimmillaan heti pelin aloittavasta pillinvihellyksestä. Ja sitä kun taklataan vastustajaa laitaan ja onnellisena hymyillään päälle, kun toisen päästä valuu verta jäälle.

Lopetin katsomisen kymmenisen vuotta sitten. Nykyään lähinnä nyppii, kun yrittää katsoa uutisia, eikä tule muuta kuin minuutti toisensa jälkeen kuvaa näistä aivoinvalideista. Ihan kuin olisi oikein merkittäväkin tapahtuma, että ovat saaneet jonkin kumikiekon maaliin useammin kuin toiset joukkeet. Mikä uroteko, siinä varmasti muut eläinlajit meitä kadehtii.

• Asenne ratkaisee

Komppaan "metall-leidiä", v-tus on huono tapa asennoitua. Ymmärrän hyvin, että muitten urheilun vahtiminen ei anna mitään, mutta alapa itse urheilla, etsi laji, joka kiinnostaa ja sopii sulle. Tule hyväksi siinä, se opettaa kaikenlaista muutakin elämää, petraa asennetta, kohentaa kuntoa, pitää terveenä sekä fyysisesti että psyykisesti.

Oma tekeminen kehittää itsetuntoa ja parantaa itsekuntoa, ei tarvitse niin hirveästi välittää siitä, mitä muut tekevät ja miten urheilevat, juhlivat ja rälläävät. Elämässä on paljon epäoikeudenmukaista, mutta se ei muutu eikä parane sillä, että siitä v-tuu, sillä lailla vain pilaa oman ainoansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      56
      5735
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2902
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      21
      2137
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1925
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1829
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1818
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1548
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1172
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      69
      996
    Aihe