JÄÄKIEKKO"LEIJONAT" OVAT PULIUKKOJA!
TOTUUDEN SANA!
17
68
Vastaukset
- Sivistys-Sam
Ne on juoppoja!
Amislaisten idoleja!
Täytyy olla ihmisen tosi kusipää alentuessaan tuolle tasolle. - MEINASIN
Olla vastaamatta, mutta vastaan kuitenkin, että kirjoituksenne ovat provoja tai olette henkisesti sairaita ja kirjoituksenne kuuluu palstalle Henkinen hyvinvointi ja Mielenterveys.
- meinataan vaan
Totuus ottaa siis noin koville?
- Sama Asia
Vaatimus hallitukselle kieltää raaistavat elokuvat televisiosta.
- Duplexinc
Suomalaisen juoppokulttuurin riemuvoitto ja taas yksi syy dokata lisää!Ei liene yllätys että tapahtumaa oli mm säestämässä vanha arkijuoppo Loiri ja ryyppäysrellestys maestro Petri Nygård.
Ei kelvannut raitis ja reipas Paratiisi Oskari.- tuomitkaamme!
Juoppohullut paskiaiset riehuvat ja pilaavat yhteiskuntarauhan.
Lätkänlätkyttäjät ovat paskasakkia.
- parasiitti-osku
Parasiitti-Osku olis latistanut juhlatunnelman täysin. Luuseri mikä luuseri. sija 21!
Nuku pommiin!- soitan musaa
Paratiisi-Oskari on kunnollinen nuorimies, toisin kuin tyhmät "leijonat".
- Maijapuup
Senkin ilkeämielinen denamies! Oskari on iloinen ja raitis ja kaikilla on niin mukavaa!
- Auttava Ystävä
Juu, alkoholistit hakevat syytä ryypylle.
Jääkiekon vika, että ryyppään perheeni ja taloni :))
Ton vika ja ton kans :))
Älä selittele, kohtaa oma juomisongelmasi.
Alkoholistit poraavat.
Hae apua, sitä saa, mutta ensin pitää todeta asia.- ratkaisu jääkiekkoon
NIIN OIKKE! PULIUKOILTA PITÄÄ OTTAA LUISTIMET POIS JALOISTA JA KEPPI POIS KÄDESTÄ JA SITTEN OHJATA PAKKOHOITOON!
- Oskarissa
Ei ole muuta vikaa kun se ei osaa laulaa, jääkiekkoilijat osaa sentään pelata, siinä ero HIENOA LEIJONAT nyt olen ylpeä, että olen Suomalainen.
- ovat rumia.
"Leijonat" eivät osaa mitään muuta kuin luistella tyhmän kumilätkän perässä ja juoda viinaa.
Ovat häpeäksi kansakunnallemme.
- perheenisä.
Vastuuni tuntevana perheenisänä olen kieltänyt lapsiani menemästä enää tämän jälkeen jääkiekkoharjoituksiin.
En halua, että lapsistani tulee alkoholisteja. - Haista paska
sulla edes lapsia olekaan, vaan olet täys luuseri, minun poikani 14v sai suurta intoa kiekkoharjoituksiin voiton myötä, ja aikoo isona NHL pelaajaksi.
- kakarastasi puliukko
No ei ole kakarallasi hääviä tulevaisuudensuunnitelmia. Meinaa siis alkaa puliukoksi.
Ei tosin ole ihme, jos sillä on sellainen vanhempi kuin olet sinä. Itselläsi lienee apukoulukin jäänyt kesken lahjattomuuden takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756